• Kendorex

    Studuji na Vysoké škole ekonomické v Praze obor hospodářská politika. Čas odevzdání diplomové práce na téma „Ekonomické důsledky zaviněných nehod motorkářů“ se chýlí ke konci a zdá se býti dosti husarským kouskem sehnat potřebná data pro kapitolu o vyčíslení zdravotních nákladů motorkářů. Zdravotní systém je velmi složitá věc a po diskuzi s několika pojišťovnami, revizními lékaři, MZČR, konkrétními odděleními nemocnic jsme se nedobrali ke konkrétním údajům, či materiálu, ze kterého by šlo vyjádřit souhrnné částky. Jediné, co se prý dá udělat, je zkontaktovat přímo jednotlivce, kteří dopravní nehodu prodělali a prostřednictvím jich se dostat k individuálnímu výpisu u zdravotní pojišťovny, ve kterém je veškerá provedená péče i cena této péče vykázána. Proto oslovuji Vás, i ty, kteří se věnujete lehčí a bezmotorové kategorii vozidel na dvou kolech, které by údaje z výpisu ze zvědavosti zajímaly a kteří by byly ochotni bez veškerých osobních detailů poskytnout souhrn zákroků a jejich finanční ohodnocení, tedy obsah výpisu. Nabízím Vám za to 500 Kč. Potřebuji zhruba 3 případy lehkých a 3 případy těžkých zranění. Vaše nabídky, resp. konkrétní případy se mnou můžete konzultovat na emailu ondrejstika@seznam.cz. Tam se dohodneme na konkrétních informacích. Díky a doufám, že nikdo v budoucnu nebude muset tyto informace pro vědecké účely poskytovat, protože je jednoduše nebude mít v záznamech! S pozdravem.

    Ondra

    0 0
    • honzar  

      „Ekonomické důsledky zaviněných nehod motorkářů“ ty sis trochu spletl forum.

      0 0
    • mr.antik  

      Přece zdravotní náklady na léčbu jsou stejné jak v případě motorkáře, tak třeba pěšáka. Možná něco navíc -náklady na vyproštění, úklid silnice atd. ale to už spadá do jinejch škatulek.

      Navíc to, co vydávají zdravotní pojišťovny, jsou jakási čísla, nevim jestli to nějaký ekonom akceptuje jako náklad v pravém slova smyslu.