• T-Bag

    Prosim o radu mate nekdo tento bike nebo vite o nekom kdo ho ma?? Prosim o strucncnou mini recenzi…Dik

    • kurýr na bajku  

      Tak to nikdo mít nebude…

    • kurýr na bajku  

      atombike.cz/im­g/1600.jpg

      Já bych do toho nešel, ty sváry vypadaj divně a lákadlo v podobě XTR šaltru a Pythonů by na mne neplatilo ,–)

      • enjoy  

        hmm ty svary fakt vypadaj hrozive:-D.ale to bude spis fotkou,mozna taky minimalni vrstva laku.takhle asi vypadaj bezne vsemozny seriovky.

        • kurýr na bajku  

          Tak to nevypadaj. ,–)

          • enjoy  

            aha:-).tak to asi jenom ty moje:-))

            • kurýr na bajku  

              Co bys taky chtěl. To vaří Radek na koleni v garáži a navíc nemá ani ponětí o materiálech :-DDD

              • T-Bag  

                nic proti vasim pripominkam…ale to jsem se mohl zeptat moji mamy

                • kurýr na bajku  

                  Nic proti tobě, ale pokud se vůbec zaměříš na něco takového, tak by si se skutečně měl zeptat své mámy. Natož když si vezmeš co by jsi měl za ty peníze od Canyona, tak předpokládat, že by toto někdo z nás vlastnil…

                  • T-Bag  

                    jsem prekvapeny tvoji jistotou se kterou se vyjadrujes…o kole ktere si recenzoval podle fotky,(svary..) a take tu silu mluvit jeste za NAS…o to kolo vubec nejde.. Penize prece nejsou vsechno

                    • kurýr na bajku  

                      Není to první Ravo, kde jsem viděl takovéto sváry. Kámoš má Ravo Marathon a prasklo mu ve dvou místech.

                      • T-Bag  

                        Vis hodnotit kolo ktere je urceno na uplne jiny styl jizdy…se mi zda trosku zavadejici. Neni Ravo jako Ravo. Neznamena prece ze kdyz nekomu praskne ram Ravo Tak budou praskat vsechny R. ale diky za nazor

                        • kurýr na bajku  

                          Já nevim. Prostě mi to nepřijde normální aby tam byly takové sváry, tím méně toto předvést i na promofoto.

                          Peace

                          • T-Bag  

                            ok. peace :)

                          • martt  

                            co sa ti na tych zvaroch nepaci? Myslis, ze ak by to bolo zabrusene, tak to bude pevnejsie?

                            Mozno je takyto zvar najpevnejsi, neviem…

                            • kurýr na bajku  

                              To snad ani ne. Ale minimálně by měly bejt na všech kolech stejný a to z obou stran. Včera jsem koukal na nějaký levnější modely a bylo to všude v poho. Ovšem na starým racing teamu jsem to viděl taky.

                              • L_i  

                                To je jenom názor lamy o svařování nic nevím, kdyžtak mě opravte. Je jasný že jsou nepravidelný, ale to myslím nemusí znamenat nepevný pokud je spoj materiálu homogení. Třeba je pevnost dostatečná. Myslím, že to jak vypadaj divně dělá JPG komprese fotky (slejvá podobný odstíny do jednoho). Jinak já bych se bál hlavně tý vidle- má strašně tenký vnitřní nohy (a malej zvih, ale to je spíš problém toho, že jsem stejně tak pomalej, že mi na rychlosti kola moc nezáleží a chi aby hlavně bezbolestně jezdilo z kopce – pač se z kopce bojim).

                                • kurýr na bajku  

                                  Jedno ti říct mohu. Obrázkem to není.

                                  • L_i  

                                    hmm, no třeba je to fakt nedostatečný. bylo by zajímavý kdyby to někdo jezdil s vyžším zdvihem nebo skákal, jestli by to prdlo (ale snad to nikdo zkoušet nebude :-))

                                • enjoy  

                                  kdyz to vidis,tak muzes jenom tezko verit v homogenitu(jak ty rikas). proste za takovouhle housenku by dostal i kluk na ucnaku od mistra par facek.

                  • borda  

                    na druhou stranu – ne každýmu z nás se chce objednávat kolo z němec. Já jsem o tom dost dlouho a vážně uvažoval – nakonec jsem objednal cafeina, 500 m od baráku, hodím trekový kola, 30 pláště a bude bad-boy (sice ne matně, ale leskle černej)za relativně rozumný peníze a ještě záložní 26" kola jako bonus. když porovnám s canyonem, tak jsem asi vůl, že do něčeho takovýho jdu – osazení je samozřejmě dost jinde. Ale, není canyon jako cannon :-). píšu to pro to, že canyony jsou sice výhodný, ale halt máme každej jiný preference. Už to tady začíná bejt jako za zlatých časů REBA P..O! :-) (BTW: sám ji mám :-)

                    • kurýr na bajku  

                      A jaxe ti tam ta kola vešla ?

