Jaké jezdíte krosové pláště?

73 nepřečtených
  • odik

    Jaké jezdíte krosové pláště?? Hledal jsem univerzální plášť a nakonec koupil http://www.bike-eshop.cz/…-k-162-cerny ,ale je to dost tragedie – furt jsem ho nemohl usadit – přestal házet až na 4 nasazení.

    • scota  

      Continental crossride 42×622.

    • Erknold  

      schealbe hurricane 42, na silnici dobré, na polňačku ujde a v lese slabota. Teď zkouším schwalbe smart sam 47, v lese lepší, ale na silnici horší :) Přitelkyně jezdí maxis wormdrive 42 a na silnici špatný. Furt mě hrozně honí :)

      Na usazení mi v dajsportu poradili, před foukáním trochu potřít patku vodou s jarem, nebo jen jarem. Lépe si sedne. Docela to funguje.

      Kendu jezdil kolega, než se přede mnou vymáznul na vlhkém asfaltu. Teď jezdí smart sam 37.

      • Mirec.K  

        Tiež jazdím Hurikány, ale posúdiť ich univerzálnosť nemôžem, keďže 98% tejto sezóny jazdili po cestách (aj necestách, ale tých 98% proste tvoril asfalt).

    • oddie  

      WTB Mutanoraptor 44–622

      • scalar  

        Ty jsme taky na zimu nahodil, ale už se budou těžko shánět…

        • oddie  

          Já jsem tehdy nakřečkoval, tak mám ještě min. na příští sezónu, možná na dvě :)

    • VladexAndroid  

      CST C1313 Traveller 700×35c

      http://plaste.heureka.cz/…x35c-37-622/

    • b_y_c_k_e_r  

      Schwalbe Smart Sam 29×1,75 47–622 Performance

      jezdil jsem je letos první sezonu – 50% lesní/polní cesty – 50% asfalt, zatím spokojenost

    • petrun  

      Schwalbe Land Cruiser 28×1.75 (47–622) KevlarGuard. Na silnici se krásně odvalují a nehučí a v lese celkem slušně zabírají. Je to zajímavý univerzál na běžnou turistiku.

    • T(h)omik  

      Aktuálně už třetím rokem Author Rolling Stone 700×42c – stojí asi 350Kč. Předtím jsem měl Schwalbe CX Comp 700×35c, které sice lépe jely na silnici, ale dlouho nevydržely. Ty Rolling Stony bych jako krosové univerzály koupil znova. Už proto, že jsem s nimi měl minimum defektů, zatímco ty Schwalby jsem lepil imrvére.

      • Jezevec70  

        Tak to mám přesně opačnou zkušenost. :-)

        CX-Comp zatím bez defektu. Najeto určitě přes 10kkm (na více kusech). Ale más pravdu, že se docela rychle sjíždí.

        Rolling Stony jsem defektil co chvíli.Ale zase mají slušné vlastnosti i v terénu a jsou lehké.

        • T(h)omik  

          To čumím, protože na Rolling Stonech jsem lepil letos jen jednou – na jaře při první jízdě, a to proto, že jsem je měl už slušně sjeté a jel přes novou silnici, kde se válely zbytky takového toho jemného ostrého štěrku. Po nákupu nových opět celý rok bez jediného defektu, i když jsem tu a tam na městě projel přes střepy atd.

          Podle mě jsou to výborné univerzály na silnici i rozumný terén. Jel jsem s nimi i ten hnusný úsek Slatě-Kamzík na trase z Pradědu a šlo to.

          CX Compy jsem lepil co chvíli, i když jsem s nimi najel mnohem méně než s R.Stonama.

          • odik  

            Jaká je prosím tě skutečná šíře Rolling Ston pláště?

