• *jose*1

    Zdravím všechny a obracím se na vás s dotazem. Pořídil jsem nový bajk a při průjezdu zatáčkou v naklopení se mi zdá, jako by mi „uplavával zadek“. Marně dumám nad příčinou, jestli to má na svědomí málo tuhej rám (Cube Ltd Race – chybí tam totiž takovej ten příčník mezi spodníma trubkama zadní stavby), zapletený kola (Sunringlé Ryde XMB) nebo pláště (Schwalbe – Racing Ralph 2.1). Co se týče těch pneumatik, zkoušel jsem laborovat s tlakem a nic. Mám skoro 90 kg ale nepředpokládám, že by to byl až takovej problém. Osobně si tipuju na ty zapletený kola, ale nechám si rád poradit předtím, než bych event. šel do nových. Dík

    0 0
    • XC-biker1  

      taky bych to viděl na kola… možná jen zkusit dotáhnout výplet ;)

      0 0
    • StuntJ  

      Já tohle pociťuji, když podhustím zadní kolo ( mám též RR 2,1) , ale dá se na to zvyknout. S plně tvrdým kolem se nedá jezdit přes šutry a kořeny … .....

      0 0
    • kolečko  

      Po přechodu na RR 2.1 mám úplně stejný pocit. Zkus vzadu vyměnit plášť, možná jsou kola OK a dělá to jenom on.

      0 0
    • Vsara  

      Mám 110 kg. A s plaváním kola jsem z počátku také měla problém. Také jsem jej tady řešila. A dlouho na nic nemohla přijít. Až mi tu poradili… natlakovat zadní kolo na maximum.  To pomohlo stoprocentně. Nejenže se mi přestalo neustále rozcentrovávat, ale přestalo mi pod zadkem „plavat“. Dokonce si te\=d kupuji pláště s vyšším povoleným tlakem.

      0 0
    • art1  

      mam o 2kg víc a mě to dělal ten plášť  dal jsem Kendu Karmu   a je to ok

      0 0
      • Martinson  

        Nsasadil jsem Schwalbe Fat Alberta a zadek taky plaval, některý gumy jsou takhle cítit. Buď si zvykneš nebo vyměň.  To dělal i Conti Gravity a spokojeně jsem na něm jezdil dvě sezóny.

        0 0
        • StuntJ  

          člověk to pozná jen na silnici, nebo při prudkém zatáčení, ale dá se na to zvyknout. Ale když se tlak zvýší dostatečně, je plášť OK. Já ani nevím kolik foukám, páč to nemám čím změřit :o.

          0 0
        • StuntJ  

          člověk to pozná jen na silnici, nebo při prudkém zatáčení, ale dá se na to zvyknout. Ale když se tlak zvýší dostatečně, je plášť OK. Já ani nevím kolik foukám, páč to nemám čím změřit :o.

          0 0
        • StuntJ  

          člověk to pozná jen na silnici, nebo při prudkém zatáčení, ale dá se na to zvyknout. Ale když se tlak zvýší dostatečně, je plášť OK. Já ani nevím kolik foukám, páč to nemám čím změřit :o.

          0 0
    • *jose*1  

      Dík za všechny poznatky ohledně RR a tlaku v nich, asi jste na to kápli. Hned, jak to s počasím alespoň trochu půjde, vyzkouším. A asi taky zainvestuju do manometru…:D

      0 0
    • TREK6700  

      mám metrák , foukám na max a pohoda . Když jsem dával nizké tlaky kvůli pohodlí tak to dělalo divný věci . Pláště RR 2.1

      0 0
    • šlapatko  

      Nazdar,pro nás řekněme těžší jsou optimální pláště 2,25.Dlouho jsem jezdil pláště 1,9 a 2,1.Musel jsem foukat na 50–60 psi.Nyní mám RR 2,25 a je to lepší.Má váha byla vždy přes 90kg.Letos jsem zhubnul na cca 80kg:-).I v katalogu schwalbe doporučují pro těžší jezdce širší pláště.Těch pár gramu navíc obětuju za pohodlí.na zadním jezdím 30psi v terénu.

      0 0
      • StuntJ  

        Nj, chrtí pláště, tedy spíše závodní :o). Na moji prasečí váhu 85kg, taky už 2,1 trpí :o). Alé já potřebuji trošku pláště  trošku vyfoukllé, takže jsem si zvyknul :o)

        0 0
    • vikicek  

      U mě to dělá taky, když je podhuštěnej. Mám taky RR 2,1 ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.