• mrož1

    Cus Znalci koupil jsem si nové kolo viz. profil

    a scháním na to vidlici zdvih okolo 160mm koukal jsem se na Fox 36 Van ale je docela drahá

    tak co by ste doporučily..

    a Ještě by mě zajímalo co říkáte na RST R1 skoro zadarmo ale kvalita asi nic moc??

    0 0
    • Kubiczech  

      V okoli jedna RST Storm Air jezdi a pry kvalita odpovida cene, pry za ty penize dobra vidlice, ale drazsi vidlice jinych znacek poskytuji vic. Na vetsi hodnoceni nebyl cas.

      Ja bych doporucil jednoznacne SR Durolux, coz je podle meho levna a kvalitni vidlice. Nebo potom treba RS Domain. Dvoukorunku bych na toho Authora nedaval, ostatne ten Nixon se mi tam libi.

      0 0
    • hýbňoš  

      Dal bych na to RS Domain. I když chod je oproti Fox36 o dost horší, je to podle mě vidlice za slušnou cenu co něco vydží a bude se na tohle kolo hodit. S obojím mám vlastní zkušenost. Do RST a Suntouru bych nešel to bych tam radši nechal to co tam máš. Fox je na to asi fakt zbytečnej.

      0 0
    • Maynard  

      buď duroluxe tuned by milan nebo nechat tak jak to je…

      0 0
      • Smazaný účet  

        souhlas, ale i bez tuningu je ten Durolux docela slušnej. Nicméně po tuningu to usí být pecková vidlice…

        0 0
        • dancing dog  

          Musím potvrdit. Je to moc dobrá vidlice- osobně vyzkoušeno! Myslím tuněná, netuněnou sem žel neměl zatím čest vyzkoušet…

          0 0
    • kolin  

      Dal bych tam RS Domain 318, tu vidlici mám dva roky a chodí fakt výborně. Fox 36 VAN chodí malinko líp, je lehčí, ale ta cena :-(

      0 0
      • kolin  

        A na víc mi ten Domain i k tomuhle kolu pasuje okem taknějak líp.....

        Ta VAN 36 by byla v nepoměru k ostatním věcem

        0 0
        • mrož1  

          ten Domain je dobrej

          0 0
          • assassin  

            jestli je ten ram v serii se 145mm vidli tak nevim jak se bude prat s vic jak 160ti mm zdvihem … ta foxa je docela nizka to by asi slo (navic 160) ale to uz je k tomuhle ramu asi zbytecna investice…  ten domain neni nahodou dokonce 180mm? co ja vim tak tyhle ramy moc nevydrezly a vysoka vidle vepredu to rozhodne prilis nepodpori…

            bych asi vymenil jen ty brzdy a jezdil na tom jak to je… ono kdyz te to bude bavit a pujde ti to lip a lip.. tak stejne za chvili budes koukat po necem jinem…

            0 0
    • mrož1  

      Ten Domain je ve verzi 160 a 180 ja bych vzal určitě zu 160

      0 0
    • hanz  

      vem vana R nebo RC2. všechno ostatní je o třídu níž. A kdo říká že ne tak ho nikdy delší dobu nejezdil. RS tlumiče sou dost bídný, manitučko s nixnem nemá takovou tuhost. A další veci sou už uplně mimo..pokud na něj naškrabeš budeš ho milovat.

      0 0
      • fousek  

        Zase povesit na VANa 18kg artura je skoro skoda.

        0 0
        • hanz  

          tybrdo je to dost ale zase vidlice zasadne ovlivnuje vnímání terenu a pocit z jízdy. Já mam vana aj na bluru LT, proste si ho nedokážu odpustit i když by si blur jako celek zasloužil nejakou 140 max 150 lehčí vidlici..ideal by byl tlas 32 15mm osa ale tam zase ta funkce.......­.takže van

          0 0
          • fousek  

            Jo jeste navic ho bude milovat do roka pouzivani pak ho posle ke Svecovy a bude muset prodat zbytek kola aby mel na servis, ale jinak chapu

            0 0
            • hanz  

              zajímavý, jeydil jsem 3× van, 4× 40tku, vždy servisy u švece, dokonce už se na dalku znám s Karfíkem a Slavíčkem a nikdy sem nemel problem se špatně udelaným servisem nebo nesmyslnou cenou…kolik si tam toho poslat ty že máš takový tvrzení…a to nepočítám repase tlumičů. Se švecem vždy po domluve, do týdne spokojenost. Na revox jsem v manitučku čekal pul roku a cena strašná. Máš volbu.

