• PS

    Co máte všichni, nebo snad většina proti Authoru? Usuzuji tak podle různých poznámek, kterými je B-F prosáklé. Nebo mám špatný pocit?

    V lednu jsem koupil A Opus 2004 za necelých 12k. Jiné značky by s tímto vybavením stály 15 a výš.

    Co je tedy na Authoru tak špatného? Prosím rozumnou kritiku.

    0 0
    • cabbage  

      nevim jak HT,ale jakykoliv full od authora byl/je /jeste_dlouho_bude to nejhorsi co se v dany cenovy kategorii da sehnat.

      0 0
      • TNT  

        suvenyr byl celkem ok.....dyt to melo predky rb… a to ja mooooc rada:-) ale fakt je ze jednoho suvenyra bracha krup, ja mela funa a prezil me!! mozna rozdil 25 kil.....fakt nevim:-)

        0 0
        • Meesha  

          a nebyl zdaleka jedinej! :-))

          0 0
        • TinkTink  

          Jo…Geometrii a zdanlive stejny design to jo…ale prave lehke odlisnosti udelali ten propastny rozdil, ze ani Sovereign nebyl super…nechavam ted stranou system ale kdyz jsi postavila Sovereigna a FUNa vedle sebe…nevidela jsi ten rozdil v tech trubkach? Ty obrovsky, macaty, uz od zvuku tlusty trubky proti tem trubickam na suverenkovi? :)

          PS: vozil jsem Sovereigna a kamarad ma uz asi 4roky FUN :)…

          0 0
      • BUBU  

        Už jsi se svezl na ERA pro ?

        0 0
        • MMX  

          Na ERA pro som nejazdil ale ked porovnam ze Ghost RT 7500 je len o 1000Kc drahsi a ma Swinger 3-Way oproti Radium RL, Black Elite SPV oproti Skareb Comp a kluky LX Hollowtech 2 (2005) oproti LX Hollowtech (2004) – ostatne komponenty su porovnatelne – tak myslim ze by som skor bral Ghost.

          0 0
      • Volf  

        Já sice nikdy nepásl po fullu, ale mám nejasnej dojem, že rám pro jeden model Artura dělala jedna zde hodně vychvalovaná česká značka. Čili otázka zní čí že to rámy vlastně praskaly ?

        0 0
        • biker007  

          a nebylo to tak, ze koupili od RB jen licenci a pak si to nechali varit na Thaiwanu?

          0 0
          • Volf  

            Možný to je. Já jen, že tyto diskuze se vedly už na starým BF a pořád jsem nezměnil názor, kdy budu vždycky tvrdit, že je nutný sundat všechny samolepky a pak by se teprve vidělo. Pokud někdo tvrdí, že by si Artura nekoupil, protože na něm jezdí každej a on se chce odlišit, tak si myslím, že je to O.K. Pokud ale tady čteš některý kraviny typu, že je to drek z Asie a tak podobně, tak si myslím, že to už hraničí se zdravým rozumem.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              To mas pravdu, ale tyhle kola si byly jenom podobny. V provedeni se zasadne lisily a proto praskaly.

              0 0
            • BH  

              uplne s tebou souhlasim,je to presne ono,skoro vsechna kola jsou z jedne dilny made in taiwan-china a ty rozdily jsou zejmena v tech nalepkach.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                U naproste vetsiny kol to tak je. A Author rozhodne patri k te vetsine. Ale neda se to rict o vsech kolech na taiwanu varenych by? i v jedne tovarne. Rekl bys to o Specialized, GT, Norcu… ty ramy (alespon snad ty drazsi) maji svuj nezamenitelny styl a vymenou samolepek si nepomuzes.

                0 0
                • BH  

                  a vis ze bych tak s tebou uplene nesouhlasil? je fakt, ze napr. GT ma osobity design- trojty trojuhelnik, ale podobny delal kdysi i Olpran, ale to je tak asi vsechno v cem se lisi od ostatnich kol.A navic konkretne u GT bych mohl dlouze vypravet o svych desetiletych zkusenost s touto znackou (jen mohu rict ze jsem zcela ztratil iluze o znacce jako takove).Obecne jsou to vsechno jenom kola, ty rozdily jsou pak pouze u tech top modelu (vaha a pod.)

                  0 0
              • MMX  

                No a niektore niesu z Tchaiwanu a prave tie znacky su moje oblubene; paci sa mi Votec, Rotwild, Fusion (nemecke mam rad), Santacruz, Norco, Rocky Mountain (z americkych), RB je tiez velmi dobry, a z vidlic mam najradsej Pace a FOX, to su jedine zname firmy ktore nic nerobia v Azii. A este z cestnych mam rad Pinarello.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  To bych te asi zklamal, ale radsi te necham v blazene nevedomosti :)

                  0 0
                  • MMX  

                    No mohol by si nejako upresnit kto je ten „zradca a zapredanec“?

                    Rotwild – neviem urcite, nepriznali sa k tomu kde to vyrabaju, je tam len „By ADP Engineering“ Fusion – „Handmade in Germany“ Votec – „German handmade bikes + forks“ Este Storck su dobre a tie urcite robia v Nemecku, nove modely na Eurobike fo Friedrichshafene vzdy predstavuje markus Storck osobne. SantaCruz – 100% Kalifornia Norco – Kanada Rocky Mountain – „Handbuilt in Canada“ RB – cesky, to viem urcite, videl som ako sa vyrabaju Pinarello – nechce sa mi verit, veci ako Dogma sa urcite robia v Taliansku a kvoli tym dvom modelom co stoja menej ako 100k by sa im to neoplatilo. Pocul som len ze Colnago ide na Taiwan. Pace a Fox – no, neviem, ak uz tak skor Fox, ale nedavno som cital ze len tie dve robia v povodnej krajine (GB a USA).

                    BTW dnes som si kupil opasok Fox Racing a je „Made in Taiwan“… :-) Ale aspon ze nie v Cine; Azia moze byt, ale iba vyspele krajiny ako Japonsko, Juzna Korea a pod. Teda take krajiny kde vies ze dodrziavaju bezpecnostne predpisy, neznecistuju zivotne prostredie, neplatia robotnikom 2 dolare na tyzden atd – jednoducho kde ta praca za nieco stoji.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Ten mladicky optimismus, idealy, nadseni… at ti to vydrzi. A stare zname „Duveruj, ale proveruj!“ :)

                      0 0
                      • MMX  

                        Ta to normalne bavi? Ked budem normalne zarabat tak si nieco z toho chcem kupit, tak povedz, kto? Rott, Pina, Pace, alebo Lisiak?

                        0 0
                        • Lišák  

                          Mě do toho netahej!! :-)

                          0 0
                        • TinkTink  

                          Myslim ze myslel Norco, ale to mas fuk :)

                          0 0
                        • Shamick  

                          Norco-designed in canada,to jo…Made in thaiwan…Mám atomika,a ani se něják nebojim,že to je špatná práce.Ty sváry vypadaj hodně massiv…

                          0 0
    • tomoun  

      Já nic,ale možná proto že jsem vyzkoušel jen Meridu a ta mi nesedla.Mám z 98'roku Kinetic a to ještě v CrMo a s aliviem.Nemůžu si stěžovat,ale budu přezbrojovat

      0 0
      • funtomas  

        taky sem kinetic jezdil ale pak přinesl ježíšek novej bike a toje žůžo.teď se na Arturovi trápí brácha :-).jinak nic proti nemám

        0 0
    • well  

      Jestli to nebude tím, jak se ukazují na veřejnosti (reklama vlezlá snad víc než u meridy). Neznalím se snaží vnutit, že jízdní kolo byl vlastně jejich nápad ;-). Nedávno jsem se na jednom Arturu svez a oproti jakémukoliv GT je to plečka bez akcelerace (model cca 2001 v hodnotě cca 20 t.). Je prostě řada lepších kol a to osazení je taky sporný, protože přehazovačka není rozhodující a hlavně levnější modely mají ošizené náboje a ráfky.

      0 0
      • Misiak  

        No nahodou mam Versusa 01 a nemozem si stazovat (len treba si vediet nastavit posed, inak to je o chrbat :) Vybava-diskutabilna, ale to zalezi od kupujuceho ci ju akceptuje, alebo nieco necha prehodit. Ja som si nechal napr prehodit zadny naboj z deorka na author (zapuzdrene loziska, +uchyt kotuca) a vidlicu z povodnej RST Gamma na Macochu MXC vzduch a som spokojny. A zvysoka kaslem na ich reklamy… Authory su nahodou celkom fajn (teda az na tie nove fully-ale sa stavim ze za 2–3 rocniky uz budu plne konkurencieschop­ne). Tot moj nazor ;)

        0 0
        • vili  

          no ale tos vymenil zrovna takovy dve celkem podstatny veci.ja mam taky versusa 01,koupil sem ho za 18(puvodne 23).vidle-byla pryc po2 mesicich,kotou­covka(hayes mech)-na hovno sla pryc po 3 mesicich,sedlo-na necem tak nepohodlnym sem nesedel, stredovy slozeni -na prd,praskalo po 250km-maj spatne vyreseny dosedaci plochy misek a dostava se bordel do zavitu,hlavko logic -taky na prd,brzdovy paky -vakl jako prase behem 1 sezony,sedlovka- furt problem zajizdela do ramu a neudrzi sedlo v nastavene poloze-ritchey comp(koupil sem objimku na imbus a v poho a nejvic me sere kvalita laku-udelam do neho ryhuý aji nehtem. samozrejme to neni chyba authoru-myslim ty komponenty, ale je toho trochu moc s cim je problem

          0 0
          • Misiak  

            Ja mam na tom bajku nabehane asi 7500 kilacov a tiez sa mi tam zacalo ozyvat to praskanie, ale to moje islo z predstavca a tak som to ignoroval-nemalo to ziadny vplyv na jazdu. Stredove zlozenie-zatial funguje, neriesim, hlavove sa chystam menit (asi FSA Orbit MX-zevraj velmo slusne) ale aj to funguje bez problemov, no proste jediny vazny problem mam so sedlom author-je brutalne tvrde, ale idem do Speslu-bud Telluride alebo Milano alebo Comfort. Brzda v pohodicke, len sa to posralo jak som tam dal BBBcka dosticky, idem si kupit hayesy a zas to bude dobre. Komponenty aj z tych najdrahsich bajkov maju urcite svoje muchy, takze je to secko individualne… Ale myslim, ze samotne ramy su velmi slusne…

            0 0
    • BH  

      ja osobne nemam proti Author vubec nic, spise naopak ocenuji jak se z malych ceskych pomeru podarilo vesmirne agenture vydupat v podstate znackove kolo s nejvetsim objemem prodeje v CR. jen pro srovnani Author u nas proda okolo 80 tis.kol, zatomco dalsi v poradi jsou na cisle kolem 10 tis. prodanychj kol rocne(merida a td.). Uz to samo neco vypovida o sile znacky. V dobach nedavnych kdy znackova kola stala majlant dokazal author nabidnout srovnatelna kola za prijatelne penize. Dnes se to pomalu otaci a Author se stava drazsi nez napr. GT a nebo Merida,takze lze ocekavat i propad znacky v prodeji. Ovsem kazdy normalen uvazujici clovek nemuze dnes rict , ze author je horsi nez „znackova“ kola, to proste neni pravda. z hlediska kvality, pokud to vyjadrime poctem reklamci na pocet prodanych kol je author na tom velmi dobre prave napr.oproti zminovanemu GT, kde e je tento ukazatel hodne podprumerny.Faktem je, ze vetsina uzivatelu BF byla asi odkojena Authorem a tak se u nich nyni projevuje syndrom pubertalniho ditete, ktere na svych rodicich vidi jen to spatne. tak si vysvetluji negattivni vztah uzivatelu BF ke znacce Author.

