• james11

    Někdo mi radil technický benzín, mě se to nezdá, co tam lijete vy? Díkes

    0 0
    • Lowrider  

      Cyklostar

      0 0
    • JSt  

      benzin by te umele hmote asi neudelal moc dobre…;)

      0 0
      • LUKAS  

        libi se mi jak na B-F nekteri radi a nic o tom nevi :-) do pracky retezu pouzivam benzin od nepameti (nerikam, ze to je nejlepsi, ale retez vycissti dokonale) a zadne mycce nikdy nevadil :-))))

        0 0
        • JSt  

          tak pokud to mas vyzkouseny… ja bych se bal, ze benzin tu umelou hmotu rozlepta. btw. vsimni si slova asi ;)

          0 0
          • orca  

            jestli se nemýlím tak benzín se leje do plastových kanystrů :-)

            0 0
            • JSt  

              mas pravdu. nejspis sem napsal blbost :). ale ve spojeni benzin+umela hmota si vzpomenu, jak kamarad dostaval benzinem pryc zbytky po nalepce z lyzarske helmy a helmu poleptal…

              0 0
              • St1c  

                benzin by umelu hmotu leptat nemal-samozrejme zalezi od chemickeho zlozenia tej umeliny.necistil tu helmu skor nahodou perchloretyle­nom(trichlor ludovo:D)?ten lepta vacsinu umelin nadherne:D

                0 0
              • stip1978  

                Polyetylén – PE neodolává benzínu pouze částečně, jinak vpodstatě všechny technické termoplasty jsou benzínu odolné. Že by nějaký plast ale benzín přímo rozpouštěl se říci nedá. Jedině, že by ten benzín obsahoval toluen, který se tam přidává pro zvýšení oktanového čísla – to pak možné je.

                0 0
        • Kubas.1  

          zas taková blbost to není, nějaký tenký plasty (např. kelímek od jogurtu) dokáže benzín rozpustit naprosto dokonale

          0 0
          • Smazaný účet  

            zalezi na plastu no..kelimek muze byt z polystyrenu(ne­napeneho). Takovy se rozpusti skoro ve vzem. Pokud je to ale nejaky PVC nebo polypropylen, tak plast vydrzi vpohode…

            0 0
          • antt  

            to nesmí být kosmické materiály od soudruhů z ndr, ty rozpustí i čaj :D

            0 0
    • ¨MZ  

      cyklostar, pak to jenonm spláchnu vodou a je hotovo a neškodí to přírodě, narozdíl od benzínu

      0 0
    • enrico  

      ja tam lejem cyklostar, ale dlho to s tým trvá, lebo používam hustý olej na reťaz odolnú voči vode a ťažkým klimatickým podmienkam a tudiž aj proti cyklostaru :-) tiež som rozmýšlal nad tým technickým benzínom, ale ten hnusný smrad sa mi moc fetovať nechce, kamarat používa obyčajnú jar, akurát jej minie na jedno poriadne očistenie dosť vela, asi štvť litra :-(

      0 0
      • fousek  

        Bych zkusil toluen, mozna to bube po chvily pouzivani prijemny?:-)

        0 0
        • Dav...1  

          Toluenové rozpouštědlo a čistič používám, ale pračka to asi nevydrží :-) (nikdy sem ten bazmek neměl), každopádně pračka není potřeba.

          0 0
    • Tomcat  

      Saponát, nebo pomůže i voda s citrónem.

      0 0
    • Pinocio  

      Arvu, ale fakt to používám jen minumálně, protože to přírodě vážně neprospívá:-)

      0 0
    • pepek  

      Petrolej, nafta je lepší, ale smrdí a žena by to nezkousla. Nic lepšího asi není, protože petrolej, nebo nafta mají báječnou schopnost vlézt do malých mezer a rozpouštět. Teď už ale nemyju, jenom utřu pořádně (toaletní papír je prima) a pak znovu namažu. myju jenom když je tam hodně písku a pořád to skřípe.

      0 0
      • kubus  

        NAFTA. Jedine neafta neni nic lepsiho, teda kdyz nestaci jenom hadr a je potreba to fakt umyt. Pak je ale potreba pozit vzdy nakej saponat!

        0 0
    • cabbage  

      ono tě to stejně za chvíli přestane bavit…

      0 0
    • Tleskač  

      Benzín pračce řetězu neublíží, ale ředidlo by snad mohlo.