    • sly666  

      Author Trek1 700 × 35c, najeto 10 000, ani jeden defekt a ještě nejsou po smrti. Tak jsem koupil další sadu, pár 650kč. :)

    • bisaci  

      Na crossovým kole mám MAXISS WORMDRIVE. Výbornej plášť. Krásně jede, ale v terénu podrží

      • mr.ricardo  

        poradim zkusit jiny plaste, pak zjistis, ze wormdrive fakt nejede, v terenu nedrzi a defekti i na hladky silnici

        • bisaci  

          Tak samozřejmě co člověk, to názor. Ale já jsem s nimi opravdu velice spokojený. Předtím jsem tam měl continentaly, takový nějaký hladký. Jo jely pěkně, ale udržet se na nich dalo pouze na silnici. No ale dobře, mladej mi zadní plášť dosti doprasil a tak to co já nesjel za 5000km, on dokázal při jedné vyjížďce s kamarády. Tak poraď co na zadek a já to zkusím. Experimentům se rozhodně nebráním

    • scota  

      Řekl bych totální low-end.

    • krab007  

      Jak už tady několikrát zaznělo – Maxxis Wormdrive. Podle mě super poměr cena/výkon. Na to že je to drát, je i hodně lehký. Letos jsem na nich odjel cca 8500 km než šly do kytek. Určitě se vyplatí. Tu tvou kendu jsem měl kdysi na starým crossu z výroby a na větší srágoře jsem snad nejel. Na mokru hodně klouzaly. Byly z nějaký divný tvrdý směsi, za 3000 km se nesjely snad ani o milimetr. Na tvém místě bych to honem rychle sundal a pořídil něco jiného.

    • mr.ricardo  

      Schwalbe Marathon racer, 35–622, prijemne jedou, neklouzou i na zimnim hnusu, slusna vydrz, bez defektu, maji reflexni prouzek. Cena vyssi, ale myslim, ze se vyplati vzhledem k vlastnostem.

    • odik  

      Mě se docela líbí Rolling Ston ,ale dělají se i užší než 42?

      • T(h)omik  

        Pokud vím, tak nedělají. Ostatně i šířka je to, co z nich dělá univerzál. Pořád jsou užší než běžné mtb pláště.

        • odik  

          Nevíš jaká je reálná šířka? Já jestli bych je tam narval.:-)

          • T(h)omik  

            Teď mám kolo i s gumama v servisu, tak bohužel nemůžu přesnou šířku zjistit, ale zase takové balóny to nejsou :)

            • odik  

              Mě jde o to abych to tam dostal.změříš mi to pak?

              • T(h)omik  

                To můžu, ale „pak“ se asi protáhne. V servise nemají řazení, které potřebuju, a prý to potrvá možná týden nebo dva. Ale neměl bych strach, že se ti nevejdou do rámu. Jsou to celkem normální krosové pláště, které by měly jít všude.

                • odik  

                  Diky ja nespecham.Problem je v tom ze ja nemam normalni krosove kolo:-)

                  • T(h)omik  

                    Sorry, nekoukal jsem na fotky. Teď jsem je projel a chápu tvoji nejistotu. No, až dostanu svoje pojíždědlo zase domů, omrknu to a dám vědět:)

                  • T(h)omik  

                    Sorry za zpoždění, ale kolo jsem dostal ze servisu teprve nedávno. Každopádně jsem ti ty Rolling Stony změřil přímo na ráfku a pořádně nafoukané. Rozměry jsou:

                    Šířka v bocích 42,8 mm

                    Výška od ráfku 42,7 mm

                    • odik  

                      Uz jsem nedoufal:-) Obavam se,ze to bude moc.Kazdopadne di­ky.

                      • T(h)omik  

                        Nu což, tak je aspoň jasno. Přeji úspěšný výběr, taky mám ještě dilema ohledně plášťů na silnici.

    • Ottak  

      Ahoj,

      využiju toto téma pro jeden dotaz, jehož odpověď furt marně hledám.

