• PT

    No já fakt nevím.Když si budu chtít koupit vidli, a myslím tím silniční karbonovou,tak existují různé velikosti podle velikosti rámu?Jestli jo,tak jakou velikost na rám 56cm?Amatér

    0 0
    • PT  

      Prosím,hrozně to spěchá.

      0 0
    • Zdyn  

      Je jedno,jakou koupis.Hlidat si musis jen rozmer sloupku,zda-li 1 palcovej a nebo 1a1/8.A pokud kupujes nejakou starsi,tak si jeste hlidat dylku krku,aby nebyla moc urizla.

      0 0
      • PT  

        Jo,díky.Já myslím,že 1 palcové jsou jen pro starší rámy bez integr.hl.složení, já budu mít na svém scottu 2002 určitě 1 a 1/8 ".

        0 0
    • jihra  

      POZOR – silnšní vidlice jsou opravdu různě dlouhé! Různé délky vidlic se dělají proto, že ramínka různých brzd mají různou délku. Musíš koupit tak dlouhou vidlici, abys byl schopen brzdové špalky seřídit tak, aby „seděly“ na ráfku. Kdybys koupil moc dlouhou vidlici, tak ti budou brzdové špalky dosedat na pláš?, když koupíš moc krátkou vidlici, tak budeš brzdit o špice. Nejlépe vzít do ruky přední kolo a brzdu, s tím jít do obchodu a vše připasovat.

      0 0
      • Thorn  

        si si tym isty? to by bol skor problem nestandardneho rafiku, nie?

        0 0
        • jihra  

          Ráfek má vždy stejný vnější průměr, jinak by na něj nepasoval pláš?. Tudíž i brzdové plochy na ráfku mají v podstatě vždy stejný průměr. Brzdy však opravdu mají různě dlouhá raménka. Když kupuješ silniční brzdy, tak je u nich většinou uvedeno, jaká je minimální a maximální vzdálenost mezi osičkou brzdy a brzdovým špalkem – třeba 45–65 mm znamená, že brzdový špalek lze na brzdě nastavit do vzdálenosti 45 až 65 mm od osičky brzdy. Takže je třeba opravdu vybrat takovou délku vidlice, abys – když to dáš všechno dokupy – vůbec nastavil brzdový špalek na brzdnou plochu ráfku. Toto mám odzkoušeno u ocelových silničních vidlic. Je ale otázka, jak je to u vidlic karbonových. Je možné, že karbonové vidlice se dělají jen v jedné délce a je nunto k nim přizpůsobit brzdy.

          0 0
        • BH  

          ma pravdu ,standartne se delaji 3 vysky silnicnich vidlic podle typu brzdovych celiksti. mam vsak pocit, ze konkretne Karbonove se delaji jen pro vysku celisti „picolo“, ktera se dnes u silnicek pouziva.Jina zalezitost je pak prumer a typ sloupku (zavit , bez zavitu) a take zda je vidle pro integrovane rizeni.

          0 0
        • BH  

          a jeste dodatek k dotazu vysky vidle podle velikosti ramu. Nove vidle bez zavitu se dodavaji vetsinou dostatecne dlouhe,zavitove pak s ruznymi delkami sloupku, je nutno pak sloupek zkratit na potrebnou vysku prave podle vysky hlavove trubky, ktera odpovida vysce ramu.takze ram napr. 56 ma jinou delku sloupku vidle jako treba ram 58.

          0 0
    •  

      Kočička! Haf!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.