• GaGy

    Na kolik foukáte Swalbe Racing Ralph 2,1 ????

    Já tam mám 3,5baru a max je psanej 4 a je to tvrdé jak kámen.

    • Pumsc  

      kolik vážíš,můžu-li vědět?,to je tlak jak prase:D,zabíjíš vlastnosti toho pláště…

    • v POHODÌ klokan  

      Já mám sice Nobby Nic 2,1", ale foukám zhruba na 40PSI (2,75 barů) zadní a na 35PSI (2,41 barů) přední. Vážím muších 60kg :-) Ale jezdím i celkem dost po silnici…

    • nox159  

      na ty schody co jezdis si tam ten tlak klidne nech az zacnes jezdit normalne tak foukej min :-p

    • oldaka  

      předek – NN – 35PSI

      zadek – RaRa – 40PSI

      váha – 85kg

    • Ricci  

      Zadok 50,predok 40 pri 2,1

      Zadok 45,predok 35 pri 2,25

      Vaha 108kg

    • Jarque  

      3,5 byru je úplná blbost. Foukni si to tak na 2,3 – 2,5 a vyjeď s tím do lesa a uvidíš, jak ti to pofrčí (a padrží v zatáčkách..)

    • nobelowski  

      Jak tu všichni uvádí, tak aby sis užil jízdní vlastnosti, tak to foukej na 2,5–2,75 bar. Ale záleží na váze. Při tlaku 2,5 a níž počítej s častou výměnou duše. Já se k tomu hezky nechoval, proto jsem RR hustil radši víc. Dávám běžně 3 bary při 80 kg.

    • MAr(c)el1  

      pic, bohuzel mam jen 2.25 a tam je rozsah tlaku 2–4bary tusim a ja pri 85kg foukam predek i zadek na 2bary a i na silnici to lita jako drak … v terenu je to pak k nezaplaceni. Jedinej problem kterej u minimalniho tlaku vidim je ze se musi vice hlidat protoze kdyz ti kousek ujde tak uz jsi pod dva a to je pak o dusi :)

      • GaGy  

        Ale hodně skáču schůdky ,zídky atd… tak raději sem chtěl víc než mín :D

    • tom_777  

      tak zrovna na téma RacingRalph byly tady na fóru napsaný celý gigabajty vláken :O

      co takhle zkusit vyhledávání???

    • Trog  

      Jen tu hodím neco co o plaštích a tlaku když to tu je(zdroj ivelo.cz):

      otz:

      V posledním čísle se objevil článek na téma tlaku v pneu – kupodivu přesně opačně k zažitým názorům tvrdí, že se s nižším tlakem zlepšuje valivý odpor a rychlost. Od zkušených bikerů a cyklistů jsem doposud slyšel pravý opak. Co je tedy správně?

      OD:

      Není nic snazšího, než vyzkoušet si rozdíl na vlastní kůži – zkuste nahustit na nižší tlak a uvidíte, že kolo bude v terénu ovladatelnější a pojedete jistěji. Tím, že zlepšíte kontakt s povrchem, také získáte na rychlosti. Plášť je v terénu živým organismem, který má pracovat. Asi nejpřehlednější shrnutí těchto poznatků naleznete pod následujícím odkazem:

      http://www.bernhansen.com/…tens%20innvi rkning%20-%20schwalbe.pdf.

      • MlokCZ  

        Ti bikeři asi moc zkušení nejsou, tohle jsou přežité dogmata převzaté ze silniční cyklistiky (kde to samozřejmě platí). Řešilo se to tu už mnohokrát, záleží vždy na povrchu. Čím měkčí povrch, tím výrazněji platí, že méně nafoukaný plášť má i menší valivý odpor.

        Na tvrdém povrchu hlavně asfaltu je to opačně, tedy vyšší tlak dá menší valivý odpor.

        Problém je přesně určitě, kde je ten hraniční povrch a je tedy vždy třeba vzít v úvahu co kdo jezdí.

        A ten odkaz už jsem sem v historii dával asi 20× a poprvé možná už před více než dvěma roky.

        • GaGy  

          To je sice pěkné že si ho tu dával před dvěmy lety ,ale né každý tu v té době byl :D já sem tu asi 3 měsíce xD

          • MlokCZ  

            Kdybych to tu dával jen před dvěma lety, tak nic neříkám. Jenže jsem ten odkaz dával od té doby už tak 10× a to cca každé dva měsíce znovu a znovu pořád dokola.

          • biker jura  

            od toho je tu ta HISTORIE

            • Ondra 575  

              a ta slavná HISTORIE je to vyhledávání nahoře, který mi vždycky našlo to co nepotřebuju???

              • MlokCZ  

                Bohužel někteří hledat neumí, ono je třeba také přemýšlet při volbě slovního spojení co se hledá.

                Občas je něco opravdu těžké dohledat, ale to je zcela vyjímečné. Hledání tu používám každou chvíli v 95% případech to okamžitě najdu a z toho zbytku většina trvá trošku déle a už se mi hodně dlouho nestalo, že bych něco nenašel vůbec.

                A to vše i přes fakt, že spousta vláken je zamořena hádkami nebo offtopic příspěvky.

          • MlokCZ  

            Takže naposledy jsem ten odkaz pro zopakování dával před 10 dny zde:

            http://www.bike-forum.cz/…-plaste.html#…

            • MlokCZ  

              A tady byl ten odkaz zřejmě poprvé v roce 2008:

              http://www.bike-forum.cz/…-albert.html#…

              Tak to jsou necelé dva roky.

              • Trog  

                Kazdopadne mas pravdu co se tyce hledaní ja taky vzdy nasel co jsem potreboval a to rychle.zas kdyz už je to tema založeny tak proč ho aspon trochu nezaplnit..

                • Lišák  

                  zas kdyz už je to tema založeny tak proč ho aspon trochu nezaplnit..

                  Protože tohle není chat, ale forum.

                  • GaGy  

                    Jenže většina témat je tak zašpamovaná že mě sto příspěvku přečítat nebaví… a nemám na to čas.

    • t100-CZ  

      Ahoj, pořadí někdo náhradu za racing ralph 26” 2.1 DD? Vozim je a jsem velice spokojený. Ale 26” už nefrci takže plast nelze sehnat…

      • Slavik  

        Na dětským kole jsem dal dítěti RoR ;-)

      • petrx  

        Racing ralph se prodává na 26" i v nejnovější verzi(2020) ale jen v šířce 2,25" akorát má teda úplně jiný vzorek optimalizovaný pro zadní kolo

      • Kouba_2005  

        SnakeSkiny nestačí?

        • t100-CZ  

          A jak jsou na tom s ochranou proti defektu oproti verzi DD?

          Zvykl jsem si jezdit absolutně bez defektů, i když to stojí nějaké ty gramy navíc…

          • Kouba_2005  

            Hele, za dva roky zadnej defekt, kterej bych musel resit, sem tam mokrej vzorek od mlika, ale zadny proriznuti nebo tak neco.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse