• michal96

    Kterej plášt bude lepší na závody dík za radu

    0 0
    • kubad  

      to záleží jestli jezdíš závody za sucha nebo v blátě :D

      klidně prdni NN dopředu a RR dozadu a je to vyřešeno

      0 0
    • Necris  

      Tyhle pláště jsou od sebe docela daleko. Potřebuješ UST ? RaR SS 2012 TLR a spokojenost.

      Jestli chceš i dopředu rychlej, tak zkus mrknout na Rocket Rona.

      0 0
    • combe  

      Jaký závody?

      0 0
    • RUSH  

      Já se přiživím: Jak je to dnes (modely 2011/2012) s orientací NN na přední kolo. Vím, že se to v minulosti dost řešilo. Díky.

      0 0
      • JayDee  

        ty drapaky na boku vepredu do V, vzadu do A (kdyz se koukas z pozice bikera)

        0 0
    • Zerocool  

      uvažuju na tuto sezónu o přechodu ze systému NOTUBES na systém UST, které pláště jsou dnes na trhu UST nejlehčí???

      Je pravda, že to v pohodě nafouknu i normální pumpou oproti Notubes, kde je třeba kompresor???

      Díky!

      0 0
      • Smazaný účet  

        Vybirat plaste podle vahy je hovadina…

        Komplet UST reseni by melo jit pumpou(dilenskou).

        0 0
        • Sidewinder  

          Pumpou jdou nahodit UST i TLR plaste.

          0 0
          • Smazaný účet  

            vsak nejsme v rozporu…

            0 0
          • MlokCZ  

            Jak které TLR, na jak který ráfek. U určitých kombinací to bez nějaké pomocné metody nejde ani s kompresorem.

            0 0
            • Sidewinder  

              Jake pomocne metody mate odzkousene? Ja maznu patky mydlem a zatim mi dilenska pumpa vzdy stacila. Nutno dodat, ze mam Fulcrumy RM3 a plaste od Schwalbe.

              0 0
              • Smazaný účet  

                kdyz jsou patky pri usazeni do stredu zlabku rafku moc volne a uti pod nima vzduch, tka pomuze „natazeni“ plaste do patky rafku montpakou. U volnych plastu je to nutnost pokud neni k dispozici kompresor se vzdusnikem.

                0 0
                • Sidewinder  

                  Myslis tim natazeni patky ke kraji rafku jen na jedne strane – nebo to snad nejak jde udelat na obou??

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    U pláště kde patka zůstane držet, tak lze docílit stavu jedna patka nahozená celá a druhá z cca 2/3.

                    Většinou ale ani tu jednu není třeba celou (pomocí duše) a stačí obě z těch cca 2/3 (dle toho jak je pláště volný se podaří o něco méně nebo více).

                    Třeba pomocí montpáky to můžeš z části nahodit.

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jde to udelat na obou. Muj postup nasazovani bezdusaku ma nekolik fazi(pri neuspechu postupuju o level vyse):

                    1. vysroubuju vlozku ventilku
                    2. srovnam patky do zlabku a pumpuju*
                    3. nahodim jedno patku montpakou a punpuju
                    4. nahodim obe patky montpakou
                    5. nahodim jednu patu dosi a druhou montlapkou
                    6. se slzama v ocich odchazim k pumpe s montpakama v kapse:) (na tohle

                    jeste nedoslo:))

                    *pred pumpovanim pokazde popatlam smetackem s jarovou vodou

                    0 0
      • scret  

        primo UST gumy bude asi hodne lehky Rocket rony… Osobne ale na UST rafkach vozim TLR plaste a pri trose sikovnosti to nahodim doma dilenskou pumpou…

        0 0
        • MlokCZ  

          2,25" UST RoR je v reálu na tom stejně jako 2,25" UST RaR (zváženo větší množství kusů od obou dvou).

          0 0
          • MlokCZ  

            A ještě tedy reálné hmotnosti. Drží se v intervalu 650–705g (dle cca 15 kousků).

            0 0
            • scret  

              uff, to je porad dost…

              Kdyz vezme ss, tak usetri cca 100g na gume a pritom odolnost bude podobna…

              0 0
              • MlokCZ  

                To je sice pravda, ale to zdaleka není vše.

                Zůstal jsem u UST a k ss se vracet určitě nebudu (ss jsem dal šanci cca 2tis. km na fullech + cca 5tis. km na 29tce, kde UST verze vůbec není).

