• Sumss

    Zdravím,

    snažím se najít rozdíl mezi směsí Pacestar (jedno zda snakeskin/liteskin) a Performance. Rád bych koupil na svého GT Avalanche novou gumu dozadu, vepředu mám 2.1 Nevegal a hodlám h ponechat, protože se rád svezu v terénu. Dozadu chci dát něco rychlejšího, tak sem zvolil RaR, patrně v 2.1, ale nevím,jakou směs zvolit. Liší se výrazně 2015 verze od 2014?

    Díkes

    0 0
    • misko  

      Kludne si kup obe a skus rozdiel, Schwalbe aj tak max. do par mesiacov zjazdis (ak aspon trochu aktivne jazdis) ani nebudes vediet ako.

      0 0
      • ememem1  

        len tie najvyssie verzie. performance vydrzia dost dlho a podla vsetkych testov okrem par gramov navyse netrpia ani vacsim valivym odporom ani horsimi jazdnymi vlastbostami. ich problem je ze sa nedaju moc pouzit ako tubeless kedze sa vyrabaju len zo slupka bocnicami (bez snake skin). a ten chybajuci snake skin je icj trocha slabina aj ked jazdis s dusou.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Já mám naopak dobrou zkušenost s verzí performance jako bez duše. Nasazováno na ráfky TR a vždy na první pokus dilenskou pumpou. Maji kostru myslím 62tpi (nebo tak nějak) a diky tomu vice gumy na behounu a Bocích, takže tmel nikde neprolina, jako u lepších verzi. Tmel jsem jen v plasti protrepal, kolo protocil a bylo hotovo.

          0 0
          • Paja  

            Uplne stejna zkusenost, na UST rafku mam RaRa performance vzadu cca pul roku bez problemu, narozdil od SS verze tmel neprochcava. Pritom maji stejny tpi 67, asi ta mekci guma na trojsmesi vic propousti vzduch.

            0 0
      • mr.nikdo  

        Nevim, ale zatim mi nejvice vydrzel prave RaRa Pacestar Snakeskin. Nejakych 5,5 tis. km.

        A ted jezdi vepredu na dalsim kole.

        0 0
        • ememem1  

          vpredu problem neni ale vzdu to teda neni drzak ani nahodou. to by bolo este ok vzhladom na urcenie len mam pocit ze tie dobre jazdne vlastbosti vydrzai len kym sa neosupe ta najvrchnejsia vrstva a to je vzadu ozaj len par sto km.

          0 0
          • jIrI___  

            Přesně jak píšeš. Jakmile se u RaR „zarovnají“ prohlubně ve středových figurách, tak vlastnosti pláště jsou úplně v čudu. U mě to trvá zhruba 800 km :(

            0 0
            • ememem1  

              mam obavu ze este o nieco skor pricom zacne citelne horsie ist.

              0 0
          • mr.nikdo  

            Celou dobu byl vzadu. Dopredu sel az na uplne doziti.

            Ale mas pravdu. Vzadu jsem ho nemel a nenajel jsem na nem to, co jsem na nem najel.

            0 0
    • antt  

      jestli je rozdíl ve směsi u 2014 a 2015 to netuším, ale rozdíl Nevegal 2.1 a Schwalbe 2.1 je docela velký. Pokud nechceš užší gumu na zadek záměrně, tak vem 2.25, ta je přibližně stejně široká, jak 2.1 u Nevegalu. Jinak jak už bylo napsané, performance je tvrdší, těžší, ale vydrží dýl než pacestar

      0 0
      • Sumss  

        fakt? Tak to jsem netušil, to je určitě dobrá rada ;) zase si říkám, že by možná díky menšímu odporu jsem vzal 2.1 a to by oproti nevegalu byl asi mega skok :)

        0 0
        • antt  

          ten skok zase tak mega nebude, pokud máš na mysli tu šířku, ale rozdíl tam je, tak ať se toho nelekneš :)

          I já mám momentálně 2.25 ve předu a vzadu 2.1

          na celopéru 2.4 ve předu a 2.25 vzadu, všechno schwalbe a spokojenost

          0 0
    • jincom  

      Mám Ralph Racing vzadu asi týden, verzi Performance 2015 29", a horší plášť jsem asi ještě neměl. Co na tom, že je lehký, když nejede ani na asfaltu, na mokru podlkuzuje a i v terénu máte pocit, jako byste jeli na rozotpeném asfaltu. Vepředu mám Rocket Rona a ten je podstatně lepší. Jediné, co se mi na RaR jakž takž líbilo, bylo držení stopy a pohodlí ve sjezdu. Ale je to skoro až nuda mít plášť, který projede dolů vším a člověk ani nemusí pořádně vybírat stopu. Měním za Maxxis Ikon a jsem zvědav na porovnání…

      0 0
      • ememem1  

        4 a 5 vetou docela dost rozporujes druhu, mas v tom nejak docela hokej.

