• pavelmisar

    Dovolím si založit nové vlákno, staré se už fakt dost dlouho načítalo.

    • CanyoSK  

      Ahojte, ake su argumenty pre kupu X01 kazety oproti GX? Cenovy rozdiel je dost velky.

      • kubad  

        Žádné, kromě váhy, ve funkci to moc poznat nejde

        • CanyoSK  

          Ani zub netreba vyrovnavat na 4tom pastorku nech nerachoti? 

          • Goob  

            No tady sis sám odpověděl jedním argumentem, ne? :D

        • JFtryall  

          Teoreticky by X01 mohla vydrzet dele, lepsi matros. Jinak vaha a lepsi odolnost na ty pazvuky a problemy.

          • CanyoSK  

            Riadenie mam X01 a kazetu GX (novy bike). Obcas ten 4. a 5. pastorok maju pazvuky. Vyhnutie zubu pomohlo, ale nie je to stale uplne ciste.

            Tak som rozmyslal ci ma zmysel investovat do X01.

            • CanyoSK  

              Este je zaujimave, ze tie pazvuky vydavaju pastorky ked radim od najmensieho pastorku smerom nahor. Pri radeni zhora nadoldol su tiche…

            • doubleingram  

              Pazvuky je temer nemozne odstranit, co jsem zkousel a rikal i servisak ve Scottu.

              Muzou majitele X01 Eagle kazet potvrdit. Ze tam to necvaka?

              To cvakani lze do urcite miry „odstranit“ prerazenim tam a zpet ( myslim ze to je nahoru a pak zpet dolu)., co jsem tak z provozu zjistil.

              • matbiker  

                Mně ani bráchovi na X01 nic necvaká, ani nevrčí. Oba jsme namontovali, seřídili a od začátku sezony na nic nešáhli. Pohon komplet X01, jen převodníky OneUp.

              • romachain  

                Mně na X01 cvakal druhej největší pastorek, ale jen trochu a zdá se mi, že už to přestalo… Jinak je ta kazeta krásnější a lehčí, funkčně nemám zkušenost s GX na porovnání.

                • matbiker  

                  S Gxem jsem dělal asi 7–8 kol a na všech byl s kazetou problém – na spodní třetině. Vlastně kecám, na tom prvním problém nebyl. A i potom se gx musí častěji štelovat.

                  • Petulda  

                    Ja mam na GX najeto zatim nejakych 350 km a funguje bezproblemove. Uvidim, co bude dal.

                    • milan.v  

                      Tak to jsi jeden z mála…

                      • Petulda  

                        S výměnou pohonu jsem dával i novou patku a mám na biku tuhou zadní stavbu… Možná jsou problémy s Eaglem způsobený ne úplně rovnýma patkama či ne tak tuhýma zadníma stavbama – nemohly by to být příčiny pazvuků či problémům s řazením?

                        • JFtryall  

                          Urcite jsou, ale ten system je proste o dost citlivejsi obecne. Navic vule v cepu tomuhle problemu moc nepomaha. Ze to je o dost horsi, nez GX 1×11 je trosku zklamani. Navic se toho prodavaji tuny, tak je s podivem, ze zakladni veci nefunguji jak maji.

                          • Petulda  

                            Nebo spíš základní funkčnost ve stavu „vše je ideální“ je okej, jen citlivost na jakýkoliv neduh na biku je veliká.

                          • goofy  

                            O to horší to je v tom, že to teď rvou na všechny i ne zrovna levné kola. S příchodem NX to nejspíš bude ještě horší… :-/

                            • Goob  

                              Jo, kamarád teď koupil za 100k Whyte na GX. Na Jeffsy v aktuální slevě na XTR, karbonových kolech a Factory Foxu za stejné peníze neslyšel, protože se mu nelíbí kazeta e*13.

                              • matbiker  

                                Ta kokso, kolo za 100 kolíků na Gx, to mi poser prsa pes.....

                                • Goob  

                                  Tak je to holt nekonfekční kolo, no.