      0 0
    • kycis  

      Leju tam benzin, nikdy nic nepoleptal a to ho pouzivam uz asi 5 let. cyklostar je sice mozna setrnejsi k prirode, ale ja si pouzity benzin davam do sklenicky, v ty se bordel uaszuje ke dnu a kdyz jsi trochu opatrnej a sikovnej, zezhora se da vzdycky odlit cisty benzin na umyti. No a kdyz je uz moc spinavej, odnesu ho do sbernyho dvora, mam to kousek za barakem, tam at si s tim poradi:-)

      0 0
      • antt  

        ve sbernem dvore to pouzijou k podpaleni starych pneumatik :)

        Podle me je nejlepsi pracka rychlospojka, stary bidon a jak pise P@vel nize, lampovy olej-petrolej je gut

        (datum, vim, ale neodolal jsem:)

        0 0
    • P@vel  

      Já mám dobrou zkušenost s lampovým olejem.Rozpustí tuhou špínu,vyplaví prach a písek a úplně neodmastí řetěz.Přitom cena za litr je asi 50–60 Kč.

      0 0
    • Tomcat_1  

      Naftu, po umyti nechat ustat, kal sedne na dno. To „cisty“ seberes a pouzijes znova. Bordel slijes do flasky od oleje a nechas ve sbernym dvore, nebo jinak ekologicky zlikvidujes.

      0 0
    • libi  

      retez neperu, myslim ze to je zbytecny. je to asi neco jako calgon do normalni pracky, za to co do toho narves penez bys mel pracku (prevody, retez) novou

      0 0
      • kycis  

        No pracka stala 200,mam ji 5 let,a plechovka benzinu za 40Kacek mi vydrzi na rok, to zas tolik penez neni. Nerikam ze to prodlouzi vydrz retezu o 50%, ale o neco dyl vydrzi, zvlast kdyz jezdis v bahne a marastu, a toho je ted na jare vsude dost.. A hlavne – cistej retez beha tak krasne potichu.. :-) Jasne, kdybych mel zahradu a hadici, tak asi jen nastrikam cyklostar a oplachnu, ale v panelaku je pracka asi nejlespi reseni.

        0 0
        • libi  

          ok, mozna to neni tak drahy, ale ja to proste nepouzivam a ani nechci, retez procistim WDeckem a pak kdyz to otru hadrem tak to namazu olejickem.

          0 0
          • Bruno  

            nejde ani o cenu pryčky, benzínu nebo řetězu, ale až ti špinavy řetěz ojede celou kazetu a předni taliře a budeš je muset měnit tak se pěkně prohneš

            0 0
            • libi  

              no tak prohnul bych se akorat za ten prevodnik, ale za kazetu moc ne÷P

              0 0
          • kycis  

            Podle Tveho kola soudim, ze se asi nebrodis bahnem nekde po poli, takze to vazne nemas zapotrebi a WD bohate staci:-)

            0 0
            • libi  

              ups omyl÷))) Uz mam na kole zpatky Tiogy a sem celkem casto celej zadelanej od bahna÷) a kolo taky, vcera sem mel zadelany kolo tak ze byly i draty obaleny bahnem÷)

              0 0
    • Bruno  

      jedině čistý benzín – dokonale vyčistí a to okamžitě – pračku nerozleptá – zkoušel jsem i naftu ale nebylo to ono- nějak dýl to trvalo a stejně to tak pěkně nevyčistilo

      0 0
    • rasto  

      klasicky benzin z benzinky. drzim ho v 2 litrove lahvi. ale kdyby to slisel bursik, asi by ze me zezelenal :-)

      0 0
    • gobike  

      Rozpojim retez-naliju do misky tech. benzin-kartacekem ocistim-nasadim retez-namazu a muzu vyrazit.

      0 0
    • VencaV1  

      Nic. Driv jsem tam lil nejakej zelenej odmastovac Pedros, pak jsem ji chvili pouzival bez niceho, jenom na odstraneni nejvetsiho bordelu a nakonec me prestalo bavit i to a pouzivam jenom hadr. Zadnej rozdil v zivotnosti retezu a kazet jsem nezaznamenal.