                      Reba pi*o dobře, ale… Pokud někdo kupuje FRM, Colnago, Cannondale, pak nikdo nesmí rejpat do komponentů, protože na nich není stejné osazení jako na Meridě ve stejné cenové hladině, protože by byl za blba. Ne tak Ravo, kde konkurencí je např. DEMA a tam můžeme srovnávat komponenty ve stejné kategorii.

                      Spíš si položme otázku proč právš toto RAVO a nenabídne li nám jiná značka něco lepšího ?

                      • borda  

                        jasně chápu. ale, jak říkám, ne každýmu se chce objednávat kolo z němec, znám spoustu lidí, co mají strach objednávat na netu a radši něco oželí (koruny, nebo třeba jako tady kvalitní osazení) jinak ty canyony jsou poměrem cena/výkon bezkonkurenční. k té rebě – tehdá jsem asi taky tak trochu podlehl „rebímu“ šílenství, ale dodnes jsem tomu rád. dobrá vidle. No a k bad boyovi, myslím, že jsem to už někde psal, myslím, že dokonce tobě. Bad boy je normální f-ko, teď teda caffeine. kola tam dáš krásně, jako do jakýhokoli jinýho horáka, ale jako u jakýhokoli jinýho horáka jsi limitován plášti – ta 30 je tak max. co tam narveš, možná hodně s bídou 32, ale nesmí být moc vysoká. takže vznikne takovej svižnější cross. Letos tam aspoň dali trekový kliky a integrovaný blikačky (sedlo + představec), ještě loni byl bad boy v podstatě trochu napálený f-ko, bo i ty kliky tam byly horský. Akorát ta matná černá je prostě nádherná… Výhodu vidím především v hedshocku, protože takvou vidli na krosse neseženeš. no a potom v univerzálnosti, hodíš malý kola a máš horáka (byť s „jenom“ s 80 mm zdvihu)

                        • martin2c  

                          Omlouvám se ale trochu se neorientuju,mohl bys to napseat česky?Nechápu-bad boy,normální f-ko, teď teda caffeine.Je tohle kolo teda spíš kross než mtb?Opravdu se omlouvam,ale do světa mtb pronikam jen pomalu a tak se zatim moc nechytám. PS:taky uvažuji o tom ravu.A nebo Canyon Grand 6.0-ale mám strach kvuli případným reklamacím-viz bývalé thready.

                          • borda  

                            jj, to bylo pro odborníka kurýra :-). to jsou všechno modely cannondalů. v podstatě píšu, že je to mtb, ale díky poměrně unikátní konstrukci vidlice je to po výměně za větší kola použitelný jako ryhlejší kross. mě osobně se rava docela líběj a jdou i sehnat za slušnou cenu. a třeba s loňským ravem xc ax byl kurýr první kdo přišel a rozpoutal nákupní horečku :-) u canyonu si nejsem úplně jistej, jestli se do ht tak úplně vyplatí jít. jsou dobrý, ale tak dobrý jako celopéra mi nepřijdou. co se týče záruky a reklamací, to si musí každej přebrat sám… PS: mnohem hezčí jsou ale letos kola stejnýho dovozce – Gianty www.progresscycle.cz/firma.asp?…

                            • kurýr na bajku  

                              Jj, dyk říkám že na levnějších RAVECH jsem se s tímto neduhem nesetkal.

                            • martin2c  

                              OK,díky Tak tedy XtC 2 Disc nebo to ravo?Stejný prachy,ravo líp osázený ale asi horší vidla?!

                              • kurýr na bajku  

                                Ravo je dost nesourodě osazeno. To je jako kdybych měl kolo na Aliviu s LX šaltrem. K čemu to ?

                              • borda  

                                no, mě se ty gianty letos fakt hrozně líběj :-), Ale to je fakt subjektivní, takže nemůžu být objektivní :-). ale to ravo je letos fakt takový divně přeplácaný a křiklavý. ještě možná o trochu dražší www.progresscycle.cz/firma.asp?…

                                – trance3.

                                • kurýr na bajku  

                                  Tak že se Gianty letos vydařili o tom nikdo nepochybuje :-) BTW: i ty jejich crossy jsou letos k sežrání ,–)

                        • kurýr na bajku  

                          Tak to by se mi moc nelíbilo, ale tohle se mi líbí moc. bike-forum.cz/forum/fot­ky/kola_a_kom­ponenty.html?de­tail=3296

                          • borda  

                            to je krásný (akorát bych to šacoval krapet dražší..), jedinej problém je, že pan vokolek halt nevozí všechno… Zajímavý je i tohle www.cannondale.com/…l-7FS29.html (bohužel pouze USA) jinak mě koncepce bad-boy plně vyhovuje. ale tyhle bych bral taky. kol není nikdy dost :-)

                            • kurýr na bajku  

                              Vokolek vozí všechno. I to co nemá, ale musíš si o to zažádat a musí to bejt určený pro evropu, což bohužel ta 29" není. bad-boy je krása, ale limit těch plášťů je příšernej. To by mi prostě nestačilo :-(

                            • martin2c  

                              copa je to za vidlu? to je normální? nechápu

                          • borda  

                            člověče fakt 1600. nádhera!!

