• žajlos

    Zdar. Prosim dejte nějaký tipy. Vybírám mezi schwalbe a continental podle recenzí co se týče kvality. Jsem začátečník a rád bych se dozvěděl jakej účel má dávat dozadu, nebo dopředu užší plášt s jinym vzorkem a jakej je jízdní rozdíl mezi třeba 2,25 a 2,4. Mockrát děkuju za rady ;)

    0 0
    • DaSnail  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Kubiczech  

      Se vzorkem to vnímám tak, že přední plášť vede a zadní plášť jede. Výrazný vzorek vede dobře, ale rychlý není a naopak.

      Měl jsem na 160/160mm fullu jak Schwalbe, tak Continental. Jmenovitě Nobby Nic 2.25" SS a Continental MountainKing SS. Ve finále stejně široké a s velmi podobnou vahou díky výrazné nadváze u Contíků. Subjektivně – Schwalbe lépe jede a v přímém směru má o něco lepší grip, v zatáčkách se utrhne dříve díky uspořádání vzorku. Nicméně mimo toho momentu utrhnutí jsou to vesměs srovnatelné pláště, rozdíly minimální. Výdrží vede Schwalbe.

      0 0
    • Kamikaze 591  

      2,25 bývá oproti 2,4 při stejném plášti rychlejší, lehčí → menší grip

      Kup si dopředu 2,25NN a dozadu 2,1RaR. Bohužel těžko ti víc radit, když nevíme jestli s tím hobluješ cyklostezky nebo vlhké skaliska.

      0 0
      • žajlos  

        většinou.. po asfaltech tak 40% přejezdy a jinak v podstatě hrubší lesní cesty i necesty.. a hodně věci na způsob trailů. potřeboval bych něco co je rychlý ale aby to i podrželo ve většim bordelu

        0 0
        • mxv  

          tak v podstate presne na tohle jezdeni sem laboroval s RaR, RoR, NN a skoncil sem zatim u conti X-king na obou kolech.. se divim, ze ho jeste nikdo nezminil.

          0 0
          • žajlos  

            no mě to taky známej doporučoval a jakej rozměr jezdíš, těch 2.25?

            0 0
            • kubad  

              na 150mm fulla bych o ničem užším než poctivé 2,2" ani neuvažoval

              0 0
            • mxv