• TinkTink

    Ehm…jaky mate zkusenosti s reklamaci bot – konkretne zlomene podrazky po jednom roku jezdeni? Koupil jsem je minulej rok – NW Fuel – 9.5.03…takze zitra je zkusim zajit reklamovat…v papire v krabici je uvedena takova zajimava formulka – opotrebeni vznikle beznym provozem neni duvodem k reklamaci – ale je todle zrovna pripad praskle podrazky?

    0 0
    • kovar  

      mno podle meho bezvyznamneho nazoru zlomenou podrazku bych se neodvazil nazvat opotrebovanou. JDi do toho.

      0 0
    • Brouk_Pytlik  

      Jo, jdi do toho. Záleží ale na koho narazíš. Kámošovi takhle praskly Sidi MTB, a to obě. Bohužel ale po záruce.

      0 0
      • TinkTink  

        No takhle mi 1.1.2004 praskly Specialized Sport MTN…takze letos uz druhy…akorat ze ty Spesly mi vydrzely 3 roky…

        Zitra to tam zanesu. :) Dik za rady :)

        0 0
        • McBlacky  

          hele Tinku, ono některý materiály a plasty zvláš? jsou dost náchylný na teploty pod bodem mrazu. Já si jednou koupil boty a na nich bylo napsáno, že se od 5 nad nulou min nemaji nosit, že hrozí prasknutí podrážky, kašlal jsem na to a v pohodě. A nešlo o žádný shity ale o Martensky…

          0 0
          • Thorn  

            Martensky su trendy shity (podla mojich skusenosti). Ale to je off-topic :)

            0 0
          • TinkTink  

            No to je problem…protoze ja v tech botech v zime prakticky nejezdil – se mi nechce jezdit s SPD, kdyz mam i druhyho bajka kterej ma o pul palce sirsi plaste a mnohem lip drzi… :)..takze pod nulu jsem s tim nebyl ani jednou…myslim…

            0 0
    • TinkTink  

      Kdyby to nekoho zajimalo, tak mam novy boty…

      0 0
    • jihra  

      Mám dobrou kušenost s pojištěním právní ochrany rodiny D.A.S. pojiš?ovny. Teď mi zrovna pomohli vyřídit reklamaci kolečkových bruslí. Syn si koupil kolečkové brusle a po týdnu mu při jízdě uletěla horní přezka na levé botě. Šel to reklamovat, ale reklamaci mu zamítli s odůvodněním, že brusle používal nesprávným způsobem. Takže jsem napsal na pojiš?ovnu právní ochrany, oni si podali Carrefour, kde syn brusle koupil, a zítra si jde syn pro peníze za poškozené brusle. Při řešení této reklamace jsem se dozvěděl zajímavou věc – pokud reklamujete věc v prvním půlroce od koupi věci a prodejce Vám napíše, že reklamaci zamítá z důvodu, že jste věc používali nesprávným způsobem (obvyklá formulace prodejců), tak prodejce je povinen vám prokázat, že jste tu věc opravdu používali nesprávným způsobem. A to bude prodejce dokazovat dost těžko. Já naopak nejsem povinen prodejci prokazovat, že jsem věc používal správným způsobem. No a pokud by vás to pojištění zajímalo, tak se to jmenuje pojištění právní ochrany rodiny, dělá to D.A.S. pojiš?ovna právní ochrany, pojistka stojí 1200 Kč ročně a pojiš?ovna vám hradí až 250.000 Kč na jeden spor a to v celé Evropě. Pojištění jsou všichni členové rodiny. Jo a počátkem roku mi pomohli vydolovat z pojiš?ovny, která mi odmítla zaplatit část nemocenské za úraz, tuším 7.200 Kč.

      0 0
      • McBlacky  

        to je kůůůl :-) konečně já kolikrát nejdu něco reklamovat, protože je to pruda se s někým hádat jestli jsem to používal nebo nepoužíval správně. Ale když to za mě udělá někdo jinej :-)

        0 0
    • mik  

      tezko presne posoudit, chtelo by to videt ale v kazdem pripade pokud se jedna o zlomenou podesev narok na reklamaci mas. Navic to je zcela urcite neopravitelna vada a v tom pripade mas narok i na vraceni penez

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.