      0 0
      • zwwak  

        To odkojení neberu. Spíš je to tím, že sportovní cyklistika je v podstatě velmi individuální sport, a tak ho provozují lidé, kterým vadí stádovost a je jim vlastní snaha se po vlastní odlišnosti, což u velkosériových výrobců na trhu lze provést velmi těžko, už jenom vzhledem k faktu, že například stejnou nálepku má i baba s nuší. Dlouhá věta, že jo.

        0 0
      • well  

        Je sice hezký, že Author nepraská, ale na druhou stranu vývoj je někde v Asii a český je jen překupník. Český kola jsou RB, Duratec a spol.

        0 0
      • lempl  

        ja mam s arturem jen spatny zkusenosti(suvenyr jizdni vlastnosti ok ale tech reklamaci!! ko..) jinak artur je drazsi nez jine znacky(je to relativni, ale da se ve stejnem vybaveni seehnat za min , de o to jestli to nebude na stejne nebo horsi urovni..) fully maj na ****.. ale to jak „hajis“ artura je hustota.. to ze prodaj takovejch kol je ciste o ty jejichh reklamni kampani(velmi ucinny a promysleny tah..) a hlavne artura vetsinou kupujou lidi jako svy 1. kolo a nebo hobyci co najedou do 2500km… pripadne si koupej horske kolo a za 340dni ho nevytahnou z garaze.. to taky vysvetluje tu reklamovatelnost… jinak at se prizna kolik lidi co najedou aspon 7000km za rok ma artura a kolik zavodniku si jako sve zavodni kolo zvoli prave artura… jinak myslim ze artur muze zustat na trhu akorat tak u nas, slovenso a dal ny vychod… jinak neuspeje..

        0 0
        • Lister  

          s tou poslední větou se ale hooodně pleteš

          0 0
        • BUBU  

          Najedu 7000km a mám Author.A světe div se to kolo to vydrželo už několikátou sezonu po sobě.

          0 0
        • Misiak  

          Poznam minimalne 3 ludi, ktori na Autoroch jazdia (jazdili) zavodne a sluzia im uz par rockov. Jeden jazdil dokonca s preliacenym ramom a drzalo to. Neviem kde je problem…

          0 0
        • Misiak  

          A tych znamych na Meridach, na ktorych sa spravili preliaciny po uchyteni do stresneho nosica radsej spominat ani nebudem… ;)

          0 0
          • Cromoly  

            No o meridách se radši moc bavit nebudeme,viděl jsem spousty prasklých rámů:-(

            0 0
        • cabbage  

          dál na východ nebo dálný východ?:)

          0 0
      • TinkTink  

        Co mam proti Authoru: kazdej full je UPLNE jinej…proste nemaj vizi – aspon to na me tak pusobi…viz jejich posledni pokus o ARH…

        Za co je chvalim – jsou to proste dobri obchodnici…

        Co proti nemu maj klasicti uzivatele – je to nejmasovejsi masovka…nemuselo je to odkojit, aby ho nechteli…proste to jenom nechcou :)

        To je fuk…tady je 1000 uzivatelu, z nichz treba 50% nema rado Author…to mas 500 lidi vs. 200 000 az 300 000 prodanych kol za rok…nepodstatna mensina, ktera ani svoji uzavrenosti nema sanci ovlivnit ostatni…

        Navic – uplne obycejny zakaznik si hodne casto necha poradit od prodejce, takze pokud je prodejce dobry… :)

        Toz tak.

        0 0
        • Lister  

          Masovak to je, ale je to úhlem pohledu a regionem odkud pocházíš. Myslím, že průměrný amík by nedokázal pochopit, proč jsou třeba u nás koa značek Schwinn Trek a Mongoose Scot GT apod braný jako něco vyjímečného, lepšího, stylovějšího, když tam jsou na každém kroku.

          0 0
          • TinkTink  

            No to berou jenom lidi, kteri nevi, co jsou tydle znacky zac :)…Scott ma ale pozitiva…tam jde i o vlastni vyvoj nebo minimalne zprostredkovany

            podivej se napr. na tento ram – http://www.starbike.com/…_limited.jpg – nejde rict, ze ten ram neni vyjimecny :)…i kdyz tak na asfalt :)

            0 0
          • MMX  

            Priemerny nechapavy ignorantsky Amik sa moze strcit… Keby som ja bral 3000 USD mesacne tak by som tiez kupil Santa Cruz a nie GT, Schwinn a podobne veci. Aj ked aj spominane znacky robia dobre veci; Konkretne Trek Top Fuel 110, Scott Genius RC 10 alebo MC 10 su vyborne veci a neviem co viac by si chcel.

            0 0
            • Otto  

              Tak jsem si tipl Tvůj věk, a spletl jsem se jen o rok…

              0 0
        • Lister  

          Jen bych ještě doplnil, že třeba Instinkt jako Ritchey replika s tenkýma CrMo trubkama bylo krásný kolo a Introvertů bude jezdit mín než CRX-ek.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Nebyl to náhodou Sector?

            0 0
            • Lister  

              Sakra :-). Jasně, máš pravdu. Sem se nějak seknul.

              0 0
              • duk  

                Sektor prasknul po dvou sezonách sice vypadal dobře sle nekvalitní zpracování.

                0 0
                • Hanes  

                  Mám sectora model 97 a zatím vše v pohodě.Údajně je to taky proto, že to je z doby, kdy Author ještě dělal kola dobře.(podle jednoho prodejce). Pak si vyber.....

                  0 0
      • Kolík  

        Já ne!! Mě odkojily americký rámy Diamond Back a KHS! :-))

        0 0
      • Jogador  

        To je podle mě blbost, byl jsem odkojenej Admiralem, a na to kolo si nemůžu stěžovat. Nemyslim, že každý člověk haní své původní kolo, to je spíš podle mě naopak.

        0 0
      • Cromoly  

        Já vůbec nic mám Sector 2004 a je 100%.Myslím že to byl jeden z velmi rozumných názorů,protože jak to tak čtu nejsou ve většině případů problémy s kolem-rámem ,ale s komponenty jiných značek které jsou na Arturech nastrojený.

        0 0
      • Pá-dlista1  

        nj. Ja sem jezdil tri authory :)

        0 0
    • Quake 9.0  

      Jezdí na něm každej jouda… Jinak by to docela šlo.

      0 0
    • kesu  

      caloodpruzene ramy od authora stojej fakt za hovno a to bez vyjimky,ale co mi na nem vadi je ze jejich xc ramy se priserne krouti.Nesmiril sem se ani s jejich geometrii protoze mi prijde moc dlouha ale to uz je otazka co kdo chce..Podle me ale tuhle kritiku nema moc cenu resit vzhledem do cenove kategorie 20tisic protoze jsou na tom temer vsechny ramy podobne takze je to jen otazka komponentu

      0 0
    • JJ  

      My mame v rodine tri, na Deoru, Sramu 7.0 a Sramu 5.0 a ani k jednomu nemam vylozeny vyhrady. Komponenty ktery odesly, odesly bud starim nebo nesikovnosti. Vsechno to byly modely 01 (asi, uz je to davno), takze nevim jak ted

      0 0
      • milhaus  

        NIC.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Taky nic. Naopak, mám ho druhou sezonu a zatim spokojenost… Uvidíme co dál. Fakt je, že mě začínáte pomalu ovlivňovat a řikám si co jsem si to koupil, ale nemám racionální důvod, proč bych měl říkat, že je špatnej… :o) Koupil jsem ho s 20% slevou u známého v shopu a levnější kolo na téhle úrovni bych prostě nesehnal.

          0 0
    • McBlacky  

      co mám proti Authoru hmmm…
      sekáčky, kudly, sekery, pistole, granáty, a možná i tank by se našel :)

      co je tohle zae za debatu?

      0 0
    • enjoy  

      ja mam proti authoru jediny.podle me neumi poskladat kolo funkcne(urcite jsou jaks taks vyjimky) a narvou na to komplet shimano,komplet ritchey a komplet author.je to proste prvotridni masovka a osobni vztah k nemu = 0

      0 0
    • Jogador  

      Já ke kolům až na jeho masovost nemám, ale s příslušenství, které prodávaj, nevydrželo mě ani jedno, rohy se dost lámaly, podsedlová brašna s plastrovým uchycením neuvezla ani duši a mohl bych pokračovat.

      0 0
    • Vrci  

      Já mám zase špatnou zkušenost s prodejcem v ČB (Strnad na Vltavě). Nešel jsem tam ani pro Authora. Chtěl jsem přestrojit svoji silničku a zeptal jsem se za kolik by byla kompletní sada 105 a odpověď: Najděte si to na internetu tam jsou doporučený ceny, buď jí chcete a koupíte si jí nebo ne.

      Takže tohle je ten poslední krám v ČB kam bych šel, občas vlezu do jejich pobočky na Rudolfovský, ale jen když neuspěju jinde.

      Takže závěr je, že nemám authora, protože se nedostanu do krámu, kde by ho prodávali.

      PS K tomu internetu jsem sednul a druhej den obešel ostatní krámy s dotazem na Centaur a nakonec skončil s Chorusem a Protonama.

      0 0
      • Bobo  

        Ale tos roztloukl ještě tak dvě prasátka navíc oproti plánu, ne? Anebo ti dali nějakou akční cenu? Já už od zimy usilovně škudlím na novou Ultegru a furt se mi nějak nedostává…

        0 0
        • Vrci  

          Původní plán byla 105 mavic Open pro ráfky a DT zeslabovanej výplet. Bylo to v době, kdy byl Chorus bez karbonu.

          0 0
      • jose  

        Jo,strnad na vltavě je snad nejhorší…na rudolfovsky je to lepší,ale v čb jsou i lepší…:-))

        0 0
        • Vrci  

          Moje oblíbená je CykloSportExtra nebo jak se to jmenuje na Husovce proti výstavišti. Někdy zajdu k Dvořákovi (jedno jakýmu).

          0 0
      • gorgeous  

        Sel sem si koupit Mongoose s hydr. kotoucovkama, ale on mi zacal nutit Authora s veckama. Tak sem utek. Uz me tam nikdy neuvidi!:-)

        0 0
    • Vymi  

      Ja mam Authora ram a nemuzu si stezovat… presne mi ten ram vyhovuje… je to dobrej svihac a geometricky se mi libi… :-) mel jsem na nem Opus vybavu 2004 ale skoro vse slo do kytek… holt jsem tyran na sve kolo ale ted uz ho jen hyckam…co jsem koupil nove veci… :-) pro me Author je dobrej…!!!! :-)

      0 0
      • Lovec_007  

        NE, ty mas sekacku na travu z Mountfieldu jmenem MADISON :)

        pro me byl Author Vision vcelku schopny tuhy ram s dlouhou geometrii, byl jsem s nim spokojenej, ale ted jsem spokojenejsi :)

        0 0
        • Vymi  

          uz ne uz zmenil nazev!!!!!!! Lovce nestvy…me.. :-))) jmenuje se ted GABROS a ram je skutecne Author!!!!! to me zase chces urazit…????