                                • goofy  

                                  Celkem běžné… A příští rok bude asi dost kol za 100 000 na NX…

                                • kejda  

                                  Bohužel to tak je. No, když rám stojí třeba 70+, tak to do sta moc nezbývá…

                                • tomxxx  

                                  taky to tak mám, všechno v topu, ale přehazovačku GX a kazetu 1180… ovšem 11sp. Kolo jsem stavěl a pohon měnim co dva roky, takže jsem o XX ani nepřemýšlel.

                              • obda  

                                To mi povídej, kdyby Jeffsy byl trochu víc do kopce a míň z kopce, už ho mám za ty prachy doma…

                • Kotis  

                  GX proste cvaka a odstranit to evidentne nejde. Mel jsem to ve dvou servisech a 4.-5. nejmensi pastorek je dost slyset. Po serizeni se to na chvili trochu zklidnilo, ale po 100–200km jsem tam, kde jsem byl predtim.

                  Razeni hladke, ale aji tak zklamani… Na GX 1×11 ani jakekoliv Shimano predtim nemelo problem.

              • wilda81  

                Mě cvakají některé převody i na XX1 (v dolní třetině). Neřešit, jezdit.

                • pavelmisar  

                  Asi tak :-)

                  • doubleingram  

                    Takže zlatý Shimano. Zatím mě Sram Eagle hodně zklamal. Uvidíme nový XTR.

                    • Macik  

                      No já mám s GX E asi zatím kliku, jak tady čtu. Prostě funguje. :)

                      • goofy  

                        Asi záleží, jak moc to řešíš… Pokud ne, tak je to super. Pokud jo, tak tě to může dost srát… :-)

                        • Macik  

                          Tak já bych řešil, kdyby bylo co. To zas jo. Ale podle mě to chodí moc hezky.

                      • pavelmisar  

                        Mně zatím taky, ale kdyby začalo – neřešit jezdit…

                    • Petulda  

                      No tak Shimano zatim nemelo ekvivalent k GX Eagle, takze s tim zlatem to neni moc horky ;-)

                • onuce  

                  Všímáte si, co vše postupně musíte skousnout? Co novinka, to paskvil. Však jsem byl zděšen, jsa zvyklý na bezproblémová a skvělá kola ještě i před necelými deseti lety, a teď takový diletantismus! Cvakajjící vidlice, nefunkční, poruchové a choulostivé řazení, každý rok jiná geometrie… Jsem rád, že jsem starý!

                  • p@X  

                    +1 :)

                  • Goob  

                    Jojo, od zlatých časů, kdy jsem měl vidlici Polis a komponenty Sachs, jde všechno doprdele. Vraťte mi ty kruhy, trpím jako Hus(sefelt).

                    Tak jsem si nakrmil trolla a teď prosím vlastníka diskuse, aby Onuci i všechny reakce pod jeho příspěvkem včetně mého smazal a nepřipouštěl zamoření této diskuse.

                    Omlouvám se, že jsem taky přispěl.

                    • p@X  

                      Vždyť je to pravda, zvětšující se průměry a šířky os, za chvíli 3 typy ořechů, ditrect mount patka, atd. Když třeba potřebuješ prohodit komponenty mezi 2 koly (a tím nemyslím veterány), čím dál více komponentů je nekompatibilních, případně potřebuješ redukce, adaptéry… Kdo není sponzorovaný a vyžaduje spolehlivé komponenty do největšího marastu, určitě si orla nepořídí.

                      • Vilém  

                        A presto je s velkou chuti kupujes :)

                        • p@X  

                          Čím dál častěji obměňuji biky a čím dál míň jezdím. Nemám pořádně kde bydlet, nic za mnou, nic přede mnou, jen zabíjím čas na BF a změnit to nedovedu.

