Pláště do města (tramvajové koleje)

23 nepřečtených
  • kralikovo

    Ahoj!

    Mám starýho stylovýho Authora na dojíždění do práce a potřebuju pláště do města, abych se nesvalil pokaždý, když přejedu koleje..

    Předpokládám, že důležitá bude šířka, teď tam mám 1,75, vepředu je ještě nějaký prostor, zadní stavba je nějaká zmršená a na jedné straně je cca 20 mm, na druhé tak 5…

    Aspoň dopředu bych dal něco lepšího aktuální levný a starý Rubeny to nedávaj…

    Priorita je cena (i s poštou), kolo stálo 900 Kč, už mi jedno kolo ukradli, tak nechci vyhovat prachy…

    Co tohle? https://www.tsbohemia.cz/…d249095.html

    Cena je ok, poštovný snad i zdarma.. Šířka 2,1 je tak maximum, možná by byla lepší 2,0…

    Koukal jsem na nějaký bazary, ale nic moc..

    Díky!

    0 0
    • Breakpain  

      To by nemuselo být špatné, nevím jak nové verze, ale staré se skoro nedaly „sjet“ :-)

      0 0
    • RomanH  

      Prejizdej koleje vice kolmo. Abys nezapadnul musel byt mit snad pluskovej plast, nehlede na to, kdyz jsou koleje mokre ci namrzle.

      0 0
      • kralikovo  

        Jo, to se snažim, i když na Ipaku na křižovatce je taková změť kolejí, že to člověk skoro nevybere… :-) Každopádně i tak mi přijde, že ty pláště, co mám, jsou starý a už nedrží, i v malých zatáčkách podezřele pískají, takže obměna bude nutná…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Kdyz jsem bydlel na Miraku, jezdil jsrm tam pravidelne na silnicce…o ko­le/pneu to neni ;-)

          0 0
          • kralikovo  

            A to je taky pravda :-D ještě jsem se teda nesvalil, ale jsem lehce nervózní, když zezadu najíždí pár tun či několik desítek tun, podle toho, co se blíží.. ale jo, nebudu to řešit a budu prostě jezdit

            0 0
            • TheJD  

              Nejdulezitejsi je zatacet mimo koleje a prejizdet pres ne rovne. Nemusi se prejizdet na kolmo, ale samozrejme cim kolmeji na ne najedes, tim lip pro tebe. A kdyz se potrebujes dostat za kolej, ktera vede soubezne s tvym smerem jizdy, tak ji proste musis preskocit. ;)

              0 0
              • kyl  

                Poblíž mám koleje které přetínají silnici pod úhlem asi 30 stupňů. Už jsem se natáhl 2×.Je to zlo, hlavně když jsou mokré nebo namrzlé.

                0 0
                • kralikovo  

                  právě, když je člověk trochu tísněnej dopravou, tak nemůže dělat úplnou ekvilibristiku.. a občas se to sveze, zatím jsem to vždycky ustál…

                  0 0
                  • TheJD  

                    Tak ono je obecne dobre vzdy alespon predni kolo nadlehcit. Nejlepe pak rovnou predni kolo pres kolej ‚prehazovat‘. Nebo rovnou nadlehcit cele kolo. Pokud ma clovek trochu rychlost (cca 25 km/h), tak i klasickym vyskokem, kdy zatlacis do kola a vytahnes ho za pedaly (nemusis vyskocit, staci vyrazne nadlehcit) prekonas celou sirku koleje, pokud najizdis pod vetsim uhlem. Pokud mas koleje pod uhlem 30° k jizde, pak to chce si vynutit prostor pro prekonani koleji jednu po druhe a neprekonavat je zaroven.

                    V Brne taky mame koleje a pravidelne je prejizdim na silnicce, i kdyz si nejsem jisty, jestli uz jsem je nekdy prejizdel za mokra, ale asi ano.

                    0 0
    • scota  

      Raceking 26×2,0?

      0 0
    • petrx  

      Na úzkých pláštích jsem jel na mtb už hodně dávno, ale co si vzpomínám, tak 26×1,95 akorát zapadla do žlábku koleje, tak bych vybíral spíš něco 26×2,1 např. https://www.schwalbe.com/…g-apple.html

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.