        0 0
        • jincom  

          V čem vidíš ten hokej? Já mluvím o MTB :)

          0 0
          • ememem1  

            nejede, podkluzuje ale drzi stopu a je pohodlny…

            0 0
            • jincom  

              Podkluzuje na morku do kopce, stopu drží ve sjezdu, hlavně ve velkých kamenech a na kořenech ;)

              0 0
              • pepek  

                Na morku podkluzuje asi všechno, ale ještě jsem to nezkoušel.

                0 0
                • madcat  

                  Ono taky není úplně snadný najít někde v lese na trailu morek, na kterým by to člověk mohl vyzkoušet, že…

                  0 0
      • Motyll  

        Hmm, tak pokud tohle píšeš o RR, tak jsem zvědav na hodnocení Ikona…

        0 0
        • JakeF  

          Proč? Je to guma o třídu jinde než RaR. Větší rychlost na asfaltu bych si od něj ale taky nesliboval…

          0 0
        • jincom  

          Taky jsem zvědav a rád se o svoje hodnocení podělím, byť bude samozřejmě subjektivní, protože každému sedí něco jiného.

          0 0
      • maros.77  

        Napsat takovou snůšku blbostí chce podle mě hodně velkou odvahu !!

        Jezdím vzadu RaRa Evo na bezduši v 2,1", mám cca 80kg, mám na něm najeto asi 4 tis. km, pořád se dá jezdit(pochopitelně v suchu), jezdím 50/50 asfalt a AM tratě lesem a vůbec bych se tohodle pláště nebál, teda víc než své chyby.

        0 0
        • jincom  

          Proč nazýváš moje zkušenosti snůškou blbostí? Jen proto, že se liší od tvých? Blbost je to, že srovnáváš moji verzi Performance s verzí Evo, navíc ty to jezdíš jako bezdušák, já s duší.

          0 0
          • ememem1  

            nicmenej jak som ti napisal vyssie mas v tej svojej skusenosti dost rozporov.

            0 0
          • Polka  

            Jde o zkusenosti vetsiny. Performance bude o neco tvrdsi. Jediny co se zaklada na pravde je to chovani na mokru, ale kterej porovnatelnej plast je na tom lip? Jedine neco extra mekkyho. Asi taky bude problem v pilotovi.

            0 0
      • scret  

        v jednom prispevkusi rozporujes vlastne sam, cos napsal… U me dobry:))

        0 0
    • gs9  

      Mam ve predu i vzadu nobby nic evolution line 2,25 v kevlaru 27,5 a taky bych rad neco rychlejsiho na zadek, nechtel by udelat nekdo vymenu aby mel stejne jako ja nobby ve predu a v zadu neco rychlejsiho? Plast je skoro novy

      0 0
    • McBlacky  

      performance jsem měl jen jedny NN a přišlo mi že ta směs je tvrdší a na kořenech víc smeká, na běžný ježdění v tom ale rozdíl nebude.

      0 0
    • capo  

      Potřebuju objednat RaRa jako zálohu na dovolenou a pak aby nahradil stávajícího až ten doslouží. Je to na UST kola, chci alespoň TR patku, když už ne lepší odolnost. Normálně jezdím obyč verzi s těsnou patkou a v poho. Cena je taky parametr. Ale jsem zmaten ze stávající nabídky na kupkole, můžete mi prosím poradit který tam je s tou těsnou patkou? (26*2,1 nebo 2,25)

      http://www.kupkolo.cz/…logo_z97750/

      http://www.kupkolo.cz/…vlar_z97315/

      http://www.kupkolo.cz/…2014_z92970/

      http://www.kupkolo.cz/…2015_z97629/

      Asi to nějak přestali značit a já v tom mám hokej…

      0 0
      • Paja  

        Z techto 4 oficialne ten 3., nicmene od podzimu jsem na UST rafku bez problemu jezdil na performance verzi, tj. 1. a 2.