          0 0
        • Vymi  

          hej jakto ze jezdis bez helmy… a to te neomlouva ze si jel se svojou drahou polovickou… :-))

          0 0
    • Smazaný účet  

      Tak nějak mi záleží na tom jakou značka používá marketingovou strategii. Když mam pocit že není zaměřena na mě, tak tuto značku ignoruji. V pracích prášcích si nevyberu, ale u kol volbu mám. + zmíněná masovost. Jinak si myslim že author je jen nálepka na rámu z taiwanu s navěšenym shimanem, stejně jako u x dalších značek, takže moc rozdíl to není.

      0 0
    • gorgeous  

      Mne nesedi ten prilis dlouhej posez.No proste je to pro svihare,ale diky marketingu si to koupi uplne vsichni:-)

      0 0
    • wroum  

      proti HT vuuubec nic. slusny kola za slusny prachy s normalnima komponentama, nic uzasnyho, ale ani nic spatnyho. zadna velka individualita. co se fullu tyka, este author neudelal ani jednoho poradnyho. kopie RB sou osizeny na materialu i zpracovani a jsou na hovno. ARH a ERA jsou zase nedomysleny a konkretne ARH je super srac. ERA nevim, ale neverim ze to je o moc lepsi, navic ani cenove to nevychazi nijak uzasne. takze author ano, ale fulla bych nikomu s klidnym svedomim nedoporucil. navic mi osobne vadi, ze artus nedokaze dodrzet nejakou vyvojovou linku u fullu a ze kazdy rok prichazi s necim, co se ani vzdalene nepodoba tomu lonskymu. meli by si rict jaky system budou pouzivat a ten pak doladovat.

      0 0
    • Luka  

      Puvodne jsem nechtela prispivat, ale taky pridam trosku do mlejna:

      Artur je bezva stroj (HT), kdyz se poladi osazeni ramu tak je i perfektne sednouci. Mela jsem dva artury, jednoho serioffku, Kinetica, a super kolo, ale moc dlouha geometrie na mou malou postavu. Ted mam jen ram od nich a doladeno dle potreb a myslim, ze je to kolo nejen pekny ale jsem s nim fakt spokojena. A myslim, ze priste zase pujdu do artura… toz tak.

      0 0
      • Raydowe  

        Ja som sa z nespokojnostou so znackou Author stretol stretol az tu na foru, do vtedy som nic zle nepocul. U nas sa tie biky hodne predavaju, kamos tiez inkasolval asi 30 000 SK do jedneho take a bol spokojeny. Az na to ze mal stale problemy s pukanim na stredu.To sa ale zacina objavovat uj u mojho Giantu, zatial to moc neresim, zachvilku menim kluky.

        Neviete niekto kde je specializovana predajna zancky Giant v SR? Vsade to je len author alebo Kelly;s. V tychto predajnach sa obcas cosi objavy od Giantu ale inac je to bieda…

        0 0
        • Pá-dlista1  

          V prodejnach, kde prodavaji Author je to bida vseobecne.

          0 0
          • Volf  

            To já zase znám autorizovanýho Authora kde by se ti líbilo, protože tam uvidíš i RB, Treka, Spešla i nějaký Norco se tam objeví. Je to o člověkovi a pak teprve o značce.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Jedna vlastovka jaro nedela. Asi vim kterou prodejnu myslis. Konecne zase jich tak moc neni :)

              0 0
              • MMX  

                Ehm… Kak…ac? :-) Bol som tam, myslim ze tam mali nieco od Giantu, aj ked najviac som si obzeral Demo 9 Pro. Taky maly, neviem za co chcu 180k, myslel som ze bude mohutnejsi. A ta 888RC takisto, kym som nepozrel vyssie myslel som ze to je nejaky Drop Off alebo nieco take.

                BTW v Presove je obchod Bicigel a uz dost dlho tam susia Giant NRS 1 (2004, modry) A raz som tam videl aj ram VT (2004, bielomodry) ale potom ho nemali asi ho niekto kupil.

                0 0
        • pali  

          v poprade

          0 0
      • Cromoly  

        musím říct že opravdu na HT je v poho,ale je fakt že vybavení jsem věšěl sám a sám také vybíral co tam bude,ptz komponenty které tam dává Artur stojí za starou Belu.-(

        0 0
        • Misiak  

          Tak s tymto suhlasim, ale zase naco menit Deorecko? Moj pohlad ak niekto chce slusneho authora: nechat si vymenit hlavove za nejake schpnejsie (FSA, Cane Creek), tiez vymenit stredove a mate skvely bajk. Mimochodom-authoracke naboje su celkom slusne-ale tie vyssie modely…

          0 0
    • lubos  

      Nejak moc praskaj (HT).

      0 0
    • Fugas  

      No třeba mě se vůbec nelíbí už ten nápis. Co to vlastně znamená Author?? Asi je člověk na těhle kolech na horách v autu nebo co:-). Pamatuju dobu kdy tady Author začínal a produkoval kola jako Ohaio, Colorado, Hawai…no prostě hrůza. Pak rok od roku lepší a lepší modely a dneska je to téměř kultovní značka. Pro mnoho lídí je to dokonce synonymum pro MTB. S tim se nějak nemůžu vyrovnat. Jinak proti kolům v zásadě nic nemam,třeba CrMo Sector se mi i líbil. Teda až na ten nápis na rámu:-(.

      0 0
      • Lister  

        By mě zajímal jak by si dopadl, kdybys vyrukoval s novou značkou a začal produkovat hned kola na XTR nebo X.0. Podle mě bys žádné takové neprodal, protože v téhle cenové relaci už je to hodně o srdci a individualitě. Každá značka se musí propracovat od nižších modelů k vyšším. To je naprosto normální. Pokud za sebou nemáš nějaké silné jméno tak máš smůlu. Je jasné, že třeba Svorada nebude vyrábět kola za 10 tis, ale takových jmen moc není.

        Myslím že se tady projevuje jedině závist a obecná nálada v našem státě, že každý kdo je úspěšný musí být hajzl, protože poctivou chytrou a vytrvalou prací se nikam nedopracuješ. Já tyhle pány můžu tak jedině obdivovat za to co dokázaly a že jsou naprosto za vodou. Další typický případ jsou Wokna. Každý nadává, že to je systém na hovno, ale je to prostě jen proto, že oni tu byly první a měli ten geniální nápad a odvahu ho realizovat.

        Neříkám že ty kola jsou ideální a rozhodně už nejsou ani levnější než konkurence, ale Škodovka už taky není levná česká značka a prodává stále nejvíc aut u nás. Prostě pokud už máš renomé tak si můžeš dovolit na něm stavět.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Jo, souhlasim… Ale je fakt, že zvuk značky udělá hodně… Třeba já bych si nedokázal koupit kolo Kellys… Když to slyšim, hned si vybavim Kely z Beverly hills 90210… :o((( Ve skutečnosti, ale nema žádnej rozumnej důvod, proč to kolo zatacovat :o)… BTW: Co si myslíte o testech ve Velu? Zde totiž Authory dopadají docela slušně…

          0 0
          • Lister  

            S tou poslední otázkou dráždíš hada bosou nohou :-)

            Pročti si příspěvek, který tu taky běží o Velu a zjistíš že Velo je tu asi tak oblíbené jako Author a Kellys. Můj názor: málokdo u nás může jezdit tolik kol jako ve Velu, takže podle mě ti lidi ví co dělají. Jak moc je hodnocení ovlivněné sílou jména značka si nedodvolím odhadnout, ale obecně si mylsím, že je to úplně jedno, protože od nějakých 15 tis už podle mě nekoupíš vyloženě špatný kolo a pokud nejsi závodník tak tuhost rámu ani neřešíš, jde jen o to vybrat si ten správný mix, který bude vyhovovat tvojim nárokům a peněžence.

            0 0
        • MMX  

          Mozes mat ovesany s XTR alebo X.0 ale ked znacku nikto nepozna tak nie je ziadna zaruka ze ram nebude shit.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Závist? Promiň, já páně Havlenovi nezávidim nic. Ani Bilovi. Ano, obdivuju co dokázali, ale to není důvod abych si koupil jejich produkt. Krom toho je taky otázka jak hodnotíš „úspěch“. Zmínění jsou úspěšní v tom že mají obrovské prodeje. Ok. Jiné značky jsou zase úspěšné v tom že mají malé procento reklamací, ale zas neprodaj tolik kol. Podobně obdivuju taky tvůrce linuxu, protože rozjet v dnešní komerční době projekt kde si můžeš sehnat software pro pc prakticky zadarmo a legálně, to chce taky úsilí.

          0 0
          • rejow  

            „Jiné značky jsou zase úspěšné v tom že mají malé procento reklamací, ale zas neprodaj tolik kol“ Proboha uvědomte si že výroba čehokoli je v první řadě business. Ignorovámím tohodle faktu, taky dohnalo řadu „kultovních“ značek k bankrotu nebo převzetí. Není obtížné něco vyrobit, problém je to prodat!

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Jako ano. Ale jaky zvuk ma treba Rolls Royce a jaky Skodovka. Podobne treba Author a RB. Proste Author mozna proda nejvic kol, ale ten samotny produkt neni nic na co bys mohl byt hrdy. Si koupis Authora a co si reknes? „Sice to nebylo nejlevnejsi, ale vnutil mi to podavac tady na rohu a mam stejnou znacku jako vsichni.“ Asi neni snem kazdeho vyrobce, aby si o jeho vyrobkach tohle zakaznici rikali. Otec byl taky zarytej Authorista (jiny kolo ve vyloze u nas na vsi neuvidis), pak jeste mel jeden katalog od RockMachine. Authora mu ukradli a dalsi kolo jsem mu vabral ja. No naramne si pochvaluje, jak to proti Authoru pekne jede. A to presel ze slicku na plaste.

              0 0
              • Lister  

                Si do tebrejpnu. Mě třeba ta Škodovka přijde jako velmi dobře investované peníze a kdybych měl třeba nvou Oktávku 4×4 kombi s 2 litrovým turbo dieslem tak bych byl na ni sakra hrdý. Ale jinak máš asi pravdu. Author je prostě masovka, hodně kol prodá jen kvůli svojí reklamě a jménu a to i lidem, kteří by třeba užili víc kolo s jinou charakteristikou, ale pro chrty je to třeba velmi dobrá volba a já si na to svoje ztěžovat nemůžu, zváš? když si uvědomím, že to bylo jedno z mála CrMo kol na trhu, tak jsem nemohl koupit o moc líp.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Ehm. No do aut moc nevidim, ale kdyz porovnam Oktavku s Focusem… si Oktavku muze koupit jen patriot.