      Dva krosové pláště:

      1. Schwalbe Spicer Kevlar Guard 35 mm – http://www.koloshop.cz/…-35-622.html – HMOTNOST 580 GRAMŮ
      2. MAXXIS LARSEN MIMO CX 35 mm – http://www.mojekolo.cz/…drat-700x35c – HMOTNOST 350 GRAMŮ

      První plášť váží o více než 200 gramů více, ačkoliv je hladší, sle fotky vypadá i nižší. Jak je toto možné? Jde o to, že u toho Schwalbe pláště je více různých směsí? Který se bude na silnici odvalovat lépe – ten, který je lehčí o 200 g nebo je hmotnost vlastně putna?

      Díky za Vaše odpovědi!

      • t29  

        Schwalbe Spicer má ochranu proti defektům = víc materiálu = větší hmotnost.

        Maxxis Larsen vypadá, že je to jenom tenká šlupka s drapáky = bude lehčí i s drátovou patkou

        Který se bude na silnici odvalovat lépe je jasné z pohledu na vzorek: Schwalbe Spicer je hladký, určený hlavně/jedině na silnici. Hmotnost poznáš leda při rozjezdu, kdy budeš roztáčet 400g navíc.

    • puka  

      Protože jsem si dopřál trekové kolo až letos, tak jezdím na Schwalbe Silento 700×38c a po 420km šly do smyku jen na štěrku, když se bába nemohla rozhodnout jestli půjde na prostředek nebo na kraj cesty. V lese i po silnici lítají dobře.

    • Mirec.K  

      Nebudem zakladať nové vlákno, snáď si to tu niekto všimne napriek tomu :)

      Jazdím plášte Schwalbe Hurricane, majú za sebou niečo cez 4600km, prvý defekt až túto nedeľu (priamo na behúni dva malé rezy, na dušu prešiel len jeden), 97% najazdených po asfaltových cestách, kvalitných, ale tu po okolí hlavne nekvalitných, zvyšok poľné alebo štrkové cesty a jeden exces v podobne hrebeňovky Javorníkov. Pomaličky teda hľadám náhradu a rozmýšľam, či si viem nejako pomôcť (keďže jazdím v drvivej väčšine asfalt) čo sa týka ako hmotnosti, tak aj valivého odporu s tým, že by ten plášť stále vedel prejsť aj nejakú tú poľnú cestu (typu Kráľova hoľa napríklad).

      Vyhliadnuté mám Schwalbe Marathon Racer, asi v šírke 35mm, tiež Schwalbe Marathon Supreme (tu neviem, či 32 alebo 37mm verziu). Bude cítiť na rovinke nejaký rozdiel otroti Hurikánom čo sa týka valivého odporu? Vôbec netuším, aký rozdiel bude medzi tými zmesami. A čo hmotnosť? Je 100–150g na plášti citeľných v kopci so sklonom okolo 8%? Lebo kopcov mám po okolí dosť :)

      Druhá vec, ako je to s tými rôznymi ochranami proti prepichnutiu? RaceGuard vs HD SpeedGuard…

      Prípadne nejaká alternatíva u konkurencie?

      A ďalšia vec, ako je to s bezdušami? Dá sa aj z týchto plášťov spraviť bezdušové koleso? Malo by to nejaký citeľný prínos? A čo ráfiky (mám klasické Remerx L719)? Samozrejme, táto časť je čisto hypotetická, som laik a viem len, že niečo také existuje, že ide bezduše spraviť aj z niektorých ráfikov nie na to stavaných, netuším ale, čo to (ne)musí spĺňať atď.

      • mvd  

        Hurikány považuju za ideální turistický pláště z hlediska kombinace valivého odporu (jemný, šikmo podélně orientovaný vzorek uprostřed), záběru (vjedu na rozblácenou cestu, kolo se trochu prosedne a zaberou drapáčky po stranách) a hmotnosti. Sám jezdím bagančata Landcruiser 47–622 s podobnou vlastností hladký střed / drapáky po stranách, ale pro přítelkyni mi přišly těžký.

