• scoty

    Hledám karbonová řidítka na en s cca takovými parametry:

    OS, rizer 35–40, šířka 68 a víc, úhly 5°a 9°, hmotnost kolem 200

    Třeba tyhle od spešla nevypadají zle, kdyby byly trochu širší…

    Dík za vaše názory a zkušenosti.

    0 0
    • pavlix  

      Mám tyto, a dobrý zatím.

      0 0
    • Kubiczech  

      Easton EC 70XC Riser. Mám je na Monstru, žádný problém, váha nízká, rozdíly v tuhosti jsem nezaznamenal.

      0 0
    • mr.antik  

      S tou vejškou je to blbý, takhle móda je už (naštěstí:-) pryč. Dal bych vyšší vidlici, případně podložku a trošku zvednutej představec :-))

      Ve 20mm zdvihu je výběr mnohem lepší.

      Jinač třeba zkusit sehnat starý model Easton Monkeylite DH.

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Proč naštěstí?

        0 0
        • mr.antik  

          protože je aspoň větší výběr v těch low-rise vlaštovkách :-))

          0 0
      • scoty  

        njn, taky jsem takhle uvažoval, ale to bych nesměl mít, k..ot, uřezanou vidli a ten zvýšenej představec vypadá taky na h..o..kua..:))

        Zatím jsem tam mrsknul BBB 40 fr za tři sta od kámoše na vyzkoušení a vypadá to gut..

        Ale těch 380g..:)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Easton Haven Carbon :0)

      0 0
      • scoty  

        Ty jsou nižší..tuším 25.

        Ale jsou krásný:)

        Možná, že o ten 1cm víc ohnu hrb..nakonec:)

        0 0
        • Kubiczech  

          Tak EC 70 Riser – 40 mm. Podle mého jsou to kratší Haveny s jiným designem.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Ha, nedočetl jsem požadavky do konce :0) Pro mě enduro karbon řidítka = Haven :0)

          0 0
    • blue  

      co třeba answery protaper?

      0 0
    • kesu  

      easton haven a havoc

      http://www.progresscycle.cz/…/katalog.asp?…

      0 0
      • scoty  

        nádhera, ale jsou jen 20mm vysoký..

        ..a ty EC70 XC RISER jsou asi hodně slabý na XC/hmotnost jen 155…to je o strach, mám 90kg..:)

        0 0
        • jonys  

          Toho bych se nebál. Možná tam negativní roli než váha jezdce může sehrát blbej představec. Já o nich uvažuju, potřebuju taky každej cm nahoru…A pořídil bych k nim asi EA 90 představec v 10° sklonu.

          0 0
          • scoty  

            Aby to bylo aspoň AM, tak bych mohl dát ty Haven 711/170g/20mm, k nim ten představec EA 90/10° , a tím bych se snad dostal alespoň na výšku 30…

            Nevíš, jestli jsou ty věci Easton někde v Brně k vidění?

            0 0
            • mr.antik  

              nejdřív bych tam dal Lyrika nebo 36Fox a pak bych řešil představec. Nebo je ta DT vidla tak zázračně tuhá?

              0 0
              • scoty  

                Proč bych dával na EN s hmotností 11,9 vidli o půl kila těžší?

                Ještě přidávám pár reakcí uživatelů LV fóra na německém IBC (z překladače):

                //Dobrý den,

                Mám EXC 150 od počátku roku 2009 na 301,

                Mám zkušenost, že alpské kříž a různé multi-denní turné je následující:

                super tuhý a citlivý pro mě dost

                velmi snadno a 150 mm zdvih vidlice pro perfektní 301

                Zdravím Volker//

                Co mě překvapilo nejvíc, je EXM150 tuhost. Při testu pevnosti otáčením v rozšířeném stavu ve srovnání s 170 mm poezii, DT je i brzdy a lepší s torzní , Nejsem, jak se očekávalo, je zřejmě, ale „TorsionBox“ opravdu dobré časy a ne jen marketing blabla.

