SCHWALBE Racing Ralph UST Tubelles

37 nepřečtených
  • Indian

    www.schwalbe.com/…ppe/produkt/?…

    Zdarec. Potřeboval bych zkušenosti. Jezdil je někdo? Zajímá mě „defektnost“, přilnavost, no prostě vše. Uvažuji o nich jako univerzální pláště na můj bike v bezdušové verzi, 1/3 asfalt, 1/3 polnačky a 1/3 lehčí až středně těžký terén. Nechci rady kup jiné a dej tam duši a td. Dík Hawg…

    0 0
    • kubad  

      Dokud sou nové defekty OK – jak je víc sjedeš už je to horší, při foukání na vysoký tlak sem měl dost defektů :-(

      Než sem přešel na normální RR s tmelem NoTubes tak sem je jezdil. tuhle variantu bych ti doporučil víc.

      Rozhodně to nejsou univerzály, na sucho a pevnější terén ok. Platí pro ně to stejné co už se tady mockrát psalo o klasických RR. Trochu ujiždí v zatáčkách, na předním kole mě to dost vadí. Ale jsou rychlé a to je zase přínos. pokud chceš víc univerzál zkusil bych Noby Nick aspoň do předu.

      0 0
    • smallbrother  

      Jezdil jsem RR s duší. Podle mě to nejsou zrovna univerzály. V bahně to byla vážně tragédie (daleko DALEKO horší než Python) a k tomu defekty. Na UST nebo NT bych doporučil lepší vzorek.

      0 0
    • tutite  

      podzim jsem v pohodě odjezdil vzadu na Ralphech, a byly v tom i Beskydy, žádnej defekt, rychle se odvalují, jsou celkem objemné /vzhledem k ostatním při stejné velikosti/, takže v pohodě.

      0 0
    • Indian  

      A co FAST FRED UST ?

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak Fast Fred a univerzální plášť, to moc nejde k sobě. I ten RR je na univerzál skoro příliš slikový plášť. O univerzálu bych uvažoval až tak aspoň od NN/RR kombinaci.

        0 0
      • kubad  

        Tolik defektú co s nima sem nikdy neměl, kamoš co si je bral se mnou taky. stejné problémy, slepě jsme tuším v roce 2004 věřily testu v německém BIKE. Plášť vhodný pouze na sucho a tvrdý podklad,v žádném případě univerzál :-)

        0 0
    • Indian  

      Tak jsem koupil 2× „New Pithon Ligt UST“ (po750.-kč) ještě jsem je nejezdil,tak uvidím :-)

      0 0
      • Daf  

        Kde jsi je sehnal za tuto cenu? Jinak Pythony jsou dobry, ale me ty Light nesly po defektu zalepit. Jako ze jsem nalepil zaplatu a stejne to porad utikalo. Doporucil bych do toho nalit preventivne Notubes, nebo nejakou podobnou tesnici kapalinu.

        0 0
        • kubad  

          Stejný problém s verzí Light, bacha při případném lepení.

          0 0
          • Indian  

            Takže osmirkovat, omýt techn.benzínem a nalepit tubeles záplatu od Vela nepomáhá? Já to tak řešil bez problémů. Teda ne u Python light.

            0 0
            • Daf  

              V zadnym pripade nesmirkovat jen odmastit! Lighty nemaji z vnitrni strany gumovy zater a smirkem by jsi narusil strukturu vlaken. U jinych bezdusaku to funguje jak pises tam vlakna videt nejsou. Taky si myslim ze kvuli tem vlaknum to nejde zalepit, proste ten vzduch pres ne utika i kdyz je to zalepeny :(

              0 0
            • kubad  

              Přesně jak píše DAF, opatrně s tím smirkem, jak se dostaneš na vlákna už to nezalepíš. Bohužel taky ověřeno :-)

              0 0
            • smallbrother  

              Light verzi jedině s nějakým tmelem uvnitř! Je to strašně náchylný na drobný defekty. V závodě v pohodě, ale do večera se kolo vypustilo. Python nemá chybu,jen trochu váhu.

              0 0
    • ydaho  

      muj subjektivní názor – ralph v UST jsou vyhozený peníze.

      0 0
      • MlokCZ  

        A navíc ta váha toho UST… Já už jsem přemluvil svojí lenost a na jaře zkusím RR a NN s NoTubes.

        0 0
        • ydaho  

          jojo, jestli si to pamatuju správně tak 2,1 v UST má asi 700g

          0 0
          • kubad  

            Jestli se doniutím, jít do garáže tak je převážím :-)

            0 0
          • smallbrother  

            kolem 700 mají všechny UST, ber to jako daň za jistotu. UST s tmelem určitě vydrží víc než klasika bez duše s NT

            0 0
            • kubad  

              Kromě Fast Fredů UST pro ty to neplatí :-)

              0 0
            • MlokCZ  

              To máš sice pravdu, ale ta odolnost UST s tmelem nebude o moc vyšší než klasika s NT. To co dělá UST těžkým je materiál navíc kvůli těsnosti i bez použití tmelu nebo jiných sraček a to proti většímu defektu nemůže přeci moc pomoci. Mě to tedy přijde jako dost vysoká daň za nepatrně jistoty navíc. A ještě pokud dojde k tomu většímu defektu, tak klasika s duší na dojetí je plnohodnotná náhrada, UST s duší už je docela váhový mazec.

              0 0
            • ydaho  

              já mám Smart Sama UST, tam to za jistotu považuju, u Ralpha ne :-)

              0 0
    • smallbrother  

      ještě zkušenost, včera jsem asi po půl roce sundal gumu s NT tmelem. I když to už slyšitelně nešplouchalo, bylo ho tam asi ještě půl odměrky (dal jsem tam celou). Na celý vnitřní straně gumy byl v nerovnostech lehce šedý povlak.

      0 0
    • vit  

      A co pláště Michelin Comp S Light ust, ma někdo skušenost?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.