• Looper36

    Pánové et dámy, plánuji před letošním Šela zakoupit nové pneu a u Kořky jsem okoukal, že na svém kanónu má nasazeny larseny. Je nějaká zkušenost? Jsou dostatečně kompromisní v poměru valivý odpor/mud?

    0 0
    • pajasimi  

      zkušeností s larsen tt mám veskrze mnoho, jak verze 1,9 tak 2,0, tak i 2,3 na předku..kevlar i drát,..vždy spokojenost,cena super, valivej odpor při větším nafouknutí malej, záběr perfektní, (1,9" je oproti 2,0" obrosvky odlišnej..1,9 se tváří spíš jak 1,5 a 2,0 jak 2,2") výdrž solidní. teď mám na 1,9 najeto 700 km a vzorek neubyl o mnoho

      0 0
    • RomanH  

      Kamarad vozi TT a moc si je chvali. Mne se docela zalibil Crossmark – neco mezi TT a MiMo. Uz mam jeden objednanej. Jak jej vyzkousim, dam to do recenzi.

      0 0
      • delfyn  

        to se bude hodit crossmarka tolik lidí nejezdí a podle dezénu vypadá schopně univerzálně

        0 0
      • Twisp  

        Crossmark – da se sehnat i NE-UST ? Kde?

        0 0
        • RomanH  

          ASPIRE jej dovazi do CR, nemel by byt problem. Ja si jej objednal pres kamenak.

          0 0
        • RomanH  

          ASPIRE jej dovazi do CR, nemel by byt problem. Ja si jej objednal pres kamenak.

          0 0
    • RUMcajs  

      Koukni se do recenzi.

      0 0
    • Vilém  

      TT je v pohode,akorat s nim nemuzes vjet to bahna,pak je to peklo:)

      0 0
    • RedAce  

      Jezdim je už rok a super. Kup určitě 2". Na suchu a písku sou dobrý, ale v blátu nic moc. Hned se zase*ou. Ale mám objednaný Crossmarky.

      0 0
    • Luma  

      TT jsou na suchém a pevném podkladu velmi rychlé.Vel. 2,0 jsou super pohodlné,ale výdrž asi nic moc na zadku asi 1/3 vzorku ubyla za cca 500km a to je jezdím jenom v terénu.Na asfalt mám silničku.

      0 0
      • Ruprecht  

        …asi moc brzdíš :-), vozím je taky pouze v terénu a cca 1200 km (1 x prohozeno přední za zadní ) a taky tak 1/3 vzorku… je fakt, že pohodlné jsou (2,1) a prakticky jediné slabé místo je jízda po trávě …no a taky bláto, ale dobrý vzorek do bláta jsem neviděl – jsou jen stejně špatné, horší a hrozné :-)

        0 0
        • Luma  

          možná je to pravda,že více brzdím"už nejsem tak statečný jak za mlada",ale když je porovnám s Kenda Karma na kterých mám najeto 1500km a vzorek skoro neubyl,tak ta životnost není nejlepší.

          0 0
          • Ruprecht  

            njn, vždycky je to kompromis mezi měkčí směsí co drží a tvrdší co nedrží…mě zatím vychází ty TT jako nejlepší kompromis cena/jízdní vlastnosti…ale je fakt že cca 1/2 sezóny odjezdím na slickách a TT-ečka mám na jaro a podzim…A samozřejmě jsou i mnohem lepší pláště, ale ty jsou cenově někde jinde :-(

            0 0
            • Luma  

              je to možné,že TT mají měkčí směs,ale vůbec se mi nezdá že by Karmy nedržely-spíše naopak.

              0 0
              • delfyn  

                karmy jsou ještě lepší kompromis mezi cenou a vlastnostma:)

                0 0
                • Luma  

                  přesně tak,já koupil Karmy drát za 310kč a jsou lehké v tom drátu a vel.2,0 váží 540g

                  0 0
    • MAJX  

      Jezdím je už 4 sezóny – stačí to jako odpověď ? :-) Vozím je v předu – vzadu pak MIMO – jak už se tady psalo – tak moc nevydrží,ale asi to bude dáno měkou směsí,protože pěkně drží.Za sezonu najedu tak 5–7 kkm,takže mám dva pláště do roka na zadek – předek vydží. V kevlaru váží cca 450,takže za tu cenu – slušnej lehkej plášť,ale s malou výdrží. Defekty bych viděl tak na průměr – ani víc ani míň než třeba Conti,Geax,Miche­lin,WTB,IRC … – můj názor.

      0 0
    • Twisp  

      taky je vozim a zatim max spokojenost. Jen sem nenarazil na eshop, kde by se daly poridit ?

      0 0
    • Trojci  

      Larsen MiMo je ve všem lepší..

      Největší nevýhoda TT je zanášení bahnem.

      0 0
    • Gorgov  

      Rozhodně bych do TT na normal ježdění nebo maratony nevzal. Je to plášť antiuniverzál, když vjedeš do bláta, je konec, v mokru je to nejhorší guma co znám, total se zalepí a máš z toho těžkej slick co nejede. Naproti tomu na suchu je super, takže je to plášť na XC kde máš projetou celou trať a víš co tě čeká.

      0 0
      • RedAce  

        „Těžkým slickem“ bych ho v bahně teda určitě nenazval. Jel sem na něm min. rok Českolipský Rewico maraton a pohoda.

        0 0
        • Gorgov  

          nenazval, ale je to tak, v blátě se zanese takovym způsobem, že je okamžitě bez vzorku a pak začíná sranda.

          0 0
          • Trojci  

            Souhlasím s tebou – TT jedině do sucha a jenom do lehkýho terénu. A na tyhle podmínky jsou daleko lepší pláště :)

            Jeden klad má – těžko ho píchneš..

            0 0
    • Otelo  

      kevlar ma tych spominanych 580gr, mam par jazdeny 4000km zjazdeny na 500gr a myslim ze este 2000km odhadom vydrzia. teraz skusam lacnu drat verziu ale ta ma nova 750gr co je myslim dost! na rozdiel od inych som velmi spokojny s tym ako drzia aj v mokre i ked je pravda ze zbieraju blato.

      0 0
    • black.horse  

      jj, v drátu a 2,35 je to docela lehká univerzální guma na dirt a street:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.