        0 0
        • Paja  

          …no a vcera jsem nahodil dalsi performance, celkem bez boje dilenskou pumpou, zatesnilo se to bez problemu.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak ona ta 2014 EVO verze, která je oficálně TLR půjde zatěsňovat určitě mnohem hůře než performance verze.

            Já bych do té třetí varianty určitě nešel, i když je oficálně TLR.

            Vzal bych buď levnější performance nebo rovnou dražší snake skin.

            0 0
            • Georrge  

              letos jsem dával dozadu toho posledního ralpha (2015 liteskin) a zatěsnil se velice rychle a bez problémů… asi to bude i o kusu. A taky mám pocit, že 2,25 verze jsou menší šlupky, než 2,1 a zatěsňují se tedy snadněji.

              0 0
              • MlokCZ  

                Používám výhradně 2,25", takže ani nevím jaké jsou 2,1" šlupky. V každém případě 2,25" jsou hrozné šlupky a to i letošní.

                0 0
            • ememem1  

              a su tie performance verzie na bokoch rovnake slupky jak evo alebo aspon nieco medzi slukou a ss? cize povedzme aspon nieco ako ust? (lebo boky na ust teda nejaka velka slava tiez nie su)

              0 0
              • Paja  

                Jsou festovnejsi nez EVO, protoze maji polovicni tpi.

                0 0
              • MlokCZ  

                Je to trochu lepší než EVO, díky 67tpi kostře, ale jako snake skin to není. UST mají boky nic moc právě díky přechodu na 127tpi. A odolnost UST se mi už vůbec nelíbí. S odolností jsem spokojený s přechodem na Contíky. U protection verze je mírně odolnější než UST Schwalbe. UST u Contíků je pak o hodně odolnější.

                0 0
                • ememem1  

                  takze snad trocha lepsie ako ust ale horsie ako ss ? hm, to by snad aj docela uslo.

                  ako celkom vazne: ak sa k schwalbe vratim tak kedze ust uz neni tak k evo uz urcite nie. preto sa pytam.

                  zatial som docela spokojny s maxxis. conti…neviem, mam na zaklade skusenosti (sice len malej ale vlastnej) voci nim dost predsudky.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ono to chce otestovat vždy konkrétní typ pláště. Jak už jsem tu psal, tak mi na celopevňáka třeba nesmí RK protection. Tam mi vadí tvrdá kostra (na celopevňáku to dost snižuje pohodlí) a RK mi nesedí ani chováním.

                    Oproti tomu X-king 2,4" protection už jsem otestoval pořádně a s tím jsem spokojený. Tuhá kostra se dá dost kompenzovat nízkým tlakem. Na širokých ráfkách (25mm) při tom objemu plášťů (už se roztáhly na 60mm) už testuju 20/25psi a pořád pohoda. A vzorek X-Kingu mi sedí výborně narozdíl od RK.

                    UST verze X-Kingu zatím nevím tolik (ohledně gripu), teď jezdím ten protection, větší srovnání tedy až časem.

                    0 0
                    • ememem1  

                      no ved hej, ale stacilo ze som takto uz otestoval schwalbe, do dalsej znacky sa mi moc nechce :-). navyse to stale obmienaju takze by som musel bud vela jazdit alebo casto prehadzovat co sa mi nechce tiez.

                      0 0
                    • scret  

                      co mas na 29 za rafky?

                      Jinak XK je vyborna guma – jede vyborne a pritom na ten pidivzorek taky supr drzi…

                      ja si nemohl stezovat ani na RK, ale ten jsem mel v UST a vozil v tu dobu hodne nizky tlaky… Dnes uz vozim vyssi, abych nechodil po rafcich…

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Na 29" to bylo ještě na 19mm ráfku (UST Red Metal 29 XL). Extra nízké tlaky jako vozím na fullu jsem ale cíleně vozit nechtěl. To pak už zase nebylo ono na účel použití (hodně ježdění ze sedla na jezdivých trasách).

                        A při 25/30psi (níž jsem jít nechtěl) už to byla pohodlím velká bída. Snake skin Schwalbe při stejném objemu a tlaku jsou o mnoho pohodlnější.

                        A s gripem jsem také nebyl u RK spokojený.

                        Na fullu se to ztrácí v odpružení a takové rozdíly v pohodlí nejsou (při o něco nižším tlaku u XK nerozeznám žádný rozdíl v pohodlí oproti UST Schwalbe).

                        UST verze má o něco méně tužší kostru než protection, takže tam ty nevýhody tuhé kostry nejsou tak výrazné.