                          • Vilém  

                            Ja si jen vzpomnel jak jsi uvazoval, ihned po tom co je uvedli, o koupi SRAM Dub klik, ktery mi osobne prijdou jako ukazkovy pripad toho nac si vyse ztezujes :)

                            • p@X  

                              Musím novinky mít, ale pak je stejně poplivu, narozdíl od jiných, kteří v prvotním nadšení chybky odpouští :)

                          • Cray  

                            Pod tohle se podepíšu. Není to tak dlouho co jsem měnil bydlení. Z chodby je dílna, z obýváku sklad, v jídelně leží polorozebrany zimak a ložnice je posledním místem, kde nevládne kolomaz. Sotva vyřeším jednu věc, řeším další a dohromady najezdim hov*o

                            • Nutribird  

                              No GX jsem několikrát smotal, jednou uletěla horní kladka. Celkem jsem to musel několikrát rovnat a dost silově. No stále to velice dobře řadí a funguje. Zase ta 12 je opravdu fajn a jezdí se s tím dobře. Řazení o několik pastorků nahoru litá bezproblému. Dolů by to mohlo být také o víc než jeden. Cvaká, ano, ale pořád u mne převažují pozitiva. Měnit nehodlám.

                • kejda  

                  Trochu hlučnější jsou malé pastorky, když je už lehce suchý řetěz. Když se správně namaže, hned to zmizí. Možná ti dělá řetěz na eagle, jeho šířka, nevím

                  • pavelmisar  

                    Zkrátka kdo maže, ten jede :-)

                  • CanyoSK  

                    Pouziva niekto na GX kazete X01 alebo XX1 retaz a ma to tiche?

                  • Voz  

                    Po výměně řetězu už necvaká nic. Možná je to kombinací ojeté kazety (1300km) a nového řetězu.

                  • Cray  

                    Mě teda cvaká i vymyty namazany řetěz… Neřeším, stejně tak to může být 12sp řetěz na 11sp převodníku..

                    Co mě ale vyloženě sere je zvuk řetězu při řazení nahoru. Těžko popsat ale v podstatě je slyšet kontakt řetězu s pastorkem než se chytne na větším. Shimano to nedělalo, seřízeno mám snad taky správně ( B šroub podle měrky, řetěz nabíhá hned – jen ne potichu).

    • volyn  

      Ahoj, chci si na novou sezonu poridit prevodnik s vice zuby na X01 Eagla, nejsem z toho moc mooudry. Jaky offset mam poridit, kdyz mam zadni nabu 12×142 mm, 3 nebo 6? A jeste jaky je rozdil mezi oval a standard, mam standard a oval nikdo ze znamych nejezdi. dik moc

      • pavelmisar  

        3mm offset je pro boost naboje tj. 12×148

        6mm offset je pro neboost náboje tj. 12×142

        Měl jsem 30z kulatý převodník a bylo to moc „easy“ tak jsem hledal náhradu a koupil jsem 34z ale v oválu a musím říct, že mi ovál v technických výjezdech hodně pomáhá :-)

        • volyn  

          a kdyz dam o dva zuby vice z 34 na 36, musim resit nejak retez? Nebo to sedne?

          • pavelmisar  

            Já ze 30z na 34z ovál zachoval původní rozměr a je to úplně v pohodě.

            Ale doporučuji vyfouknout tlumič (pokud máš full) a zkusit jak moc se to propne a podle toho uvidíš jestli je to ok. Případně potom vyfoť s vyfouknutým tlumičem a napíšem ti tu zda je to ok :-)

            Teoreticky ale by to mělo být ok, pokud byl řetěz dáván na 34z převodník

            Edit: Aha máš Kubíka, takže zkus jen nahodit a dej na největší pastorek a potom kdyžtak vyfoť, ale myslím si, že to poznáš sám :-)

      • embi  

        https://www.superstarcomponents.com/…row-wide.htm

        Offset:

        Standard ring = 6mm offset THIS ITEM

        BOOST ring = 3mm offset

        ZERO ring = 0mm offset

        Oval treba pro me nic neni, na vysokou kadenci mizerie.

      • Goob  

        Z oválného převodníku mě nebolí kolena, na která trpím už 15 let.

