nobby nic model 2008, 2009, 2010 ?

55 nepřečtených
  • ferda

    Ahoj, nevite, v cem se lisi plast Nobby Nic z modelove rady jednotlivych roku? Na internetu se daji sehnat za rozdilne ceny, nekdy az skoro 100procent. Diky

    0 0
    • MlokCZ  

      2008 – směs triple compound

      2009 – totožný vzorek jako 2008, směs triple nano compound, v praxi rozdíl oproti 2009 zcela minimální

      2010 – přepracovaný vzorek, změna úhlu některých figur, nepatrné zvětšení figur, zadní plášť má vnější vzorek orientovaný stejně jako přední a střední figury nemají už náběhové hrany, teoreticky měl být o pár gramů lehčí, prakticky je naopak o pár gramů těžší, v praxi ještě nemám 2010 verzi vyzkoušenou. Po přepracování by měl být nepatrně rychlejší i nepatrně lépe držet, jestli to tak opravdu bude se uvidí.

      Bral bych 2010 model.

      Pokud se berou rozumné ceny, tak určitě nebude rozdíl 100%. 2010 všechny verze mají za slušné ceny na bike24:

      http://www.bike24.com/1.php…

      Určitě ani ve slevě nikde neseženeš starší verzi o 100% levnější.

      A u nás můžeš zkusit 2010 verze za slušnou cenu na bikez.

      0 0
      • MlokCZ  

        A ještě jsem zapomněl směs, ta je pro 2010 stejná jako 2009.

        0 0
        • Black knives  

          Mám na předním i zadním kole model 2009. Spokojenost, jen docela dost ubývá. Ale to nevadí. Co je však horší, v Rychlebech jsem jej na jejich žule řízl na boku. Model 2010 by snad měl mít i nějakou ochranu bez přidání váhy?

          0 0
          • jonti  

            Ochrana bez pridani vahy == Magie.

            Kdyz casto jezdis po ostrych skalach tak zkus zesilene verze.

            0 0
          • MlokCZ  

            Tak to minimálně snake skin verzi kvůli bokům, lépe ale double defense, ať je odolný celý.

            V partě už všichni vozíme delší čas pouze double defense nebo UST verze (a to nejen NN, ale i RR a Fat Alberty) a defektů opravdu minimum.

            Obyč verzi že bude odolnější nevěřím vůbec.

            0 0
            • ememem  

              tak tak, DD je nezncitelny, za 2 roky ani jeden defekt (este s nazvom alpencross), co sa tyka obych EVO verzie vid. moaj skusenost tu – ememem || 26.04.2010 11:50:5

              0 0
            • ememem  

              mimochodom, to jazdia DD s dusou alebo bez? sa pytam lebo prave dost vaham ci objedant UST alebo skusit DD ako notubes, predsaj len mne sa to UST zda uz dost tazke, vyse 200g na jedno koleso oproti normalnemu a v druhom threade pise rychlej turista ze rozrezal aj UST. ja co som mal DD s dusou a bolo to OK tak rozmyslam ze to skusim aj ako notubess len sa neviem rozhodnut.

              0 0
              • MlokCZ  

                Všichni vozí s duší. Nikomu se zatím nechce babrat s bezdušovou sadou, všichni to mají na dušových ráfkáchl.

                Osobně bych vozil na dušových ráfkách DD verzi a na UST ráfkách UST verzi. Takhle si to navzájem nejlépe sedne.

                Ten FF UST bych nepočítal, ten neváží pomalu ani jako ostatní Schwalbe v obyč dušové verzi.

                Váhový rozdíl by ale měl být určitě menší. NN UST 2,25 do 2009 většinou kolem 710–720g. 2010 tu už bylo několikrát kolem 750g, takže o trošku více.

                DD NN 2,25 bude kolem 650g v reálu.

                Takže rozdíl je cca 100g.

                0 0
      • ferda  

        diky.. dival jsem se na bikez.cz, mam to kousek k vyzvednuti.. myslis, ze prodavaji modely 2010 ?

        viz http://www.bikez.cz/…c-evolution/

        0 0
        • Hnoj  

          2.4 SS, 2.25SS, 2.25Evo bílé mám modely 2010, 2.1" pořád jen 2009.

          0 0
      • biker jura  

        předpokládám, že už máš za sebou hodně testovacích km, takže se ptám, jak je na tom model 2010 oproti předchozím?

        díky (mám pocit že už jsi to někde psal ale nemůžu to najít)

        0 0
        • MlokCZ  

          2010 model mám už teď odježděný docela hodně. Problém je ale v tom, že 2010 jsem jezdil 2,4 UST NN (2,25 vůbec). A do 2009 to byly zase pouze 2,25 UST NN.