                        0 0
                        • ememem1  

                          lenze u schwalbe je ta kostra a to aj SS az moc makka takze ak hlavne na sirsich gumach vozis rozumne nizke tlaky tak sa to zvyka jak prasa. sice je to mozno pohodlne a dobre to drzi ale moc to nejde.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            V tomhle problém nevidím když se použije dostatečně široký ráfek. U Schwalbe mám problém u snake skin verze jediný a to odolnost běhounu. Bohužel je to zcela zásadní problém a na fulla mi ta odolnost prostě nestačí, i na celopevňáku už je to na hraně.

                            0 0
                            • ememem1  

                              to ma nastastie este nepostihlo. ale je fakt ze oproti prvym ust je dnesny behun papier.

                              0 0
                            • scret  

                              ono hodne taky zalezi jakym stylem clovek jezdi… Ted mam obutyho RoRazora v SS na syntace W35 rafku (coz je neskutecny bago) a stejne ma pri trochu nizsim tlaku a tvrdsi jizde tendenci se obcas zvejknout… Driv by se mi to nestavalo…

                              0 0
                    • Tina  

                      Minulý týždeň som dozadu namontovala Conti RK vo verzii Race Sport 29×2,2. Nahradil Maxxis Ikon 29×2,2 Exo (predtým RaR Evo 2,1"). Neskutočná zmena. Pocitovo je ten RK oveľa rýchlejší a skvele tlmí a odvaľuje v teréne. V sobotu som na ňom absolvovala aj 70km maratón v Bratislave. Fúkala som ho na 1,45bar. Krásne držal v strmých stúpaniach, ale aj v rýchlych zjazdoch cez 40km/h sa dobre kontroloval a pri brzdení nemal tendenciu ísť do šmyku. Som fakt príjemne prekvapená. Vpredu som nechala osvedčený RaR. Ten mi vyhovuje svojim predvídateľným správaní za každých podmienok.

                      Montovala som ho na čínsky karbonový ráfik s vnútornou šírkou 22mm. Musela som namotať 2 vrstvy pásky, lebo plášť išiel na ráf dosť voľne a bol problém nahodiť dielenskou pumpou. Druhou vrstvou pásky som však prekryla stredovú drážku a urobila ju tak plytkou (mělkou). Plášť sa potom krásne chytil a nechal sa prehovoriť aj dielenskou pumpou. Zatesnil prakticky okamžite. Nikde žiadny únik vzduchu, alebo stopy po mlieku. Asi šťastie na dobrý kus. Inak váha plášťa 529g.

                      0 0
                      • biker jura  

                        podle mě to s tím zatěsnnováním není tak horký jako se tady na BF traduje. mě se 2 racesport verze, který měli ještě o 20–30gr (486 a 479gr v 650b) nižší váhu než píše výrobce, zatěsnily okamžitě s normál NT tmelem a tlak drží bez nutnosti foukání třeba 14dní…) Jinak ano jak píšeš, konečně jsem našel pořádné závodní gumy :D které pro mě nemají jedinou chybu. Jediné kde má trochu slabinu je v mekčím podkladu na odkloněným svahu, tam je nizší boční vzorek poznat, ale to u každé takové gumy

                        0 0
      • scret  

        ten treti – EVO

        0 0
    • bimjeam  

      Jazdieval som RaRa 27,5×2,25" lite skin a nemal som s ním nejaké zásadné problémy

      Tento rok som nahodil RoRo 29×2,1" a už som ho 3× prerezal a podliepal zvnútra.

      Neviem, či mám len smolu, alebo to už fakt nič nevydrží.

      Nech je ako chce, liteskin už nejaký čas nechcem ani vidieť , vyskúšam Race King Protection a ak sa neosvedčí, tak idem do snakeskin

      0 0
    • Hecis  

      RaRa jezdím. 26×2,1 verze Evo Tlr,Pacestar,127 Tpi­.Jak zde někdo psal 5tiskm,tak to bych chtěl vidět.Na zadku mám cca 700–800km a je po něm,předek to samé,ale tam je jak „novej“

      Neprorazil jsem ho ani jednou a defekt taky ne.Ale asi spíš štěstí.

      Dovolím si zde položit otázku.Vím,že je to individuální,ale mám jít do 26×2,25 místo 2,1?Otec má 2,25 a zdá se mi,že na asfaltu dost hučí,terén je ovšem lepší(jezdil i 2,1,tak má srovnání)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.