        Ty Tebou vyhlídnutý budou super po městě. Osobně mám nejčastěji defekt ve městě, a je to skleněnej střípek po nějakým praseti, co tam rozmlátilo flašku, metař hrubý střepy zametl, ale ty drobný, jako skalpel ostrý, střípky tam zůstanou. Tak na to budou tyhle ochrany proti průpichu dokonalý. Ale jsou to čistokrevně silniční pláště, a na tý rozmáčený polňačce si na nich rozbiješ ústa.

        • Mirec.K  

          No, práve na spomínanom excese po hrebeni Javorníka som prešiel kúsok po blate, pretočil Hurikána dva krát a smutne zosadol :) Bola to ale taká priehlbina a už som sa nedostal z nej zadným kolesom, byť na rovnom povchu, ustojím to. Podobne som raz si skracoval cez les a ešte to nebolo vyschnuté po daždi, mazľavý mokrý íl… Tam mi Hurikány vôbec nedržali (ale zas 4,5 baru nafúkaných na cestu…) a len tak som to prekorčuľoval tie úseky :) Takže ohľadom bahna, či blata neverím ani hurikánom po skúsenostiach, navyše sa takým miestam vyhýbam (pokiaľ sa dá a je to možné) :)

          • mvd  

            Není to hrubej drapák, ale turistická kombinace. Ten boční drapáček je prostě nouzovka (při umírněným použití a správném nahuštění velmi dobrá), takže když za něj budeš brát, jak na závodech (nejlépe ve stoje), tak to prostě nezvládne. A myslíš, že ty natipovaný čistě silniční pláště by to bláto daly??

            • Mirec.K  

              Určite by nedali, to bol len poznatok k Hurikánom :) Túto skúsenosť mám z dvoch výjazdov a podobným sa vyhýbam, v prípade núdze by som na podobný úsek zoskočil a prešiel pešo. Viac ma zaujíma posun na asfalte a v stúpaniach :)

      • t29  

        Nějaké vysvětlení ochrany a dalších vymožeností je tady:

        http://www.schwalbe.com/…content.html

        RaceGuard je level 4, zatímco SpeedGuard je level 5, o stupeň lepší. Praktický závěr si musíš udělat sám.

        Marathon Racer i Marathon Supreme jsou čistě silniční šlupky, na sypkém podkladu sotva zaberou a na projetí bahnem zapomeň. Srovnání valivého odporu třeba tady – bohužel Hurricane v nabídce ke srovnání chybí.

        • Mirec.K  

          Ďakujem, s tými ochranami už mám jasnejšie, k tomu porovnaniu – to som už pozeral, len práve tam nie sú tie Hurikány… Ešte som rozmýšľal aj nad cestnými kolesami s nejakým 28mm plášťom, ale tam neviem, ako je to s kompatibilitou cestných nábojov vs krosový rám a vidla, a tiež už ide asi o kúsok drahšie riešenie. Prechádzanie bahnom neplánujem, maximálne občas nejakú poľnú cestu.

          • t29  

            Vzadu mají silničkyšířku 130 mm a cross/mtb 135 mm, vepředu je to 100 mm pro silničky i cross/mtb. Vzadu to stáhneš upínákem, držet to bude. Napřed zkus nějaké 28mm silniční pláště přímo na Dragonech, potom řeš, jestli se vyplatí silniční kola.

            Odolnější plášť by byl třeba Durano a kdybys chtěl rychlou šlupku, tak GP4000S

            • petyn  

              No nevim co by mu tyto plaste udelaly na prasne polni ceste pri prujezdu zatackou. Nemaji skoro zadny vzorek. Ale zkusenosti s nimi zadne nemam. Ja jezdim huricany a na ty cesty co popisuje plne vystacuji. 2300 km a zatim bez defektu.

