• Myska

    Hoj lidi, jaký máte zkušenosti s pláštěma Maxxis Dy-no-mite 2,1 ? Dává je třeba Merida na svoje lepší kola. Díky

    0 0
    • pitelboy  

      a jsi si tim nazvem jitej ? koukal sem na maxxisackej web a zadny takovidle plaste sem tam nenasel..

      0 0
    • crom  

      podle me to maj vsechny starsi plaste maxxis.ja na starsim maxxis ignitoru mam tenhle napis taky

      0 0
      • Meesha  

        vetsinou se davaly dinomite dozadu a ignitor dopredu. Ale taky mi prisli celkem stejny :-)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Mal som ho vzadu na Merida Matts Speed D Model 2004. Bol som spokojny, vydrzal okolo 3000 km vacsinou mimo ciest alebo na rozbitych lesnych asfaltkach. Teraz som tam dal Ranchero. Par krat ma uz slusne podrzal.

      0 0
    • gobike  

      Podle mě je Dynomite 2.1 Ignitor na zadek, ale ten dynomite se neda koupit, teda sem ho ještě v životě neviděl, maximalně tak sundanýho z nějaký Meridky. Stači když koupíš dva Ignitory 2.1 a ten na zadku otočíš a máš ten tvůj slavnej Dynoomite 2.1 :-)

      0 0
      •  

        DynoMite! patří na zadek, vzorek je stejnej jako Ignitor, akorát prostřední špunt je oproti Ignitoru obráceně. Je pravda, že se nedá koupit jinak, než např. ze sundané Meridy (viděl jsem je i na Authorovi), v katalogu Maxxis není. Dobře se odvaluje, slušně drží, mě vydržel na zadku cca. 1300 km.Slušnej univerzál. Ahoj.

        0 0
    • kafac  

      DY-NO-MITE je pláš? dělanek pro Meridu, zvláš? se koupit nedá. je velice podobnej Ignitoru, ale má trošku jinej vzorek, a hlavně podstatně delší životnost.Na zadku jsem měl Dynomite 26×2,35 a najel jsem s ním skoro 5000km – většinou lesní cesty, sem tam asfalt.Teď mám vzadu Ignitor 26×2,35 mám najeto asi 500km a už je dost ojetej :-(

      0 0
      •  

        Tomu se mi ani nechce věřit, na zadku najet 5000km s DynoMitem. Dost pochyluju, že by dělali rozdíl ve směsi mezi 2,1 a 2,35. Ahoj

        0 0
        • Smazaný účet  

          Asi zalezi aj na style jazdy. Ak nejazdis tazke prevody a tvrdo nebrzdis tak musi vydrzat viac. Aj lesna cesta moze vyzerat rozne. Takze ten rozptyl od 1000 do 5000 km je mozny.

          0 0
        • Vilém  

          Maxxis vyrabi nekolik tvrdosti smesi.Proc by pro Meridu nemoh udelat nejakou OEM verzi?

          0 0
      • iceman  

        No to by mě zajímalo kolik vážíš?? jsi nějaká moucha nebo co?? :-), já měl vzadu 2.1 2× Ignity a 1× Do-Ny -Mite a vždy tak po 1000 km s nich byla galuska :-(((

        0 0
        • boboman  

          vzdy lepsie ako hutchinsom mosquito air light, uplne som sa pri nich odnaucil smykovat na akomkolvek povrchu, pretoze su naozaj makke a idu hned dole, na jednom asfaltovom zasmykovani das celu vzorku dole…ale aj tak mam po vymene predneho za zadne na nich 1200 a este 300 vydrzia :) …a tie dynomite ma kamos na vectore (neviem kde ich tam zobral) a je s nimi spokojny, ma na nich 1500 a este stale su pouzitelne…

          0 0
          • Vilém  

            Mosquito Air Light Kevlar mizel na zadnim kole pred ocima,dopredu OK.Navic je pekne lehkej.Ted zkousim na jednom kole Bontragel Jones ACX 2,2 ktery ma velmi podobny vzorek jak mosquito ale nesrovnatelne delsi zivotnost.

            0 0
      • Komi  

        To taky nechápu .. mě se strašně sjíždí (je pravda, že mám najeto hodně na asfaltu) .. Jakej plášť byste doporušili jako takovej univerzál, kterej se hned nesjede?

        0 0
        • Pekáček  

          Ranchero ;o)

          0 0
          • Komi  

            Ten smajlík znamená že to myslíš ironicky? :-) … jinak na ten sem se už taky díval a vypadá celkem zajímavě .. btw: kevlar nebo drát? (je tam rozdíl ve výdrži?)