              0 0
              • fousek  

                nekde sem to tu psal, rychli skutecne byli, garancni servis neco pres 2t. mi neprijde uplne nejlevnejsi a s chodem vidlice po servisu nejsem moc spokojen (Totem po servisu chodi lip a navic to bylo levnejsi). Jinak posilal sem to tam poprve a asi i naposled. Je asi pravda, ze k cloveku kterej jim tam nechal servisovat tolik veci se chovaj jinak nez ke me, kdyz mam nejlevnejsiho floata z roku raz dva a jeste sem si dovolil reklamovat loupajici se lak na korunce (kdyby to nebyl Fox, ale treba Suntour tak me to ani nenapadne)

                0 0
        • vojtechposmourny  

          Ber to tak, že koupí Vana, pojezdí,  a potom  k tomu dokoupí odpovídající zbytek :-)

          0 0
      • assassin  

        ja uz budu muset nekde tu 36ku vyzkouset:) brachovo totem mi totiz prijde o tridu jinde nez moje 66 – poladena od milana, fakt chodi uzasne citlive, takze endurko krasa, ale jak jde o to jet rychle z kopce tak se tlumic sakra pozna a tam je rozdil mezi totemem uz obrovskej (jestli to to teda nedela taky zbytek kola ACcko vs Xko reign) a kdyz rikas ze je zase foxa o tolik jinde nez totem.....

        jinak asi kdyby mel na takovou vidli asi by neporidil toho artura…

         
        0 0
    • mrož1  

      A co říkáte třeba na Marzocchi 66

      0 0
      • assassin  

        mam.. nizsi rady maji stupidni tlumic, takze na fajn svezeni ala DH fofr po rozbitym terenu to neni… je asi celkem nerozbitna, celkem fest tezka… tak na naky skakani v bikeparku:)

        a vyssi verze s kartridgi ala rc2 jsou zase uz dost drahy…

        ja uz bych si ji znova nekoupil…

        0 0
      • Smazaný účet  

        mám zkušenost jen s 55 TST 2, a to jen tu nejhorší, po 2 měsících ježdění se kousla, samozřejmě to kámoš vyreklamoval, ale je to konstrukční vada, takže není vyloučeno že se to nebude opakovat – tím u mě MZ skončila

        0 0
      • Maynard  

        mam rc2× 07 a nejlepší vidla ever ever :)

        0 0
      • kesu  

        mam 66 ATA RC3,co se tyka tlumeni nerekl bych ze je to spatny,celkove vzhledem k cene za jakou jsem ji koupil uzasna vidle ale za moc je to blbost.Pokud zhodnotim tak:

        vazi 2855g

        je na me dost progresivni,pokud to nenaprasim uplne na placku z metru s tim ze neumim dopadat nedostanu z ni vic jak 150–160mm,necham ji jeste jednou poladit no.

        citlivost docela slusna-ale Van je jinde

        vakl-ma uz z vyroby,standart

        podle meho ma docela slusnej tlumic

        mezi vyhody pocitam ze chodi porad stejne nezavisle na bordelu,coz se o RS rict fakt neda

        jako vidle na blbnuti a lehci FR dobry,na enduro ale rozhodne ne.Nemyslim si,ze by s ni mohly bejt nejaky problemy.Ale kazdopadne bych nehazel Vana a 66tku do jedny kupy,preci jen vaha,zdvih je uplne jinde

        0 0
        • kesu  

          jo a z vlastni zkusenosti pozor,nixon a 66tka ma evidentne jinej offset.Mel sem na kole nixna 160mm a pak tu 66Tku a geoska se dost zmenila i pri zachovani pomerne podobnyho sagu.