              • Mirec.K  

                Tieto plášte by som samozrejme použil len v prípade druhých zápletov a teda nejaké rajtovanie s GP4000S určite nehrozí ;) Hurikány jazdím a proste dumám nad niečím svižnejším :)

                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Neco na gravel, treba Schwalbe G-one jako bezdus (eliminujes cvaknuti). A plastu bez vzorku se neni treba bat, i na klasicky silnici se da projet ledacos

                  • Mirec.K  

                    Práve preto som tu nahodil tú otázku ohľadom slickov s jemnými drážkami (zrejme kôli vode?), lebo pozerám aj diskusie okolo cesťákov a občas keď čítam, kade s tým lietate :) Tie G-One, pri týchto jemných vzorkoch ma zaujíma, ako to ide oproti hladkým plášťom? A čo sa týka bezduší, zvládli by to moje ráfiky (Remerx L719)? Prípadne tie Supreme sa dajú spáchať ako bezduše (viem, nemajú to tam napísané, ale tak opýtam sa)?

                    • Hroch obojzhivelnyj  

                      Ja ti moc nereknu, jezdim jen hladky uzky.

                      Nekde je tu vlakno na bezduse na cyklokros, a neco asi bude v gravelovych nebo GTGrade vlaknech.

            • mvd  

              Jezdím na krosu silniční záplety a 130 mm na 135 mm jsem vyřešil posunutím konusů (proto jsem vzal kola s konusy, a ne s průmysly – tam nevím, jak by to šlo), podložkou na levé straně a přecentrováním ráfku na nový střed. Dutou osu jsem nechal původní. Sice jde do patek jen asi 3 mm, ale to jako problém nevidím – po dotažení upínáku se váha přenáší přes čelní plochy matek, a ne přes závit osy. Zatěžovat zbytečně zadní stavbu šponováním upínákem mně bylo proti srsti. Trochu bych se bál únavový praskliny po nějaký době používání, i když to na první pohled vypadá nevinně.

              • Mirec.K  

                Síce je to pre mňa španielska dedina, ale ďakujem, skúsim to časom nejako rozlúsknuť :)

      • Mirec.K  

        Tak sezóna sa blíži a nakoniec som asi upustil od plánovaných hladkých pneu a celkom mi v hlave vŕtajú Schwalbe G-One (RaceGuard alebo TLE/MicroSkin). Hurikány som mal vo verzii Performance, takže proti defektom by to malo byť odolnejšie (hoci ako som vyššie spomínal, mal som až jeden defekt na konečných cca 5800km) a tiež kúsok ľahšie (tabuľkovo 400g vs 540g u Hurikánov). Môže byť nejaký výrazný rozdiel vo valivom odpore len vďaka zmesi u jednotlivých verzií? Lebo výrobca udáva valivý odpor u RaceGuardu 4/6 (zmes Dual) a u TLE 6/6 (zmes OneStar), čo mi príde v podstate pri rovnakej pneu docela dosť a zaujímalo by ma, či by to človek vôbec cítil ten rozdiel… Či sa oplatí si priplatiť :)

        Potom ešte prípadne v zálohe je od rovnakého výrobcu Sammy Slick – ten má tabuľkovo podobné charakteristiky ako G-One RaceGuard či aj spomínané Hurikány (tie sú ale „ťažítka“).

        Moc diskusií na tému okolo krosových plášťov som tu nenašiel, asi túto kategóriu ľudia berú fakt len na turistiku a neriešia „blbosti“, tak ak by náhodou mal niekto v merku aj túto „oblasť“, budem rád za prípadné návrhy, či diskusiu. Nebránim sa ani iným výrobcom samozrejme :)

        • šlapatko  

          Ahoj, sammy slicky jsem jezdil na 26 bajku. Rychlé a odolné pláště. Neprošel ani hřebík, jen hezky cinkal o zadní stavbu :-) Jen mi příjde že málo vydržely. Na zadním kole cca 5000 km a plášť byl sjetý na placku. Moje váha 95kg.

