Jaký je rozdíl v plášť Schwalbe Nobby Nic Evolution 26×2.25, 57–559 oproti Rocket RON EVO v té samé specifikaci??
Díky.
Jaký je rozdíl v plášť Schwalbe Nobby Nic Evolution 26×2.25, 57–559 oproti Rocket RON EVO v té samé specifikaci??
Díky.
dezén a směs každej plášť je na jinej povrch
Směs mají úplně stejnou. A liší se kromě vzorku i konstrukcí kordu (67×127tpi)-
Rocket Ron jsem tento víkend oddělal v Jizerkách na Singtreku.
Je Nobby odolnější? Jinak jsem na původních pláštích naje cca 2tis km a v 1500 jsem to prohazoval zezadu do předu.
Potřebuju kvalitní univerzálku i do mokra a bláta jako i na sucho teda jestli něco takového existuje?
Díky.
proc delas ten nesmysl s prohazovanim plastu ? :(
Dělám to taky, v čem je to nesmyslné?
kdyz das dopredu sjety plast co se stane? (pokud teda nejezdis jen po cyklostezce?)
no udělá mu to přesně to,jako se to stalo mně, až to bude nejméně potřebovat, smykne mu přední kolo a půjde rovnou na hlavu bokem. Já jsem s touto zkušeností přestal přehazovat a koupil helmu. Ale už je to dávno – RETA Heron SACHS5000
No, pláště se nesjíždí rovnoměrně, ale asi by se nemělo jít za určitou mez sjetí vzorku. Já to tedy na kole nepřehazuji, ale na autě přední – zadní střídám.
Nesmyslné je to v tom že je sjetý do plocha, takže pak musíš mít nádherný vedení předního kola :-). Pochopil bych přední dozadu, ale naopak opravdu ne.
Asi jste mě lidi špatně pochopili, ale já nepsal, že sjedu zadní plášť do mrtě a pak je prohodím, ale dělám to tak, že asi po 1000 km pláště prohodím, díky tomu na konci sezony jsou oba pláště stejně sjeté a nestane se mi to, že by mě plášt nepodržel, proto že je sjetý.
vozit obidva plášte rovnaké imho neni ideálne, ale prehadzovat zadný a predný už hraničí so sebepoškodzovaním.
A co třeba odjet sezónu tak jak to nazuješ poprvé, pak vyhodit zadní, přední dát dozadu a koupit nový na předek?
Díky všem za školení jak nepřehazovat nebo přehazovat sjetý plast zepředu do zadu a opačně…
K tématu nikdo nic? jestli a jaký je rozdíl???
Zdejší zkušení (viz historie) přehazují přední dozadu a dopředu vždycky nový, asi proto, že vpředu je potřeba lepší vzorek kvůli zatočení (pokud ve sjezdu nezatočíš, jsi v háji, zadní kolem jít do smyku už není taková hrůza) a vzadu se snese i sjetější (kolo není motorka). Potom taky na sjetém vpředu i vzadu (jak to děláš ty) je pravděpodobnost defektu dvojnásobná.
:-))) myslím, že přesně tohle chtěl slyšet.
Pravou a levou botu taky prohazuješ, kdy je ošmajdáš?