• mich.sipek

    Poslední dobou uvažuji o koupi předního světla na bike. Prošel jsem zdejší vlákna, ale pak jsem narazil na http://dx.com/s/magicshine a zajímal by mne Váš názor, do kterého z těchto světel jít. Určitě je tu někdo, kdo některé vlastní. Budu rád, když se podělí o zkušenosti.

    0 0
    • Nirki27  

      Ahoj, můžeš si přijet vyzkoušet světlo, které se ti zamlouvá, do Brna. http://www.magicshine.cz/svetla-na-kolo/

      0 0
      • black.horse  

        LOL, ty ceny jsou koukám klasické české vyjebávačky:-D

        0 0
        • Atilla  

          5ti násobek ceny to jde:)

          0 0
        • Mamut  

          Ale ze nezistne ponuka moznost si to osahat v Brne, je od nej celkom pekne. Kupis potom z DX.

          0 0
          • black.horse  

            bohužel, jiný přístup si tihle „obchodníci“ nezaslouží:-(

            0 0
            • gazman  

              Nemá tenhle přístup v oblibě, ale v tomto případě musím souhlasit.

              0 0
          • pepko  

            Ano, presne tak to robim.

            Najlepsie je, ze ked si v kamennej predajni vypytam nejaku zlavu, tak na mna pozeraju ako keby som spadol z jahody. Takze sa potom namieste otocim, idem domov a objednavam z netu. Cest vynimkam, zopar obchodnikov dokazalo zlavit z marze a ziskali odo mna aspon nieco. Ale vacsina obchodnikov nestoji ani za deravy gros …

            0 0
            • jIrI___  

              Obchodníci nejsou charita, v tomhle ohledu je plně chápu.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak ono je to taky o tom, kolik si pridaji. Kdyz jsem se ptal na slevu u naslapu m520, ktere mely cenovu asi 1500 a prodavac se na mne podival jako na uplneho kretena, tak co delat no…nevydelal. Protoze jsem ty pedaly potreboval dost akutne, tak bych je za litr vzal. Nakonec jsme v jinem kamenaku nakoupil ty same za 890:)

                0 0
              • jipík  

                Základem dobrého obchodníka je ochota ba přímo podmínka se domluvit a kor v tržním hospodářství, to je podmínka přežití obchodu, ve všech zemích na západ a jihozápad kde jsem působil, jsem vždycky smlouval a kolikrát to nebylo ani z mé iniciativy, jenom u nás když to zkouším, tak to někde jde a vždy ke spokojenosti obchodníka a někde jsou zatvrdlý jak komunisti v KLDR, zrovna tuhle jeden mě odpálkovat ať si zkusím smlouvat v Kauflandu, přitom to byl frc obchod, tak jsem mu po pravdě odpověděl, že i v obchodňákách jsem smlouval za určité zboží, ne za rohlíky, a většinou jsem pochodil ke své spokojenosti.

                0 0
                • jIrI___  

                  Já třeba nemám mentálně na to, ukecávat v obchodě slevu. Nedělám to ani třeba tady na bazaru, v kameňáku bych si to už tuplem nedovolil. Pokud se mi cena nelíbí, tak jdu prostě bez řečí ke konkurenci.

                  0 0
                  • Seky  

                    Jasně, pak to je tvoje věc. Já se řídím heslem lína huba, holé neštěstí. Z vlasní zkušenosti mám ověřeno, že v dobrém kameňáku ukecám 10% i když tam přídu poprvý, ale kde mě znají a když se zadaří, povedlo se mi ukecat i přes 20% na toho Rumlefishe co mám v profilu a to už je sakra znát, když to kolo stálo ceníkově 57 :-)

                    0 0
              • pepko  

                Ja ich nechapem vobec. Ale je to kazdeho osobny problem. On chce na mne zarobit 500Kc, ja akceptujem max 250Kc marzu. Ale ked nie je ochotny zlavit, tak ma nulu. A strateny cas so mnou. Ja nechcem, aby mi to daval zadarmo, ja chcel len rozumnu cenu, za ktoru si mozem bezne kupit tovar u ineho obchodnika. Ale ked to nechapu, tak nezarobi nic a moze sa dookola stazovat na krizu, na stat, na ludi …

                0 0
                • Nikovlas  

                  Tak tam nechoď a kup si to naslepo přes internet, když ti přijdou služby kameňáku drahé.