                Těch 100g rozdílu ani neregistruju.

                Oproti tomu už registruju, že UST jedou lépe (platí pro RoR a RaR kvůli 127tpi x 67tpi pro UST x ss verzi).

                Plus k tomu výrazně lepší fungování tmelu u UST verze…

                A UST i nepatrně lépe drží (díky tomu, že jsou podajnější než ss verze, jak kvůli absenci ss boků, tak díky 127tpi).

                Šel bych dnes do UST oproti ss verzi i v případě, že by hmotností rozdíl byl 150–200g.

                V případě NN, tam už tolik UST verzi nakloněné nejsem (tam i UST je 67tpi) a už bych váhal. I NN jsem vozil více tisíc kilometrů v obou verzích (tedy jak UST, tak snake skin).

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Hmm, zajimave. Ja mel pocit ze jsi nekde psal ze UST jsou zbytecne tezke a ze bohate staci SS ktere s tmelem taky fungujou vyborne…no nic:)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To jsem kdysi asi psal. Jenže to bylo ještě před změnou kostry.

                    Dříve RaR měl pro všechny verze 67tpi a RoR neexistoval. Tam to byla jiná situace.

                    Jinak samozřejmě to není tak, že by tmel nefungoval vůbec. Funguje ne tak špatně i u obyč šlupka verze.

                    U snake skin pak o něco ještě lépe a u UST nejlépe.

                    Malé defekty to zvládne u všech verzí. U UST pak zvládne největší defekty.

                    A ono je rozdíl pak i pro UST NN (67tpi) a UST RaR/RoR (127tpi). Ty 67tpi UST mají zase o něco více materiálu a funguje u nich tmel zase o trošku lépe než u 127tpi UST.

                    Po přechodu na 127tpi u RaR UST (to samé platí pro RoR, tam jen nikdy nebyl přechod, protože RoR až na snake skin verzi byl od začátku 127tpi) už ani UST verze není extra odolný držák jako byla dříve. Ale pořád to je celkem slušné.

                    A obyč TLR verze RaR ještě dříve na 67tpi se jakž takž dala (co se týká odolnosti). Po přechodu na 127tpi je to už děsná šlupka.

                    0 0
                • Zerocool  

                  Ahoj, dnes vozím WTB nanoraptor (cca 550gr)+notubes paska + mlíko, mám s tím perfektní zkušenosti (cca 5 sezón). Hlavní negativa ale vidím v složitosti výměny plášťů.

                  Letos se chystám opět po 5 letech na Beskidi Trophy a chtěl bych něco odolnějšího, hlavně proti „přiměřenému“ říznutí, apod.

                  Uvažuji o verzi UST nebo TLR. U TLR si ale myslím, že se se to hodně blíží systému Notubes, možná bude lepší výměna pláště bez kompresoru?? A odolnost???

                  V případě UST bude asi lepší odolnost, ale horší váha, jaké pláště s přijatelnou váhou bys doporučil??? Když to dnes sečtu tak 550+páska?50+mlí­ko50=650gr. Mlíko bych asi nechal i s UST verzí a pásku taky??

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Pro Schwalbe jsem napsal v tomhle vláknu všechny rozdíly i co já preferuju.

                    Vybrat si ale musí každý sám dle jeho prefeferancí na hmotnost, odolnost, valivý odpor, fungování zacelování defektů.

                    Co se týká říznutí, tak záleží jaké říznutí. Boky jsou nejodolnější u snake skin verze (UST verze po přechodu na 127tpi už má boky odolné mírně méně než 67tpi snake skin verze).

                    Běhoun bude zase asi o malý chlup odolnější u UST verze než snake skin – zase platí pro RoR a RaR.

                    U NN není co řešit, tam běhoun je výrazně odolnější u UST verze než snake skin (obě verze stejná kostra, UST více materiálu na běhounu, takže není co řešit).

                    Na fullu jsem jeden kousek UST RaR na boku už říznul (vozit obyč TLR verze, tak budou na kaši každou chvíli).

                    U jiných značek je to pak zase jinak a jsou tam další jiné faktory (třeba u Contíků rozdílná směs pro UST verzi oproti protection a racesport).

                    0 0
                    • Zerocool  

                      Nikdy jsem se o tyto systémy nezajímal, díky!

                      0 0
                    • Zerocool  

                      Tady píšou váha http://www.stevens.cz/…4–559/c24720 590 gr je reálná??

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        To je asi nějaká úplná blbost.

