Plástě Maxxis - valivý odpor, anketa

13 nepřečtených
  • Zdarec, před nějakou dobou jsem tu měl téma ohledně pláštů. Celkem pomohlo, ale potřebuju ještě pomoci s výběrem pláště na zadní kolo.

    Dopředu jde DHF 3c, to je jasné.

    Dozadu potřebuji něco co nějak solidně podrží, má záběr, ale není to kotva na asfalt (pravidelně jezdím do práce na kole a jimudy než po asfaltu to nejde, k tomu nějaké výlety a přejezdy na traily,…). Z jednoho zdroje mám že Agressor je celkem kotva a šlapat s ním stabilně po dělší dobu je o kolaps :D max těch 23km/h naopak Ardent race dá už těch 26km/h.

    Takže řeším výběr mezi:

    Ardent race

    Minion DHR II

    Minion SS

    Agressor

    Na zadek budu brát dual směs, at to jede :-) Zajímají mě Vaše zkušenosti s těmito, nebo odbodnými plášti v souvislosti s tím valivým odporem díky. Rád se zas něco přiučím a rozšířím si obzory.

    Anketa: Jaký má nejmenší valivý odpor?

    0 0
    • Pain  

      No ja doted jezdil Miniona SS na zadku a ok. Jelo to dobře i po asfaltu. Ted jsem dal Agressora dozadu a dnes jsem jel vyjizdku asfalt i teren a valilo to tky dobre. V terenu zabiral lip nez Minion Ss. A na asfaltu jsm mel chvilema pocit, ze jede taky lip nez Minion. Vepredu mam ted nove Miniona DHF v 3 c smesi.

      0 0
    • allrose  

      Chybí ti tam hr2 ,co by mezi článek dhr/ardent.taky ještě jede a celkem drží

      0 0
      •  

        Jo vidíš to. Mám ho taky v možnostech, ale zapoměl sem na něj. Díky za upozornění. Těch možností je opravdu hodně a já fakt nevím. Prvně vybírám porádné plasty, tak i chci něco více jezdivého a časem a přes různé testy si vyberu tu svoji cestičku :D

        0 0
      • nksh  

        To mi zase prijde ze HR2 v porovnani s SS jede znatelne hur. Dokonce i DHR2 mi prisel na asfaltovejch presunech lepsi

        0 0
    • Nutribird  

      No, jenže se ti to zvrtlo na porovnávání ultimátnějších plášťů. DHF 3C 2,3 v lehčím trailovém provedení na předek, bacha na to at tam nenarveš DH gumu. Minion DHR II, minion ss, agresor a ardent jsou rychlé gumy, ale taky do tvrdšího terénu. Ardent race je rychlá lehčí guma XC / trail. Kecali jsme spolu po telefonu a tak jak jsme se dohodli nahodil jsem téma kde mi byl doporučen Maxxiss forekaster. Velice dobré recenze na trail gumu, lehčí kolem 700 g, vzorek velice podobný jako Noby nic a boky by mohli mít celkem solidní odolnost proti průrazu. Ještě jsem jej nenahodil, ale už visí doma. No zase jsem se díval na tvůj profil a máš tam gumy WTB Trail Boss Comp 27,5×2,25, nevím přesně jakou variantu, ale váhově to nejsou žádné šlupky a pokud tedy tyto nestačí, tak potřebuješ opravdu nějakou DH gumu a pak rovnou zapomen na Ardent race, ten nemůže v žádném případě držet víc než to co máš nyní. To co jsi mi ovšem popisoval, co se ti dělo, tak vypadá na to, že jsi ty gumy neustále podhušťoval. Na duši pod 2 bary už s tím musíš dobře pracovat abys je neprorazil pokud si vozil kolem 1,5 už jsi je mohl i vyzouvat bych řek a museli se žvýkat. Pokud jsi měl vše dobře, budeš potřebovat opravdu DH gumy kolem 900 a více gramů a pak na nějakou rychlost zapoměň. Taková guma neexistuje aby jela jako XC, ale byla odolná a držela jako DH.

      0 0
      •  

        Ty gumy co mám stojí za prd je to nejzákladnější model, naprosté šlupky. Zadní kolo se mě stejně pohybovalo většinou okolo 1,8baru a dvakrát sem ji procvaknul, což u bezduší odpadne (budu nahazovat bezduše).

        Takže mě ted zajímá toto srovnání a názory, zase mě to zůží výběr a pak už budu jen testovat.

        0 0
    • Smazaný účet  

      vyměnil jsem vepředu Medusu za Larsen TT a kolo jede neskutečně…

      ale možná je to tím, že mám najeto :-)

      0 0
    • motacek  

      Ardent race tě ani nepodrží a jeho valivý odpor taky slabota. Maxxis minion SS moc nejede a má blbé samočistící vlastnosti.

      Buď tam dej Maxxis Ardent nebo jezdivější forekaster. Další možností je maxxis advantage nebo tomahawk pokud chceš zůstat u maxxise.

      0 0
      •  

        J rád bych zůstal u Maxxise. Díky za tipy ten forekaster by nemusel být na začátek :-)

        0 0
        • Nutribird  

          Zajdi někde do prodejny a pořádně si pocitově ošahej ty gumy, abys měl představu jak jsou na tom ohledně boků, tedy odolnosti a porovnávej s tím co máš. Tak můžeš hodně zjistit. Tomahawk na zadek mi nebyl doporučen, že se rychle sjede a je ho proto škoda. Ardent race je tedy pro tebe 100% nevyhovující a forekastr bude asi podobný tomu co teď vozíš. Vypadá to, že potřebuješ DH gumy nebo děláš něco špatně, ale to by měl někdo vidět aby ti poradil.

          0 0
    • ufoncz  

      Pokud ti nevadí, že na asfalt nafoukáš vysokej tlak a na terén dycky upustíš, pak se i ten Aggressor dá (28–30 km/h průměr po 6km cyklostezce tady kolem řeky bez vyřízení se – když tam ale nechám 1,5 baru, tak už je to dřina). Ardent 2.25 vzadu je pro mě na asfaltu v podstatě pocitově stejnej jako Ikon – není problém i fakt dlouhej přejezd po asfaltu. 2.40 je trochu pomalejší, pořád ale už kvůli kulatějšímu profilu, kdy to i při nižším tlaku jde hlavně přes zkosenej a souvislejší střed, valí asi líp než Aggressor. Aggressor je zase o dost jistější guma, zabrzdíš s ním na pětníku.

      0 0
    • Honza03  

      Teď sem přešel z SSka na Agressor a na asfaltu už to je opravdu znát jede to o dost hůř v terénu to nepozoruji, nicméně Agessor je už úplně jinde co se týká gripu. Zajímalo by mě jestli má někdo srovnání Agressor vs HR 2 ve dvousměsi…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.