        • Walda  

          Taky uvažuji že přejdu na ovál. Zajímalo by mě, zda ovál s 36T odpovídá kulatýmu 34T v souvislosti se sílou záběru a intenzitou. Máte s tímto někdo zkušenosti? Je spousty kalkulátoru co se týče převodových poměrů, ale nikde jsem nenašel nic, kde by se dal přímo porovnat klasický a oválný převodník.

          • p@X  

            To musíš prostě vyzkoušet, někdo tvrdí, že to je jakoby o zub, další o 2, třetí, že to na rovině rozhazuje kulaté šlapání…

            Mám 34 kulatý, když dám 34 vajco, už si z kopce na asfecu nepřišlápnu vůbec?

          • pavelmisar  

            V podstatě 36T ovál by měl být 34T a 38T dohromady.

            34T zase 32T a 36T.

            Ale jak tu někdo psal, je potřeba to vyzkoušet.

            • kejda  

              Spíš bych řekl, že je to o jeden zub, tedy 32 ovál je tak nějak 33 plus mínus. Jezdil jsem ho 4 roky…

              • pavelmisar  

                Těžko říct, ale je to možné. Nejlepší je vyzkoušet. Třeba koupit něco z Číny např. Aliexpress a potom koupit pořádný

          • LM  

            Já mám srovnání s 30T kulatým a 30T oválem AbsoluteBlack:

            • Ten ovál má lepší přechod přes mrtvý bod (v tomto místě má převodník 28T) ale v míste nejlepšího záběru je to naopak o trochu těžší (32T).
            • Rychlostně to vychází stejně jak ten 30T.
            • Na vysokou kadenci s nižší zátěží to asi úplně vhodné není (nesedí mi to) ale pokud jedeš spíš na sílu tak je to supr.
            • Walda  

              Díky, tak to je přesně pro mě. Vyzkouším a poreferuji.

              • horny  

                Záleží jak jezdíš. Do kopce – tam mi to pomáhá. Je to možná placebo efekt, ale dlouhé a prudké kopce se mi šlapou lépe. A z kopce si už jen užívám, že jsem jej vyšlapal:-) Na frekvenční šlapání z kopce nebo i po rovině je to fakt divný… a nebo to neumím.

                Ale už bych zpátky neměnil… Mám SRAM Eagle 10–50 + Absoluteblack 32t.

            • mirorek2  

              Třeba jako Froome, ten jezdí vyloženě na sílu :-)

              • biker jura  

                ten taky nejede ovalnej převodník ;)

                • Barak  

                  Jak to, že ne…

                • milan.v  

                  To jsi na omylu…

                  • Lišák  

                    Jura asi narážel na to, že tenhle tvar není zrovna ukázkový ovál.

                  • kyl  

                    Tu snad smyk není nikdy v ideální pozici.

                  • biker jura  

                    to bude někdo jinej ;) jel jsi někdy oval a osymetric? navíc jak už název napovídá… :D

                    • milan.v  

                      Aha, takže tím jsi to všechno vysvětlil, toto totiž není ovál…

                      Je to fotka Froomova kola.

                      • biker jura  

                        co to meleš? ted zas nechápu já… osymetric převodníky nejosu oválný převodníky a ani se tak nechovají, kdyby jsi na tom někdy jel, tak bys to nepsal. kapišto?

                        • matbiker  

                          A jako co se prosim chovaji?

                        • milan.v  

                          Juro, chovej se trochu kultivovaně, to na úvod…

                          Na tomto druhu převodníku jsem nejel, ale když si tak čtu informace k tomuto druhu, co jsou na zahraničních webech k dispozici, jsou to všechno převodníky ve skupině asymetrických, tedy nekulatých převodníků… A je jedno, jak jsou nastavené vůči klice a jak zabírají.