          Rychlý a docela odolný je maxxis wormdrive, jen šířka 622–42 je moc. Postavil jsem hromadu paskvilů, ale nejrychlejší je pořád silniční kolo. Úzké pláště a natažený posed. V suchu jezdím na silnici i polňačky. Pláště 622–25 to zvládnou.

          • Mirec.K  

            To, že najrýchlejší bude cesťák viem, ale zatiaľ cesťák nemám a tak hľadám nejaký ten „kompromis“ no :) I keď je drvivá väčšina po asfalte, občas sa stane, že si dáme s partiou výjazd mimo, keby to boli rovinky, OK, dám nejaké tie sliky, ale občas sú to pekné jazdy hore-dole :) Dík ale za nejaké info.

        • raadjek  

          Ahoj, já jsem si na CX nasadil Challenge Gravel Grinder (drát verze 38mm, mají i kevlar 33mm).

          Mám na nich najeto cca 950km a spokojenost. Zatím žádný defekt. Splňují co jsem od nich očekával. Na silnici jedou svižně (nakolik to (ne)poznám). V terénu za sucha taky dobré, obzvláště když se lehce sníží tlak (já jezdím furt nějakou kombinaci s převahou asfaltu, tak je mám nafoukané spíše víc). Když naprší tak je to horší a v blátě jsou samozřejmě zoufalé. Ale chování na mokru jsem od nich očekával.

          Osazené na ráfku mají opravdu těch 38mm.

          • Mirec.K  

            Díky, asi idem do tých G-One Allround TLE a uvidím, keď zjazdím, zas vyskúšam niečo iné možno :)

    • odik  

      Tak jsem nakonec nahodil Continental Speed Ride E-25 trekingový plášť kevlar 42–622 a musím říct že jsem plně spokojenej. Lehce podhuštěný jsou fakt pohodlný, nabušený jedou a přes mizivej vzorek se v terénu taky neztratí.

      • paw_jh  

        Připomínaj mně Schwalbe G-one Allround, ty jsem jezdil, nebyly to špatný pláště, ale nějak jsem si na nich nebyl jistej v šotolině. Přešel jsem na Continental Speed King CX a musím říct, že je to mnohem lepší. I když poslední dobou jezdím převážně asfalt, tak s mejma 100kg maj i po 3,5 tis km furt dost vzorku.

        Přemýšlím že bych zkusil něco víc silničního – Vittoria zaffiro pro IV

        • well  

          Vzal bych spíš Vittoria terreno zero. Ať to můžeš vzít i na prašnou cestu.

          • paw_jh  

            Vittoria Terreno Zero by byl dobrej, ale už je bohužel mimo to, co chci za pláště dát.

        • Tom-T45  

          Zafiro Pro mám a na mokrým asfaltu se na něm teda necítím moc jistě. Na gumách bych nešetřil, když spočítáš rozdíl ceny, tak je to na km v podstatě haléřová položka a přitom Tě někdy můžou vytáhnout z průseru.

    • steskul  

      Ahoj,

      potřeboval bych poradit s výběrem plášťů na trekové kolo (ráfek 622×19). Jezdím cca 70% silnice, 25% zpevněné cesty, šotolina, nerovný asfalt a 5% náročnější úseky, žádný extrém. V různých diskusích jsem četl, že některé pláště mají rozdílnou UDÁVANOU a REÁLNOU šířku. Jelikož nejsem úplně znalec v tomto, tak bych potřeboval poradit co se mi vejde do vidlice – podle toho jaký plášť (viz. foto s parametry). Je třeba dobré dát ROZDÍLNOU ŠÍŘKU plášťů DOPŘEDU a DOZADU (popř. napište které kombinace by jste si tam dali vy)? Nevím zda se např. širší pláště nasadí, aby tam nevadily V brzdy. Já to radši někam dám udělat, ale aby mi neřekli, že to nejde .

      Mám tu 7 plášťů o kterých uvažuji a nevím který vybrat, aby byl

      1. dostatečně odolný proti defektům
      2. rychle se nesjížděl na asfaltu
      3. hlavně seděl na kole.