                        Nemůžu sloužit z praxe u 2,1". Vozím výhradně 2,25 (případně občas ještě i širší) a 2,1" Schwalbe jsem nevozil nikdy.

                        To samé další v mojem okolí. Takže 2,25" mám převáženo opravdu hodně kusů, 2,1" žádné.

                        Blbost to ale bude každopádně, protože i udávaná teoretická hmotnost je u 2,1" UST RaR 645g.

                        Samozřejmě se občas může najít kousek, který bude výrazně mimo (jak těžší, tak lehčí), ale to bude vyjímka.

                        Na obrázku navíc mají ještě starou verzi RaR (starší vzorek). A jestli to odpovídá, tak bude ještě těžší. Se starým vzorkem byla ještě 67tpi kostra (tedy byl pomlaješí a ještě o něco těžší).

                        0 0
                    • Zerocool  

                      TLR ale dílenskou pumpou nenasadím nebo??? třeba tento? http://www.kolokram.cz/…c-evo-2.html

                      0 0
                      • kubad  

                        možná jo, možná ne :D

                        záleží co máš za ráfek

                        0 0
                        • Zerocool  

                          RED METAL ZERO

                          0 0
                          • ememem1  

                            moc velka slava to s nasadzovanim v tejto kombinacii bohuzial neni.

                            ust uplne bez problemov. jak ti pise mlok u RoR a RaR to vobec neries a ber UST. ja som mal vzadu UST RoR aj Rar a uplne bez problemov, dopredu som kvoli hmotnsoti teraz skusil NN TLR (predsaj len v UST 2.25 je to uz docela macko) a teda moc velka slava to nasadzovanie neni, aj to viac unika jak ust, trva kym sa zatmeli…co ja viem ci bych to robil este raz.

                            0 0
                            • Zerocool  

                              do teď jsem na tom vozil notubes a nasazování je fakt porod, a proto už chci změnu, ještě zvažuju systém TNT (Geax), máte zkušenosti s nasazováním? Váha lepší oproti UST

                              0 0
                              • ememem1  

                                imho to bude skor blizsie TLR jak UST kedze u UST rieseni je to o tom ze ta patka zapadne do zliabika na rafiku a okamzite tesni aj pocas celeho rozpinania kym sa nafukne takze to pomaly ide aj malou pumpickou. u TLR resp. TNT tomu tak neni, patka je urobena tak aby sadla aj na bezne rafiky. ale prakticku skusenost z TNT nemam.

                                0 0
                              • Mug  

                                Mám 3 roky Saguaro 29*2.2 TNT na CMAX s no tubes mlíkem. Bez defektu. Jednou ročně dolévám a vyndám sraženinu. Hmotnostně i odolnostně mi přijdou stejné jako UST od Schwalbe. Patku jsem nezkoumal. Na UST ráfek jsem to vždy nahodil pomocí dílenské pumpy.

                                0 0
                        • MlokCZ  

                          Přesně tak.

                          Navíc bude hodně záležet jak moc se bude snažit a jaké použije pomocné metody. Při větší snaze a šikovnosti se může podařit i bez kompresoru poměrně často.

                          0 0
                      • ememem1  

                        bezne tlr bez snake skin upravy bokov bych neskusal ani omylom, odolnost bokov nula bodov.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          U obyč verze není problém jen u boků. Boky dle terénu u někoho přežít mohou.

                          Problém je ještě více s odolností běhounu. Ale i tady to občas někomu přežije…

                          0 0
                      • scret  

                        da se, ale chce to sikovny ruce a dobrej grif:)

                        S UST gumama budes mit klidek, to nahodis na druhy stouchnuti…

                        a jak pise Mlok, snake skin jde asi nejhur na UST rafek, ikdyz obyc tenka EVO TLR verze jde skoro stejne blbe, ale diky mekcim bokum se nakonec nahodi driv…

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Doplním, že snake skin verzi (nový kus) hodně pomůže nahození na aspoň tak 0,5 hodiny (nebo lépe déle) s duší a nafoukání na max povolený tlak.

                          Pak chytne tvar a už jde následně bez duše nahodit lépe.

                          0 0
                          • scret  

                            mam vyzkouseno u vic kusu, ze nepomohlo ani nahozeni pres noc s dusi… za to mi ale funguje nahozeni patek cca do pulky a pak rychly foukani, pripadne s pomoci lehkeho striknuti tmelu do patky rafku…

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Nahození části patek (někdy až 2/3 obvodu) také pomůže a také jsem používal.

