• jirkact

    Vlastní někdo z vás GT sensor?Ukažte nějaký fotky(nejlíp po úpravách),abych měl inspiraci pro další stavbu…

    0 0
    • pavlik6022  

      v našich bajcích máš sensorů po *****…

      0 0
    • gargamel  

      Je to málo?.

      0 0
    • maajkee  

      Dneska bylo luxusně, všude sucho a kde bylo bláto tak bylo tvrdý a umrzlý, takže jsem udělal první testovačku Sensora.

      Cca hodinu a půl jsem jezdil, šteloval tlaky, hejbal páčkou na tlumiči.

      První pocit naprosto famózní. Musím říct, že mi snad žádný kolo takhle na první vyjetí nesedlo víc. Především co se týče geometrie. Mám pocit, že jsem na tom kole jezdil snad vždycky :)

      Kolo mi příjde mnohem svižnější než byl Camber, což je stejná zdvihová kategorie. Taky mi příjde míň těžkopádnej, Camber byl takovej Tank. To bude taky hlavovým úhlem, Sensor má 69,5°Camber měl jen 68,5° a Sensor má oproti Camberu o 4cm kratší rozvor.

      Co se týče práce zadní stavby příjde mi při otevřeným tlumiči opravdu hodně citlivá na každej hrbolek a chod mi nepříjde ani nějak zvlášť progresivní. Při ± optimálním sagu jsme se dostal téměř na doraz a to jsem si jen párkrát někde trochu poskočil.

      Co se týče plovoucího středu vůbec jsem si ničeho zvláštního nevšiml. Při šlapání se tlumič trochu hýbe ale při páčce nastavený na největší tvrdost to frčí skoro jako pevňák. Tlumák tam mám X-fusion 02 PVA s powe valve systémem.

      Na vyjížďce mě jen nasralo, že mi u Reby uchází vzduch z pozitivní komory do negativní, to musím dořešit, bude asi nutný výměna těsnění. Ale to už se netýká Sensora jako takovýho.

      Takže první dojem z kola = naprosto parádní! :)

      0 0
      • se-se  

        mám taby GT Sensora – kdybys nevěděl jak ho vytunit, rád poradím :-)

        0 0
        • maajkee  

          Díky za nabídku, ale já jdu opačnou cestou, tedy cestou minimalismu :)

          0 0
      • pavlik6022  

        tolik kol jsi vyzkoušel a stejně skončíš u Force :)

        0 0
      • Kubiczech  

        To je nadšení, pokolikáté již? (: Živě si vzpomínám, jak jsi přesvědčoval, že Camber není líný těžkopádný tank.

        0 0
        • jIrI___  

          :)

          0 0
        • Azmir  

          Hlavně neříkej že se ti nelíbí, to majkee těžce nese.

          0 0
        • maajkee  

          Camber nebyl nijak výrazně líný kolo, to určite ne, po tom co jsem ho odlehčil. Ono v těch všech kolech nejsou zas tak masakrální rozdíly. Ale Sensor je oproti Camberu opravdu trochu víc do XC a subjektivně jede líp.

          A nadšení pokolikáté? To nevim, když jsem poprvé sednul na Cambera a jel se projet, tak jsem byl celkem zoufalej, co to je za tragédii :)

          Ty cannony hátéčka, ty znám, takže tam nadšení taky už pak nebylo.

          Píšu jak to opravdu je, na první svezení mě takhle žádný kolo ještě nedostalo.

          0 0
          • jirkact  

            za posledni větu dostáváš lajk

            0 0
          • Smazaný účet  

            Casem se trochu zamer jak se meni zehlivost pri jizde „pantata“ (na sedle) a ve stoje..na mojem obstaroznim GT to byl docela rozdil a po opetovnem presednuti z RB mam pocit, ze to kolo nepruzi a nejede:)))

            0 0
            • se-se  

              jasně žehlení za jízdy

              0 0
            • fousek  

              Ze by RBcko jelo lip nez GT se mi nechce verit. GT umi jezdit bez pohupovani tlumice pri plne otevrenym tlumici a pri slapani ze sedla mu muze konkurovat jen Mongoose. To ze je kapku tuzsi ze sedla je fakt. Jestli RB jenom pruzi, tak to bych radsi opravdu to GT, protoze to dokonce i tlumi:-)

              0 0
              • Atilla  

                Monster a dragster v sedle se nehoupe pokud šlapeš do kruhu. Když se postavíš, takto jo, to se pak houpe dost(pokud tam nemáš nějaký dobrý tlumič). No mongoose se sice nehoupe, ale k nějakému žehlení má opravdu hodně daleko(theocali).