                A zpracování vidlice Fox a ve srovnání s RockShox „Starman“, absolutně kladivo. Se musí při otáčení kolečka nastavení je určen spíše obrátit na drahé hodiny v reálném super drahé a pozornost k detailu, stejně jako nit náprava je již aplikován bílý tuk, připravené pro vložení (v RS nebo Fox jste rádi, když žádné mazací oleje a tlumení je uvnitř). I když trochu, ale láska k podrobnosti, které budou betieben na DT a vůli zákazníka dodat dobrý produkt.

                Teď doufám, že mírný 170–180 DT-rozcestí jezdit na kole Freeride na DT mohou být.

                //Normální, vidlice super funtkionieren, protože i testovací jezdec má údajně bojovat hmotností 65 kilogramů (Harald Phillip)! Budu také prodat své Talas a šroub mě ne EXM na kolo! //

                __________________

                0 0
                • mr.antik  

                  No protože i já se svýma o 25kg menšíma kilama požavažuju 32 foxy a rvl za žvejkačky. Ale jak píšu, DT jsem nikdy nejel.

                  Subjektivně právě přechod na velkou vidlici udělal z mého kola enduro – ne kvůli zdvihu, ale kvůli tuhosti

                  http://www.vertriders.com/…s07.jpg.jpg

                  0 0
                  • scoty  

                    vidlí fakt nemám problém.

                    Snad časem bych nějakou 170, 180 vzal jako druhou…pro setup s FA pláštěma. Různá vahadla (120,140, 160)pro zadní stavbu mi umožňují přizpůsobit geometrii konstrukční výšce vidlice od 150 do 180…

                    0 0
                    • mr.antik  

                      takhle na té fotce je to nastavené 160/150?

                      0 0
                      • scoty  

                        Nevím, jaké tam má ten němec vahadlo:), fotku jsem dal kvůli vidli.

                        Moje kolo dnes vypadá (160vahadlo, vidlice má od stíráku ke korunce 165) viz foto..

                        Jak by se to celé chovalo s lyrikem, který je bez zatížení o 1cm delší, to nevím. Třeba by se lyrik víc potápěl, k tomu nastavení sagu atd. Výsledkem může nakonec být jen ta vyšší hmotnost bez možnosti snižování atd.

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          Takhle z fotek, bych tam dal vidlici tak o 2–3cm nizsi.

                          Ale ja tomu nerozumim. Ja delam do vcel.

                          0 0
                        • mr.antik  

                          vypadá to tak, že by to sneslo víc i míň, ale jak řikáš, závisí to na chodu vidlice, určitě tam nezvedáš řízení kvůli ježdění po rovině. Ty němci to budou vozit asi hodně předkopnutý kvůli sjezdům, myslel jsem že 160mm je maximální výška, vysoký úhel právě pro vysoké vidle.

                          Jinak podívej Bos Deville, kdyby ti to náhodou vrtalo v hlavě :-))

                          Každopádně myslim že zvednutý představec plus 20–25mm zdvih vlašťovek bude vypadat líp než tenhle oldschool :-))

                          A kdybys náhodou chtěl dávat ty Syntace na bazar, tak napiš :-)))

                          0 0
                          • scoty  

                            :-)

                            asi tak

                            0 0
                          • scoty  

                            ..a když změníš úhel stoupání představce, třeba z 6°na 10°,12°,20°, musíš si na to zvykat? Je to jiný? A jakou délku, nyní mám 75mm? Možná by stačilo 60 a řidítka 710..

                            0 0
                            • mr.antik  

                              Na lepší si zvykneš hned :-)) Já jsem pro, čim kratší, tim lepší, já začínal na 65, pak 60, teď 50.

                              Takže najít tu nejkratší vhodnou variantu, ideální by to bylo zkusit nanečisto. Asi bych nejdřív koupil jen řidítka a představec až po vyzkoušení.