                              Když je blbý kus pláště, tak je potřeba všechny ty metody kombinovat.

                              Já mám kompresor, tomu u té nejhorší kombinace snake skin + UST ráfek to nahození z duší na 0,5h+ stačí samotné téměř vždy.

                              U nejhorší kombinace co jsem kdy nandaval (Marathony Supreme, které nejsou ani TLR a mají dost volné patky) jsem nejprve nahodil s duší. Pak nahodil co největší část obvodu patky, dal předem opravdu hodně tmelu (120ml), tmel hodně rozlil po potkách. A takto po hodinovém boji pomocí kompresoru jsem to nakonec nahodil s tím, že tmel byl všude možně (i nahozené patky nejdřív vůbec netěsnily a stříkal všude tmel).

                              Použít tmel předem (ještře před nahozením), tohle používám až jako poslední možnost. Tedy s kompresorem až na ojedinělé případy typu těch Supreme vůbec.

                              A to proto, že rád zkontroluji na vyšším tlaku jestli plášť ok. A kdybych náhodou narazil na vadný kousek, který ustřelí z ráfku, tak ustřelí bez tmelu a nebudu mít tmel všude (jako se mi jednou jedinkrát stalo u vadného NN UST 2009).

                              Takže vždy nejprve nahodím, nechám většinou přes noc (lze jen u plášťů, které aspoň trochu těsní i bez tmelu) a až druhý den doplním tmel.

                              0 0
                              • scret  

                                jj, taky jsem driv delaval, dneska jsem uz trochu flegmous a nechci se s tim moc s..t a tak to nahazuju osvedcene kombinace rovnou s mlikem a pak pripadne hodim pres kola kus igelitu, aby kdyby nahodou, tak bych nemel kolarnu zadelanou od mlika…

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  v kolarne je to vpohode, ale kdyz to vyskoci v predsini, to je pak radosti:DD

                                  0 0
                                  • scret  

                                    tak ja to mam otevreny – kolarna je propojena s predsini a ta vlastne pak s kuchyni (ta je nastesti ale za rohem:) )

                                    Navic kolarna je napul i pradelna:)

                                    0 0
                          • Zerocool  

                            kde nakupuješ pláště swal.?

                            0 0
                      • radek.n1  

                        Já jsem tenhle plášt na Fulcrumy nasadil bez problémů. Možná jen klika :-).

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        K UST Contíkům se musí vyjádřit jiní, ty jsem nikdy nejezdil. Dlouhodobě jezdím akorát RK protection ve 29".

                        A k protection verzi můžu říct, že je opravdu odolná. Black chili sice má, ale konstrukce protection verze je extra tuhá (ještě daleko tužší než snake skin u Schwalbe) a grip nic moc (moje nadávání na grip RK pretection si můžeš najít v historii).

                        RK ale opravdu skvěle jedou a to i v protection verzi.

                        K odkazu můžu říct pouze to, že kecají. UST verze RK nemá black chili a to ani 2013 modely (a ještě se píše jen s jedním l).

                        0 0
                      • Zerocool  

                        JE TO REÁLNÁ VÁHA??

                        0 0
                        • scret  

                          ve 2,0 ano…

                          Mel jsem je na KHSu… v ty 2,0 jsou to ale hrozny uzovky… ikdyz drzely paradne…

                          0 0
                      • ememem1  

                        az na to ze skutocna hmotnost je o 100g vyssia, neviem kde to zobrali. a navyse neviem jak tento modelovy rok ale minuly tusimze UST od conti nemali black chilli zmes cize len tu uplne obycajnu, docela zufalu.

                        ja by som uz len z hladiska hmotnosti moc po inom jak po schwalbe ani nepozeral, navye maju aj dobre jazdne vlastnosti. ak to chces vyslovene na zavody mozno este geax saguaro.

                        0 0
                      • scret  

                        Kdyz uz Contiky, tak dopredu XK a dozadu klidne RK…

                        Oba dva super gumy…

                        XK jsem mel 2,4 UST a ted je mam na KHSu ve 2,2 RS…

                        RK jak jsem psal niz, jsem mel ve 2,0 UST…

                        0 0
            • Zerocool  

              to je řacha a ty TLR od UST se liší čím???

              0 0
              • MlokCZ  

                To zase záleží jaká verze TLR. A také jestli RaR, RoR nebo NN.