      0 0
      • jihra  

        Obdobná zkušenost – ze začátku jsem řetěz pucoval v pračce (v petroleji, benzínu, Jaru), teď na to ale kašlu. Když je řetěz špinavý, tak jej protáhnu pračkou – ale nasucho. Tím z něj dostanu svinčík, pak řetěz promáznu (koupil jsem si nějaké mazivo ve spreji na řetězy terénních motorek), trošku projedu, utřu – a hotovo. S tím, že špinavý řetěz více ojíždí pastorky a převodníky, lze souhlasit, ale když bych řetěz doma perfektně vypral a vyčistil, tak při prvním průjezdu blátem, potokem či nějakým jiným bordelem mám stejně řetěz zase špinavý a to hlavně zvenku – tudíž se pastorky a převodníky ojíždějí stejně, jako bych řetěz nečistil vůbec. Jak říká klasik – špína časem opadá sama.

        0 0
    • kafac  

      Pouzivam petrolej, ale moc casto retez neperu, pacto na doporuceni Shimana je nejlepsi udrzba retez otrit hadrem a znovu namazat......

      0 0
      • Kopálista  

        Kdybych byl výrobcem řetězů, kazet a převodníků, tak ti doporučím úplně to samé. Je totiž potřeba všechny komponenty co nejdříve opotřebovat, aby se musely koupit nové a nové a nové… :))

        0 0
    • Ivan  

      Já používám biodegradable citrus degreaser – vždycky jednou za dva roky si dovezu flašku za deset dolarů z Ameriky (ale asi se to dá sehnat i tady) a vystačí mi to. Jsou to fakt destilovaný citrusový šlupky, krásně to voní, má to rozpouštěcí schopnost vyšší než cokoliv na bázi ropnejch derivátů (teď možná kecám, nějaká taková věta, srovnávající schopnosti citrusovýho degreaseru s jinejma rozpouštědlama tam je, ale přesně si to nepamatuju), ale hlavně to fakticky perfektně funguje.

      0 0
    • Eila  

      bio ravu a podobny biologicky odbouratelny rozpoustedla… navic o delam u mamky na zahrade a kdyby ji slezl travnik tak me zastreli:-D kupoje vetsinou 1,5l lahev kolem 50kc

      0 0
    • lidumil  

      Sem ho včera vypral v pračce technickým benálem, nemá chybu, benzín nechám v misce odpařit a ten sajrajt pak vyhazuju s miskou u pumpy.

      0 0
    • wroum  

      je mi lito plytvat cas na neco tak zbytecneho jako je cisteni retezu benzinem a podobne.

      ja ho utru, namazu a zase utru. trva to 3 minuty, nic nesmrdi, nic nemusim likvidovat, pracku na retez nepotrebuju a retez mi vydrzi plus minus stejne.

      0 0
    • fatty  

      Cyklostar s vodou. Prodlouží to životnost jak řetězu, tak kazety. Biku zdar.

      0 0
    • mawerick  

      no já jsem (z nedostatku benzínu a absenci pračky) na jednu babskou radu zkusil řetěž hodin do PETky s trochou pracího prášku a fakt to celkem jako nouzovka funguje :D

      0 0
    • mawerick  

      no já jsem (z nedostatku benzínu a absenci pračky) na jednu babskou radu zkusil řetěž hodin do PETky s trochou pracího prášku a fakt to celkem jako nouzovka funguje :D

      0 0
    • Lance  

      technicky benzin, s PVC zadny problem, leju to i do pet lahve, zrovna vcera

      0 0
    • HonzaV  

      Pouzival jsem nejakej saponat co byl zrovna doma k dispozici – neredenej, pak jsem to ale musel proplachnout vodou, coz me nebavilo, ted uz asi rok pouzivam uspesne rozpustenej prasek na prani ve vode a funguje to dobre. Zpocatku jsem pouzival tech.benzin, pracku to nenicilo ale nebavilo me ten pouzitej skladovat a pak se ho setrne zbavovat. Pracku mam cca 4 roky.

      0 0
    • Kubik  

      Pracku teda nemam ale na cisteni retezu pouzivam Milit (cistic motoru) lze koupit na benzince-nastrikam necham pusobit-oplachnu hadici, podotykam ze vse na travniku kterymu to nevadi.

      0 0
    • climber  

      Cyklostar a když nemám tak technickej benzin. Pračce benzin nevadí, ale vzhledem k tomu, že je potřeba to potom někam vylít (zpravidla na trávu nebo do kanálu) tak používám radši cyklostar (připadá mi to jak menší svinstvo).

      0 0
    • nikeid  

      hodně lidí tu říká cyklostar

      v jaké koncentraci? prostě hrknete do nějaké nádoby třeba 2dcl a v tom to čistíte? anebo to zředíte vodou?

      a jak je to s JARem? taky naředit?