          0 0
          • assassin  

            jo souhlasim s tim ze 66ka ma docela brutalni offset… aspon me to tak prijde, treba ja mam 170mm 66ku na kole co je puvodne na 130mm vidli.. takze by melo mit se 170mm polozenou hlavu a neochotne zatacet a presto zataci hodne, kdyz jedu z kopce ve stoje, vidle je ve zdvihu tak az skoro moc, ma to tendenci se zamykat…

            0 0
        • assassin  

          jojo RC2,RC3 jsou vidle s kartridgi.. to bude tlumit dobre.. ale pokud nesezenes za nakou jak rikas ty dobrou cenu.. tak se RC2 pohybuji cenove jako VAN.. a pak bych asi zkusil VANa…

          ja mluvil o tech levnych radach ala VF.. pozdeji RCV atd… u toho RCV si teda nejsem jistej, ale rekl bych ze maji stejne jako VF tlumic SSVF nebo jak tomu marzocha rika a to je peknej shit…

            
          0 0
          • fousek  

            TST a myslim ze i ATA je taky cartdidge, ale nejaky planzety bych tam necekal

            0 0
        • assassin  

          to mas dobry.. ja na pruzine mam hdne pres tri kila…

          0 0
    • Smazaný účet  

      a proč chceš měnit to manitu co tam máš?

      0 0
      • dancing dog  

        To by mě taky zajímalo. Já kupoval kolo, kde Nixon byl, vyměnil jsem ho právě za Duroloxe, ale jen proto, že jsem těžkej…kdybych měl do 80–85 kg, Nixon by zůstal…

        0 0
        • Majoshore  

          Ja by som toho Nixona nechal ale ak chceš silou mocou meniť a nechceš do toho vraziť veľa peňazí tak kúp Domaina 318 U-turn a máš vystarané.Jazdím 302 180mm a som maximálne spokojný a ak budem meniť tak buď za Totema solo airalebo ak začnú na naše územie dovážať jednokorunkového Travisa 180mm Intrinsic

          http://www.bikestuff.cz/…-domain-318/

          0 0
    • kali222  

      nechces meho lyrika uturn coil? porad(dokud nepostavim kolo) je jety 7 hodin, zaruka bezi od rijna 08. kuli vaze bych bral 36tku. lyrika ma s krkem 210mm a jezkem 2550g(odvazeno)

      0 0
      • kolin  

        je tady někdo, kdo by mohl porovnat Domain 318 U-turn s tímhle Lyrikem?

        Je Lyrik citlivější? Má lepší tlumení ? Je to nějak zásadní ?

        Jinak Domain má 2850g…Taky odváženo.

        0 0
        • kali222  

          mela by byt nejcitlivejsi z lyriku,ale do­maina jsem nejezdil

          0 0
        • fousek  

          Lyrik je ma uplne jinej tlumic (teda pokud to neni IS) a je lehci, s citlivosti na tom bude podobne jako Domain.

          0 0
      • Tomcat  

        Lyrik je fakt FR vidle …LOL

        0 0
        • kesu  

          author ARH na kterej to pujde ale taky neni zadna FR masina do Vancouveru takze si myslim ze lyrik by tam klidne padnul

          0 0
    • mrož1  

      No rozhodnul jsem se tak že Nixon rok zůstane a pak rovnou koupim Vana

      0 0
      • Smazaný účet  

        dobře jsi udělal..

        0 0
      • kolin  

        Také myslím že je netřeba měnit něco co funguje.....a nixon mě přijde v pohdě vidlice. Děláš dobře.....nech ho tam

        0 0
    • mulambo  

      manitou stance kingpin

      0 0
    • madcat  

      Využiju tohle vlákno, páč snad není potřeba zakládat novej thread: kamoš si koupil 2009 Norco Shore 3 s Domainem 302 a hned po pár dnech se mu stalo to, že vidle chodí tak maximálně do půlky, je dost tvrdá a při prudké kompresi v ní něco cvaká. Dokonce i při vyndané pružině (je tam jenom jedna) se to nedá dostat dál než do půlky zdvihu. Nenarazí to tvrdě na nějakou překážku, ale je to takovej pocit jako když do svojí Marzocchi Drop-Off naliju moc oleje – prostě mě to měkce, ale důrazně zastaví v té půlce zdvihu. Co s tím může být? Něco s tlumičem?

      0 0
      • Jenda  

        nevychcal mu olej z tlumice do vnejsich nohou?

        0 0
        • madcat  

          Nevím, nevyznám se v té vidlici, nikdy jsem ji neviděl zevnitř. Nemáš víc info jak se to může stát a jak to napravit?

          0 0
          • hanz  

            kolem tesnení na spodku tlumiče vyteče olej do vnejších nohou, tudíš se pak nedá vidlice zatlačit na doraz, protože přes ten olej to proste nejde. celkem obvyklá závada u rs. reklamovat.

            0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.