                Obyč verze TLR RoR a RaR je stejně jako UST 127tpi. A ještě je výrazně lehčí. Obyč TLR verze je tedy ze všech verzí nejrychlejší (oproti UST ale rozdíl minimální, až snake skin je už trošku znatelněji pomalejší).

                Obyč TLR verze RoR a RaR jsou ale už děsně tenké šlupky, takže proti UST už opravdu mizerná odolnost a ze všech verzí nejhůře funguje tmel (to je dané tím, jak jsou tenké, pak tmel nefunguje tak dobře).

                Snake skin verze oproti UST srovnaná výše.

                A konstrukčně se liší obyč verze oproti UST tím, že UST má více materiálu (tím je odolnější a lépe funguje tmel a tím je také výrazně těžší). U UST verze je ten materiál ale podajný (tedy žádná tuhá vrstva), takže téměř vůbec nezhoršuje valivý odpor.

                Snake skin verze má pak zesílené boky (a to tužší vrstvou) a k tomu navíc se liší celá konstrukce pláště, snake skin 67tpi oproti UST a obyč verzi 127tpi.

                127tpi verze lépe jedou, ale zase se tím trochu snižuje odolnost. Proto je teď snake skin a UST cca nastejno odolností (boky jsou u snake dokonce o chlup odolnější než u UST).

                Dříve když ještě byly všechny verze 67tpi, tak UST byla nejodolnější.

                U NN je to zase trochu jinak díky tomu, že tam jsou všechny 67tpi.

                0 0
              • MlokCZ  

                A pak se liší ještě patky.

                UST verze má UST patky, které jsou tlustší a díky tomu těsní nejlépe a pomáhají s nafoukáním pláště (jak jsou tlusté, tak u UST ráfku vyplní celý středový žlábek a při foukání to nemá tolik kudy utíkat).

                TLR patky jsou také už přizpůsobené pro použití bez duší. Ale tvarem a tloušťkou jsou pořád stejné jako byly kdysi obyč patky.

                A mají jen povrch který lépe těsní než starší obyč patky. Plus jsou dělané těsnější (větší kontrola na přesný průměr v místě patek), což zabraňuje svléknutí pláště z ráfku. UST patky tohle mají také.

                A pak samozřejmě UST pláště těsní i bez tmelu a je to u nich garantované.

                Obyč verze bez tmelu bez šance. Snake skin na hraně (tedy většinou udrží tlak nějaký čas bez tmelu, ale dlouhodobě to bez tmelu použitelné také není).

                0 0
                • Zerocool  

                  Takže pokud chci maximalní ochranu a lehkou vyměnitelnost v domácích podmínkách tak nejlépe vychází UST 127tpi + tmel a bez pásky??? S TLR snake skin bych si asi oproti klasika + páska + tmel moc nepomohl co se odolnosti ani manipulace týče??

                  0 0
                  • kubad  

                    UST pneu se dává jen na UST ráfky, a tam je to bez pásky.

                    na UST ready ráfky potřebuješ pásku.

                    na obyč ráfky UST pneu nepatří

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Manipulace ano, odolnost ne.

                    Na manipulaci je snake skin verze ze všech nejhorší. Chová se jako obyč TLR verze + navíc díky tomu že má tužší konstrukci, tak klade větší odpor při nahození a tam kde by obyč verze už naskočila, tak snake skin nemusí.

                    Kombinace snake skin plášť + UST ráfek je pak asi jedna z nejhorších kombinací na nahození vůbec.

                    Odolnost jak už jsem psal je třeba rozlišit dle konkrétního typu.

                    Pro RoR a RaR:

                    • boky nejodolnější snake skin verze (tuhá snake skin ochrana + 67tpi jeo něco odolnější než 127tpi u UST + jen vnitřní měkčí vrstva i když silnější)
                    • běhoun hodnotím ± nastejno (tam více vnitřního měkčího materiáluu UST cca kompenzuje menší odolnost 127tpi kostry)

                    Pro NN, kde jsou všechny verze 67tpi:

                    • boky ± nastejno (snake skin vrstva ± nastejno s tou vnitřní měkčítlustší vrstvou a kostra je stejná)
                    • běhoun jasně odolnější u UST (kostra stejná, UST má vnitřnívrstvu na­víc)

                    Jedna věc je ale samotná odolnost a druhá pak když plášť nevydrží a dojde na tmel. Tam zase něco UST získá.