                  0 0
                  • Lister  

                    Aby z toho tady zase nebyl nějaký off topic flame, Focus je taky hezký auto, C4 je ještě hezčí, ale Oktávka je jedno z mála kombi na trhu s pohonem všech 4 kol což je pro mě velké plus a navíc ten obrovský kufr. Mě se prostě líbí strategie škodovky kousek auta nevíc. Octávka je největší auto ve své třídě na trhu a u nové generace se to konečně přeneslo i do ineriéru a je to tam sakra znát. Kdybych měl volit srdcem tak beru tu C4, ale rozum říká jasně Škoda :-)

                    Peace no flame :-)

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      To je moc fajn ta jeji trida. Co to vlastne je? Kazdy auto je prece nejvetsi auto ve svy tride a kdyz ne tak si tridu udela. Jeste jsem o zadnym autu neslysel, ze je nejmensi ve svy tride (snad Smart? :). A ten kufr je taky hrozne fajn. Obzvlast jak tam pres prah nalozit a vylozit veci :/

                      0 0
                    • RomanH  

                      To jsem si drive rikal taky. Jenze kdyz si ted k nove Oktavce v kombiku pripoctes trosku slusnejsi vybavu (klimu, elektr. ovladani, motor 2.0), vyjde Ti to pomalu draz nez treba nova Laguna v kombiku, nehlede na to, ze na Oktavku jsou drazsi pojistky, protoze se vice kradou. S tou cenou to proste u Skodovky prepiskli.

                      0 0
                      • Lister  

                        Pro mě je stále ale nejdůležitější pohon 4×4. A tam už toho na výběr opravdu moc není. Možná tak nějaké Audi, Subárko, Volvo( teď nevm jestli tak malý dělají jako čtyřkolku) – a to je všechno cenově někde jinde. Letos jsme měli na parkovišti v průměru tak kolem 30 cm sněhu a prostě pořád to vyhrabávat je opruz. Každý má jiné nároky a požadavky a pro mě je prostě ta 4kolka podmínkou.

                        0 0
                        • tantobo  

                          Jestli je pro Tebe dulezity 4×4, tak si rozhodne nekupuj Skodovku. Pouzivaji totiz priraditelny system Haldex, to znamena, jezdis jen s hnanou predni napravou a zadni se prirazuje, kdyz je potreba. Proste v terenu a na snehu je to fakt jen pomucka a nic moc to neumi a na silnici je to vylozene neprijemny, kdyz se zenes zatackou a najdnou Ti sepne zadek a auto uplne zmeni jizdni vlastnosti. Kdyz chces 4×4 kup si Subaru, nic lepsiho nesezenes, i jety jsou extremne spolehlivy. A pokud chces novy auto, tak kup Focus se supr gumama a smir se s nasazovanim retezu.

                          0 0
                          • wroum  

                            hrube nesouhlasim. subaru je sice all time 4×4, ale za jaky penize? spotreba? a co kdybych chtel treba diesel? mam najeto cca 25 000 km s Oktavkou 4×4 (TDI 96 KW, 6 rychl) a urcite bych nerek ze na snehu to je jen pomucka. tam kde sme na horach tlacili napriklad Jeep Grand Cherokee a BMW X5, sem s oktavkou bez problemu vyjel. dalsi vec je ta, ze pri normalnim prujezdu zatackou vubec necitis priprazeni zadku, to bys musel jet fakt kudlu, pak to citit je, ale je to hodne previdatelne a absolutne nezaludny (prirazeni je plynuly a pomer predek/zadek se plynule meni).

                            0 0
                            • wroum  

                              este doplnim, ze uz cca dva roky vozime v tomhle aute retezy jenom tak pro jistotu a potreba este nebyly. ani ve svycarech kam jezdime kazdej rok a kazdej rok je tam problem s vyjetim od chalupy (mala silnicka plna snehu a ledu do slusnyho kopce). HALDEX sice neni stalej pohon 4×4, ale funguje to.

                              0 0
                              • Volf  

                                Wroume s tím Haldexem to stejně nevysvětlíš nikomu, kdo s tím nikdy nejel. A jen ten kdo s tím nikdy nejel může tvrdit pičoviny ve smyslu co to udělá v zatáčce. To jsou stejný blbosti jako třeba to, že se ve čtyřicítce udržíš při nárazu volantu a tak podobně. Kámoš má chalupu na horách a kam s Oktávkou dvoukolkou nevyjel pomalu ani s řetězama tak tam se čtyřkolkou jezdí úplně v pohodě.

                                0 0
                                • wroum  

                                  je to tak :-)

                                  0 0
                                • tantobo  

                                  Proc ta ostra reakce? Nechtel jsem se Vas nejak dotknout, pokud Vam to slouzi a vyhovuje, tak jak je libo. Ja drive pouzival jako sluzebni auto Skodu Octavii 1,8 Turbo 4×4 combi a dnes jezdim Subaru Outback 2,5 a muzu rict, ze spotreba je uplne stejna, cena Suba nebyla zas az o tolik vyssi a pral bych Vam vyzkouset co umi AWD s redukci. Pak budete taky tvrdit, ze Haldex je jen pomucka a ktera jeste ke vsemu nici jinak celkem citelne jizdni vlastnosti Octavie. Me proste Haldex moc nesedi.

                                  0 0
                                  • wroum  

                                    me Haldex vubec nevadi. S tou spotrebou mas pravdu, ale je nutny si uvedomit, ze 1,8 Turbo je prisernej motor, kterej spis zere nez jede (ridil sem i RS a byl sem zklaman). s tou cenou teda nevim, myslim, ze tam bude aspon 150 – 200 000 kc rozdil (neni malo), co dovede AWD s redukci mi rikat nemusisi, mel sem Ladu NIVU (ta vyjede tam, kam ty ani nevylezes) a mesic sem mel Lancii Delta integrale EVO II (3 diferencialy a nejlepsi jizdni vlastnosti). Presto bych nerek ze Haldex kazi jizdni vlastnosti, to je blbost. zalezi co cekas. ja potrebuju dojet na chalupu a na hory bez retezu (coz ted neni problem) a nepotrebuju zavodaka s ultimativnima jizdnima vlastnostma (coz neni ani oktavka a ani jakykoliv subaru krome imprezy). a navic TDI rulez! Praha – Davos – Praha (769 km jedna cesta) s prumernou spotrebou 6,4 L/100km, s rakvi na strese a permanentni dalnicni rychlost 190. Umi tohle tvoje auto?

                                    0 0
                                    • well  

                                      Která benzinová Octávka nežere jako prase? Když 4 kolku tak Subárko, když spotřebu, benzín a svezení tak jedině Hondu!

                                      0 0
                                    • tantobo  

                                      Kdyz porovnavas stejne vybavenou Octavii a stejne vybavene Subo, tak je tam rozdil necelych padesat tisic, coz uz neni az tak moc. Vidim ze na auta mas celkem vkus, Niva i Integrale jsou bomba stroje. Pri tehle cestovni rychlosti si me auto rekne o 10 az 12 l. Ale na druhou stranu, jezdim hodne do Polska, Ruska a Bulharska a na tech jejich silnicich se Octavia zrovna moc necitila a Subaru je tam jak doma. V lete mu az tak nevadi ty silene diry a v zime na neprohrnute silnici ani nemluvim.

                                      0 0
                                    • náčelník  

                                      „permanentni dalnicni rychlost 190“ – doufám, že ne na území ČR.

                                      0 0
                                      • McBlacky  

                                        ono to tajk horký nebude. nai v německu se to nedá takhle pilovat, okolo aglomerací je to sotva na 100ku, a na dost místech je omezení

                                        0 0
                                        • wroum  

                                          da se jet tech 190 temer porad – jezdime v noci. akorat kolem mnichova je trosku vetsi provoz. znacky sou informativni a cara neni zed…

                                          0 0
                                          • náčelník  

                                            Já neměl na mysli Německo.

                                            0 0
                                            • wroum  

                                              jestli myslis CR, tak na dalnici jezdim podle provozu. kdyz je velkej, nejedu treba ani tech 130, kdyz je malej, jedu tech do 150 a kdyz jedu v noci (zadnej provoz), klidne jedu tech 200. no a kdyz jedu felicii tak jedu „co to da“ a ono to vetsinou neda vic nez tech 140.

                                              0 0
                                              • náčelník  

                                                Já jenom že tady velmi často kritizujeme řidiče porušující předpisy. Ty jseš koukám taky takovej.

                                                0 0
                                                • wroum  

                                                  jako ve meste v provozu nejezdim rychle, jezdim normalne, predpisy v ramci moznosti dodrzuju a davam si bacha, beru ohledy. ale nikdo me nedonuti jezdit v noci po prazdny dalnici 130, leda ze by to auto vic nejelo. nevidim v tom nic nebezpecnyho, nikoho neohrozuju ani neomezuju a pokud neusnu, nemelo by se nic stat.

                                                  ja tady ridice nikdy nekritizoval, sem na silnicich spis ridic nez cyklista, a tak to vidim spis z pohledu zpoza volantu nez zpoza riditek a zastavam nazor ze cyklista na rusnejsi silnici a ve meste je nebezpecnej sam sobe i okoli.

                                                  0 0
                                                  • náčelník  

                                                    Pochopil jsem – nedodržuješ zákonem stanovené dopravní předpisy. Přeju ti, aby ti brzo sebrali papíry.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    ruku na srdce, kdo jezdi tak, ze do puntiku dodrzuje predpisy? na 30 jede tricet, na zakazu zastaveni nezastavi, ani kdyby se mel ******… takhle se jezdit neda, ve meste uz vubec ne (zvlast kdyz musis nekam neco odvezt). ale to je fuk, kdybych bydlel nekde na vidlakove, asi to uvidim taky jinak.

                                                    a samozrejme dekuji za prani, az to nastane dam vedet, ale vzhledem k tomu, ze sem za poslednich 5 let platil pokutu pouze 2X (za parkovani a za mlhovky), tak si pockas. jestli se vubec dockas.

                                                    0 0
                                                  • Vrci  

                                                    Jestli patříš k těm co za jasných nocí svítí mlhovkama, tak ti ta pokuta patří. Jinak s tim zastavením na zákazu nebo chodníku při vykládání zásilky souhlasim, u nás se naštěstí dá s policajtama mluvit.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    za mlhovky sem platil 200 asi mesic po tom, co sem dostal papiry. svitil sem s nima neumyslne a ani sem nevedel ze svitej.

                                                    0 0
                                                  • gorgeous  

                                                    Co te sere? Jezdis snad po dalnici na kole? Tak pak ti preju, aby ti sebrali kolo:-) Tam totiz taky neni neco v poradku.

                                                    0 0
                                                  • náčelník  

                                                    Štve mě každý, kdo vědomě porušuje dopravní předpisy.

                                                    0 0
                                                  • RomanH  

                                                    Ty musis by Mirek Dusin, klobouk dolu :o)

                                                    Netvrd mi, ze jsi nikdy nejel rychleji, nebo treba nesel na cervenou.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    ale bys musel mit fakt hrosi kuzi abys to jeste obhajoval.

                                                    0 0
                                                  • RomanH  

                                                    Ja to neobhajuji, ale jen reaguji na vetu Štve mě každý, kdo vědomě porušuje dopravní předpisy

                                                    0 0
                                                  • náčelník  

                                                    Pokud nás všechny nebude štvát, jak se tady wroum veřejně vytahuje, kolik to kalí po dálnici, tak to na silnicích nikdy nebude lepší. Je tak těžké pochopit podstatu tohoto sporu?

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    ja se nevytahuju, pouze konstatuju.