                              0 0
                        • Smazaný účet  

                          Řešilo se to tu 100× – tím že změříš délku kluzáků nezjistíš naprosto nic. Je vidět, že DT má velmi nízkou korunku. Ale jak je doopravdy vysoká? Spíš změř délku osa-vršek korunky a pak teprv srovnávej s Lyrikem. Nějak se mi nechce věřit, že by Lyrik se 170 byl jenom o 1 cm vyšší než DT se 150.

                          0 0
                          • scoty  

                            U LV je to tak:

                            vahadlo 140 – doporučená vidle 520

                            vahadlo 160 – doporučená vidle 545,555,565 – zdvih 160,170,180

                            Vidle DT EXM má 535/150 a chodí 160.

                            Co dělají při zatížení např. vidle Lyrik 160,170 nevím. Tím myslím reálné postavení/sklon rámu, reakce na brzdění, dropy atd.

                            Ale vím, že ta vidle je min. o 0,5kg těžší.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Vážně ta DT 150 chodí 160mm? Máš to změřené? To je zvláštní :0)

                              0 0
                              • scoty  

                                no němci na IBC psali, že jim to chodí 5mm od korunky, a celkem to je 165.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Takze jedna pani povidala. Zkus ji vyfouknout a zatlacit opatrne nadoraz. Docela by me to zajimalo, EXM je jeden z mych kandidatu na novou vidlu a jestli chodi ve skutecnosti 160mm bylo by to plus.

                                  0 0
                                  • scoty  

                                    Napsal to Chris ze Stuttgartu. Vidlici DT EXM zakoupil letos v březnu. Před tím Talas 36.

                                    Na IBC, Liteville je v jeho profilu spousta fotek, vážení atd. Ta fotka LV, co jsem postnul výše je jeho kolo s tou vidlí.

                                    http://www.mtb-news.de/…owthread.php?…

                                    //Zkušenosti s DT Swiss EXC 150 vidlice

                                    Dnes odpoledne jsem poprvé asi 2 hodiny. První dojem byl přesvědčivý.

                                    MB při zkoušce popsané v potápění na úroveň, mohu pochopit. Možná bys měl říct, testery, že tlak je nastavitelný LowSpeed Obecně lze vnímat při nastavování tlumení (vlak a rebound) velmi příjemná změna. Proto se hlasování je snadné.

                                    Na normální cesty kolem Stuttgartu, byl jsem s použitím továrny doporučuje tlaku vzduchu k cestě do posledního 5mm plně využít (např. při přistání po skoku přes kmen stromu ležící přes).

                                    Odpověď je již v novém stavu 1A. Citlivé jako LV-dozadu a také citlivější než Talas třicátášestý

                                    Obecně musím říci, že bez ohledu na zvolený 140/150mm vidlice kombinaci 301er je zřejmě ideální. S 36er a Talas 160mm vzadu přesunuta zbytečně více než 500 gramů hmotnosti navíc si s nimi a stále nemají žádné skutečné enduro mytí, pokud jde o geometrii. Samozřejmě, zadní 160 mm s luxusní, ale teď na kole je mnohem agilnější sdělit, aniž bychom ve skutečnosti méně bezpečné. Dlouhý rozvor je ještě jednoduché, jako „budování důvěry“ Help na cesty tam a tak se o něco strmější, geometrie, zejména pozitivní vliv na zábava.

                                    Musím přiznat, že je pravděpodobně Pointa je, že pozitivní vnímání své posunu vidlice (a Umlenkhebelwechsel­s) je méně dobře na háku sám jako snížené hmotnosti a geometrie této změny.

