• Paja

    0 0
    • Smazaný účet  

      Kdo dnes? :D

      0 0
    • Jaroslávek  

      Zdar …

      0 0
    • kankrlicek  

      Škoda, že Brno májové nezačíná stejně jako aprílové. Vždy mi to vyloudilo úsměv na tváři. :)

      0 0
    • les  

      Čtvrek ?

      0 0
    • Motyll  

      Dotaz na zdejší IT experts.

      Noťas Lenovo, E530, x let starý

      i5 , 4 GB RAM, 16 GB SSD, 500 GB HDD (cca rok starý)Win 10, MS Office, Minecraft, Farm Simulator (vše koupeno).

      Automatické aktualizace.

      V poslední době zdlouhavě najíždí, v task manageru ukazuje využití disku 100 %, klidně i několik minut po zapnutí. Použitelný začne být cca 15–20 minut po zapnutí.

      Zatím jsem zkusil vypnout Windows Search – nepomohlo.

      Má smysl se pouštět do dalších kroků dle rad zde: https://www.drivereasy.com/…ws-10-fixed/ ?

      Nejsem odborník a nerad bych to roz*ebal úplně.

      0 0
      • Vilém  

        To jsou proste desitky a ten kombinovany disk. Kdyz vymenis za SSD tak to bude OK.

        0 0
      • Splinter  

        Pokud mas misto na tom 16GB disku tak krok 5 a jinak aspon krok 4 z toho navodu.

        Nedochazi nahodou na tom C:\ (16GB) misto?

        0 0
        • Jaroslávek  

          To bylo včera ale překvapení …

          0 0
        • Motyll  

          Díky moc za nápovědu. Dostal jsem se k tomu až o víkendu. Problém je, že ten SSD cache nikde nevidím. Pouze BIOS. Zkoušel jsem Google, kde se ukrývá (kompletně rozdělávat ntb se mi moc nechce), ale zatím zůstal ukrytý. Čekal jsem ho někde u HDD.

          Dal jsem tam April update a kupodivu to najelo…

          Asi přikoupím pamět a vyměním HDD za SSD.

          0 0
          • bagr84  

            Taky muze odchazet disk… Zkus kouknout na stav SMARTu nejakou utilitou, treba Everest to umi.

            0 0
    • mastihuba  

      před 17h bych mohl vyjíždět ze Šumic… ma to smysl?

      0 0
      • Vilém