                                                    ad porusovani predpisu. napriklad kazdej kdo si da na kole pivko a pak ujede by? jeden metr po silnici, vedome porusuje predpisy a takovejch tady je mnoho. navic ty tady budes asi fakt jedinej mantak postihnutej syndromem mirka dusina. nicmene mas pravo se ozvat.

                                                    takze: KDO JSTE BEZ VINY HODTE PO ME KAMENEM.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    no hele neznam moc lidi kteri by se porusovanim predpisu chlubili.to bych si skoro klidne hodil:-).a nerikej ze ze to bylo jenom konstatovani. ja treba dneska taky udelam takovejch prestupku(pred­pokladam:-)) ze muzu tak akorat mlcet,ale myslim ze to nebudu obhajovat.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    spousta lidi tvrdi jak sou ve vsech smerech korektni, ale realita je jinde. ja vim ze je porusuju a nebudu tvrdit opak, protoze to proste neni pravda. nebudu tvrdit ze jezdim po dalnici 130, kdyz proste je volna dalnice, tak jedu vic. aspon to priznam, narozdil od moralistu, kteri si neumej zamest pred vlastnim prahem. rozhodne to neberu jako chlubeni (vrazdou se taky nikdo nechlubi), ale odpovidam na otazky. nic vic.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    tak dobre.myslim,ze 190 nebo 200km/h je nebezpecny at je to kdekoliv,to nemuzes mit nikdy jistotu ze je vsechno ok.150 bych ti jeste odpustil:-) ale proste obhajujes porusovani predpisu.vis ze byses mel sam prihlasit na policii hm?:-)

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    to je sporny s tou nebezpecnosti. v nemecku mas neomezenou dalnicni rychlost a jezdi se tam v beznem provozu cca 100 – 200 a presto je ten provoz bezpecnejsi nez u nas. v rychlosti to neni. navic 200 jedu po prazdny dalnici v noci, pri malym provozu tak do 160 pri velkym provozu tech 100 – 130. ale mas pravdu, porusuju predpisy a mel bych se prihlasit na policii, akorat doufam, ze tam nebude moc fronta.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    neboj nebude.kazdej neni takovej charakter jako ty:-)

                                                    0 0
                                                  • RomanH  

                                                    Nemuzu si pomoci, ale podle me neni problem v rychlosti. Videl bych to spise na nevyjezdenost ridicu ci za kazdou cenu si neco dokazat a beda, kdyz me chce nekdo predjet nebo tak nejak. Kazde auto jezdi jinak a kazdy je schopen reagovat a predvidat jinak. Klidne se hlasim (ale nechlubim se tim), ze rychlost taky porusuji. Na druhou stranu mi treba nedela problem objizdet cyklistu obloukem, nebo jet pred zatackou za nim pripadne uhnout na dalnici nekomu, kdo se proste specha. Je to o toleranci jako vsechno ostatni.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    presne tak. sem rad ze to vidi nekdo stejne.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    prijde mi ze si asi myslite ze dopravni predpisy vymyslel nejakej Franta s Pepou a rikali si:tak co Pepo,kolik hodime na tu dalnici?ja nevim Franto,hod tam treba 130.. v nemecku to bude asi tim,ze tam kdejaka mamina ma BMW 5 a kazdych 5 minut kolem tebe prosvysti porsche.a asi to bude mit co do cineni s tou vyjezdenosti.ale u nas,kde kazdej druhej zjisti ze mu ta oktavka docela jede…

                                                    0 0
                                                  • náčelník  

                                                    Rychlostní limity jsou stanoveny zákonem. Porušování (kteréhokoli) zákona tolerovat nelze. Nemůžeš si přece vykládat zákon jak se ti to zrovna hodí.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    ze ty nosis placatou cepici a slusivej stejnokroj?

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    pockej,popiras to snad? ja teda taky nejsem zadnej svatousek,ale myslim ze nacelnik snad nerekl nic co by nebyl fakt.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    nepopiram, v tomhle ma pravdu. jen jestli se toho on drzi tak striktne a jestli skutecne neporusuje zadnej zakon (coz mi prijde uplne nemozny)

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    no tak v tomhle samozejme neni cistej nikdo. ale necekal bych toleranci.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    to je prave ono. nekdo jede rychle po dalnici a nekdo treba upytlaci v lese zajice a oba si budou myslet, ze ten druhej je vetsi grazl. pritom oba porusujou zakon…

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    na to panove zakonodarci taky mysleli a proto mame prestupky a trestne ciny rozdelene podle zavaznosti. jako myslels to tak ze jsou oba vrahove?:-)

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    jeden je vrah a ten druhej je pouze potencialni vrah.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    podivej se na potencialni statistiky:-))

                                                    0 0
                                                  • náčelník  

                                                    Samozřejmě že nejsem úplně čistej, ale snažím se. A musíš uznat, že dodržet ustanovení zákona o maximální rychlosti na dálnici je velmi snadné, to snad nemůže činit potíže nikomu.

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    uznavam, je to snadny, ale po me to nechtej.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    :-)))

                                                    0 0
                                                  • náčelník  

                                                    Takže jsme tam, kde jsme byli. Končím s touto debatou, obrázek nech? si udělá každý sám.

                                                    0 0
                                                  • tantobo  

                                                    Tak obrazek uz mam, ted vim, ze tu jsou mezi nama celkem bezohledny hovada, ktery si jeste ke vsemu odmitaji priznat svoji chybu a jeste se tim chlubi!

                                                    0 0
                                                  • Cromoly  

                                                    To máš pravdu ,jěště se vytahujou takovýma blbostma s kterých je pravda tak 30% :-)

                                                    0 0
                                                  • wroum  

                                                    tak to bud zijes v izolaci, nebo ses permanentne nasranej.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    nevozim helmu a jezdim tak,abych mel pocit ze se mi nemuze nic stat.mi pripada ze oproti tobe zadnou kravinu nerikam:-)))

                                                    0 0
                                    • kesu  

                                      ja teda nevim ale 1,8 turbo je rozhodne lespi motor nez 2,0 FSI a jede nesrovnatalne lip nez jakejkoli diesel v oktavce,dynamikou se mu nevyrovna ani 2,5tdi(audi).takze rikat ze ten motor je spatnej muze jen clovek kterej tomu vubec nerozumi a co se tyka spotreby tak se bezne vejdes do 9 litrua kdyz slapes disla tak si vezme 7(pokud jedes stejne).Jiste to ale neni konkurence k 2,0 turbo v subu nebo treba v Stary Calibre.tenhle motor mel nahradit slaby dvoulitry a oktavka neni auto ktery by se jizdnima vlastnostma mohlo rovnat s cimkoli vetsim.

                                      0 0
                                    • Gumicuk  

                                      No ja bych na to rekl asi tohle a obecne… skodovky jsou pekne drahy auta! Kdyz jsem srovnaval cenu fabie 1.4 16V 74kW a Renaultu Clia II 1.4 16V 72kW a stejnou vybavu tak ta zazracna fabie vysla o sedmdesat tis vice!!! Jinak, vim ze to bude znit dost divne, ale letos jsem hodne jezdil po horach za veskerejch snehovejch kalamit a musim rict ze kdyz jsou na predokolce dobre zimni gumy a citliva noha tak se davyjet vse. Nestalo se mi ze bych nekde zustal, fakt jsem hodne cumel kam az se s tim clovek vydrape, bez retezu samozrejme. Vubec tady nechci rikat nic proti 4WD jsem jeho velkej zastance, je to super vec a s predokolkou se to neda srovnavat. Takze bych spis rekl ze retezi nejsou moc potreba, alespon v nasich podminkach. Jinak jsem zastance Subaru a dalsich permanentnich 4WD a ne nejakejch psedo ctyrkolek jako je treba ta oktavka. Musim ale priznat ze jsem s ni nikdy nejel. No a jinak k tem TDI a TDCi a podobne… vzdycky me fascinuje ten cernej oblak kdyz na to trochu slapnou…a nebo ocouzenej zadek toho auta :-))

                                      0 0
                                      • Gumicuk  

                                        Jo a jinak skodovky a ostatni auta kocnernu VW nemam rad (teda az na vyjmky :-) Vsechna ty jejich auta jsou uplne stejna!!! A taky dost draha. Brrr

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          Mě se zase zvedá žaludek z Renaultů… Je to humus co vyrábí a ještě větší humus v tom jezdit. Blemcáky a ještě ošklivý stejně jako citróny, blééé, zlatej koncern… Tak, další subjektivní názor :o)

                                          0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        Nafta patří do kamen :o)

                                        0 0
                                        • Gumicuk  

                                          Nerikam ze je to nej znacka, to ani nahodou… jen jsem spis mluvil o te cene. Ale proti rencku tnemuzu rict nic spatneho. A kdyz uz jsme u tech koncernu srovnej si treba tu skodovku (VW) s Nissanem (VW… myslim ze to mluvi za vse, alespon teda o te nalezitosti to toho a nebo onoho koncernu.

                                          0 0
                            • Lister  

                              Dík za podporu. Já mám prostě vybráno, teď už jen drobnost a to jsou ty prachy :-), ale třeba seženu nějakou bazarovku, ale zase kdo by se toho chtěl zbavovat že :-).

                              Jinak se fakt omlouvám za rozpoutání tohodle brutál off topic :-).

                              0 0
                            • tantobo  

                              Subaru uz snad konecne vyviji i diesel, takze se dockate i Vy naftari. Mam radsi benzinove motory. Ja si myslel, ze Octavia se delala ve 4×4 jen s vykonem 74 KW!? Cherokee i X5 hrajou trosku jinou ligu, to museli byt pekny bridilove, kdyz jsi vyjel a oni ne, kazdopadne to svedci i o tom, ze to s volantem umis. Doporucuji Ti se svest se na opustenem zasnezenem parkovisti a vyzkouset pruzjezdy zatackou v mirnem smyku a ucitis, jak Haldex priradil zadek a uplne se zmenily jizdni vlastnosti, fakt zaludnost. Kdyz jedes rovne, tak to samozrejme nevadi.

                              0 0
                      • Kotěnočkin  

                        Chtěl jsem si něco počíst o kole, které nikdy mít nebudu…A ona je tu diskuze o autech.Jen malá reakce.Myslím si (nejen já, ale i články odborných časopisech, výsledky prodeje atd.), že nová Octávia Combi s motorem 2,0TDI je velmi dobré auto a cena prostě odpovídá kvalitě a užitné hodnotě a v horizontu 3–4 let na které se auto kupuje je daleko lepší investicí než např.Laguna. Mám jednoho klienta, farmaceutickou firmu, která má asi 15 Renaultů, převážně Laguny a přál bych ti vidět ty jejich náklady na servis a opravy a poslechnout si slova těch řidičů nebo jejich fin. ředitele (mimochodem výborného bikera). No a s těmi pojistkami to také není tak úpně pravda:-) Ale nic, bavíme se tu o kolech. Autora tedy neee, i když uznávám – super zmáklý marketing a obchod. Všechna čest!

