• Volf

    Možná je to blbost, ale už mě nebavilo se patlat tunama repelentu proti komárům.Při každým zastavení v lese jsem si připadal jako závodní jídelna. Minulý týden jsem v jedný elektře narazil tady na tu blbost a koupil ji. Od tý doby mě štípl jeden jedinej asi hluchej komár. Třeba se vám to může taky hodit.

    http://www.conrad.cz/detailPage.asp?…

    0 0
    • MattsSpeed  

      nosis to so sebou aj na bajk?

      0 0
      • Volf  

        Normálně to hodím do dresu, protože je to dost malý.

        0 0
      • Pá-dlista1  

        Při každým zastavení v lese jsem si připadal jako závodní jídelna. Nenosi. Pracuje jako pojizdna kantyna Ceskych lesu s.p.

        0 0
    • RS  

      Bomba, teď jsme přijeli z Balatonu a mít todle … Večer nám ani repelenty nepomáhaly, kolik bylo komárů. Zajímala by mne účinnost.

      0 0
    • Vladimír  

      funguje to jen na komary nebo i na muchy?

      0 0
    • vlk  

      Sem o tom již před nějakou dobou sem psal.mam to taky od nich už tak 4 roky, akorát v jiném balení-já mám malou bílou krabičku. Akorát to pískání slyším i já, a vím, že některým lidem to jde i na nervy.

      0 0
      • Volf  

        To pískání slyším taky, ale není to tak zlý. Je fakt, že když jsem poprvé zastavil u oblíbený hospůdky, tak někteří zmámí mrčeli, že to slyší taky, ale jak zjistili, že je nežerou komáři, tak byl klid.

        0 0
        • RomanH  

          A jak dlouho Ti vydrzi baterky ? A co ty muchy a muchnicky a ovadi ?

          0 0
          • Volf  

            Na baterky se zeptej vlka, protože píše, že už to má dlouho. V návodu píšou, že na jednu tužku vydrží rok. S těma ovádama to zatím nemám vyzkoušený.

            0 0
            • RomanH  

              Tak to je dobry. Ja myslel, ze to je tak 1 vyjizdka = 1 baterka. Za ty penize to stoji za vyzkouseni (teda jestli snesu ten zvuk). Diky za tip.

              0 0
          • vlk