      0 0
      • Polka  

        benzin

        0 0
      • KubaBajk  

        Můžu? Vykašli se na Cyklostar.

        Řetěz projeď hadrem, namaž a přebytek maziva opět projetím hadrem odstraň.

        Když už moc chci, shodím řetěz do sklenky od kafe s techbenzinem, techlihem nebo naftou, zavřu a chvilku třepu. Většinou si u toho zapálím. Vytáhnu, projedu hadrem, blýská se jak psovi koule. Tohle tak dvakrát ročně – stejně je to zbytečné.

        0 0
        • Krejca  

          Hele dovolím si nesouhlasit,pračka řetězu je fajn bez sundavání a když přijedeš z písku nebo bahna ,prostě z něj jednoduše za 2 minuty schodíš tu brusnou pastu,takže to není naprd.Pak to přestříknu teflonem a je zas klid a ševel.

          0 0
        • nikeid  

          taky sem to tak dělal .. stříkal cyklostar při protáčení, nechal skapat, pak otřel .. zvenku to šlo, ale uvnitř článků byl sajrajt, kterej se pak lepil na kazetu, kladky, zasíral to dál .. tak sem chtěl právě něco, co to hodí do pucu a pak to máznu olejem

          0 0
    • Krejca  

      Já benzin mix co liju do motorovky aby to nebylo tak suchý.

      0 0
    • Marcele  

      ja naftu, na rozdil od beneli i maze…

      0 0
      • Krejca  

        A co myslíš že dělá mix? víš koli točí profi Huska ? :-)

        0 0
    • Smazaný účet  

      pracka je nahovno:)

      0 0
    • dvorák  

      Klasické ředidlo do barvy z práce. Jednou jsem nalil sudové nitro a už nee,rozleptalo to část pračky.

      0 0
    • thius  

      Ruskiij standart

      0 0
    • JarryC  

      Naftu.

      0 0
    • scoty  

      ..a na co pračku řetězu?…tu sem zahodil už někdy minulou……válku…

      0 0
    • stan99  

      Místo pračky používám sklínku od okurek(720ml) s technickým benzínem.

      0 0
      • lutte1  

        já s tim jednou třepal tak urputně, až jí lítající řetěz rozbil na střepy :D

        0 0
    • Tina  

      diesel ;)

      0 0
    • Lister  

      Rychlospojka + plastová flaška od mlíka s širokým hrdlem + zelená Arva = ***** na pračku!

      0 0
      • scoty  

        Tak když použiješ mazadlo a ne mastidlo, tak se můžeš ****** i na flašku s arvou…;-)

        fšelék

        0 0
        • jIrI___  

          Na tvoji radu jsem ten olej koupil (hned po tom, co jsem omylem koupil Chain Lube, kdyby měl někdo zájem, rád mu to velké balení prodám za poloviční cenu) a musím potvrdit, že není vůbec špatný.

          0 0
          • scoty  

            Jasně:)

            Když použiješ ten správný

            tak není na 150km v jakémkoli prostředí co řešit. Hlavně na kolo je třeba ho správně aplikovat, už jsem to tady xkrát popisoval jak.

            Těch 600ml mi stačí na několik let…

            Používám ho všude na bajku, kde se něco tře a následně rádo vrže: zámek sedlovky, rychloupínáky, páky brzd atd.

            0 0
            • antt  

              nejsi Ty pánbičkář? Mazat si rychloupínáky… se možná naučím i modlit. Nehledě na to, co ten sajrajt k sobě přitáhne sajrajtu.. Dnes se maže keramikou, ta vydrží jednou tolik a nelepí

              0 0
              • jIrI___  

                Zkoušel jsi ten zmiňovaný Bel Ray, že píšeš něco o přitahování sajrajtu? :)

                0 0
                • antt  

                  nezkoušel, mám za to, že co je pro motorky, není pro bicykly :)

                  jednou to je ve spreji, takže potopa

                  0 0
                  • scoty  

                    No a co?:)

                    Brzdovka je taky v plechovce a liješ to do brzd z plechovky?

                    Jestli tě zajímá jak se s tím dělá, tak si najdi příslušné vlákno o mazání řetězu…

                    0 0
                    • antt  

                      takže ten sprej nastříkáš do nějakého kapátka nebo stříkačky a pak to nanášíš? :) To by mě i zajímalo, prosím odkaz, pročítat tuny vláken o mazání se mi zrovna časově moc nehodí, děkuju

                      0 0
                      • Lister  

                        Přesně tak, do stříkačky a kapat na jednotlivé články.