                  0 0
                • Nikovlas  

                  Já si docela dobře dokážu představit, jak tvůj nákup vypadá. Přijdeš, prohlídneš si věc, nabídneš, že si ji koupíš za cenu, za kterou to ten prodejce prodávat prostě nemůže, protože potřebuje něco vydělat, ne jen být v plusu. On není blbej, protože nejsi první, kdo tam takhle byl – má 2 možnosti. Buď ti to z principu nezlevní, protože to prostě prodává za víc, nebo si holt povzdechne, pragmaticky se vysere na princip a prodá ti to za tebou navrhnutou cenu, protože i tak je to o něco výhodnější, než to neprodat. A bude doufat, že takoví nebudou všichni zákazníci, protože by to mohl rovnou zabalit.

                  0 0
                  • pepko  

                    Ano tak nejak. Ked sa uz do kamenaku vyberiem, tak je to preto, ze chcem kupovat. Ale nebudem to kupovat za 2× vyssiu cenu ako na nete. Ano, ma to potom nevyhody, je to urcity risk co vlastne pride, ano musim na to nejaky cas cakat. Ale ako hovorim, ani v kamenaku to nechcem zadarmo. Kludne si nieco priplatim. Ale nie 100%. A ked on nechce zarobit malo, tak nezarobi nic a moze vzdychat a vzdychat a vzdychat …

                    Napriklad cyklo predajne v bratislave su uplne zufale. Tie ceny su fakt na zaplakanie. Takze kupujem na nete a vacsinou v ceskych obchodoch, napriklad na koloshop.cz. To pokial viem je kamenna predajna. Ale na nete maju fajn ceny a aj s postovnym sa mi to oplati kupit tam ako priamo v bratislave. Kto ma naozaj zaujem predavat, tak ten predava a ti ostatni sa len stazuju a stazuju …

                    0 0
            • Nikovlas  

              Já bych byl ochotnej v kameňáku nechat za stejnou věc cca o 20% víc, ale víc asi taky ne. Zase představa, že budou v kameňáku prodávat za stejný prachy, jako na internetu, je taky absurdní.

              0 0
              • pepko  

                Ono nastastie je uz niekolko kamennych predajni, ktore maju aj eshop a su ochotni za dobru cenu predat aj na predajni. Ale su aj taki, co ma poslu prec, ze objednavku musim urobit cez net. Takze musim ist domov, objednat si to a prist znovu. Co si vysvetlujem asi tak, ze obchodnikovi robi dobre, ked robi zo zakaznika wola …

                0 0
                • jIrI___  

                  Nebo tu objednávku chce mít v systému. Jednou se mi stalo, že mě taky chtěli poslat pryč, ale když jsem jim řekl, že jsem k nim jel 30 km, tak mě tu objednávku nechali udělat na počítači u nich. A odůvodnili to právě tím systémem.

                  0 0
                • Nikovlas  

                  Jak píše jIrI.

                  Představa, že prodejce, který platí nájem za výstavní plochy a personál, který se věnuje zákazníkům (i kdyby se nevěnoval zákazníkům – minimálně musí hlídat, aby někdo nekradl), bude schopen cenově konkurovat nejlevnějším E-shopům je poněkud divoká.