                        0 0
                        • tantobo  

                          S Lagunou jsem nejezdil, ale mel jsem driv Megane a ta spolehlivost byla opravdu silena. Octavii jako super auto nespochybnuji, jen tvrdim, ze system 4×4 na tomto aute jsou vyhozene penize. A Authora jsem do letosni jara jezdil (model Vision) a za ty penize to bylo dobre kolo. Dnes uz bych si ho taky nekoupil, ale jako me prvni „oprovdove“ XC kolo poslouzilo skvele. Dnes uz mi na nem spousta veci moc nevyhovuje, nejvice ten jejich ram.

                          0 0
                        • enjoy  

                          kdyz jsem cetl novy velo a byl tam pan designer od authoru tak jsem vazne nevedel za co uzasnyho mu tam venovali tolik prostoru.a ze by se mu chteli vysmat jsem taky nezpozoroval.necha­pu.

                          0 0
                          • wroum  

                            myslim ze podle prodeju authoru lze rict, ze designer dela dobrou praci. to ze se tobe nelibi (me taky ne) neznamena ze to je spatne. design je zamerenej na urcitou skupinu lidi a ty author oslovuje a je jasny, ze tebe jakozto majitele lepsiho kola to neoslovuje. nejses v cilovy skupine. designer to nedela tak, jak se mu to nejvic libi, ale tak aby co nejvic prodal.

                            0 0
                            • enjoy  

                              ne jasne,tohle jsem vedel.ze to neni asi mireny na me a ze prodeje tech kol asi nesvedcej o spatne zvolenym designu.treba v roce 2003 jsem to jeste celkem prekousnul a taky si toho visiona koupil.ale co predvadej ted?s tim mnozstvim napisu author,to je sileny.no,myslim si o svym vkusu docela dost a moje holka mi v tomhle taky maze med kolem huby takze..:-))

                              0 0
                              • wroum  

                                lidi delaj a rikaj to, co chtej jiny lidi. kdyby byla poptavka po necem jinym, budou delat neco jinyho.

                                0 0
                                • enjoy  

                                  neverim tomu ze je poptavka po dvaceti stejnych napisech na jednom ramu.jestli jo,tak ja se od toho rozhodne distancuju:-)

                                  0 0
                        • kesu  

                          jezdil sem s algunou 3,0 24V(bohuzel tiptronik) a to auto nejezdilo spatne ale naklady na provoz jsou nesrovnatelne vyssi a ten motor uplne odesel na 90tis km a to auto je tedn uplne k nicemu,krom toho ze to zas o tolik lip nejelo nez 1,8T.RS je zivejsi ale todle bylo vetsi a pohodlnejsi.Ale jestli chcete auto nekupujte subaru ale BMW545i:)

                          0 0
                          • tantobo  

                            545i je opravdova nadhera, ale mrkni do ceniku, to je bohuzel nekde jinde. A jeste jeden takovy maly problem, zkus vyjet do Ruska, kam hodne ja jezdim a prijdes po svych, to se Ti se Subaru nestane.

                            0 0
                            • Pá-dlista1  

                              Tam Subaru jeste neznaj nebo jim ujede? To mi pripomina jak ten rizek rika brambore, aby te nesnedli schovej se za me, me tu jeste neznaj :)

                              0 0
                              • tantobo  

                                Tam se kradou hlavne hodne drahy auta a Subo jim pripada moc „obycejny“, jeste neobjevili jeho skryty talent. Je uplne neskutecne, v cem tam lidi jezdi, na jednu stranu tam bezne potkas silene mnozstvi S Classe a na druhou stranu uplne shnily Moskviče. Zajimava zeme.

                                0 0
                          • fousac  

                            teda kucíííí, jde vam, to pekne… nechcete zaskocit ozivit sousedni spratelene moto-forum ???

                            ;)))

                            0 0
                            • kesu  

                              na tom jenom neco je,mas pravdu nepatri to sem me ale popudil wroum s tim ze 1,8T je blbej motor a to tvrdi majitel nacipovany 1,9TDI na upocenejch 130koni.krom toho ze todle je nejhorsi 1,9 od koncernu,kouri a ma strasny schody ve vykonu,PD nikdy.a kdyz tak s 3,0.Jinak staly 4×4 je opravdu jinde nez hladex ale jel sem s tim akorat v A8 a to je preci jen jiny auto nez subaru nebo skodovka.a timto uz o autech zde definitivne koncim

                              0 0
                              • McBlacky  

                                tak nevim, kolega v práci má 1.9tdi upravenou na 170 koníků a jede to takovej brutál, že podvozek to nestíhá. Na dálnici to nandá s přehledem i 3.0 benzínům :)

                                0 0
                                • enjoy  

                                  a jeste ke vsemu se zatazenou rucni brzdou:-)

                                  0 0
                                  • McBlacky  

                                    snad mě znáš natolik, že víš, že nemám potřebu si něco vymejšlet. Původně jsem se do týhle debaty vůbec nechtěl vkládat. Jenže nuda v práci rozhodla jinak :) seru na to jdu domů a na bika…

                                    0 0
                              • wroum  

                                muj posledni komentar v tomhle threadu.

                                1,8 T jede pocitove hur nez to TDI (o 24 koni min o spoustu tocaku vic) a vadi mi, ze motor "jede az od 4 tisic otacek, spotreba neumerna jizdnim vykonum (pri vyuzivani vykonu motoru sem se dostal na cca 13–14 l/100 km)

                                octavia RS – cekal sem podle recenzi slusny letadlo, do 4 tisic to nejede a pak to je hned na omezovaci. zklamala me. spotreba stejne hrozna jako ta 1,8T.

                                fabia Rs – zdaleka nejlepsi svezeni ze vsech skodovek. zivy, rychly, ovladatelny a motor tahne v celym spektru otacek.

                                0 0
                                • McBlacky  

                                  to hlavně díky váze Fabie :) kromě toho TDI sice jede od 2, ale pak to táhle pořád stejně, bez nárustu jako u benzínu. A navíc si to tak neužiješ, tdi nemá smysl točit víc jak 4.5

                                  0 0
                                  • wroum  

                                    tak ted uz fakt posledni .-)

                                    ano je to kvuli vaze a taky kvuli lepsimu podvozku. tdi jede od dvou a pak porad stejne: narust tam je, ale ne tak markantni jako u poradnyho turba. ano za 4,5 nema smysl jit, ale rozsah pouzitelnejch otacek je dostatecnej.

                                    este k tomu 1,8T – kdyz sem mel integralu, tak tam zabiralo turbo mezi 2,5 az 3,2 tisice otacek a ten zaber byl BRUTALNI a to co se delo potom, bylo nepopsatelny (asi jako kdyz vzlita letadlo ?:-) a maximalni tocky byly pres 7 tis… 1,8 T (i RS) postrada jakoukoliv podobnost. maly vykon, slabej nastup turba, malej rozsah otacek. me se ten motor proste nelibi. neni to ani brutalni masina (to by se dala omluvit ta spotreba) a neni to ani usporny auto (to by se dalo omluvit to, ze to nejede)

                                    0 0
                                  • kesu  

                                    tak to opravdu ne,rozdil ve vaze je asi 50kg.....

                                    0 0
                                • kesu  

                                  tak jeste jednou,muzete se podivat do parametru,s fabii rs sem mnohokrat zavodil a vzdycky sem ji predjem(mam 1,8T).proste u fabie RS jako ostatne u kazdyho dieselu ti subjektiven prijde ze jede lip ale to uz je s tim benzinem davno v prdeli.Nema cenu to srovmavat mezi fabii a oktavii rs je vic jak 50 koni a ta oktavije jede realne uplne jinak(staci se podivat do parametru a nebo se v tom treba svezt v obojim).a vycitat benzinu ze jede az od 4tisic muze opravdu jenom majitel dizlu protoze jedine turbomotor jede od spoda.ostatne odkat jede to tvoje ?od 3,200 do 4500 pak uz se to nehne,tak u benzinu mas totez od 4000 do 6000 a to pasmo otacek je delsi a vyssi a co se tyka kroutaku tak zase tenzapomen ze ten benzin je vyrazne pruznejsi.Proste jediny vyhoda je spotreba ale jinak ten rozdil je markantni,proste uz jen ten rozjezd na nakejch 80km/h je u tedle aut uplne nekde jinde. a mimochodem 170koni z 1,9 je uz hodne slusnej vykon,zajimalo by me jak to bude pak kourit ja sem jezdil s audy ktery bylo nacipovany ze 140 na 180koni a ten motor sel docela rychle dohaje a to to bylo 2,5TDI..

                                  0 0
                                  • kesu  

                                    totiz ne pruznejsi to je ta 1,9 ale vytacivejsi

                                    0 0
                                  • enjoy  

                                    treba byla ta fabie auto bez ridice:-)

                                    0 0
                                  • Martyss  

                                    Promiň, ale takový celkem důležitý dotaz. Ten závod probíhal na nějakém okruhu?

                                    0 0
                                    • Kotěnočkin  

                                      Asi ne, děsím se až tyhle týpky někde potkám…Jestli taky jezdí s kšiltovkama dozadu???

                                      0 0
                                      • Martyss  

                                        No mě se hlavně zdá, že to co spousta lidí označuje jako závod je na našich silnicích pouze ohrožování ostatních s nulovou vypovídací hodnotou…:-/

                                        0 0
                                • tantobo  

                                  To je opravdu jen tvuj pocit, to Tve auto totiz umi prodat svuj tocat jen v uzkem spektru otacek a ten zatah je opravdu hodne brutalni. 1,8 T svuj vykon podava hodne postupne, takze to tak nevypada, ale jede opravdu rychleji. A RS ma dost dobry podvozek, takze se Ti mozna nezda, ze je rychla, ale ona opravdu je, na rovinkach si to docela slusne rozdava s tema 3,0, ale ma trosku problemy v zatackach, je silene nedovaciva. a rekl bych, ze je az mozna trosku drzost srovnavat Fabii RS a Octavii RS a jeste tvrdit, ze Fabie je lepsi. Sportovni auto s naftou, to je fakt barbarstvi, Fabia je na ten motor hrozne tezky motor moc male a lehke auto, což se hodne projevuje na jizdnich vlastnostech. Tvrdim, ze je to dobre auto, dobre jede, ale proste sportovne se s nim nesvezes, jen rychle. Zkus si projet stejnou zatacku ve Focusu a budes vedet, co znamena slovo sportovni, tomu rikam slazeny celek.

                                  0 0
                                  • Pá-dlista1  

                                    Jsem automobilista laik, ale docela jsem si po prechodu z feldy na fabku pochvaloval jizdni vlastnosti (narozdil do vseho ostatniho) a predevcirem jsem rychle za sebou vystridal focusa s fabkou a hned ve druhe zatacce jsem se krapek vylekal.

                                    0 0
                                  • Vrci  

                                    Slazený auto :-)), už jsem to četl o kávě, čaji ale o autu prvně

                                    0 0
                                    • tantobo  

                                      To byl fakt blby slovni obrat, proste, je to dobre jako celek, ne jako treba zminovana Fabia RS, kde je spousty vykonu, ale kdyz prijedes do zatacky, tak nevis co s nim, protoze je to auto hrozne tezke na predek a tak se mu proste nechce moc zatocit. U Focusu je dominantnim prvkem podvozek a vse ostatni mu skvele sekunduje a k tomu za docela slusny penize.

                                      0 0
                            • martt  

                              ja som teda uplne normalny sofer, ktory ma sice pomerne dost praxe ale netrufam si hodnotit auta sposobom ako niektori tunajsi zavodnici. Zda sa, ze co cyklista, to automobilovy pretekar.

