• Dzakub

    Včera jsem píchl plášť a tmel to nestihl pořádně zalepit. Konkrétně mám Caffe Latex, teď jsem normálním lepením zalepil plášť, ale nevím jak odstranit zaschlý tmel- vnitřek pláště je pogumován na bílo… Nemá někdo zkušenosti co použít ?

    0 0
    • jIrI___  

      Pod lepení jsem to vždycky seškrábl nožíkem.

      0 0
      • Dzakub  

        Jasný, tam mi to šlo nehtem, ale jak odstranit tmel celoplošně- dávám zpátky duši… Hrozně často jsem s tím defektil, dvakrát mi to podělalo závod…

        Nebo popřípadně vyměním pásku- rubenová má ventilek samostatně, takže lze v případě defektu dát duši.

        0 0
        • PatrikL  

          To budeš mať nejakú blbú/nevhodnú kombináciu plášť/tmel :)

          0 0
          • nox159  

            vzdyt pise ze pouziva Caffe Latex tak nevim proc si stezuje a nepouzije radeji neco funkcniho :)

            0 0
          • Dzakub  

            Pláště vozím- vpředu- Specialized Ground Control, vzadu Fast Trak, jsou v S-Works, jako závodní série, možná proto :D

            0 0
            • PatrikL  

              Tak tam šibni notubes tmel :) Ja mávam „control“ verzie plášťov od specialized a drží to úplne v pohode, iba raz som sa musel vrátiť domov a doliať tmel, inak ma to nikde nezradilo :)

              0 0
        • fantozzi  

          Ja to oskrabavam klasickym rejzakem.

          0 0
          • Dzakub  

            Tím to právě nejde, asi to bude chtít nějakej čistící prostředek.

            0 0
        • Rubi  

          nalij tam tmel od notubes a mas klid

          0 0
          • Dzakub  

            Funguje líp? Já jsem vyčetl, že nejlepší je to Caffe latex.

            0 0
          • pipni  

            Jak dloho vydrzi nez stuhne? Zatim sem pouzival tmel od Schwalbe a vydrzel mi cca 4–5 mesice.

            0 0
        • Smazaný účet  

          Tak vyděláš ventilek i s páskou ne?

          0 0
          • Dzakub  

            To bych musel vozit i pásku pro duši, takže praktičtější je to od rubeny, kdy pásku nemusím vozit, protože je univerzální.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Mám pod tím ještě tenkou samolepící pásku. Ale samostatný ventilek je asi lepší i na první nafouknutí, jelikož vystupuje do pláště…

              0 0
    • jonti  

      není důvod to odstraňovat, prostě tam vlož duši a jezdi.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.