                  A pak jsou zákazníci, kteří s radostí využijí této výstavní plochy, všechno si prohlédnou, případně se ještě poptají, vyzkouší… a pak kvůli úspoře 5% ceny nakoupí přes internet. Pak chápu, že si to prodejci v kamenných obchodech na někom vzít musí – proto ještě vyšší ceny.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Hlavně co mám známého co vlastní servis, tak mi říkal, že kupkolo má věci na netu levnější než on když je koupí ve velkoskladu. Né u všeho, ale u dost věcí. Když musí zaplatit ještě min. 2 zaměstnance a nájem+provoz atd, tak je jasné, že na cenu kupkola se nedostane ani hovno.

                    0 0
                    • pepko  

                      To potom znamena, ze on preda malo a ma zle nakupne ceny. Ale o tom to je, nema zaujem predavat, takze ma slaby obrat. A pritom by stacilo parkrat ustupit zakaznikovi, urobit cenovy kompromis a hned by bol na tom lepsie …

                      0 0
                      • Atilla  

                        A je někdo neví o čem se mluví, ale má k tomu co říct:)

                        0 0
                      • Slavoš  

                        Jenže běžný obchod v malém městě nedosáhne obratu ve velkoskladu jako Kupkolo , proto se ani nepřiblíží cenám na Kupkole.I když si přihodí rozumnou marži 20%,tak bude pořád o hodně dražší než E-shop.Realita.

                        0 0
                        • Atilla  

                          Např aby ne helmě vydělal pár desetikorun, tak musí nakoupit 500ks helem a to už před sezonou. Takže utratí šíleně peněz a pak je dostává zpátky. To samé u scotta, chceš prodávat naší značku kup aspoň 50 kol a to je u všech značek. Vše se objednává před sezonou a platí dopředu. Žádná prdel to není.

                          0 0
                          • mastihuba  

                            o tom je obchod. Dělal jsem v Brněnské firmě, která obsloužila jen blízké okolí. Po dvanácti letech boje bez výrazného efektu je i s jejich klientelou spolkla firma celorepubliková. Dnes si obchoďáci libují jak dobře se jim pracuje, když se dá dělat s větší marží, která se skrývá v levnějších nákupech. Konkurence nespí a pracuje na získávání zákazníků. Může se to někomu nelíbit,ale přežívají ti co minimalizují náklady a maximalizují zisky.

                            0 0
                      • gazman  

                        Ty sory, ale máš silně infantilní názory.

                        0 0
                  • pepko  

                    Ako som pisal vyssie, neriesim rozdiel ceny 5%. Ale porovnavam kamenak a kamenak. Napriklad ten koloshop.

                    0 0
                    • Nikovlas  

                      Já nevím, jak vypadá prodejna koloshop, ale ten obchod mám především za internetový obchod. Nevím jestli se to týká koloshopu, ale v hodně případech se jedná o původně internetový obchod, který si na domácí centrále nebo odběrném místě vyhradí část prostoru, vystaví nejvíce prodávané věci a defacto tam zřídí kamennou prodejnu, ačkoliv hlavní obrat má z nákupů přes internet. Když má pak takový obchod malou prodejnu, ale 10× tolik věcí prodá ještě přes internet s minimálními náklady, pak to je jiná. Ale když má někdo obchod s historií (relativně) a zaměřuje se na stálou klientelu, u které má renomé, tak mu jsou ochotni připlatit něco navíc.

                      Zase znám i ty druhé případy – třeba tuším Centralbike, nebo jak se jmenuje ten krám u nás na Praze 13 (asi je to celý řetězec, co?) – tam třeba prodává pláště Schwalbe za cca 1200 – to už mi připadá dost přepálený.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Mrkni, za kolik prodává Schwalbe ofiko dovozce http://www.imexpo.cz/index.php… . Lidi jsou už zblblí z levného šedého dovozu a OEM, který se bere kdoví odkud :)

                        0 0
                        • Nikovlas  

                          Na tom něco je. Koukám, že i v Německu stojej u Schwalbe 50 E. Přijde mi zvláštní, že ty OEM jsou i normálně v krabičkách.