                              Predpisy sa snazim dodrziavat, pokutu som uz neplatil ani nepamatam napriek tomu, ze rocne nabeham okolo 40 tisic km.

                              Aktualne sukromne auto mam 8 rokov, za ten cas preslo 240 tisic km a je to snad to najrodinnejsie auto – obycajny Passat kombi a este k tomu exte aj opovrhovany TDi. Zrychlovat to zrychluje ako vsetky ostatne auta, v zakrutach to tiez ide rovnako ako ine auta a na autostrade to vytiahne tych 130 bez problemov (s plynom v dlazke vraj aj cez 180 ale to som radsej neskusal).

                              Sluzobnych aut striedam vela (sme velky koncern), najcastejsie Sharany, Zafiry a Astry, ale jazdil som uz aj Mercedesmi, BMW triedy 5, dokonca aj Jaguarom, Land Roverom a Pajerom. Skusal som aj oktaviu a fabiu. Uprimne povedane medzi tymi autami nejake podstatne rozdiely nevidim (az na to Pajero a Land Rover, terenne auto je pekna hovadina).

                              FYI vodicak mam 30 rokov a nabehanych asi 600–800 tisic km.

                              Neviem, ci som vadny, ale pokial to auto funguje, sedi sa v nom pohodlne a je dostatocne tazke aby som mal pocit, ze v pripade buracky som ako tak chraneny, tak mi je v podstate jedno v com jazdim. Za chvilu budem potrebovat nove auto. Ak by existoval Superb kombi, bral by som asi to, takto asi zostanem bud pri passate alebo kupim Mondeo kombi. Len tie Fordy nemaju povest moc dobrych aut. V minulej firme sme ich mali a kvalita nic moc. Zas je ale lacnejsi ako VW.

                              0 0
                              • Gumicuk  

                                No ja myslim ze co se tyce podvozku jsou vsechna dnes vyrabena auta uplne v pohode- coz se ovsem tyce normalni „pomale, opatrne“ jizdy, ale kdyz tomu trosku slapnes na perka a riznes nejakou zatacku, tak se tam hnedka zacnpou projevovat vyrazne rozdily a to nemluvim o zadnem zavodeni, treba jen o svizne, ale „bezpecne“ jizde. Kdyz jsi s tim autem jel maximalne 130km/h nma dalnici tak se ani nediv ze ti pripadlo BMW stejne jako fabie cemuz ale stejne neverim- neni to mozne.

                                0 0
                                • martt  

                                  na dialnici s tym obcas jazdim aj rychlejsie. Najviac som skusil 170 a to sa mi uz nezdalo moc bezpecne. Na passat som presiel pred desiatimi rokmi z mensieho auta a zo zaciatku som s nim jazdil celkom rychlo do zakrut. To auto je velmi stabilne az do urciteho momentu a potom sa necakane odtrhne. Takze som s nim dvakrat putoval do priekopy a odvtedy uz jazdim velmi pokojne. V podstate ma nijak nestve ak predo mnou ide S120 a nejak nasilne sa ju nesnazim predbehnut. Asi to ide s vekom, pred 20 rokmi som mal tiez celkom rad pistiace gumy.

                                  Ale zase mi to pripada dost trapne sa tak predvadzat. Jeden cas som pravidelne chodieval cez taku turecko-juhoslovansku ulicu a tam je snad otazkou cti aby kazdy zasran mal BMW alebo Mecedes aj keby nemal uz ani na chleba a aby kazdy odpich sprevadzal dym z pneumatik. Na Slovensku plati tiez cosi podobne, pre zmenu to nie su turci ale hole hlavy. A nerad by som bol v nejakom BMW porovnavany s podobnymi typmi.

                                  0 0
                                  • Vrci  

                                    souhlasim s tebou, akorát k tej S120 bych dodal, že tu buď hodně rychle předjedu nebo nechám odstup dvakrát větší než normálně. Důvod je jeden a prostej, nemine snad měsíc kdy bych nepotkal u silnice 105, 120 nebo 130 s upadlým předním kolem. Z těhle aut mám opravdu strach.

                                    0 0
                    • Cromoly  

                      Tak tak,ale jak je vidět tak je hodně lidí co chtějí platit za značku.:-)

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Myslis za znacku Skoda? Protoze ta vychazi hodne draho.

                        0 0
                        • Cromoly  

                          Taky. No ale je to věc názoru,Focusy je třeba taky kupovat:-)))))stejně jako kola jiných značek která se vyrábí zrovna tak na Taiwanu jako Author.

                          0 0
                    • peetrys  

                      Do těhle debat se moc nezapojuju, ale chci ti říct, že volit v životě vždy podle rozumu je škoda. Někdy by se mělo volit i srdcem.A kdybych se měl rozhodovat jen podle veikosti kufru, tak koupím Avii. Co z toho, že to auto toho hodně uveze, když z něj nemám radost. Tím ale opravdu nechci říct nic špatného o Octávce, určitě je to dobré auto.Chtěl jsem jen říci, že při koupi kola nebo auta, čehokoliv, se já osobně řídím nejen rozumem, ale i srdcem.

                      0 0
                      • enjoy  

                        hmm,jsem vcera videl moc pekny porsche carrera,zavazadlovy prostor tak akorat na jedny cisty trenky,v pripade potreby:-). a vubec,nejsme tak bohaty abysme si mohli kupovat levny veci.a proto mam kolo,protoze na drahy auto nikdy mit nebudu:-))

                        0 0
                  • mastihuba  

                    po zkušenostech s fokusem budu rád patriotem :)

                    0 0
                    • Cromoly  

                      To já právě taky,ale asi jsem to předtím blbě formuloval..Fo­cuse nikdy.

                      0 0
                    • tantobo  

                      Mam zcela opacnou zkusenost, trosku jsem ted na Octavii zanevrel, ale netvdim, ze uz nikdy. Uz pul roku jezdim s Focusem a jsem opravdu hodne spokojen a to si tady v tech vecech rad vybiram.

                      0 0
              • rejow  

                Rolls Royce je firma ktera diky svoji obchodni strategii dosla na hranu bankrotu a musela
                ji prevzit BMW. Navic ta jejich auta stala konstrukcne za starou belu. Kdo si chce najit paralelu mezi timhle pripadem a urcitymi vyrobci „kultovnich“ kol, ma prilezitost.

                0 0
          • Lister  

            To že jim nic nezávidíš je jen jasný důkaz toho, že uvažuješ normálně a zdravě, pokud někdo ne něčem tak maká jako lidi v podobných firmách tak si prostě úspěch zaslouží a není proč jim závidět. Jistě není to důvod proč koupit jejich produkt. Já si jednoho Authora koupil jsem s ním max spokojenej, ale naprosto upřímě musím říct, že dalšího už si nekoupím. Není to tím, že by ty kola byly špatný, ale protože můj změ+nilo se moje pojetí bajkingu. Z chrta je pohodář, tacháč nevozím a víc si užívám. A kolo na hraní to rozhodně Author není. Takže příště bude něco jiného. Co považuju za úspěch v podnikání. No myslím, že firma se zavedeným jménem se silnou pozicí na trhu a nejen u nás, ale třeba i v Polsku. Tam možná podíl na trhu nebude tak velký, ale pohled na tuhle značku je tam podle mých zkušeností trochu jiný – u nás masovka tam značkové kolo. Dále hustá si? authorizovaných servisů a partnerů, to vše je podle mě úspěch. To že nemá nejnižší procento reklamací ještě neznamená, že je ta značka tak špatná. Osobně jsme na dvou Authorech neměli ani jednu závadu, která by byla na reklamačku a to jim dáváme celkem zabrat. Dnešní doba je hlavně o penezích a tak ty jsou hlavním měřítkem úspěchu a? se nám to líbí nebo ne. Na co ti bude skvělá vize, skvělé stroje, nejlepší mechanici, nejrychlejší dodací lhůty, když si tě nikdo nekoupí? Čistě pragmaticky Author je úspěšná firma, určitě bude i nadále a 1. na trhu zástane asi hodně dlouho.

            Je jasné že se ozve hodně lidí, kteří měli problém, ale když prodáš 30tis kol tak je jasné že celkový počet lidí, kteří měli problém bude mnohem větší než když prodáš tisíc a u obou bude procento reklamcí stejné.

            K tomu Linuxu: nelze jinak než souhlasit i když já ho nepoužívám. Teď tohle taky tukám ve Firefoxu a ne v IE, ale pokud chceš mít multimediální kompík tak to bez woken ani nejde (myslím samozřejmě kvůli hrám, jinak bez problémů).

            Uf tak jsem se vykecal, asi se moc nudím, když píšu takový romány :-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              No, chtěl jsem říct asi to, že prostě Author mě neoslovuje proto že mám pocit že mu nesejde na tom jak a kdo na jeho kolech jezdí. Protože je pro ně právě hlavní měřítko prodej kol a výdělek. Jistě, to platí pro naprostou většinu firem, peníze = přežití. Ale u Authoru mi ten pocit podporuje eště masivní reklamní kampaň skoro ve stylu hypermarketu (skoro čekám až začnou rozhazovat do schránek letáky s koly Author). Prostě mi leze krkem. A s tím úspěchem – podotýkám že nijak nevisim na RB, ale prostě příklad – přečti si rozhovory s Havlenou a pak s Bartozsem (píšu to doufám správně) nebo nějakým rámařem. Každý podniká v cyklobyznysu, ale mají přitom úplně jiné cíle. Jde do značný míry o osobní měřítka hodnot, prostě pro mě objem vydělaných peněz není hlavním měřítkem úspěchu.

              0 0
              • Lister  

                Rozhovory s těmidle pány jsem četl. Máš pravdu, že každý to bere jinak. Každý má určitě jiný cíl. Havlena chtěl založit firmu, které bude jedničkou na trhu v prodeji kol a bude vidělávat spoustu peněz a to se mu určitě povedlo. Řekl bych že chování a kampaň téhle firmy je ještě velmi slabá čajíček proti tomu co se občas děje v prodejnách (už jsem třeba viděl, že si chlápek nechal předělat kolo z acery tak aby vzadu mohl mít deore na devítce – tedy přepletení náboje nové pastorky, nvoí řazení atd.. a obchodník řekl v pohodě není problém, místo aby mu poradil). Kluci z RB vsadily na image na kvalitu a renomé značky a taky se jim podařilo všeho dosáhnout a jsou v tom úspěšní. Mě je třeba RB, Sfinx, Duratec atd taky mnohem sympatičtější, ale mi jsme už kolem silně postižení a berem to spíš srdcem než hlavou. Ale pokud by třeba i díky Authoru bylo dosaženo toho, že se prodá za rok o nějakých 30 tis kol víc tak je to podle mě jenom dobře – víc kol, mín aut, zdravější národ, veselejší lidi – víc cyklistů :-) Pro člověka, který kolo moc neřeší tak Author bude asi jistota, protože ho bude vnímat jako silnou značku navíc to najde na krámě, může si to osahat a hlavně že si nějaké kolo koupí a zařadí se mezi nás.

