Včera jsem píchl plášť a tmel to nestihl pořádně zalepit. Konkrétně mám Caffe Latex, teď jsem normálním lepením zalepil plášť, ale nevím jak odstranit zaschlý tmel- vnitřek pláště je pogumován na bílo… Nemá někdo zkušenosti co použít ?
Včera jsem píchl plášť a tmel to nestihl pořádně zalepit. Konkrétně mám Caffe Latex, teď jsem normálním lepením zalepil plášť, ale nevím jak odstranit zaschlý tmel- vnitřek pláště je pogumován na bílo… Nemá někdo zkušenosti co použít ?
Pod lepení jsem to vždycky seškrábl nožíkem.
Jasný, tam mi to šlo nehtem, ale jak odstranit tmel celoplošně- dávám zpátky duši… Hrozně často jsem s tím defektil, dvakrát mi to podělalo závod…
Nebo popřípadně vyměním pásku- rubenová má ventilek samostatně, takže lze v případě defektu dát duši.
To budeš mať nejakú blbú/nevhodnú kombináciu plášť/tmel :)
vzdyt pise ze pouziva Caffe Latex tak nevim proc si stezuje a nepouzije radeji neco funkcniho :)
Tak tak :)
Pláště vozím- vpředu- Specialized Ground Control, vzadu Fast Trak, jsou v S-Works, jako závodní série, možná proto :D
Tak tam šibni notubes tmel :) Ja mávam „control“ verzie plášťov od specialized a drží to úplne v pohode, iba raz som sa musel vrátiť domov a doliať tmel, inak ma to nikde nezradilo :)
Ja to oskrabavam klasickym rejzakem.
Tím to právě nejde, asi to bude chtít nějakej čistící prostředek.
nalij tam tmel od notubes a mas klid
Funguje líp? Já jsem vyčetl, že nejlepší je to Caffe latex.
tak to jsi cetl spatne :)
Jak dloho vydrzi nez stuhne? Zatim sem pouzival tmel od Schwalbe a vydrzel mi cca 4–5 mesice.
Tak vyděláš ventilek i s páskou ne?
To bych musel vozit i pásku pro duši, takže praktičtější je to od rubeny, kdy pásku nemusím vozit, protože je univerzální.
Mám pod tím ještě tenkou samolepící pásku. Ale samostatný ventilek je asi lepší i na první nafouknutí, jelikož vystupuje do pláště…
není důvod to odstraňovat, prostě tam vlož duši a jezdi.