          Takže to srovnání není úplně fér.

          2010 jasně nejlepší grip (a to znatelně), myslím, že má i lehce měkčí směs. Otázkou ale je čím je ten rozdíl daný nejvíce. Jestli směsí, vzorkem nebo šířkou. Nebo nejspíš od každého trochu.

          PS: Teď tu mám připravený na nahození 2011 (ten 2,25 UST). Opět otázka jestli se bude lišit nebo ne (má psanou opět jinou směs, což ale neznamená, že nebude téměř stejná).

          0 0
          • biker jura  

            díky to mi celkem stačí, valivý odpor asi moc neporovnáš když jsou různé šířky, že?

            0 0
            • MlokCZ  

              U valivého odporu ta šířka vliv má docela dost (pro stejný ročník NN se to v měření docela lišilo), takže těžko srovnávat.

              Pocitově to jelo jasně hůře, ale na druhou stranu nic tragického. I přes vyšší valivý odpor jsem si na tom odjel svojí nejnáročnější vyjížďku (kilometry + převýšení + terén), co jsem kdy jel.

              Kde to bylo nejvíce znát, že to hůře jede, tak v partě, kde jezdímě pár lidí ± stejně a jel se nějaký delší výjezd po rychlém povrchu (asfalt, pěkná cesta v lese).

              A protože takových výjezdů jezdím docela dost a trochu mi to vadilo, tak letos zase dávám ty 2,25 a navíc NN/RaR (takže rozdíl bude výrazně větší díky RaR na zadním).

              0 0
              • biker jura  

                mě hlavně zajímá jestli opravdu ten valivý odpor snížili, jak píšou. Je pravda že asi o udajných 15% to nebude, protože to by na tom byly lépe jak RR, ale zase možné je vše, RoR je taky rychlý jako RR. ten starý NN měl tuším 26W.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Nemám měření pro 2010 a to moje srovnání je o ničem, když je to jiná šířka.

                  Teď jsem stáhnul test 2011 modelů a tam je NN ve 2,4 a má 28,4W, což je mírné zlepšení.

                  2,4 model byl na téměř 30W starší ročníky (nemám ale 2010 model, jen starší).

                  2,25 se starší pohyboval kolem 28W (26W neměl NN 2,25 nikdy, pouze UST bez duší se dostal na 25W, bez duší ale RaR má 20W), takže teď by mohl jít někam k 26–27W pro 2011.

                  Oproti tomu hodně nahoru s valivým odporem šel přední Fat Albert. Což se ovšem dalo čekat, protože dostal měkčí trojsměs Trailstar (oproti tomu zadní FA i NN mají Pacestar). Šel až na 37,8W, což je docela dost, na předním kole se to ale ještě dá a zato bude určitě zase o dost lépe držet.

                  Zadní Fat Albert šel nepatrně nahoru taky a to na 31,3W (měl dříve 30W). Oba ty FA jsou pro 2,4 verzi.

                  Takže pro 2011 už je to zásadní rozdhoní, jestli NN nebo FA, rozdíl se opět zvětšil jak v gripu, tak ve valivém odporu. Je to dobře, předtím si byly moc blízké.

                  Na základě těch výsledků bych rovnou šel do 2011 verze. A chválí 2011 verzi NN, že hodně dobře drží v zatáčkách.

                  0 0
                  • biker jura  

                    díky moc, takové srovnání jsem potřeboval. Mohl bys sem ještě hodit ten odkaz na test? Rád bych kouknul ještě na jiné gumy jak na tom teď jsou. díky

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Je to za 2 euro stažené ze stránek německého bike magazinu.

                      http://www.bike-magazin.de/…

                      Můžu sem pak hodit později (teď to nemám u sebe) aspoň třeba tu přehledovou tabulku valivého odporu. Jinak se mi nechce moc volně zveřejňovat jejich placené články, když je navíc poměrně aktuální.

                      0 0
                      • biker jura  

                        jj díky, mě zajímá ještě hlavně maxxis Ikon a ten tam zrovna je. Jeho odpor bys mi řekl? ;-) díkec

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Ty vypadáš jako jeden z mála, který se v těch Maxxiskách vyzná :). Nemáš náhodou tip na nějakou osvědčenou kombinaci, která by se dala použít jako alternativa k NN/RaR?

