• biker007

    Tak mam problem s mojí novou italskou milenkou…bezpro­blémové soužití trvalo ani ne tři měsíce a už máme první problém:) jednou večer vidli dofouknu, změním externím štelovátkem odskok a klidně usnu. ale ráno nasednu a zjistím, že vidle chodí úplně strašně měkce a to i při poloze „Locked“. v prave noze /ta se zavíráním/ nebyl žádný vzduch…tak sem vypustil všechny komory a znovu podle manuálu nafoukal. vidle se už nezanořuje sama,vzduch už najednou neuniká ale v pozici „locked“ má pořád cca 3cm chod (dřív tak 1mm). taku rozdíl mezi ostatními polohami toho 5ti polohového štelovátka (max citlivá-citlivá-střed-tvrdá-zavřená) není takový jako dřív. napadá mě, že je pokažený tlumení..

    … bych to dal samo sebou do servisu..ale mechanik u bartoníčka má teď dovolenou a příští týden to prý jistě nestihne… a já mám za týden a kousek jet na 14 bikovat do Alp…chjo…:(...... nevíte někdo zda se vidle může poškodit, pokud na ní budu jezdit dál? s pevnou vidlí by to byl až moc hard core:)

    0 0
    • senožrout  

      Na tvým místě bych se skusil zeptat alespoň ve Velu Plzeň, když Bartoníček nefachá. S tím vyholeným servisákem z Vela na náměstí je někdy (z osobních zkušeností) docela těžká řeč, ale tyhle vidle by měl umět… Mě tvrdil, že může dělat i záruční servis…

      0 0
    • filipes  

      Mas tam dost oleje? Neuchcal ti nedky? Mam teda starsi model doppio air jeste s ECC, tam to funguje ciste na bazi omezeni prutoku oleje, vcetne locku. BTW, u moji makaronky bylo relativne malo oleje uz jak jsem ji koupil, mechanik rikal ze je to dost casty. Taky mi prijde, ze kdyz je olej napeneny, tak lock neni tak tvrdy. Kdyz vyfoukas uplne vsechny komory, tak to vzdycky ztlacim az uplne nadoraz, podobny magic doporucovali nekde na mtbr. Kdyz ten doraz je kovovy, tak bych si urcite trochy oleje navic zaslouzi a muze byt po problemu…

      0 0
      • lubos  

        To by mohlo byt ono.

        0 0
      • biker007  

        olej me nikdy nechcal, stoji me to doma na dlazbe, toho bych si vsiml…A vidle taky nebyla mastna nebo tak neco… ale co je divny.....vcera sem si dal i s tou divne fungujici vidli jeden kratsi sjezdik a hle, dole na asfaltu zavru vidli – jen tak na zkousku – a ono to zase vsechno funguje!!lock, tlumeni, proste jako nova:) proste zahada, tohle me hlava nebere…ale do toho Vela zkusim dneska zajet, diky za tip.

        0 0
        • Fugas  

          Hmm, to je zajímavý. A jak si jinak s vidlicí spokojenej? Myslim tuhost, citlivost a tak. Dík

          0 0
          • biker007  

            jinak 100% spokojenost. pred tim sem mel Marz. MXC 80mm, olev-vzduch a nejde to porovnat. hlavne ta maratonka je podstatne citlivejsi… a ty 4cm zdvihu navic jsou taky parada:) a neposledni rede sem usetril 100g:)) tuhost me prijde OK, mam mekky predni vyplet tak tezko hodnotit..

            0 0
            • Fugas  

              Dík za odpověd, já o podobný vidli uvažuju, ale spíš o verzi Race, mám starší rám a potřebuju menší zdvih. Bude to asi hodně podobný, jen je nižší.Hlavně se mi líbí ta černo-bílá kombinace:-) btw: nejezdíte někdo Marathon Race?

              0 0
    • Lone1  

      Na 100% mohu říct,že příčinou je ohnutá jehla ventilku,po foukání.Stává se to po dotažení pumpičky na krev.Opětovným dofoukáním zaseklá jehla vyskočila a drží.Jinak Marathon SL obsahuje TST patronu,pro ostatní je to patrona s uzavřenou olejovou lázní.Tuhle patronu umí opravit jediný člověk v republice.Je to mechanik u Bartoníčka.Zálud spočívá v tom,že když se neodborným zásahem zavzdušní,už ji nikdo neodvzdušní,ten postup zná jen on.Navíc je k tomu speciální nářadí,mimo jiné,víčko není šestihran,ale osmihran.Tento klíč taky nikdo nemá,zatím. S naprostou jistotou ti mohu říct,že kdokoliv ve Velu,NENÍ oprávněný provádět záruční servis.Zkus to a přijdeš o záruku. Pokud by jsi měl zavzdušněnou patronu,můžeš jezdit,nic se nestane,jen nefunguje,jak by měla.

      0 0
      • biker007  

        dik moc za radu. to dotazeni by to mohlo bejt, sem to nemohl skoro povolit..to si pamatuju:) budu s tim jezdit a az bude hnusne tak to dam k bartonickovi… ve velu sem jim to rikal co se s tou vidli delo, a oni rikali " bysme se museli podivat dovnitr":)

        btw, nejsi ty ten mechanik od bartonicka :))))?

        0 0
      • lubos  

        Hmm, tak i italove se dali na uzavrene komplikovane systemy ? No hezky :(

        0 0
        • Lone1  

          Luboši,TST patrony dělají už dlouho.Jediný důvod je úspora několika gramů oleje.

          0 0
          • lubos  

            Od roku 2005 pokud vim. To zas tak dlouho neni. Ale nevim, tohle ze by byl ten duvod ?

            0 0
        • Pekáček  

          Zdroj: www.bartonicek.cz/forum.php Příspěvek: //DATUM: 25.04.2006 – 18:26 OD: Spok dj.spok@seznam.cz

          v MARZOCCHI neni olej !!!!!!!

          Dobrý den můžu vědět proč v marzocchi Gran Fondo1 v levé noze neni olej ani vazelína a aby to nebylo málo tak je tam ještě lock out patrona SR Suntour???????která když se dá do oleje tak ztrácí zdvih…patronu sem vyhodil z okna,dal tam olej a vzduch a vesele jezdim dál. bike KONA Dwg Deluxe 06//

          Nikdo od Bartoníčka se k tomu doteď nevyjádřil.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.