                                    Co není ve srovnání s Talas přesvědčil překážka. Nastavitelná uvolnění napětí, je vlastně docela fajn. Krátké „beat“, přední kolo na zemi a máte plný cestování. Mimořádně těžký zbytkového jaře funkci stažené poloze, je méně. Ještě, že 301 není ve skutečnosti sníží.//

                                    __________________

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Mě nezajímá nějaké vyčtené info z translatoru, zajímají mě zkušenosti od tebe – opravdu jsi naměřil 160mm dosažitelného zdvihu?

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        Proti tomu Epiconu bude každá vidla s HS expanzí úplně jinde. Centimetr zvihu sem tam vůbec nehraje roli, to nemáš šanci poznat.

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          Jasný, ale nepřijde mi možný, že 150tka vidle chodí 160 a výrobce se tím nechlubí. Ještě při 535mm výšce.

                                          A ty víš jistě že DT EXM má HS expanzi?

                                          0 0
                                          • mr.antik  

                                            no jestli ne, tak si ji můžou strčit někam :-)

                                            Nevim, bral jsem to za ty prachy při tomhle zdvihu jako automatický…

                                            0 0
                                            • Smazaný účet  

                                              Právě že to je takové čudné:

                                              http://www.moonglu.com/…iss-exm-150/

                                              „LC2 now features integrated non adjustable high speed compression and rebound damping which ensures the fork can deal with even the biggest hits“

                                              A DT na stránkách o HS expanzi mlčí:

                                              http://www.dtswiss.com/…Drawing.aspx

                                              Tohle by mě zajímalo, a na to by mohl Scoty odpovědět a né dávat z překladače zkušenosti jiných.

                                              0 0
                                              • scoty  

                                                Když se ti nedaří vygooglit, jestli má EXM HS komp(má ji), tak pro tebe musí být úplně stejné „jedna paní povídala“ ode mne, jako od němce, který to zkoušel a popsal. Všichni jsme na stejném webu.

                                                Já jsem max zdvih nezkoušel, ale jsem s tou vidlí max spokojen(launch c.atd) Předtím jsem měl talase 32, a nedá se to srovnat.

                                                0 0
                                                • Pá-dlista1  

                                                  launch control – to je neco pro 4X starty, ne? Na to mi prijde to kolo celkem neohrabany.

                                                  0 0
                                                • Smazaný účet  

                                                  Neptám se na HS kompresi, ale na HS expanzi! Zkus schválně změřit maximální zdvih, ať víme na čem jsme. A taky jestli má vidle HS expanzi prosím :0)

                                                  To měla být reakce na scotyho :0)

                                                  0 0
                                                  • scoty  

                                                    Pojem HS expanze u DT vidlic nefiguruje…

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    Ale máš jí tam? Jde to poznat – nastavíš odskok víc do pomala, zatlačíš ji do zdvihu a pomalu pouštíš – měla by se vracet pomalu díky do pomala nastavenému odskoku. Při stejném nastavení jí zatlačíš do zdvihu a pustíš rychle – měla by se vrátit podstatně rychleji – LS expanze se přepla na HS expanzi a mělo by to vydat jiný zvuk přepouštění oleje. Schválně to zkus, protože jestli jsi předtím měl Talase, který, pokud to nebyla verze R, HS expanzi měl (Fox se o tom taky nezmiňuje), nemůže být DT bez HS expanze někde jinde. Pokud jí má tak je to dobře, pokud ne, tak je to krok zpět.

                                                    0 0
                                                  • scoty  

                                                    Jo, „srká“ to cca tak, jak jsi to popsal..tak tam asi bude:)

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    No pokud by tam nebyla tak jsou v DT zloději za ty ceny :0)

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Na zvuk bych se nespoléhal při testu raději vůbec. Třeba Foxky bez FIT patrony mají HS expanzi jasně slyšitelnou. Ale u FIT patrony se zvukově nepozná vůbec nic.

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    Aha, to mě nanapadlo – na mojí staré manitou s TPC je to jasně slyšitelné.

                                                    Ale zmíněný postup pustit pomalu a rychle je správný ne?