    • Phoebe  

      Velo 12/2006 přepsaný článek o Ravu Racing XC. Domácí značka Ravo si pro své zákazníky připravila jeden poměrně dostupný pevný stroj závodního ražení, který se lze díky obdobnému designu snadno splést s karbonovým top modelem. Na stavbu Rava Racing XC byly ale použity trikrát zeslabované, bohatě profilované trubky z hliníkové slitiny A4-Ultralight. Přední část rámu se nese v duchu klasického vejčitého profilu s výrazným dvojitým zesílením hlavové oblasti. Zadní stavba pak byla obohacena horizontálním zploštěním trubek vidlice a specifickou podobou monostay napojení na sedlovou trubku, vytvořenou podélným svárem trojúhelníkových vzpěr. Na poli výbavy jasně kraluje přehazovačka ze zcela nové sady Shimano XTR, kterou doplňují díly řady LX, včetně diskových brzd. Slovo Racing v názvu kola jasně napovídá, jakým směrem se vydali a způsobem uvažovali jeho tvůrci. Závodní nadšení zde v první řadě dýchá z delšího posedu, který ale překvapivě není příliš nízky, jelikož řidítka jsou položena poměrně vysoko. Stačilo by ale ubrat něco z karbonových podložek pod představcem nebo jej otočit směrem dolů a plnohodnotný závodní posed by byl téměr dokonalý. K silové sportovní jízdě patří také šikovně tvarované rohy, které by sice mohly být lehce silnějšího průměru, jejich povedený prolis pro palec je ale na tom správném místě, a proto se velice dobře drží při jízdě v sedle i ze sedla. Sportovního ducha v podobě snadné a pohotové akcelerace vykazuje také dostatečně tuhý rám a velice rychlé pláště s jistým záběrem v běžných provozních situacích. K tomu všemu ne až tak zcela ladí spíše měkčí vidlice, u níž jsme častěji než jindy využívali páčku blokace. Za výtečnou volbu považujeme nasazení brzd Shimano LX v kombinaci s klasickými pákami. Na jejich částečné ostřejší nástup si jezdec snadno zvykne a dál se pak rád nechá rozmazlovat plynulým dávkováním jejich síly a výtečným maximálním stiskem. Trochu rozpačití jsme byli z ovládání, které je při nižších rychlostech skoro až moc živé, při vyšším tempu se naopak Ravu příliš nechce do ostřejších zatáček.

      Ještě Resumé Vela celého testu biku HT 30000 – 33000 Kč Závěrečné hodnocení kol zúčastněných v testu je snažší tím, že po všem tom ježdění nám zbyla chvilka času. Co s ní jiného, než ještě využít zbytek podvečerního světla, osedlat kola, na nichž nám bylo nejlépe, a ještě jednou si užít oblíbený okruh. Která to byla? GT (Zaskar Expert) a Giant (XTC 2). Obě jsou totiž skvěle univerzálně střižená a připravená padnout okamžitě do ruky jakémukoliv jezdci. Odmění jej vlastnostmi silnými ve všech směrech. To ale neznamená, že bychom ostatní bojovníky, kteří se zúčastnili našeho souboje, chtěli odsunout na druhou kolej. Velice dobrým kolem pro hravé jezdce je také Kona (Kula), zbylé dva stroje Ravo a Kelly´s (Majestic) se pak hodí hlavně pro vyznavače závodních okruhů nebo vyjížďky ve vysokém tempu s minimem technicky náročnějších pasáží.

      Přepsal jsem to proto, že Murphy tu nemá žádnou adekvátní odpověd ani reakci. Jinak psal jsem to sedm minut, píši všema deseti :o)))

    • dříč  

      Mám 05 a jsem s nim maximálně spokojenej dobře reaguje hned na první šlápnutí akorát není moc hravé na techniku je takové línější ale asi jde o zvyk říkám jsem maximálně spokojenej

    • martin2c  

      tak koukám že už to tu o tom ravu moc není.....

    • Krys  

      Ked Ravo, tak: www.bikearena.cz/cenik.php?… :)

      • T-Bag  

        no to je poctenicko! kluci pro vas snad jedine favorita a jedte si pokecat o kolech na pivo.

        • Krys  

          Fakt sa ti divim. Chces recenziu. Chalani sa tu zacnu o tom bavit a tebe to vadi. Uznavam, ze moj prispevok ti zrejme nepomohol, ale toto nie je tvoj blog, ale verejne forum. A len tak mimochodom, ak si nahodou z Prahy, tak si prid dnes vecer pokecat o kolech na pivo.

          • T-Bag  

            jen tak pro zajimavost si precti par prispevku na zpet a o Ravu ani slovo, tak nevim co se divis..samozrejme ze je to verejne, prave proto muzu napsat svuj nazor i kdyz se tobe nelibi a popisovani co je hezky a co je ,kentus, do recenze o Ravu nepatri.A z Phy nejsem.

    • Zeryck  

      Ječňák je borec!

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.