                          Toť vše…

          • tomxxx  

            Co se týče oválu a převodového poměru, 34z je prostě 34z, s tim nic nevykouzlíš (jak tu někdo píše, zjednodušeně to fakt je 32 na půlce a 36 na druhé, ale neni ovál jako ovál a je to velké zjednodušení). Watově to musí být na biku dost neměřitelné. Jediné co se liší je pocit. Něco jako když máš pohodlné a nepohodlné sedlo, taky ti to pomůže k výkonu, ale změřit se to objektivně dá těžko. Kdyby byl nějakej měřitelnej watovej rozdíl, vozej ovál všichni a to si piš, že to profiteleton má změřený dost důkladně. Já to chvíli měl na biku a jediné co jsem pozoroval, že mi to tahá přehazovačku, jinak jsem poznal prd.

    • sumoc  

      Tuším, že jsem psal, že dám vědět s reklamací urvaného šroubu (horního) na kladce. Ukázalo se, že to je špatně opravitelné, tak reklamací tedy vyřešeno za novou přehazku. To mě potěšilo. Tím je to uzavřené a doufám, že to nebudu za 4000 km opakovat :/

      Vlákno jsem sledoval, ale pořád mi hlavou letí, proč tady (viz foto) Sram ubral matroš? Víte?

      Díky.

      • doubleingram  

        Kurvitko bych si tip.

        • petrun  

          Tohle už je paranoia. Spíš to bude úspora hmotnosti na nesprávném místě. Dnes to počítá program a občas to nevyjde. To se stává spoustě výrobců. Rámaři by mohli vyprávět :-D

      • pavelmisar  

        Nevím jak ty, ale za 4000km mít pokaždé novou přehazku je sen :D :D to bych asi konečně začal jezdit jak prase z těch kopců :D

        Ale zas měsíc čekat na vyřízení, to je taky na nic no…

    • theedge  

      No vy mne s tím GXem teda strašíte … to je to vážně tak zlý ? Nebo jde jen o pár případů ?

      • rdx  

        8k / 12 zavodu / 3× retez / 2× pad (zniceny rafek zadniho kola) / chod bez problemu :)

        kazetu a razeni jsem v srpnu upgradoval (vyhodna koupe), hazka zatim stale chodi dobre.

    • Zdendyš  

      No ja tu predrazenou sragoru od Sramu mam take viz. moje kola… koupit retez a kazetu jsem nasel odvahu pouze pro GX. Ostatni komponent mam z vyssich rad. Xx1 razeni a hazedlo ok i kdyz i tam bych nasel nedokonalosti oproti xtr 11sp, 10sp atd.

      Systém 1×12 mi uz trochu dava smysl svym rozsahem, odstupnovani ale porad neni ono ;). Zejmena ten veleskok mezi 10–12z. Nicmene razeni pouze vzadu ma svoje kouzlo ale obavam se ze az 1×14 bude hotovka.

      Eagle jsem koupil jenom z duvodu netrpelivosti s čekáním na Shimano 1×12. Tam uz budou nabizet dve kazety s ruznym rozsahem a z toho i plynouci uroven odstupnovani.

      Krom toho Xtr 1×12 bude vyrazne levnější. …

      • doubleingram  

        Mam GX Eagle a je to shit za ty prachy. XTR bude IMHO o dost lepsi ale s tou cenou bych si uplne jisty nebyl. Mam pocit, ze komplet byl kolem 30k.

    • chyna.cz  

      mám problémek, náboj Hope pro evo 2, XD ořech, kazeta GX eagle a hazka také GX. při zařazení nejvyššího převodu mi drhne kazeta o dráty a u nejnižší mi dře vodící plast lanka o vnější vodítko kladek.pomohla malá improvizace podložení přehazovačky a kazety o cca 2mm od náboje ven. řešil někdo něco podobného?

      • TheJD  

        Kdyz mi drela GXE hazka raminkem o draty, tak pomohlo seridit doraz.

        • chyna.cz  

          Doraz bez podlozek serizuku, aby vubec slo zaradit nejvetsi pastorek. Tim to neni, ze by to bylo moc natazeny. Kazeta je moc blizko dratum, nebo naboj moc utopeny, nevim.

          • LM  

            Dře ti to i řetězem na největším pastorku nebo jen ten konec přehazky?

            Tj. nemáš trochu ohlou patku nebo ramínko přehazovačky?