                          0 0
                          • biker jura  

                            no k RR bych doporučil aspena. mám ho na kole ted a jsem mile překvapen jede hodně dobře a drží mnohem líp než třeba crosmark (to je guma která mi vubec nesedla a už bych ji na kolo nedal) Jinak mám ještě monoraila, toho mám na předku a ten na suchu drží možná líp než NN, ale jak je troška blatíčka zalepí se a je to slick. Jinak k NN by mohl patřit ignitor, ale bude o kus pomalejší. Myslím že kombinace NN/RR nebo MK/RK(xk) je pořád ta nejlepší od ostatních, Já vozím maxxis pač je to sponzor tak nemám na výběr, jen mě zajímá konkurence;-) Ale ten aspen je dost dobrý.

                            0 0
                        • MlokCZ  

                          Maxxis Ikon dopadnul pěkně blbě. Nejen valivý znatelně přes 30W (a to jak 26, tak 29 verze), ale i horší hodnocení gripu než NN (a to v obou kategoriích gripu, tedy i zatáčky).

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Prosím tě co je na vodorovné ose za hodnotu?

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              To co už pořád stejně měří Bike magazin už roky a pořád se tu srovnává. Tedy výkon potřebný k udržení rychlosti 20km/h a zatížení 50kg (tzn. zhruba odpovídá zadnímu kolu u 75kg jezdce + kolo).

                              0 0
    • Smazaný účet  

      mě už ten NN sere.. mám najeto cca 500 km a 3 defekty :( vždy od nějakýho malinkýho trnu. Drát, model asi 2009

      0 0
    • alex33  

      NN 2.4 šnekskin loni 2009 najeto 100km v terénu šly s kola držely parádně ale kovadliny do kopce jsem se vlekl jako šnek hned jsem je prodal.

      Letos model 2010 SS montováno bez duše najeto 500km ale celkem jim ložím volné šutry,pevné ostré šutry,kořeny.trny větve prostě beskydy drží bez ztráty květinky dokonece i jedou samo po asfaltě brzdy,vím že do nich půjdu znova.

      Mají asi jinak udělanou tu ochranu boků,síť vláken je je jemnější.Výborná šířka i váha

      0 0
      • Smazaný účet  

        vidis, ja na NN 2,4" prezul z timberwolfa a lebedim si jak to krasne jede:))

        0 0
        • ferda  

          taky si rikam jeslti neni nekdo narocnej, vozim uz par let fat alberty a neprijde mi, ze nejedou :)

          0 0
          • MlokCZ  

            Současný FA 2,4 jedou stejně jako NN 2,4 (dle měření na chlup stejně rychlé). Ale jinak souhlas, oboje jedou velmi slušně na objem a použitý vzorek a jak drží.

            0 0
        • kassar007  

          Heh … z timberwolfa by sis lebedil na cemkoli :-D

          0 0
          • Smazaný účet  

            stejne je to o hlave;) Jinak jsem zvedav, TW drzel porad, zakousnul se vsude a nepustil. NN oproti nemu ma jistejsi vedeni v zatacce na tvrdem povrchu, mensi spunty se tak nedeformujou. Uvidim az to pustim nekde poradne dolekopcom:)

            0 0
            • kassar007  

              Jo ja jezdil pred tim na podobnych plastich jako ty. TW, maxxis minion, atd. a NN me docela prekvapil. Nesmis cekat, ze to bude drzet jako sjezdovy gumy, ale da se na tom jet docela plaba. Ve vetsi rychlosti a naklonu ma tendenci trochu ustrelovat, ale aspon je vetsi zabava :-). Jinak me prekvapil svoji odolnosti mam vezi DD a nalozil jsem mu docela slusne v Brdech (kameny v rychlosti, koreny, rosti) a drzel dobre. Na to, ze vazi polovinu co plaste co jsem jezdil drive, je to celkem v poho. Uvidime az na nem najedu vice. Zatim ma 250km a zatim bez ztraty kvetiny :-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                DD verzi nemam, tak si jdu radeji zkontrolovat lepenicko-samolepky nemam rad.

                0 0
                • bestom  

                  Koupil sem nedavno Nobby nica 2010 2.25 DD ,udělal z toho bezdušák pomocí kitu od Rubeny na klasické ráfky a maximální spokojenost .mám ho na předku ,v terénu drží opravdu na všem ,skvělá stabilita,jistota ,pohodlí ,s tmelem tam dávám nižší tlaky , odvalování parádní ,akorát na asfaltu se člověk trochu nadře

                  0 0
    • Danikklotz  

      Zdar, mam doma velmi malo jezdene UST verze NN – 2,4 a 2,25.

      Jete malo, foto zaslu. Cena prizniva…Presel jsem na dusove rafky.

      Dan

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.