Siroké nebo úzké montpáky na Racing Ralph a dt Swiss Ex 471

22 nepřečtených
  • Brunox

    Prosím poradte s výběrem montpák,stávající jsem zlomil a nevím jestli úzké 3ks nebo široké 2ks.

    https://www.koloshop.cz/…pak-3ks.html

    https://www.koloshop.cz/…pak-2ks.html

    0 0
    • kovar  

      Což takhle jinou značku plášťů, které se jdou sundat snadněji, a nasadit bez montpák.

      0 0
    • az8  

      Používam montpáky od Schwalbe a som s nimi spokojný. Dajú sa o.i. zacvaknúť na ráfik a držia tak nahodený plášť na mieste. Preferujem 3 montpáky (2 držia nahodený plášť a treťou páčim) hlavne keď to nejde ako po masle.

      https://www.koloshop.cz/…EW-3-ks.html

      0 0
      • LM  

        U těhdle jsem trochu přibrušoval a zakulacoval rohy. Je to pěkně ostré a trošku jsem si s tím „rozrýpnul“ bezdušovou pásku :-/

        0 0
    • Brunox  

      Ono záleží taky na ráfku,na starý 19mm dušový ráfek jsem tyto plášte nandal i bez mmontpák.

      0 0
      • MirosPikos  

        Na EX511 i jeho odlehčenou verzi jedině bez montpák. Většinou je to rukama potažmo hlavou. Ne nadarmo se říká: „když je blbá hlava, trpí celý tělo… “.

        0 0
      • Mustafa  

        A jsi si jistý, že to děláš dobře? Když už praskaj montpáky, tak to je o zničení patky nebo ráfku.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Brunox  

      Ty montpáky byli hodně aušus dodány tenkrát k nějakému lepení..Super B TB-TL20 jsou moc velký meče potřebuju montpáky vozit sebou..

      0 0
      • tsunami  

        Používám už víc let 2ks Park Tool TL-1–2C a přezouvám s nima pláště na 5 různých sadách kol naprosto v pohodě. Vozím je v brašničce pod sedlem, jsou velikostí docela OK.

        0 0
      • LM  

        Taky jsem kdysi při nahazování pláště zlomil montpáku. Pak jsem se hluboce zamyslel, kouknul na youtube na pár návodů a triků jak nasazovat pláště:

        • u protestujících pláštů předem namydlit patku i kousek vnitřní strany pláště nad patkou
        • patky shodit úplně do žlábku po celém obvodu pláště
        • začínat nahazovat naproti ventilku, u ventilku až nakonec

        A od té doby to nasazuju buď jenom rukama, nebo si na posledních pár cm lehce pomůžu jednou montpákou.

        0 0
        • JakeF  

          +1, stačilo mi dodržení bodu 2 a nahodil jsem vždycky všechno rukou, včetně mnoha plášťů na EX471, i když občas to byl trochu porod

          S ventilkem to je zajímavý, já vždycky začínám u něj, ale dává smysl, že začínat naproti by mělo pomoct.

          0 0
    • Brunox  

      Začínat nahazovat naproti ventilku to jsem nevěděl..Mydlit nemůžu protože vozím Tubolito a to potřebuje grip a žádnej bordel jinak vzniknou mikro dírky..

      0 0
      • LM  

        Však namydlíš jen patku pláště a kousek u patky vevnitř. Páska v ráfku i naprostá většina pláště zůstane s gripem.

        Jinak používám tyto montpáky, 2 kusy mi stačí (třetí jsem koupil jen do zásoby:-)).

        0 0
    • duk  

      Volil bych montaz bez montpak.

      0 0
    • Brunox  

      Objednal jsem Park Tool TL-1–2C tak snad neprasknou..

      0 0
      • tsunami  

        Dobrá volba. Pokud prasknou, tak děláš něco špatně. Kdybys byl někde z Prahy nebo Kolína, tak bych ti klidně ukázal naživo jak přezouvat aniž bys něco zničil ;-)

        0 0
      • LM  

        Tohle je nejdůležitější bod:

        • patky shodit úplně do žlábku po celém obvodu pláště (od toho tam ten žlábek je)

        Pokud toto uděláš, tak by prasknout neměly (a možná je nebudeš ani potřebovat).

        0 0
    • Brunox  

      Dík chlapi..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.