• gordi

    Ahojte ! Idem si kupit tuto vidlu , model 2003. Mate s nou nejake skusenosti ? Dakujem

    0 0
    • thulio  

      pre teba bude moc tvrda :) a kedze chces jazdit agresivne tak by som na tvojom mieste volil radsej marzochu :))

      0 0
      •  

        jo a myslim že se i docela kroutí a narveš do ní max pláš? 2,1, xc vidle no

        0 0
      • lubos  

        Zacina sa nam to hemzit poziadavkami na Marzocchi. Uz som videl par inzeratov, ze kupi Marzocchi.

        0 0
        • visby  

          hold, ked tu(a nielen tu) mame kopu ludi co uznavaju miesto boha jedno blbe M na vidle a snazia sa svoju vieru sirit viac ako svedkovia jehovovi:-) no flame… alebo to bude tym, ze tie vidly su naozaj take dobre, bezudrzbove, bez PVC casti, so super tesneniami, s perfektnym chodom a vobec bezproblemove???

          0 0
          • lubos  

            Cakas aj odpoved ? :-))) Inac slovo viera znamena presvedcenie o veciach, ktore nie je vidiet, ale je mozne ich dokazat. Aspon zhruba takto to slovo definovane je v povodnom vyzname. Ale Marzocchi vidly je mozne nahmatat :-)))))))))))))))))) Ale sa mi strasne paci tvoj prispevok ( to aby si ma potom nebil :-))

            0 0
          • enjoy  

            az me to udivuje jak tu skoro kazdy doporucuje pouze marzocchi.vypada to jako by tu na ni jezdili skoro vsichni,pritom kdyz vyjedu ven tak tech M vidim dost malo.ze by se vsichni ty marzocchisti nacpali sem?a nebo to vidim tak ze,jak uz to byva,kdyz vic lidi rekne ze je to dobry,dalsi uz se prida a mame retezovou reakci.to samy ale opacne u skareba.prej ze jich nejak moc praska,ale pravda je trochu jinde.a furt mi kurna nikdo nevyvratil toho Duka,ale to je dobre:-)

            0 0
            • lubos  

              Spis pocet lidi jezdici Marozcchi * koeficient ukecanosti je daleko nejvyssi :-)))

              0 0
              • lubos  

                Nebo ze by ukecanost souvisela s tim, co vozej ? Nebo naokap ? Nevim :)

                0 0
                • enjoy  

                  no nebudem to resit,padlista uz nam to vysvetli:-))

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    No to je tak: Krome toho co jste uz rekli, hraje roli taky to ze otazka tady je polozena v naproste vetsine pripadu takto „Mam si koupit RS nebo M?“ Na to je pak odpoved jednoducha. Premyslel si taky o tem, ze 90% kol co se prodava je v cenach do 10000Kc. A tam samozrejme Marzocchi nenajdes:) Dalsi duvod je taky, ze kazdy si koupi hotove kolo na kterem chce usetrit nebo proste vyrobce montuje jinou znacku a potom, kdyz zjisti co je to za sunt, uz ti to tady nedoporuci. Nechce se ztratou prodat nebo nema na novou Marzocchu, tak ty ho pak potkas s TopGunem. No a ty uplne nejvetsi zabednenci si ji nekupuji jenom z trucu (jako vy dva:) a na kvalitu nebo cenu nehledi. Pak jsou tu jeste gramhonici a pro ty proste M nic nedela. No a cast lidi se tady po spatne volbe musi utvrzovat v tom, ze skareb je dobra vidlice:) Asi by se toho naslo jeste mnoho, ale uz me bolej rucicky :)

                    0 0
                    • kovar  

                      no nedovedl bych to mapsat lepe :-)

                      0 0
                    • jakub  

                      Fakt je, ze u nas je lidi co jezdej marzosky pozehnane, ja mam jinou vidli, ale to proto, ze sem dostal na novyho bika goood cenu ( jinak bych sel tak teez do „marusky“ )

                      0 0
                    • lubos  

                      Pockej, pockej, jak ze vy dva ? Tim myslis mne ? Ja jinou vidlu nemam, jenom Marozcchi. Dokonca dve :)

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Hehe. Omlouvam se, ze jsem te hodil do stejneho sourku s enjoyem :) Marzocchi to obcas pekne sere. Treba lepeny vnejsi nohy. Lepeny spoj spodnich korunek dvoubrylovek. Spodni nohy v jednom kuse s podkovou. QR20. Elastomery. Dvoje pouzdra. Tezsi a tezsi vidlice. Ted jsi myslim, ze 888ka se svym nastavenim predpeti nebude taky zadnej zazrak a model dokonce i bez teto regulace, toho se malinko desim. Njn, ale porad je z velke trojky nejlepsi a nejlevnejsi.

                        0 0
                    • lubos  

                      Jo, a ad. gramhonici. Nedavno jsem nasek nekde na webu (nemuzu to ted najit, kruci:( dva bajky, fully, scott ram (ten 2kg), kotouce, myslim, ze UST kolesa. Vaha takova, ze jsem slintal. Taky velice dobre vypadali. A oba meli tu samou vidlicu … Marathon S 2002 100mm :) No, asi by ten kotouc se Sidem nebylo to prave.