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Jo, to je ok a měl by to tak hned poznat.

                                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      Ta vejška, to je hrozně o stylu jízdy. Stejně jako IQ jezdí půlka lidí se 32 vidlema na 150mm a druhá půlka se 36vidlema na 160.

                                      Já bych tam taky mohl dát nějakou foxu nebo třeba Epicona a ušetřit skoro kilo :-)

                                      Ale zase ten pocit, že někam zatočíš řidítkama a ono to tam jede, to nějaký půlkilo vyrovná.

                                      Ale nevim jak je na tom ta DT vidla v porovnání s srovnatelnýma foxkama, RVL, epiconem co se týká tuhosti.

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Ano, IQ jezdí spoustu lidí se 160tkama (podle fotek i někdo s Deville), a na druhou stranu spoustu lidí se 150tkama. Já mám zatím 140tku a jsem spokojenej, jen by to chtělo pevnou osu a HS expanzi.

                                        0 0
                                        • pitos  

                                          Jsi spokojenej ale chtělo by to pevnou osu…ono stejně ten největší skok v tuhosti ti přinesou až ty širší 35+ nohy vidlice,ta pevná je sice lepší než klasický upínák ale pořád to nebude ono.

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            Myslím jako že jsem spokojenej s geometrií a zdvihem, že nemám pocit, že bych nutně potřeboval 160tku vidlu.

                                            K pevné ose – mám 9mm upínák a určitý posun v pevnosti to už je, ale 20tka pevná osa musí být někde jinde. 35+ nohy chápu, ale nese to s sebou velký nárůst hmotnosti.

                                            0 0
                                            • pitos  

                                              Jasně, však já tě k ničemu nepřemlouvám:)

                                              0 0
                                            • mr.antik  

                                              Tohle se moc asi konstrukčně ošulit nedá, prostě pevná vidlice musí být těžší, ty dvě kila jsou asi hranice, zbytek je odlehčovanej co to jde.

                                              Chtělo by to nějaký testy, jak je na tom ta DT vidla s tuhostí oproti konkurenci.

                                              0 0
                                            • Oakey  

                                              Tak ono zase lepší zkousnout vyšší váhu, když máš jistotu, že při zatočení ti tam pude kolo okamžitě…

                                              Navíc při doskoku třeba do kořenů, když se ti to pod rukama nezavlní a můžeš rovnou a přesně pilotovat je pro mě osobně důležitější než nějaký deka :)

                                              0 0
                                              • Smazaný účet  

                                                Ještě pořád nejsem takový letec, abych doskakoval do kořenů :0) Nižší tuhost poznávám snad jenom při výjezdu z koleje a podobně. Takže teď ocením spíš váhu než super tuhost :0)

                                                0 0
                                                • mr.antik  

                                                  To se ale může časem změnit…

                                                  0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    No a proto můžu časem změnit vidlu – rám ustojí leccos – někdy na fotkáchm čumím co na tom Rob Trnka a spol dávají.

                                                    0 0
                                                • Kubiczech  

                                                  Někdo při doskoku do kořenů nasazuje ďábelský úsměv a někdo si přemítá nad tuhostí přední vidlice. Docela vám ty rozlišovací schopnosti závidím – já se svými sto kily vůbec nepoznám, že bych na Rebě potřeboval pevnou osu. (:

                                                  0 0
                                                  • pitos  

                                                    Nepotřebuješ nějaké super rozlišovací schopnosti, abys zrovna tu tuhost vidlice dokázal poznat.

                                                    Také jsem jezdil na vidlicích bez pevné osy s 30mm nohama a jezdilo se mi dobře, nic mi nechybělo.