                0 0
                • maajkee  

                  Hmm, zajimavý, v létě v rychlebách jsem se bavil s týpkkem co jezdí Theocali a říkal, že je to skvělá žehlička :)

                  A teď ať si člověk udělá nějakej názor. Jediná možnost je prostě vyzkoušet sám.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Tak jeden kámoš má verzi comp a druhý super a obě stojí za hovno:)

                    0 0
                    • maajkee  

                      Jasan, ale upřímně, argument, že něco stojí za hovno bez nějakých faktů je fakt jen takovej výkřik do tmy :)

                      0 0
                      • Atilla  

                        A co ti k tomu mám říct, prostě to nestíhá pobírat za sebou jdoucí nerovnosti. Citlivost na malé překážky pramalá. Větší překážky to už zobe pěkně. Ono rozhýbat těch 10 ložisek nebo kolik jich tam je + 2 čepy u tlumiče nebude žádná sranda. U toho compu se teď bude měnit tlumič za X-fusion O2 místo epicona, který je přetlumený, tak snad to bude trochu lepší. Ale ani ten s RS Ario není vůbec nic citlivého. Jsem zvědav až vyndám tlumič, jak lehce bude chodit zadní kyvka.

                        0 0
                        • maajkee  

                          No, tak ono Epicon ani Ario nejsou teda moc dobrý tlumiče. Ario jsem musel vyhodit z cambera, přišlo mi celkem necitlivý a ještě progresivní jako prase.

                          Epicon je taky dost low-end tlumič. Chtělo by to něco kloudnýho a pak teprve asi hodnotit.

                          0 0
                          • Atilla  

                            Tak když to s ničím kloudným neprodávají? A ten týpek co jsi s ním mluvil, tak tam taky asi neměl narvaný žádný zázrak. Jediný důvod proč si koupit tohle kolo je cena. Kluci je měli od známého comp za 25tis a pro kolem 31tis. Dát za to ofiko cene a kupovat si na tenhle rám tlumič za 10tis, tak to si radši přidám a budu mít kolo v jiné kategorii.

                            0 0
                          • fousek  

                            Ario je posledni cislo tlumice pred drevenym spalkem. S tim bude chodit naprd jakakoliv zadni stavba.

                            Atilla: To jestli tech 10 lozisek ma velkej odpor se zjisti jednoduse tak ze se vysroubuje jedno oko tlumice a tipnul bych si ze na 90% bude nejvetsi odpor v cepech na tlumici.

                            0 0
                        • se-se  

                          Sensor má na rozdíl od spousty jiných kol ložiska zadní stavby kuličkový a o velkým průměru – taky úhel síly na tlumič je stále hodně blízký jeho ose. Díky tomu je citlivost téměř zcela daná tlumičem. Já tam měl postupně 3 různý tak vím o čem mluvím.

                          0 0
                        • scret  

                          zvlastni, jel jsem mongoose, tusim nejakej teocalli nebo co to bylo… Jel jsem XC fulla a AMko a ani jedno mi neprislo malo zehlivy, oba dva mely teda Fox tlumak:)

                          A vubec mi neprislo, ze je to nefunkcni system… fungovalo to docela hezky… jen tech cepu a vaha:(

                          0 0
                          • Atilla  

                            Třeba to bude těma tlumičema, ale na teocalli s foxem nemají ani v nabídce. Takže asi nějaký upgrade, uvidíme jak to bude chodit s tím O2. Ale to kolo nebudu mít rád tak ani tak. Každou chvilku v tom vrže a na zadek se tomu vůbec nechce.