      Jsou to:

      Cross Maxxis OVERDRIVE MAXXPROTECT

      Schwalbe Marathon Racer/Green Guard

      Schwalbe Hurricane (Addix/New)

      Schwalbe Land Cruiser

      Schwalbe Smart Sam (Performance)

      Continental Ride Tour

      Continental Contact E-25

      Mohou to samozřejmě být i jiné pláště podle vašeho doporučení, ale držím se tak max. do těch 400–500Kč/plášť.

      Budu rád za vaše rady, díky.

      • Jakobo  

        To na fotce vypada na CST. Mam s nema prachmizerne zkusenosti. To jsou plaste na kolo do mistni samosky za rohem. Snad cokoliv bude lepsi.

        Asi bys mohl vybirat plaste ciste pro asfalt, tu trochu terenu nejak projedes. Asi chces pohodli, mensi odolnost proti defektum, vydrz dezenu a at nestoji ranec. Tj. rychlost a nejaky odpor (ktery jde casto proti vydrzi a stejne plati jen prvnich par set km) te mozna az tak nezajimaji.

        Marathony, Land Cruiser a asi i Contact E-25 (cokoliv E bude tezka mrcha) obecne budou mit nejlepsi odolnost proti defektu a vysoky najezd, zaroven budou pri dane sirce tezke, malo pohodlne a uz nekolikrat jsem zazil u nekolika typu marathonu mizerny grip na mokrem, kdy me kolo neprijemne podklouzlo v zatacce na mokrem asfaltu a ja se malem slozil. Presto je vozim na 2 kolech a v zatackach byvam opatrny. Ta temer 0 sance defektu mne za to stoji.

        Smart Samy bych vyradil, nejde ani tak o jizdni vlastmosti, ty jsou prumerne, na asfaltu i sotoline, ale rychle jsem je sjel (mam spis nizsi hmotnost), dali kolem 1000–2000 km (nekomu to prjde dost, ale plaste na silnici chci s minimalnim najezdem 4–6000 km, tj. jedna sezona do prace).

        Plaste, ktere jsem vozil a daly pres 6000 km pri stejnem zadani jak mas ty (75 % asfalt, zbytek sotolina): Schwalbe CX Comp, Maxxis Wormdrive a Ritchey Speedmax. Pro pohodli jsem bral 40 nebo 42 mm. Ani jeden z nich ale nema nejakou odolnost proti defektum, nicmene nemam caste defekty, spis vubec.

        Ted budu zkouset Conti Speed Ride. Mel by byt celkem ohodlny, mit solidni najezd a na asfalt OK. Na sotoline asi nejistota v zatackach, ale to mne az tak netrapi.

        Schwalbe Hurricane by mohl byt dalsi dobry kandidat, zvlast pri vetsi sirce budou i pohodlne.

        • Jakobo  

          …kdy mne kolo podklouzlo a Smart Samy daly. Omluva za preklepy.

          Jo a co ted vidim zmerenou zadni stavbu, tak sirsi jak 42 mm bych nekupoval. Taky podle te odpruzene vidlice je to asi spis plecka, nejake vysoke vykony u tohoto kola neocekavas, ani te asi netrapi nejaky odpor plastu a rychlost. Pokud nemas potrebu mit superodolne plaste klidne bych zaradil do vyberu ty Maxxis Wormdrive 622–42. To jsou levne plaste s obrovskym najezdem (ja jsem po prehozeni predniho za zadni najel snad 10 000 km) a kdysi staly pod 3 stovky. Dokonce jsem s nima jel jeden 80 km XC maraton. Ty Hurricane budou neco podobneho, ale pokud preferujes 100% jistotu proti defektu (tj. dulezitejsi nez nejake watty je jistota, ze vubec do prace dojedes) tak potom nejake ty Marathony, land Cruiser…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.