                          0 0
                      • pepko  

                        Ani ja neviem ako vyzera ich predajna. Ale mas pravdu, zacinali ako eshop niekedy v 1999 a kamenak otvorili az 2005. Teraz sa chvalia, ze su jedny z najvacsich kamenakov.

                        To len tak na okraj, ze niekto vie ako sa robi biznis. Ja som u nich prvy krat objednaval hlavne preto, ze mali aj predajnu. Mohol som objednat aj lacnejsie, ale toto bola taka istota, ze ked poslu ksunt, tak im pojdem pri najlizsej sluzobke vynadat osobne. A napriklad pri opakovanych objednavkaj ponukaju zlavu a ja som si ju vypytal hned pri prvej a bez problemov som ju dostal, co ma vyslovene sokovalo …

                        Niekto vie ako sa robi biznis. Nastastie zopar podobnych ochotnych obchodov existuje …

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Zrovna koloshopu se snažím vyhýbat. 3× objednávka, 3× více či méně zmršená (buďto přišlo něco jiného nebo stav zboží neodpovídal popisu) :(

                          0 0
                        • Nikovlas  

                          Jek psali ostatní výše – když si někdo může dovolit předobjednávky ve velkém množství, tak se ty ceny dobře tlačí dolu. A to, že jim internetový obchod utáhne prodejnu, která by se z vlastní tržby neuživila, jim taky dává výhodu.

                          Je fakt, že člověk musí vědět jak na to – stačí se kouknout, kde je teď např. Hudy sport a kde jsou ostatní, co začínali ve stejné době. Ale tam je to zase o tom, že Hudy jel přesně podle osvědčenejch marketingovejch osnov a měl dost agresivní reklamu a všechno okolo. Taky člověk může říct – jo – dali mi tam zákaznickou slevu, i když nemám kartičku – jsou to ochotní prodejci…

                          0 0
        • wenda.simon  

          Tu cenu chápu- dovoz,clo,dph + nějaká normální marže a jsou tam kde jsou. Znám lidi co si tam něco koupili, protože tomu že to můžou vidět, ozkoušet a záruce.

          Prostě podnikání jako každý jiný. :-)

          Aby neblo OT. Mám úplně ten základní model 900l, kupoval jsem z dx.com už asi před 3 lety , ještě za cenu okolo 1600,–. Dnes se dá pořidíit již okolo 30dolarů na ebay. Jsem maximálně spokojen, vše stále funguje.

          0 0
          • Martinson  

            Hoď mi odkaz na Magicshine na ebay za 30 dolarů. Třeba klasický model 808 jsem takhle levný nenašel. Najdeš spoustu jiných značek stejně vypadajících ale ne Magicshine.

            0 0
            • Atilla  

              Jestli na to ve výrobní lince nalepí nálepku, nebo ne je snad jedno:)

              Dělal jsem ve slepičárně a chvilku dělali česká vejce, potom zlatá vejce, pak kvalitní vejce,…

              0 0
              • tonik666  

                a měnili přitom slepice? Pokaždý to šlo od jiných, že jo?

                0 0
                • se-se  

                  ale ne, na přední stěnu klece jim věšeli cedulku s názvem výrobku aby věděly co maj snášet

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    skvely:DDD

                    to je jak se ty dne zenske z fabriky na sici stroje bavi a jedna rika „ty, poslys, ja uz to nechapu. Snad mesic vynasim soucastky abych si doma poskladala sici stroj, ale at delam co delam, porad mi bychazi samopal“:)

                    0 0
              • Martinson  

                S odborníkem na slepice jsem se ještě nesetkal :-).

                Zatím zjištěný rozdíly jsou jiná kabeláž, někdy paraboly hladká – pomeranč. Zajímalo by mě jestli někdo dělal srovnání, protože proč vyhazovat dvakrát tolik za Magicshine pokud jde koupit to samý levnějš.