                      0 0
                    • enjoy  

                      muj skareb byl na novym kole a nemel jsem duvod snazit se tam dat neco jinyho,neznal jsem ho(nikdo ho neznal),takze proc?ted vim ze na nej nemuzu rict skoro nic spatnyho a urcite ho nesetrim.pripada mi to ze spis si nektery kupujou M,aby se snad neztrapnili,ze maj neco jinyho,kdyz tady tak frci.po spatne volbe?ze bych tu slysel moc ohlasu na to ze je spatna(od skutecnych uzivatelu)to teda nevim.ty mas stesti,ze ses tu asi jedinej komu tady lidi trpi takovy keci,kdyz nemas se skarebem ani poradny zkusenosti.ale co,nebudu se cilit,je to jenom tvuj nazor a na ten uz jsem si zvyknul,takze v klidu.

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Mas pravdu. Me by to „skoro“ na skarebu vadilo. Mimochodem bych rad vozil neco jineho nez M, ale jde u nas nejsnaze sehnat (ne ze by to bylo uplne snadny) a hlavne je nejlevnejsi.

                        0 0
                        • enjoy  

                          me tak prijde ze to „skoro“ je trochu min nez to co jsi vyjmenoval u M.ale jinak jsem to „skoro“ radsi napsal,abych predesel dalsimu rozvoji debaty.

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            Nepovedlo se:) Me se hlavne nelibi! Neverim tehle znacce. Je ponekud malo tuha! Ma malej zdvih (na XC staci) a ta charakteristika…ale chod je kultivovanej to ne ze ne. Reverse arch, ani nahodou.

                            0 0
                            • enjoy  

                              jasne no,ty to beres z pohledu cloveka co jezdi neco jinyho,tak tezko pripusti ze by snad mohla na XC stacit.me skoro prijde ze se ti nelibi protoze je na dropovani malo tuha:-).furt budu radsi vozit manitou(radsi teda RS) nez M,s tema kilama co ma.snad jedine marathonky bych prekous ale to uz je cenove tam kde si myslim ze je to od vyrobcu az nehorazny.

                              0 0
                              • Pá-dlista1  

                                Asi to M s tema krosovejma modelama trochu prehnali. Kdyz by ty stary lehky byly ted stejne na vrcholu, tak nechapu proc zbytecne navrsovali hmotnost. Ale zase na druhou stranu, kdyz uz dam za tu vidlici takovy penize, tak bych chtel, aby to jako vidlice vypadalo. Dlouho mi vydrzela atd. To podle me pro XC splnovali uz stare M a ted je to jen honba za necim co mi unika. Pravdepodobne to budou penize, ale s tou vahou to asi u krosaru nevyhrajou.

                                0 0
                                • enjoy  

                                  myslim ze ten skareb ikdyz tak nevypada taky vydrzi docela dlouho,zatim nevim ze by nekdo rikal ze je po roce odepsanej(nekdo se urcite najde,to jo).je fakt ze ten skareb docela srandovne vybruje,kdyz clovek nadzvedne predni kolo,roztoci a zabrzdi:-),to je husty,ale presto ho obhajuju,protoze pri jizde zadny roztahovani ani vibrace nepozoruju nebo lip,nepozoruju na ni ze by mi jakkoli kazila radost z jizdy.

                                  0 0
                                  • Pá-dlista1  

                                    Ono to treba nepoznas dokud nezkusis lepsi. Ja sem taky neveril, ze muzu pri jizde poznat tuzsi rafek nebo kliky. A u vidlice je to znat jeste stokrat vic.

                                    0 0
                                    • enjoy  

                                      to mas urcite pravdu.jsem jenom chtel rict ze skareb na XCcko uplne staci.

                                      0 0
                              • lubos  

                                Jo, Marathony jsou ponekud predrazene. Ale zajimave je, ze letos jsou relativne levne.

                                0 0
                  • mastihuba  

                    včera sem listoval ve velu 3/2004 a opět jsou tam grafy vidlic dokážete mi to vysvětlit na konkrétním případě co který vypovídá sem z toho trošku blbej( ne že bych kvuli tomu nespal ), kromě toho měřily tuhost Mar. 0,17mm ostatní minimálně o 2desetiny víc. co vy na to? Píšu to proto, že sem se o to nikdy nezajímal a zajímá mne esi se o to někdo zajímá.

                    0 0
                    • MartinXC  

                      To me taky zaujalo v porovnani s FOXem, ktery ma sice tlustsi nohy, ale tuzsi nez MX Comp v testu nebyl. Jeste vic me prekvapil RS Duke, v tuhosti vysel skoro nejhorsi. Pritom ty jejich korunky se zas tak moc nelisi. Jeste lepsi byla definice zatizeni – 100N (cca 10kg) na delce korunka-patky. Jak to teda musí chodit za jízdy v terénu, kdy je to zatížení aspoň 5× vyšší ? Pamatuju si, jak viditelně pulsovala (cca 1cm) stará Judy SL při brždění z kopce, když jsem měl Ritchey ráfky (se spojem, který drhnul)…

                      0 0
                      • lubos  

                        Mne bezne jezdi konec vidly u MXCcky a totez i u Maratonky pres 1cm. Delal to nova, dela to porad. Nekdo mi vysvetloval ze je to tim, ze je tam jenom jedno pouzdro. S kotoucema to nedela (pry). Ale pokud testovali tohle, tak to nema s tuhosti vidly vubec nic spolocne.