                                                    Jednoho dne jsem si složil kolo,nasadil „velkou“ vidlici a když jsem na tom poprvé vyjel na testovací jízdu po asfaltu,tak první co jsem zaznamenal byla právě ta neskutečná tuhost předku a ja nevěřil že je tohle možné.(Předtím jsem vozil Revelation bez pevné osy)

                                                    0 0
                                                  • Tomínos  

                                                    Souhlas, na svém oblíbeném trailíku jsem letos jel poprvé s vidlicí s pevnou osou a tam kde RVL s rychloupínákem na balvanech v zatáčce volil v podstatě vlastní cestu jsem teď jel tam, kam jsem zatočil já.

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    No jo, duroluxe bych pořád ještě cenově snesl, ale dát 20ku za 36tku foxu to né :0) Jinak teď jsem narazil na Lyrika SA R2CDH 2011 za 13900… divně málo.. ještě link

                                                    0 0
                                                  • Nimrod  

                                                    třeba já bych tu rozlišovací schopnost asi potřeboval… jezdil jsem na všem možném, od monstera s 40mm nohama po mag 21 s 1" nohama a akorát u ní se to pode mnou vlnilo, ale že by mi to nějak moc omezovalo, to se říct nedá (je samozřejmé, že na 45mm zdvihu jsem ale jezdil jiné věci jak s 200mm, že ano..) ale vážím dost málo, tak to je možná tím…

                                                    0 0
                                                  • pitos  

                                                    Nevážím také moc,něco málo přes 70kg.

                                                    Neříkám že mě ježdění na tenké vidlici bez pevné osy nějak výrazně omezovalo,jen že je to byl velký posun co se týče vedení předního kola.

                                                    Jak už jsem psal…já to poznal hned po pár km kdy jsem začal na novém kole vnímat i jiné věci než jen jinou geometrii.Poprvé jsem to nepocítil nikde v terénu, ale normálně při zatáčení na asfsaltu.

                                                    0 0
                                                  • Kubiczech  

                                                    Velkou vidlici mám na druhém kole. Po přesednutí z jednoho na druhé je tam milion dojmů, milion rozdílů, milion pocitů, ale že bych si řekl „Sakra, ten Lyrik je ale tuhý“, tak to se mi ještě nestalo. (:

                                                    0 0
                                                  • pitos  

                                                    Věřím a ani mě to moc nepřekvapuje.Každý člověk je trošku jiný a nějaká tuhost vidlice může být pro někoho absolutně nepochopitelným pojmem.

                                                    0 0
                                                  • scoty  

                                                    „Tuhost“ je skutečně pofidérní údaj.

                                                    Ale jedno vím určitě. Když dám na LV velkou vidli tak:

                                                    • dám i velkou gumu(2,4) a jsem na předku o kg těžší…
                                                    • rozvor se zvětší o cm
                                                    • výška středu se zvětší o cm
                                                    • úhel řízení se zmenší o stupeň

                                                    Celkově se tedy sníží dvě důležité vlastnosti lehkého endura, a to je univerzálnost/stou­pavost a hlavně hravost…

                                                    0 0
                                                  • pitos  

                                                    Tak tvoje kolo mi přijde spíše jako vysokozdvihé XC,než enduro.

                                                    Enduro pro mě znamená také univerzál,ale trošku jinak.Musí zvládat dobře i ježdění z kopce,bikeparky a fr traily.Mělo by se s ním dát jezdit i do kopce v horách a hřebenech.Enduro spíše vnímám jako lehčí FR bike než xc či am kolo.

                                                    Vše co jsi vypsal by tedy tvému kolu z mého pohledu spíše prospělo:)

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    Tak tak. Zachranit to muze snizovaci vidle. Hravost je taky dost relativni pojem, ja mam vetsi zabavu spis s nizkym uhlem, kolo ovladam telem a nemam rad splašená řidítka. 13 kg je na enduro se snizovaci sedlovkou porad luxus hmotnost. Ale to je jen teorie na pojmem ENDURO.