                Mám 808E už dýl (rok a půl) a stále dobře slouží. Teď jsem měnil sklíčko za rozptylku a překvapilo mě precizní zatěsnění světla.

                0 0
                • tonik666  

                  Podle mě úplně zásadní je, jaký m,ají kužel. číňani na to často kašlou a mají úzký, přepálený kužel. Nej kužel má Zebralight H600, třeba WF501B proti tomu bída. Takže ověřit, že kužel je stejný a stejně plynulý jako u orig. (pokud je vůbec u orig. plynulý:)

                  0 0
                • Palo TT  

                  IMHO nad 808E asi vzhladom na cenu tohoto nema moc zmysel uvazovat:

                  dx.com/p/singfire-sf-90-cree-xm-l-t6–4-mode-1000lm-white-bicycle-headlamp-silver-grey-4-x-18650–172326

                  0 0
                • josh  

                  Nejen tato čínská světla na řídítka si jsou podobná jak vejce vejci. Pár těchto světel jsem měl rozebraných a i když vnějšek byl podobný, tak měly jinou elektroniku a v jednom případě i jinak řešený vnitřní modul. Na tom hliníkovým zevnějšku není moc co zkazit, důležitý je reflektor, aby to světlo bylo použitelný na kolo, důležitá je elektronika, která bývá díky mizerným součástkám nejčastějším důvodem selhání, důležité je, aby modul nebyl vysoustružen příliš tence v místě pod LED star a aby pod star byla teplovodivá pasta. Málokdo ví, že nejhorší místo odvodu tepla této konstrukce nebývá styk LED – vnitřní modul, ale styk modul – vnější tělo (teplovodivá pasta pomůže). A v neposlední řadě je důležité, aby číňanovi zrovna nedošly nějaké součástky a díly, protože v tom případě tam bez rozpaků vrazí cokoliv jiného co je zrovna po ruce.

                  0 0
    • spyder  

      Ahoj, už nějaký ten pátek vozím MJ-872 a jsem maximálně spokojený. Na to jak je světlo výkonné má velice kompaktní rozměry (jak samotná lampa tak barerrypack, který vozím pod horní rámovkou). Upevnění světla i baterrypacku je snadné vcelku rychlé a spolehlivě drží i při hodně agresivní jízdě v těžkém terénu. Světlo mám osazené čirou optikou – měla by existovat ještě „mléčná“ čočka, která rozptyluje kužel světla, ale já bych neměnil. Pro můj účel ježdění hlavně v lese po úzkých stezkách jsou parametry vyhovující – kužel je hodně široký, takže se ve tmě velmi dobře dá orientovat v prostoru. Problém nastane když se dostanu do otevřené krajiny bez výrazných orientačních bodů – světlo nesvítí příliš daleko (odhaduju tak 40m). Co se týče intenzity světla a výdrže, tak pro běžné ježdění nahoru na kopec a přibližovačky přes město, bohatě stačí nejnižší výkon (30%), při kterém vydrží světlo něco přes 10hodin. Na blbnutí v lese a na většinu sjezdů přepínám na druhý stupeň (50%)- tohle přepnutí intenzity je subjektivně nejvíce znát a výdrž se ne nezkrátí nijak dramaticky (cca na polovinu). Režimy 75% a 100% výkonu skoro nepoužívám (jen vyjímečně v rychlých sjezdech)-rozdíl oproti 50% režimu už je malý, ale výrazně to žere energii z baterek. V zimě díky odrazivosti světla na sněhu jezdím skoro furt na nejnižší výkon. Obecně když se pohybuju v provozu tak používám jen nejnižší výkon, protože od 50% už světlo hodně oslňuje protijedoucí auta.

      0 0
    • xshreck  

      na stránkách MS jsem viděl zajímavé a určitě trochu silnější zadní světlo. Neexistuje něco podobného na DX či kaidomainu? :) nebo obchodu podobném

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.