Použití tufo tmelu do mtb duše???

13 nepřečtených
  • ehmud

    Vase nazory,pripomin­ky,zkusenosti??? prosim piste a poradte

    0 0
    • Gun22  

      Zdaroš, já mám bezdušáky a používám „antipich“ od zefalu – tire sealant, bývá 100 ml a 75 ml. V případě defektu tím kolo jednak dofoukáš a díky specielní směsi zalepí díru. Pokud už jej máš v pneumatice (duši) tak zalepuje případné defekty automaticky. Mám to ověřeno a funguje bez problémů! Brácha ho má i na klasických dušových pláštích a můžeme jen doporučit.

      0 0
      • ehmud  

        A jak se to aplikuje pres auto ventilek a kolik tam toho mam dat?

        0 0
        • Daf  

          Tufo bych tam nedaval. Vysicha. Zkusi bych nejakej Slime nebo jak se to pise. Dovazi to tusim Zitny.

          0 0
        • Gun22  

          Aplikuje se to ze spreje přes hadičku na níž je umístěn adaptér jak na autoventilek tak na galuskáč. Dáš tam toho tolik, až máš kolo nafoukané k tvé spokojenosti, případně to můžeš dofoukat hustilkou. Já jsem to ta tam foukl až do nahuštění a zbyla mi ještě půlka spreje na druhé kolo. Jinak ho mají určitě v Bikezone, na netu (vjejich e-shopu) jsem to nenašel, ale v kamenném obchodě jsem je včera viděl.

          0 0
    • rarášek1  

      Používám duše Kenda které to mají v sobě z výroby. Je to príma. Vetšinou jen poklesne tlak. Nevysychá a dá se opakovaně po zalepení používat. Jen při přezouvání je potřeba nechat asi 5 minut stát kolo ventilkem nahoru.

      0 0
    • Davit  

      Podle mě je to pitomost. (Vozil sem kdysi Slime na biku, i Tufo tmel na silnici) Malej defekt to sice zacelí, na větší to ale už nestačí a většinou to z duše vyteče ven, všechno zapatlá a nateče do ráfku, odkud už to nikdy nedostaneš. A zalepuje to ventilek. Navíc to něco váží (pokud to liješ do duší jako prevenci) – to je myslím lepší rovnou použít o těch 50–100 gramů silnější duši. Něco jinýho jsou asi bezdušovky (s tím ale zkušenost nemám), nebo galusky (tam je ten tmel jediný řešení, ale je to jen na dojetí, ne plnohodnotná oprava)

      0 0
    • vlk  

      zrovna minulou sobotu jsem tím tufo tmelem lepis defekt zrovna před začínající bouřkou.Nalil jsem ho půlku přes autoventilek, našrouboval ventilek a nafouk a stále drží,Hlavní výhodou je rychlost opravy defektu, stejně jsem ale nedojel a musel se schovat před bouřkou na zastávce:o) .Ještě jsem to ale neměl rozdělané, tak nevéím, zda se nezaprasí ráfek, a zda to nevytuhne celé.

      0 0
      • Vilém  

        Pouzival jsem to jednu sezonu v lehkych dusich Maxxis FlyWeight.Naprosta pohova,az po sezone jsem zjistil ze duse byla tak 7–8× pichla:)Problem nastal,az jsem vypustil zcela dusi,slepila se k sobe,neslo to rozlepit a musel jsem je vyhodit:(

        0 0
      • vlk  

        já bych ještě přidal nový poznatek, Ultralighty duše schwalbe se s tím nějak nechcou samy zalepovat. Kamoš mi tvrdil, že ten TUFO na ultralightech moc nefunguje.Na klasické duše Kenda to u mne bylo bez problému.

        0 0
        • lubos  

          Ty schwalbe maji uvnitr hodne toho bileho prasku, nevim co to je – krida ? Nejspis proto, ostatni duse to bud nemaji, nebo minimum.

          0 0
          • vlk  

            je to možný, ono se to s tím práškem pak smíchá a je hotovo.

            0 0
    • ydaho  

      Mám zéfal pro UST a pohoda. Píchneš, protřepeš, nasadíš, dofoukneš. Dofoukneš na dojetí v pohodě.Na plášti a na ráfku to ale trochu špiní…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.