                                                    0 0
                                                  • Tomínos  

                                                    Na stoupavost si můžeš pořídit vidli se snižováním ne? S tou hravostí je to podle mě taky složitější. Příjde mi třeba, že ten můj verk je teď línější do zavřených zatáček který jsou víceméně po rovině, ale z kopce už ne.

                                                    0 0
                                              • scoty  

                                                Též jsem na DT vidli nerozpoznal žádnou „nižší tuhost“a její fce mi pro lite-enduro (do 12,5kg) přijde ideální..

                                                Když budu chtít hart-enduro, tak tam mrsknu pláště FA 2,4, lyrika 2 200g, platformy 400g a vahadla 160.

                                                Hmotnost bude z nynější 11,9 na cca 13,2..

                                                0 0
                                          • goofy  

                                            No jo.. kde jsou ty doby, kdyz jsem musel pod plnou brzdou tocit do protismeru jak se Mařenka kroutila… :o)))

                                            0 0
                                    • RBweb  

                                      Ahoj Scoty, ten preklad si myslím vysvetlil nepresne – je to myslené posledných 5mm zdvihu (t.j. od dorazu), pričom DT má doraz o 10mm nižšie ako je zvykom – t.j. 15mm od korunky. Mám to tak na svojej XMC130. Takže zdvih 150mm max.

                                      A ešte k rebound – určite nemá high speed. Inak samozrejme je táto vidlica lepšia do kopca, z kopca to ide s Lyrikom výrazne lepšie :)

                                      A ešte k BOS – má 34mm vnút. nohy a uvádzaná hmotnosť nie je reálna – tu má 2042.8g bez 20mm osy, takže okolo 70–100 g menej ako Lyrik Solo Air DH (môj 2180 g s osou a odporúčaným objemom oleja).

                                      0 0
                                      • RBweb  

                                        ešte k BOS – hneď obr. pred je os (45g), t.j. celkovo 2088g

                                        0 0
                                      • scoty  

                                        Zdar RBweb, dík za upřesění..:)

                                        S tím zdvihem to byla trochu sranda do pranice. Korunka je v místě styku s kluzákum pod úhlem, tak že vnitřní rozměr je jen 155 a vnější asi 164…:)

                                        Ale stejně. Jezdil jsi přepracovaný EXM 150 2010/11 z kopce? Nebo z čeho pramení tvé srovnání s Lyrikem? V čem myslíš, že je Lyrik výrazně lepší?

                                        0 0
                                        • RBweb  

                                          9mm je už riadne skosenie, ja mám rozdiel 5mm. A porovnanie som napísal práve v nadväznosti na zdvih, rozdiel 20mm (resp. 15mm pri započítaní sagu) je dosť poznať. EXM150 som osobne nejazdil, takže by ma zaujímalo ako sa zlepšili. Ako som písal, mám XMC130 (model 2009), pevnostne super ale chodom priemer (ani po tuningu sa nedá porovnať s Epiconom), tam však pre mňa bola priorita váha.

                                          Ešte 1 otázka – uviedol si výšku os-ståpik 535mm, na stránkach DTswiss majú údaj 525mm – toto by mi sedelo aj podľa mojej 130, kde mám 505mm?

                                          0 0
                                          • scoty  

                                            Od roku 2010 šly údajně DT vidlice fčně hodně nahoru, ale nemám srovnání, 2009 jsem nejel. U tebe je to obráceně. 2011 je shodný s 2010.

                                            Zajímal by mě výsledek porovnání skutečných jízdních vlastností LV301 150/140­(hm.kolem 12kg) a LV301 170/160­(hm.kolem 13kg).

                                            P.S. Výrobce má svůj rozměr vidle nepochybně správně..měřil jsem narychlo průmětem = špatně..

                                            0 0
                                            • mr.antik  

                                              Proč vlastně jezdíš 140, když hmotnost je stejna??nebo to vyrazne víc houpe?