                        Taky by neměl být problém vystříkat to do nějaké nádoby a pak to do té stříkačky nabírat z ní.

                        0 0
              • Lister  

                Jednou v životě jsem navázal keramikou a ten bordel potom to jsem ještě neviděl – po 50 km řetěz i pastorky úplně černé.

                0 0
                • scoty  

                  Podobné problémy jako: černý chroustající řetěz plný písku, černá kazeta a převodníky + šaltr atd. + ruce + hadry už dávno neznám…

                  Vím, že se s tím tady opakuju, ale vždycky když tady čtu všechny ty flašky, nafty, benzíny, pračky a za dvě vyjížďky stejnej bordel všude, tak mi to nedá, páč je mi těch lidí líto a životní prostředí dostává taky na prdel…

                  0 0
                  • Lister  

                    Víme, víme.

                    Mám to v plánu, ale mám doma ještě docela dost vosku a s tím jsme docela spokojený, hlavně na silničce to vydrží i přes 250km a to mi vyhovuje.

                    0 0
                • antt  

                  a není to černé jen vyplavený bordel z předchozího mazání? Mě přijde, že ano, protože když to po té první vyjížďce utřu, tak je na dlouho klid

                  0 0
                  • Lister  

                    Z nového odmaštěného řetězu? Nemyslím…

                    0 0
                    • antt  

                      ..takže šmír… To je známka toho, že to maže :)

                      Nikdy jsem nový řetěz neodmašťoval a starý po vyprání v petroleji vždyky vyluzoval nějakou chvíli černotu, ale tak to jsem neřešil, po vyjížďce utřel a na dalších pět vyjížděk byl klid

                      0 0
            • MlokCZ  

              A je to použitelné přímo jak to je ve spreji.

              Jedna věc je tu číst, jak tu kde kdo čistí pračkou, v láhvích a pod. To je první ztráta času.

              Ale to kapání ručně na každý článek, to je z mojeho pohledu další ztráta času.

              S GT85 + hadr, systémem otřít a stříknout sprejem (20s úsilí maximálně) funguje bez problémů mnoho let.

              Tak kdyby pro stejnou metodu byl o trochu lepší, tak bych taky klidně zkusil. GT85 je ok pro mě ve všem až na ne zrovna excelentní výdrž. Na dlouhé trasy už to na konci není úplně ono.

              0 0
              • jIrI___  

                S GT-85 nemám srovnání, ale lepí to bordel míň než červený Finish Line. Kapání článek po článku bych taky mohl ohrát, takže jsem se zaučil a stříkám to přímo z láhve :)

                0 0
              • scoty  

                Žádné sprejování (to by byla zbytečně spotřeba o 50% větší a rozptyl) ani kapání adresně na váleček(to by trvalo dlouho a drbačka).

                Jednoduše si stříkneš do 10ky stříkačky bez pístu tak 1,5ml maziva, dáš palec ze zadu na válec a jehlou(zelenou) přejedeš po řetězu. Stisk palce uvolníš když to teče málo. Jako s normálním mastným olejem na řetěz, a stejně to i trvá. Nakonec

                zbylé mazivo použiji na spd, šaltr atd.

                Do stříkačky stříknu trochu čistidla na kotouč, nasadím píst a

                prostříknu do hadru. Tím je připraveno na příště. Tak jednou za tři vyjížky po 30–40km to dělám…

                Doba tak do 2min i s 2× utřením řetězu, před a po.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Spotřebu a rozptyl použitím spreje jsem nikdy neřešil. Rozptyl řeší hadr ať to necáká kam nemá.

                  A u řetězu se držím zásady, že hlavní je mazat co nejméně, životnost řetězu snižuje bordel, který se lepí kvůli většímu namazání. Samotné namazání má vliv naprosto minimální, takže jde jen o to, aby nebyl příliš hlasitý.

                  Jedno balení GT85 mi vydrží strašně dlouho, takže spotřebu kvůli použití spreje neřeším a řešit nehodlám.

                  Zkusit bych ho tedy někdy mohl.

                  0 0
                  • scoty  

                    Já hadr a rozptyl neřeším. Nepotřebuji naimpregnovat celý řetěz. Jehlou přejedu po válečkách a mazivo samo zavzlíná do oka článku v dostatečném množství. Hlavní je, že tam nepustí žádný bordel a je nelepivé. Nakonec protáhnu řetěz hadrem.