          • TheJD  

            Napsal bych primo do Hope, jestli s tim uz nemaji zkusenost.

      • kejda  

        To, že ti drhne kazeta o dráty nebude mít nic společného s šaltrem, ne? Asi bys měl nejdřív vyřešit tento problém. Podložky ti kazetu zase posunou na opačnou stranu.

        • chyna.cz  

          Kaueta nedrhnu. Drhne jen voditko saltru na u vrchni kladky. Na fotce to je na hovno videt . Nema hope vice ruznych xd orechu?

          • Lišák  

            při zařazení nejvyššího převodu mi drhne kazeta o dráty

            Kaueta nedrhnu.

            Tak jak? :-)

          • chyna.cz  

            Je, tak sem to blbe v rychlosti napsal. Kazeta je blizko dratum, ale jeste nedrhne. Pri zarazeni 50z dře voditko hazky o draty. Retez ne. Logicky jen nahore, protoze jsou draty pod uhlem. Shimano na stejny patce bylo OK. Okometricky vypada taky ok.

      • Rubi  

        Na jakem to mas kole? Nenechal si tam shimano direct mount patku? Uz jsem se s tim setkal asi u 3 lidi…

        • Vilém  

          Ten Cube by k tomu svadel:)

          • p@X  

            to ale nemá vliv na vzdál. od drátů, spíš naopak…

            • atty  

              Pokud má patka jinej úhel/délku, může to stačit k tomu, aby se to na největším dotýkalo, ještě třeba specificky se zápletama, který maj dráty blíž kazety

              • p@X  

                Pokud mám rovnou klasickou patku, tak potom na rovné DM patce se Sram hazkou (nemyslím si, že by to byl tento případ, ale můžu se mýlit), která je delší, nemůžu být blíž drátům. To je ale zbytečné nesmyslné teoretizování.

                • atty  

                  Jasně, ale patka není 2D úsečka – jsou patky, který jsou „zahnutý“, mají třeba „předsazený“ úchyt šaltru o 2mm oproti rovině se šroubem do rámu – prostě neplatí ani teoreticky, ani prakticky, že jen delší patka musí zákonitě poslat kladky přehazky níž/dál od výpletu. Ale teorie o Cube a jiné patce stejně padla, když je to na Giantu… :)

            • Rubi  

              mas pravdu, tam je hazka dal a nemuze nahodit na nejvetsi…ale jak jsem videl ten cube tak jsem se radsi poptal.

        • tomxxx  

          Myslim, ze solved.

          • chyna.cz  

            Mam to namontovany na giantu. Tam je normalni patka.

            • tomxxx  

              Tak musi byt fakt ohnuta, nenapada me zadna atyp naba, ze by tohle zpusobovala.

              Jeste se zeptam jak debila…ale pro jistotu. Jestli si tam mel shimano, vyndal si ten mezikus od shimana na patce?

              Posli normalni fotky v obou polohach ze strany, to co si poslal je k nicemu.

              Jinak eagle kazety do dratu jdou…normalni vlastnost 12 sp. Jinak by to tam nenarvali

    • Hnoj  

      Ohnutá patka?

      • chyna.cz  

        Na ohnutou patku to nevypada, kdyz to seridim, tak mi to na vsech pastorkach radi pekne, ale ke to cely poaunuty ven tema podlozkama. Na netu sem toho moc nenasel.

        • atty  

          Máš to na tom Kubíkovi? Pokud ano, máš skutečně samostatně koupenou a přemontovanou patku pro SRAM? Protože většina Cube (lepší modely) maj pro Shimano a Sram jiný patky – musíš vyměnit patku, podle toho, co tam dáváš za šaltr.

          • Mildee  

            Přesně tak, u Cube se liší patka pro Shimano a pro Sram, to za prvé a za druhé klidně může být lehce ohnutá. Že ti to všude řadí dobře ještě neznamená, že máš patku v pořádku.