                            0 0
                • fousek  

                  Tak jestli se tyhle 2 kola nehoupou, tak to se potom nehoupe temer nic.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Pístnice se mi pohybuje 2–3mm s pružinovým tlumičem HLR na dragsteru.

                    0 0
                    • fousek  

                      A kdyz do toho zacnes dupat tak ze na nezpevnenym povrchu zacne prokluzovat kolo? Ono prave v tahu je to podstatny. Pri konstatni rychlosti se pohupujou vsechny systemy cca stejne 0–3mm, ale pri akceleraci je to teprve znat. Tyhle citlivejsi jednocepy se zanorej do zdihu a to je tak vse co udelaj. Kola ktery jedou proste zacnou zrychlovat. Treba V-10 je takovej extremni pripad, supercitliva a za pedalem jde jak nektery XC chrti.

                      0 0
                      • Atilla  

                        Co můžu srovnávat, tak dragster jde líp za pedálem než SX trail. Od té doby co mám HLR-ko ,tak když dám 5kliku na LSC, tak jde pístnice kolem 15mm do zdvihu i při dupání ve stoje. S DHX to bylo o mnoho horší. Na mém dragsteru všechny překvapuje jak pěkně jede a jde za pedálem.

                        0 0
                        • logoman  

                          To by mela byt vlastnost toho tveho jednocepu …

                          Zde jsou nejaky poznamky k ruznym systemum

                          http://www.bikeradar.com/…art-2–28438/

                          mohlo by to byt podrobnejsi …

                          0 0
                          • fousek  

                            Co to je? To si delaj srandu? Trajektorie zadniho kola blbe od zacatku az dokonce. Trajektorie virtualnich cepu otaceni jsou naprosty hovadiny.

                            Jestli to vyslo 1. dubna tak je to OK

                            0 0
                        • fousek  

                          Na tlumici nikdy nic neprepinam, proste jezdim se stejnym nastavenim z kopce, do kopce i po acku a kolo ktery jede proste jede dobre za vsech okolnosti, propedalem se akorat zhorsuje funkce tlumice. Je mozny ze Dragster jede lip nez SX trail, jestli je aspon trosku podobnej Bighitu (06), tak si dokazu predstavit jak to jede.

                          0 0
                          • Atilla  

                            Já taky jezdím všechno s jedním nastavením EN 5 kliků na LSC, DH 0 kliků na LSC. HSC mám nastavené furt stejně. Prppedál jsem nepoužíval ani na RP23, není k ničemu dobrý.

                            0 0
          • fousek  

            A co porovnani Jekyll a GT, rikal jsi ze Jekyll jde krasne za pedalem:-)

            0 0
            • maajkee  

              GT je funkcí hodně před Jekyllem, nicméně Jekyll se houpal, ale při ostrým dupání se zamykal, takže zas tak nehoupal a za pedálem fakt šel :)

              Každopádně taky mě jen sralo jak jsi mi jekylla pořád pomlouval, musel jsem ho bránit! :)

              Jinak mám pocit, že co se týče geometrie, tak mi Sensor hodně připomíná starýho Jekylla, cítím se na něm podobně.

              0 0
              • Peslezedirou  

                To jsou debaty :-)

                Projel jsem se na GT, ale dost starší verzi než máš ty a musím říct, že se mi to líbilo. Měl jsem pocit, že sedím přímo na tlumiči, zadní stavba se mi zdála hodně aktivní, přitom na šlapání tlumič nereagoval, jen mi trochu vadilo, že zadní stavba tahá za pedály.

                0 0
                • maajkee  

                  Tahání za pedály jsem nezaznamenal zatím. Ale nejel jsem teda ještě nejmenší placku, na tý se to předpokládám projevuje asi nejvíc, jestli to teda vůbec za ty pedály tahá.

                  0 0
                  • jirkact  

                    mě teda za pedály nic netahá,jezdim ale jen středni 32

                    0 0
                  • Peslezedirou  

                    No možná sis toho asi nevšiml, ale konstrukcí to tahat musí, i když se jen podíváš, ale někdo tohle vůbec nevnímá.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.