                Teď neco trochu mimo, prosím neaplikovat na výše jemnované pány, protože ti jsou podle mě zajištění dostatečně: Pokud jde o měřítka hodnot( upřímě čekal jsem že to nadhodíš) tak většina lidí ti řekne že jasná jenička je zdraví a rodina. Teď tu budu trochu za cynika, a hodně lidí se do mě určitě pustí, ale přesto tohle napíšu a budu zase děsně chytrej a budu děsně moralizovat tak sorry :-) : prostě pokud neviděláš dost peněz na to aby si pokryl své potřeby tak je ti zdraví vcelku na hovno, protože prostě nebudeš spokojený a v pohodě. Definice zdraví taky říká: zdraví je stav dokonalé tělesné, duševní, ale i socální! pohody. Tak pro mě je to všechno tak nějak na stejno. Já mám štěstí, protože dělám práci, která mě děsně baví a dokážu se sní vcelku zajistit(nic moc jsem sice hluboko pod průměrným platem, ale zatím to stačí) – a to je podle mě asi to vůbec nejdůležitější, protože pokud nebudeš spokojený v práci nebo se jí nedokážeš zajistit tak prostě nemůžeš být spokojený v soukromí, protože tam budeš tyhle problémy přenášet. Takže pro mě spokojenost v práci kterou se uživým + pohoda v osobním životě to jsou moje hodnoty na kterých stavím.

                Sakra kam jsem se to až dostali. To byla zase myšlenková inkontinence. Jestli to takhle půjde dál tak tady budu za Jarina.

                0 0
        • Fugas  

          Já nikomu nic nezávidim a to co Author na trhu dokázal zaslouží jak píšeš opravdu obdiv. Jen jsem chtěl napsat, že se pořád nemůžu vyrovnat s tim, že hafo lidí vzhlíží k Authoru jako k nějaké modle.

          0 0
      • Volf  

        Já bych svojí angličtinou přeložil jako tvůrce / Angličan Temží odkojenej možná spíš jako spisovatel /.

        0 0
      • Jirik123  

        na ohaio mi nesahej, bylo to moje prvni mtb cca pred 10–11 lety. ted z nej mam bahnaka, presmik, kliky a predni kolo stale puvodni a plne funkcni.

        0 0
    • ajvn  

      Artur celkem neva, ale četli jste rozhovor s p. Ing Havlenou, (majitelem artura) který přepnul do samožerského režimu :-) http://www.sterba-kola.cz/…/Havlena.php?…

      0 0
      • Volf  

        Hraná skromnost byla výsadou socialistického zřízení. Bráchové toho dokázali hodně a není důvod, aby na to nebyli pyšní a proč to tajit.Nedávno byl na Plovárně Bill Gates a taky se nebál zdůraznit jak je dobrej.

        0 0
        • ajvn  

          to volf: vidíš to mě nenapadlo, spojení Havlenovi a Gejts. V každém případě je dobré, že vichni nemusíme jezdit na arturech, což se o woknech říct nedá :-))

          0 0
          • Volf  

            Nemyslím si, že by se Havlena mohl srovnáávat s Getesem, ale jen jsem chtěl říct, že pokud je někdo úspěšnej, tak proč by to měl falešně skromně zakrývat. Jinak Gates tam řekl, že se snaží najít ten nejlepší způsob jak ty vydělaný peníze vrátit zpět dejme tomu lidstvu a pokud jen polovina z toho co tam řekl byla pravda tak před ním smekám. No a když se vrátím k Havlenům, tak oni dokázali být největšími českými výrobci kol / a podle toho co jsem kdy četl tak mají svůj vlastní vývojový tým / s obrovsky širokou nabídkou nejen kol, ale i doplňků, oblečení atd. Je docela možné, že se za pát let mohou stát i jrdním z největších výrobců kol. Jinak k té české výrobě je dobrá poznámka v posledním Velu, kde Svorada píše o De Rossovi a jeho neuvěřitelně finančně náročném vybavené nutném pro kvalitní výrobu rámů.

            0 0
            • ajvn  

              Pokud jsou to tvoji oblíbenci – proč ne. Něco společného na těch subjektech je. Oba vyrábějí masovky pochybné kvality a oba je prodávají pod silným tlakem reklamy. A pokud Gatesovy peníze pocházejí z produktů jako je W98, tak by je měl spíš vrátit těm, kdo si jeho sw koupili než je dávat na dobročinnost. Jinak artur nemůže nikoho tolik trápit, nevidím málem obor s větším výběrem než jsou kola :-)

              0 0
    • Thomas  

      Za poslednich 5let mam uz treti ram AUTHOR !!! Spirit 00 (CrMo)- prakl po roce , Kinetic 01 (CrMo)- vydrzel 2 roky.Ted mam Trection 03 (Al) snad vydrzi ale pri kazdem novem zvuku uz hledam prasklinu :-)) Ale jinak jsem spokojen s geometrii me proete Author sedi a k vuli geometrii jsem do nej sel i potreti.

      0 0
    • Petr_67  

      Nic, jen mi vadí ta jejich vlezlá a všudypřítomná reklama :-/

      0 0
      • wbiker  

        Já moc nechápu, co vám vadí na reklamě. Podle mě je to v dnešní době docela častá a v tržní ekonomice:-) důležitá věc. A pokud není reklama typu „němec Hortz, a jeho zlatem ověšené ruce, s neuvěřitelně jednoduchými a praktickými věcmi“ docela ji beru. Dneska to bez reklamy nejde.

        0 0
        • Smazaný účet  

          No, ale všeho moc škodí. Když za tebou poleze pěkná holka, tak se ti to třeba bude líbit, ale když tě bude otravovat neustále, začne ti taky lízt na nervy… :o) A když si otevřu časopis VTM-Science a vybafne na mě zase Polobůh a tvůrce celého světa, tak mi leze na nervy… jako fak. Sem si u kafe čet časopisy – ABC: vyhraj kolo author v soutěži. Turista – celá stránka reklama. VTM-Science taktéž. Snad jen v sobotním magazínu reklamu neměli. Masírka, ale já mam podvědomý reflex takovýmu nátlaku vzdorovat.

          0 0
          • náčelník  

            Otázkou je, zdali by se časopisy tohoto typu bez reklamy uživily.

            0 0
          • wbiker  

            Podle mě nenjde o nic zvláštního, že se snaží prodat to co vyrobí. V jakýhkoliv novinách je reklama na x značek aut, to ještě neznamená, že bych si takové auto nekoupil, protože má všude reklamu. Znáš tu reklamu „Když nevíte coby, najdete to v…“ Myslím, že tohle je daleko vlezlejší a taky se nedá říct, že by tam lidi kvůli vlezlé reklamě lidi nenakupovali. BTW, u vás takové holky chodí?:-)))

            0 0
        • lubos  

          No u nas som videl reklamu „author bicyklov“. Dost odvazne :)

          0 0
    • náčelník  

      Od Authoru mě nadzvedla jediná věc – dres s „profesionálním revolucionářem“ Che Guevarou. Ale Author v tom není sám, ze stejného soudku byl Duratec v designu „Geroj“ s rudou pěticípou hvězdou. No fuj!

      0 0
      • cabbage  

        nahodou ten dres byl stylovej- jedina vec od autoru co se mi libila:-)

        0 0
        • rejow  

          tohle fakt nechapu, to si tam rovnou muzes dat adolfa. – nechapu co na nem vsichni vydi, dyt to byl uplny nymand ktery vsechno zpackal, jako ministr hospodarstvi a sef kubansky centralni banky vehnal kubu do chudoby a jako revolucionar uplne ztroskotal. fakt nechapu…

          0 0
          • enjoy  

            no a vidis,mi zase mame prezidenta homosexulala.to si nevyberes.

            0 0
          • cabbage  

            wow, tady zase nekdo ma rad symboly, predpokladam ze hakovy kriz alias svastiku povazujes za znak nacismu nacismus.myste­ria.cz/angrif­f/swastika.php, proste je to zajimavej drez a hotovo:)

            0 0
            • Pá-dlista1  

              No promin, ale to nemuzes srovnavat. Tohle jsou konkretni lidi co delali konkretni ciny. Ale mas pravdu, ze svym zpusobem je to taky spatne pouzitej symbol.

              0 0
            • enjoy  

              ja teda povazuju. zeptej se nejakyho nacka cim se mu zda byt hakovy kriz.

              0 0
            • Smazaný účet  

              nacistickou svastiku považuji za znak nacismu, ano. rudou hvězdu za znak komunismu, ano. a ani jedno z toho nemam rád. nepřijde mi to nijak cool.

              0 0
            • rejow  

              me zase prijde strasne kuul dres, ktery ma na obrazku Adolfa Eichmanna ve vychazkovy uniforme dustojnika SS. Proste nosit obrazek che guevary (ten slavny vyjev revolucionare je dilem kubansky propagandy, s realitou nema nic spolecnyho) s rudou hvezdou, mi neprijde koser, obzvlast v zemi kde kvuli temhle symbolum umrelo hodne lidi

              0 0
          • Smazaný účet  

            Neni to pravda, doporučuji přečíst nějakou literaturu a ne jen koukat na dokumenty v TV, kde ti o něčem budou povídat 5 minut… Navíc srovnání s Adolfem bylo hodně neš?astné…

            0 0
            • rejow  

              Svoje informace prave beru z literatury a ne z nejaky levych nebo humanizujicich platku. Takze si stojim za tim ze to byl nymand a dokud mi to nekdo nevyvrati tak si stat budu. – S adolfem jsem ho neporovnaval, ale jestli chces srovnavat tak che guevara je stejnou ikonou pro levicaky jako Adolf pro nacky, obe skupiny si najdou stejne dobry duvod dat si je na tricko

              0 0
              • cabbage  

                a akcí spojenych s palenim americky vlajky se taky ucastnis? symbol je jen nejaka kresba, nic vic, problem nejva v lidech......

                0 0
              • Smazaný účet  

                Hele, Kubu dostaly do krize USA sejma embargama, ale to je jedno. A mohl bys napsat odkud konkrétně si čerpal?

                0 0
                • rejow  

                  Fidel Castro od Roberta Quirka. Kubu primarne do krize dostal castro kdyz zkonfiskoval soukrome farmy a dalsi podniky, spousta z nich patrila americanum.

                  0 0
    • lubos  

      Proc se v tomhle threadu bavi o autach a sexualni orientaci a v threadu „co mate proti Meride“ ne ? Neni to diskriminace Meridy ?

      0 0
    • maco  

      Proti arturovi nemam nic. Sam jazdim CrMo Sector 04. To vsak neznamena, ze by som od nich kupil bike – na ich zostavy mam vlastny nazor. Dalsi nazor je ze bike sa nekupuje – sklada sa! Sectora som kupil lebo:

      1. +100 kg
      2. chcel som CrMo
      3. cena = cena spotrebneho materialu

      k tomu bodu 3) – viac rocne zaplatim za Net a HBO nez je cena tohoto ramu. A ked prdne tak ho vyreklamujem. Ked ho nevyreklamujem v dielni mi ho zavaria a bude na chodenie do roboty (alebo zimak)a ked sa to nahodou nepodari kupim novy ram. Zacne plavat – vymenim ho, budem chciet inu geometriu – vymenim ho. Takze to nejak specialne neriesim. Urcite by sa mi pacila nejaka Titanova kultovka (dural ma nejako neberie) ale pragmatizmus zatial vitazi.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.