• pold

    Je nutné měnit karbonová řídítka po pádu? Jde o karbonové eastony (haven), praskliny vidět nejsou, nicméně podle stavu koncovek (velikosti záseku do hliníku) to byla pecka slušná…

    Tak nevím, zahodit nebo nechat?

    0 0
    • BB  

      zahodoď je a mailni mi, kam :-)

      0 0
    • jecnak  

      Nejaky pady na karbon riditkach jsem mel a situace je takova, ze kdyz nenajdu zadne deformace, tak se pripadne podivam k predstavci a pod vicko predstavce a jezdim vesele dal. Kazdopadne karbon riditka se ti jen tak samy od sebe nezlomi narozdil od duralovych. U karbonu je vzdy videt, ze se neco chysta a je cas na vymenu. Vetsinou i po zlomeni drzi aspon castecne u sebe a nerozleti se na dva kusy.

      0 0
      • JSt  

        u silnicky ti muze ten ulomeny kus rodel zustat viset na omotavce, to je fakt. :-)

        0 0
        • jecnak  

          Nevim kolik rozstipanyho karbonu jsi videl, ale to co jsem videl ja, bylo obvykle rostiply a viselo to na zbytku vlaken.

          0 0
          • JSt  

            treba hromadnej smotek na draze. zainteresovany karbonovy oblouky (ne jedny!) na kusy, muselo se zametat. kdo v tom byl s alu rodlama, neresil v tu chvili nic krom svych odrenin. jasne, muze to byt nahoda…

            zas jako jo, pokud treba pretahnes forbec, hlinik nejspis ulitne u predstavcu komplet a karbon zustane na par vlaskach viset. nicmene pro jezdce znamena uplne stejny pruser, jestli mu riditka drzi na bowdenu nebo na par vlaknech a na bowdenu. :-)

            0 0
      • Mikikuba  

        duralová řídítka málokdy prasknou bez „upozornění“ zažila jsem několikrát.nikdy neupadnou najednou

        0 0
        • Vilém  

          Ja jednou a upadly teda najednou.

          Pravda tomu lupani, co se predtim chvili ozyvalo, jsem mel venovat vic pozornosti.

          0 0
        • jecnak  

          To jsi tedy velky stastlivec. Mne duralovych veci par prasklo a vzdycky to bylo najednou.

          0 0
    • Algheroteam  

      Pokud řidítka nemají jasné viditelné poškození a při jízdě není ani žádný zvukový projev používal bych je dál. Přikláním se k teorii, že pokud by mělo dojít k prasknutí jistě se to před tím projeví buď zvuky nebo viditelně. Ale nejvíc záleží na tobě jak to vnímáš a pokud nemáš důvěru – rozhodně vyměnit. Nestojí za to jezdit a pořád se bát zda se něco nestane.

      0 0
    • pold  

      díky pánové za uklidnění. Takže volím variantu „něco to musí vydržet“ :-)

      0 0
      • rasto  

        mam za to, ze se pripadne ulomi pri padu, ne za jizdy. az v nich zacne lupat, praskat – vymen.

        0 0
    • scret  

      vzdy to chce pouzivat trochu hlavu a oci…

      Velka vyhoda karbonu je ta, ze neprdne okamzite, ale upozorni predem… at uz zvuky nebo vizuelne deformaci…

      Tak jako tak karbonu verim vic nez hlinik.rodlum…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.