                    0 0
                    • RUSH  

                      Ještě jedna drobnost, jinak v ostatním souhlasím s Mlokem. Verze SS se totiž vyrábí jen v šíři 2,25, šíře 2,1 bohužel v nabídce chybí. UST verze se vyrábí v obou šířkách. V šířce 2,1 existuje ještě provedení Double Defense, které je ale dražší než UST (váha podobná).

                      Jezdil jsem UST ráfky + CrossMark 2.1 UST, nyní (1 rok) jezdím ZTR ARCH EX + RaR+NN 2,25 TLR SS. Jako variantu na současné ráfky pro sebe vidím právě RaR + NN UST 2.1

                      0 0
                      • ememem1  

                        pri 2.1 je vdaka 127TPI kostre rozdiel na hmotnosti tak maly ze nema zmysel ine jak UST ani len uvazovat. odolnost len minimalne mensia, asi preto tam SS TLR docela logicky vobec neriesia.

                        DD nema v kombinacii s mliekom vobec zmysel uvazovat, je to aj s dusou asi ododlnejsie jak ust cize bez duse to postrada zmysel ale ide to vyrazne horsie jak ust cize ten minimlany zisk na hmotnosti sa vobec neoplati. DD bola vyborna varianta ked nebolo UST a chcel si odolnost aj za cenu horsieho odvalovania. (roky som to jazdil).

                        0 0
                        • Zerocool  

                          Takže RoR UST dpředu i dozadu??? Nebo NN UST dopředu a RaR nebo RoR Ust dozadu?

                          0 0
                          • RUSH  

                            Mě přijde varianta RaR + NN univerálnější (mluvíme o maratonech). RaR se odvaluje vyborně, NN (vepředu) Tě na asfaltu nezpomaluje a v těžším terénu podrží.

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Pokud Schwalbe, tak bych dal NN/RaR UST nebo RoR/RaR UST. NN x RoR je i na předním trochu znát jak to jede.

                            0 0
                            • claid  

                              no jo, ale RoR 2,25 se podle katalogu pro r. 2013 ve verzi UST nedělá. To bylo asi minulý rok ne?

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Ano, do 2012.

                                2013 RoR, tam je to zabité úplně (to už jsem tu řešil jinde). Takže já si nakoupil do zásoby UST RoR 2012.

                                0 0
                          • scret  

                            volil bych osvedcenou kombinaci NN/RaR… v jaky verzi si uz rozmysli sam…

                            0 0
                      • MlokCZ  

                        Jak jezdím jen 2,25", tak to mi ani nenapadlo zmínit.

                        Co se týká double defense, tuhle verzi bych rovnou škrtnul, i když odolnost bude nejlepší. Ta prostě nejede.

                        0 0
                  • MlokCZ  

                    Páska vůbec nezáleží na typu pláště. Páska záleží na použitém ráfku.

                    Já vozím výhradně UST ráfky, takže nikdy žádná páska (pro žádný typ pláště).

                    0 0
                    • Zerocool  

                      vozil jsem UST ráfek s notubes a pásku jsem dával těsní to lépe kolem ventilku..

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Co znamená těsní lépe kolem ventilku? Mně tedy těsní kolem ventilku všechna moje UST kola perfektně (konkrétně troje STčka dříve a teď dvoje Red Metal 29 XL a dvoje Red Zone XLR).

                        A ani jsem nikdy nemusel měnit zatím žádný UST ventilek (a to ani u nejstarších STček, co máme ještě doma, které mají už 5 let).

                        A pokud myslíš patky v místě u ventilku, tak ty už jsou stejně v patkách ráfku a ventilek už na to nemá žádný vliv.

                        0 0
                      • scret  

                        nesmysl…

                        Stejne jak pise Mlok…

                        Testovano na cca 8 parech kol mych a v mem okoli… UST ventilky nikdy neutikaly a tesnily…

                        0 0
      • kolda  

        ja vozim na Cmaxech TLR snake skin a prijde mi to nejlepsi pomer vaha/vydrz.

        0 0
    • Sidewinder  

      Stale se tu pise o bocich z papiru u obyc Schwalbe. Plati to i pro noveho Rocket Rona 2013?

      Ptam se proto, ze mam Ralpha 2012 SnakeSkin a nyni jsem poridil RoR 2013 a boky sice jsou poddajnejsi a o fous tenci, ale zadny velky rozdil proti tomu SnakeSkin to tedy neni.

      0 0
    • Smazaný účet  

      ralph

      btw 100

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.