                    Jinak kvalitní namazání řetězu podle mně má vliv na spoustu věcí: mažu 1× za tři vyjížďky, není všechno černé při kontaktu či servisu, dobra fce. převodů, jakékoliv počasí, nulové vrzání, výdrž řetězu atd.

                    0 0
                    • Slavoš  

                      Tak kapu to stříkačkou (návod od tebe) , ale že by to nebylo po 500 km černý (za tu dobu mazáno cca 4×) , to bych netvrdil. Bordel to nechytá.

                      0 0
                      • scoty  

                        černý to může být … od špíny, která venku je… rozhodně ji to nelepí…

                        0 0
                • MlokCZ  

                  Teď si tu procházím starší objednávky a já ho snad dokonce i zkoušel, to je tedy pameť. Jsem nějak myslel, že to bylo ještě něco jiného.

                  A jestli to je tedy to samé, tak se ukázalo, že to není sprej. Tedy, že to není natlakované žádným plynem, ale stříkání je mechanické. A to je pak na aplikaci opruz.

                  Je to skutečně tak, že ten co používáš není natlakovaný plynem jako GT85 (tedy stříká to souvisle pořád samo)?

                  0 0
                  • scoty  

                    Je to normální natlakovaný sprej.

                    Kdybys měl cestu do Brna, tak ti to rád ukážu..:)

                    http://www.htracing.cz/…J-PRO-RETEZY

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak jsem se na to šel pořádně podívat a mám tu totiž dvě různé pixly. Ta první není natlakovaný sprej a je to ještě něco jiného a ta druhá (ten spráný) je natlakovaný sprej.

                      Tak bych to taky mohl konečně vyzkoušet :-)

                      0 0
                      • scoty  

                        Používám výhradně řetězy SH HG93. Když je nový, položím na hadr a z obou stran nastříkám sprejem na brzdy. Pak protahnu hadrem. Tím částečně odstraním tu origo konzervační sračku.

                        Pak jedna vyjížďka, po ní otřu znovu ten lep z řetězu a poprvé nanesu BEL RAY.

                        0 0
                        • scoty  

                          Řekl bych, že vliv na životnost je tak +15–20%, ale není to pro mně až tak důležité, tak to moc nesleduji. Orientačně z 1000km na 1200km , ..jezdím 90% v terénu.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Kdysi jsem jedno období se staral přehnaně o řetěz, který byl neustále úplně čistý a namazaný.

                            Oproti metodě GT85 + hadr a co nejméně mazat a kašlat na to nebyl poznatelný vůbec žádný rozdíl v životnosti.

                            O životnost mi ale vůbec nejde, na tu si nemůžu opravdu stěžovat. U hg94 jsem si teď už jistý, že dám více než 5tis. km (při včasné výměně řetězu). Ještě mi pár kilometrů do 5tis. chybí, ale už málo a k výměně ještě daleko.

                            0 0
    • gu-staff  

      Pračku nepoužívám, ale čistím petrolejem (ten se sníženou čadivostí).

      0 0
      • gu-staff  

        Do flašky, protřepat, nemíchat, hadrem otřít, namazat (Muc-Off). Otázka deseti minut. Pak ho jen uložím do pytlíku (namazanej), a když měním řetěz (točím 2–3 dokola), jen ho lehce promažu a otřu.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Tak neco k veci.

      Zakladem je mazat cistej rezez. Pro radne ocisteni vyjedeme do sracek, kdy jemne bahynko vsaje zbyvajici mazivo. Vyvstava problem, co s banhne v rezetu. Takze vyjedeme podruhe, se skoro suchym retezem. Dame takovych 50Km pohodove vyjizdky a cestou se kochame krasnym sustenim…susteni je dukazem toho, ze nase snaha o namazani retezunepada vnivec.

      Takto vyklepeme vsechen borzel z vnitrku clanku, ale porad muze zustta bahno po sranach. Jedinci se skrtajicim premykem toto resit nemusi, ostatni vemou hadr a trochu retazek opucujou (neni treba prehanet).

      Doma pokapeme retazek olejem (pouzivam wet lube od motorexu), nechame vsaknout (do druheho dne), pokud si vzpomeneme, tka utrem hadrou(prebytecny olej vsaknou kousky bahna na terezu, ktere pujdou snadno odhadrovat)…

      a ted do mne:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.