• black.horse

Pokračování vlákna o Garmin Edge 530/830.

Předchozí vlákno zde na B-F

Recenze na DCR:

E530 na DCR

E830 na DCR

Jedná se o totožné přístroje s rozdílem:

• 1) tlačítka edge 503/dotykový dislpej 830
    • 2) POI zadávánía vyhledání na edge 830
    • 3) zadávání adres na edge 830.

Jinak velikost stejná, HW stejný ( až na tlačítka a dotykový displej).

Diskuze, rady, zkušenosti…:

• Phantasma  

Jde nějak vypnout to oznámení tréninkového stavu po skončení jízdy? Mám za to, že jsem to kdysi vypnul, ale nevím jak …?

V nastavení jsem našel jen vypnutí pro Training Effect, dobu regenerace atp.

• tsunami  

Zkoušel jste si někdo psát nějakou svojí aplikaci? Zájímaly by mě případné tipy/triky na co jste narazili a dalo vám zabrat… :-) Chtěl bych si něco zkusit jen tak pro sranu, zatím studuji materiály garminu a upravuji nějakou aplikaci staženou z githubu, abych si to trochu osahal.

• Lada1  
      1. K čemu všemu slouží WiFi spojení? Lze nahrát trasu z GC do edge přes WiFi, nebo jen přes Bluetooth?
      2. Jak funguje GC na počítači? Propojení s edge, export map? Je to Win program nebo probíhá přes web?
      3. Garmin Express má funkci/význam pouze pro aktualizaci? Je nutné mít propojení přes USB nebo stačí Bluetooth ?
      • tsunami  

1. synchronizace Edge s webem Garminu (GC) bez účasti mobilu. Když si na webu zaškrtneš odeslat trasu do Edge, tak při nejbližší synchronizaci (a je jedno jeslti přes BT s mobilem nebo přímo přes wifi) se data přenesou.

Co je připraveno k synchronizaci resp. přenosu do Edge z webu je vidět v pravém horním rohu webové stránky.

2. Gardmin Connect není na počítači jako aplikace. Je to jen webová stránka. Propojení s Edge při připojení přespočítač pomocí USB kabelu má na starosti program Garmin Express. Ten synchronizuje data mezi webovým GC a Edge. A také umí upgrade firmware v Edge.

3. pokud vím funguje jen přes USB, nevím o tom že by něco uměl přes BT.

• apaccer