                                              0 0
                                              • scoty  

                                                Já mám teď 150/160. Zadek má dostatečnou rezervu ve zdvihu a nic nehoupe. Ještě by to chtělo vyzkoušet 170/160, jak píšu výše. Už mi chybí jen ten Lyrik..:) Kdybych se rozhodl, tak jestli by nebylo lepší počkat na model 2012? Má dojít ke zněnám?

                                                0 0
                                                • mr.antik  

                                                  No určitě bych čekal na Dual Position, když už z toho má být enduro.

                                                  Nebo vzít někde v akci Soloair a pak doufat, že to půjde případně předělat dokoupením nového pružení (cca 50–70 euro) jako je to u RVL

                                                  0 0
                            • mr.antik  

                              Hmotnost neni vše, máš lehky rám, mužeš dát těžší vidli. BOS by měl mít pod 2 kg.

                              0 0
                • Pá-dlista1  

                  Ech. Bych potreboval asi preklad i k tomu prekladu. Priste nez do prekladace, tak do stavebnin.

                  0 0
        • Luma  

          Mám Easton MonkeyLite XC composite už třetí rok,jezdím sice XC ale už schytali celkem dost ran a jsou jak nové,já bych se toho nebál-jinak pocitově (zkoušelo více lidí) jsou tuhžší než Ritchey WSC,Truvativ Team carbon.

          0 0
        • Luma  

          Mám Easton MonkeyLite XC composite už třetí rok,jezdím sice XC ale už schytali celkem dost ran a jsou jak nové,já bych se toho nebál-jinak pocitově (zkoušelo více lidí) jsou tuhžší než Ritchey WSC,Truvativ Team carbon.

          0 0
        • Kubiczech  

          Monkeylite XC vozí na enduro dost lidí a jsou to v podstatě pořád ta samá řídítka. Haveny jsou snad těžší jen o ty dva centimetry navíc. Poctivě ty ECčka testuju při hmotnosti jezdce kolem 100kg a zatím dobrý. (:

          0 0
    • Steppenwolf  

      A co tyhle :Mám je 2 roky a super, teda není to full carbon, ale kombinace hliník a carbon, ale váha je super. A cena taky :O)

      http://pcshop.pells.cz/…/default.asp?…

      0 0
      • mr.antik  

        dobrej vtip :-)

        0 0
        • Ruprt2  

          po prozkoumání profilu se obávám, že to nebyl vtip nebyl

          0 0
          • mr.antik  

            jako nic proti těm řidítkům nemám (hmotnosti věřit nemusím), ale jen, že scotyho požadavky nesplňují ani v jednom bodě :-))

            0 0
    • Gomez35  

      Syntace Vector 31.8 Carbon – 680 nebo 740 (dají se zkrátit až na 640 nebo 700)

      http://www.syntace.com/index.cfm…

      0 0
      • scoty  

        ok ty mám 680, ale chtěl jsem vyšší. Syntace má rizer jen 10…

        0 0
    • eredin  

      Když už jsme u toho … poraďte někdo vlajdy s rise 30mm, šířka 660 – 680mm s co nejmenším úhlem k jezdci.

      0 0
    • Aspean  

      Nejake nove tipy na 740–760 carbon riditka?

      Rise tak okolo 20mm.

      Nemeli by ste nekdo levnejsi variantu treba tady k Syntace Vector Carbon 740? Vypadaji skvele, ale na me moc drahy :-(

      0 0
      • deekay  

        Easton havoc carbon, 750sirka, 20mm zdvih. Nechaji se z ciziny koupit za neco pres 2000, kdyz budes chvili hledat.

        0 0
      • kesu  

        no a co ENVE DH BAR?:)

        4100kč teda…

        0 0
      • Draw in soul  

        Přesně,vzhledově vectory ideální,740mm taky.Zdvih 10–20mm.Cena šílená.Karbon bych klidně vynechal a zkousl raděj 50g za kus hliníku :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.