        • atty  

          Obvykle se patka ohne nějak do vrtule, takže to je samozřejmě hned poznat na řazení a jeho neseřídítelnosti, ale při troše „štěstí“ se může patka nějakou ránou jen přihnout blíže k rámu a při tom zůstat celkem rovnoběžně, takže řazení se seřídit dá, vše funguje, jen je to posunutý blíže výpletu a při tolerancích u 12sp (kde jde i kazeta do výpletu a každej milimetr už může bejt problém) to už může třeba takhle škrtat. Ale to je jen teoretizování, chtělo by to skutečně lepší fotky

    • FGE  

      Ahoj, mohli byste mi prosím někdo jako laikovi vysvětlit, jestli je možné GX Eeagle namontovat i na kolo Cube LTD 29 – 2014 (specifikace viz https://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/#…), resp. co všechno by se muselo na tomto kole vyměnit, aby to fungovalo, a na kolik by taková přestavba +/- přišla?

      • wilda81  

        Pokud chceš GX, tak kliky (nebo převodník), řazení, kazeta, přehazovačka, ná­boj.

        Alternativne můžeš dát sadu NX a tam by to odpadla výměna naboje.

        Cenu za sadu si najdi na netu.

        • FGE  

          Jasný, sady na e-shopech se pohybují ca 11.000,– Kč (+/-) a obsahují:

          • řadící páčka GX Eagle
          • přehazovačka GX Eagle
          • kliky GX Eagle 175mm 32z GXP
          • kazeta 1275 10–50 12 s
          • řetěz GX Eagle

          Když bych pořídil tuhle sadu, co konkrétně ještě musím dokoupit, aby to na mém kole fungovalo? Jenom náboj? A věděl bys případně konkrétní typ? Pro mě je to španělská vesnice.. Díky!

          • kejda  

            Pokud chceš jít do této sady, co sis napsal, taky ještě k tomu nová nába s XD ořechem plus přepletení.

            Možná kazetu bych volil NX Eagle 11–50, ta je i na Shimano ořech, co máš na svém kole a nemusíš řešit zadní kolo.

          • wilda81  

            Viz Kejda, plus středové složení na gxp osu.

          • mirorek2  

            Pokud nechceš měnit kliky, tak jen sundáš 3 a nahodíš jeden NW převodník tím ušetříš cca 3000,–. Ale jestli je to pro tebe španělská vesnice, raději jdi do nějakého shopu, tam ti to i přeskládají.

            • matbiker  

              Ještě bys mohl napsat odkud jsi a třeba by ti někdo z blízkého okolí poradil z oka do oka.

          • Hnoj  

            A nechceš si dojít do svého oblíbeného místního bike shopu a nechceš si to nechat udělat. Protože pokud, jak říkáš, je to pro tebe „španělská vesnice“, asi by bylo lepší to někomu přenechat…

            • FGE  

              Chtěl jsem se tady nachytřit, co je s čím kompatibilní a jak velkou investici by takový upgrade představoval. Sám se do montáže pouštět nebudu, ale rád bych do toho trochu pronikl a věděl, jaké jsou možnosti a proč.. Přijde mi, že tím tady docela žijete, tak jsem rád za všechny postřehy a nápady. Díky!

              • tomxxx  

                No je to starej ram, sance ze to nebude sedet je mala, ale je. U 11 a 12sp je problem s pruchodnosti zadni stavby. Obcas dre retez. Na canyonu z roku 2014 mam rezervu asi 1,5 mm vedle zadni stavby, pritom nove ramy maj asi 4mm.

                Jinak potrebujes: kazetu, prehazovacku, paky, ořech na naboj a minimalne NW prevodnik (nebo cele kliky) a retez.

                Secteno, podtrzeno, nic proti, ale na tvoje kolo bych to nerval, neb je to financni propast.

                • popokatepetl  

                  přesně tak, prvně bych si ověřil že se tam vejde převodník. Když jsme na tento rám dával 34z NW převodník tak drhnul o zadní stavbu, manželka tam měla místa hromadu. Dostal jsem ho tam, ale bylo potřeba spousta bastlů

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.