• Octavius84

    Ahoj, chci na svém RBčku vyměnit pneu, a to z původních Rubena Racing Charbydis 2,4 (snad sem to napsal správně) na nějaké 2,25.

    A teď mých pár otázek:

    1)Půjde to vůbec nebo musím zůstat u rozměru 2,4? Ráfek Remerx Viking

    2)Vzhledem k tomu, že ze 75% se pohybuju v lesích, kopcích a podobně tak co by jste doporučili. Nájezd ráfku neřeším, kilometry nehoním, ale chci si jízdu užívat.Vím že by se měl co nejlépe samočistit.

    3)Dá se na Vikingy použít UST verze nebo bych musel použít NoTubes sadu? Ikdyž ani duše mi nevadí.

    Díky za každý typ…

    • alo  

      ja osobne bych na iq vozil neco o prumeru tak 2. rafek ti pojme jakykoliv rozmer

    • alo  

      a jaký konkrétní záměr sleduješ vyměnou za stávající plášte?

    • Break88  

      Schwalbe Nobby Nic 2.25 není co řešit

      • natureman42  

        asi tak, DoubleDefense verzi idealne :)

      • Evilcleaner  

        tak tak, podle toho co jezdí dozadu klidně i racing ralpha, rychlý a velmi dobré záběrové vlastnosti vzhledem k obecné charakteristice pláště. a DD verze bych nekupoval, maximálně snakeskin

        • Octavius84  

          No včera jsem koukal klukům na kola a buď vozí Nobby Nic nebo Racing Ralhp, ale u nikoho jsem neviděl je kombinovat? Jaký je efekt kombinace?

          • Sheep-Master  

            já vozím 2,25" NN vepředu a RR v zadu efekt je takovej že NN lépe drží a RR líp jede, má menší odpor

            • Octavius84  

              A je ten rozdíl v odporu mezi NN a RR velkej v neprospěch NN. Dákazal by jsi ho procenutelně odhadnout? Asi bych chtěl obě gumy stejný…

              • Sheep-Master  

                no nevím jak to takto vyjádřit ale kdyby to bylo 20% tak už to je hodně poznám to akorát na silnici. jinak RR bych si dopředu nedal, NN drží znatelně lépe hlavně na kluzkejch kořenech a kamenech.U zadního kola to až tak nevadí.Do sraček bych ale kvůli výjezdům obul i NN dozadu, na sucho a takový zběžný mokro s občasnou jízdou po silnici neni třeba.

                • Octavius84  

                  Takže myslíš, že když se vyžívám i v bahně tak spíš NN i dozadu?

                  • o.1  

                    ked sa vyzivas v bahne (alebo v prudkych vyjazdoch aj na suchu) urcite radsej NN. Alebo Conti Mountain King (stacia aj 2,0 v bahne je to mozno aj lepsie)

                  • Prasopes  

                    Pokud se vyžíváš v bahně, tak NN ani dopředu, ani dozadu, okamžitě se zanese a mizerně se čistí. Popravdě zdejší NN mánii trochu nechápu, vepředu mám Maxxis Medusa a za všech podmínek (a v blátě obzvlášť) mi přijde lepší, než byl NN. Sice se rychlejš sjíždí, ale za a) vpředu to tolik nevadí a za b) je mnohem levnější. NN je imho vyhypovaná …

              • MlokCZ  

                Dle měření má s duší RR valivý odpor 89% co má NN.

                Bez duší je rozdíl větší, tam má RR valivý odpor 80% NN.

                A NN bez duše je na tom ± stejně jako RR s duší.

                • Lister  

                  Ještě párkrát si to někde přečtu a asi fakt nahodím USTčka…

                  • ememem  

                    nahod, nema to chybu, spat bych isiel leda ze bych nemal prachy na ust kolesa. pre mna ososbne vsetky tie +sy co sa tu uz 100 krat omielali vyvazuju vyssiu hmotnost co je jedine ust – .

                • vojta  

                  Pokud je mi znamo, driv jsi jezdil vzadu SS. Je soucasny RR lepsi, nez SS ? Jezdil jsem pouze predchozi verzi RR a oproti te mi prisel SS lepsi.

                  • MlokCZ  

                    Už jsem to tu psal vícekrát. Současný SS je podle mě v nabídce zcela zbytečný plášť.

                    RR je mírně rychlejší i mírně lépe drží (u starých RR bych to hodnotil cca nastejno, dle povrchu mírně lepší ten, jinde ten druhý), už má také odolnou verzi (dříve velká výhoda SS alpencross, když RR v odolné verzi nebyl, jeden z hlavních důvodů proč jsem poměrně dlouho jezdil SS alpencross).

                    A pak další hlavní výhoda SS a to výdrž, tak je také pryč, protože už používá stejnou směs co RR + vzorek je malinko méně hustý.

                    Nevidím jediný důvod pro SS, jedině levnější sport verze pro dlouhou výdrž (ty nejsou třísměsové).

          • Lister  

            ale u nikoho jsem neviděl je kombinovat?

            Málo čteš BF :-)

            Kombinaci 2,25 NN + 2,25RR vřele doporučuju – tam kde se zadní RR začne smýkat, už je asi lepší tlačit.

            • Octavius84  

              Pořád přemýšlím, nevíte o nějakých stránkách, kde by se dalo o použití (doporučení používání) plášťů něco dočíst? Pořád nevím jestli NN nebo RR a kombinovat se mi to nechce. Nebo objednat obě sady a vyzkoušet? A jaké koupit? UST? Double Defense? Nevím…

              • kubad  

                všechno co kde vyčteš je k prdu, vyzkoušet a hotovo, vozím na fullu taky NN+RR 2,2" bez duše :-)

              • Break88  

                přesně vyzkoušet, já vozil NN+RR, ale nevyhovovalo mi to, tak teď vozím NN+NN 2,25 UST a jsem spokojen

              • Octavius84  

                A jak poznám, že moje Remerx Viking jsou s úpravou pro UST pláště? Nebo mám kupovat od Rubeny NoTubes sadu a tu použít?

                • kubad  

                  jednoduše, buď tam máš vlepenou gumovou pásku + ventilek nebo nemáš :-)

    • Octavius84  

      No a ještě se zeptám, teď mám na kole kotouče o průměru 160mm a brzdiče Shimano SLX. Brzdič má PM,vidlice IS úchyt. A chtěl bych udělat upgrade na cca 180mm kotouč a strašně se mi líbí HOPE Floating Saw, ale ten je 183mm. A jde mi o to, jestli vůbec do brzdiče půjde? Nevíte?

    • Twisp  

      2X NN 2,25 UST a spokojenost

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.