                        0 0
                        • lubos  

                          Aha, tak jsem to nepochopil celkem. Taky se mi zda divny vysledek Duke. A zajimalo by me, kolik by mel Scareb a Sid.

                          0 0
                    • lubos  

                      A zas test ve starsim Velu ako absolutni vitez co se prubehu pruzeni tyce vysla Marathon S 2003 Coil.

                      0 0
            • Robbie  

              Ja uz sakra vim jak na to. Nejlepsi bude, kdyz nechame dovezt dostatek nalepek s napisem „Marzocchi“ a vsichni si je nalepime na ze vsech stran na nase predni i zadni vidlice. I na ty pevny :-) Vsichni pak budeme mit kvalitni svezeni a bude klid ;-)

              Hlavne aby ty nalepky byli vetsi, nez nalepky s napisy Rock Shox, RST, Mozo, Manitou, Suntour a kdovijeste jaky a spolehlive je prekryli. Nebo je sloupneme i s lakem.

              Sakra, uz se tesim, jak se na svem Fort Eiger '96 s pevnou CrMo vidli svezu. To bude parada. Ale pak tady nebude o cem diskutovat :-(

              0 0
              • Pá-dlista1  

                No nedelal bych si takovou legraci. Pevne vidlice od Marzocchi nepatri zrovna mezi lowend a vidlice RST (k nam dovazene) by hrave strcily do kapsy.

                0 0
    • Mamutt  

      Tak aby Ti alespoň někdo odpověděl k věci 8-))) Jezdím ji od loňského května bez jediného problému. Vytknul bych jí snad jen vyšší nutné tlaky, ale to je dost subjektivní – jestli ji chceš na pohodlí, možná ji ani dofukovat nebudeš (pružina sama je dost tuhá). Já ji jezdím na 175Psi (mám 76kg), má pak tak tvrdý nástup, že se nehoupe ani když jdu do sedla. Když už se utrhne, má pak za ty prachy vcelku slušný chod, super žehlička zvláš? ve vyšších rychlostech… Vzhledem k celkově subtilnější konstrukci bych nedoporučoval kotouče a 100mm zdvih, ale to závisí i na tvém stylu jízdy, já chci aby mi ještě chvíli vydržela. Měj se a hlavně nekupuj M. Mamutt

      0 0
      • lubos  

        Neco podobnyho jako Duke XC ?

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Jo jo. Ma to podobny logo:)

          0 0
          • Mamutt  

            Asi tak… S Pilotem bych si nikdy nedovolil to co s Dukem, ty větve jsou každá úplně jiná. Pilot je lehká vidle pro XC, bohužel (i bohudík) ale dost levná, a od toho se bude odvíjet i výdrž. Duke je podle mého laděný více v enduro stylu, ale nemohu soudit, nejezdil jsem na něm.

            0 0
      •  

        M = Marzocchi nebo M = Manitou :-) ??

        0 0
      • maco  

        Nechcem protirecit, ale RS Pilot XC ma povoleny max tlak 50 Psi !!! Vzduch je len na upravu tvrdosti nie na tvrdost samu. Inak Ti hrozi prieraz. Osobne som ju vozil cca 500 km, potom som ju posunul polovicke. Vidla chodi dobre – je to slusna zehlicka, ale v predavanej zostave by som ju odporucal na hmotnost jazdca +60 kg. Mne osobne vadilo skrucanie vidly v korunke, ale to mam 105 kg :-)

        0 0
        • lubos  

          Potom je zajimave, ze to vydrzi, taky tlak. Nevies kolko ta vidla vazi ? Co znamena, skrucanie v korunke ?

          0 0
        • Mamutt  

          Sorry, popletl jsem jednotky, pumpa mi měří já nevím v čem. Je tam asi 24 Psi.

          0 0
          • gordi  

            No,aj s vasich prispevkov som sa dozvedel nie najkrajsie veci ,takze asi lespia volba bude Marz. MX comp air 105mm ,2004model , nova. Nasie som na nu peknu cenu.Dikki vam setkym.

            0 0
            • lubos  

              Anooo. Vidis, ze si sa poddal natlaku :-))))

              0 0
              • gordi  

                Ja som nepodlahol natlaku, ja osobne by som asi tiez radsej preferoval Marz. ale bola dost draha …a nasiel som super ponuku na RS Pilot xc ,nova , a vysla by ma asi okolo 5500sk. Marz. bola postatne drahsia, ale tiez sa mi postastilo najst dobru cenu a ja s otcom som sa dohodol ,(som totiz zo SR a vidla je z CR), moj milovany otecko ide totiz do CR teraz niekedy na sluzobku :-)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.