            0 0
            • Pekáček  

              Ne, opravdu, ono vydrží daleko víc jak Larsen TT nebo MiMo. Je to tím, že má na prostředku hodně gumy a tak se na něm nesjede placka jak na TT apod. Kevlar jsem nezkoušel. Drát za ty prachy v poho. A smajlík proto, že někteří bikeři nesnáší pláště co rychle jedou ;o)

              0 0
              • Komi  

                Dík moc, až sjedu ty Dynomity, tak je tohle velký favorit. Podle toho co píšeš přesně to co potřebuju :-). Mě nevadí že jedou, protože se občas rád projedu i kousek po silnici…

                0 0
                • Trojci  

                  Náhodou MiMo je zatím nejlepší plášť co jsem kdy jezdil !!!

                  Rychlý jako prase, má grip, brzdí jako ďas, je pohodlný a překvapivě dobře se čistí od bahna (narozdíl od TT – to je na hovno.. nabalí na sebe kilo !!!! sraček a nevyčistí se ani za 5km po asfaltu :/ bleeeeeeeeeeeee

                  Výdrž Mima je hlavně vepředu hodně slušná (1200 Km a je jako novej). Jediný co bych mu vytknul je „plavání“ v zatáčkách – to je těma malinkejma špuntíkama.ale zase na asfaltu v zatáčce je jednoznačně nejjistější ze všeho co jsem kdy měl (dává o třídu i takový eso jako Explorer)..

                  0 0
                  • Trojci  

                    Ranchero nezatracuju – někteří blbci ho jezdí i do bahna (Hermida) :-0))))))))))))­))))))))

                    0 0
                  • rasto  

                    pravda, mimo trochu v bahniku a korenech plave (v zakrutach). ale da se to ustat :-)

                    0 0
            • Smazaný účet  

              Mam vzadu Ranchero (kevlar) – naprosta spokojnost uz zhruba 2500 km z toho tych 2000 bude mimo asfaltu. Rozdiel kevlar drat netusim – kevlar sa lahsie nasadzuje.

              0 0
          • teepeex  

            podpis

            mam ho na vsech kolech

            0 0
    • pali  

      jazdim tento plast v tejto sezone v rozmere 2,1 / predtym 1,9 /na zadnom a ignitor na prednom , jazdim tuto kombinaciu uz tretiu sezonu co je zhruba 4 sada puzivam ich na sucho,zvykol som si na nich celkom vyhovuju teda mne , do blativych teda po dlhsich dazdoch na rozmoceny teren pouzivam huch. mosq.

      0 0
    • Toams  

      Sice som sa to uz niekde pytal, ale reakcia nulova, tak znovu … skusal uz niekto Maxxis Crossmark? Su to 2,10 a teoreticky by ta stredna cast mohla trochu pomoct pri odvalovani, hmmm? Na MTBR su sice len 2 ale vcelku kladne referencie …

      0 0
      • RomanH  

        Bohuzel, mam o ne taky velky zajem, ale letos je dovozce do CR nepriveze. Snad jen slovenska DEMA.

        0 0
        • Toams  

          noo, tak to zaulohujem svoju rozvetvenu rodinu, nech mi nejake zozenu, ak na Svk uz su … idem pozistovat:-)

          0 0
          • Toams  

            tak na Svk uz su, a od cervna aj skladacky … dop. MOC 450Sk a 650Sk … takze uz viem, co si prinesiem:-)

            0 0
        • enjoy  

          jak,nepriveze?!toh­le me dokaze ******:-)

          0 0
    • RUMcajs  

      A co Harddrive? Nejaky reference krom tech v recenzich?

      0 0
    • coolboy  

      měl jsem na svojí meridě vzadu kevlarovej a poměrně brzo se sjel (cca 1000km) teď jezdím už druhej plášť Moffo XC v drátu. Dost dlouho vydrží, je to pořádnej drapák v terénu a na asfaltu taky rychlej. Akorát od něj dost odstřelujou šutry…ale to mi neva. Třeba trefím nějakýho důchodce :-D

      0 0
      • Smazaný účet  

        To aby som za tebou nejazdil …

        0 0
      • Toams  

        a tie mofo sa este vobec vyrabaju???

        0 0
      • McBlacky  

        bavíme se o Mofo XC zadní? hmm tak to je jeden z nejhorších který jsem jezdil, myslím že těch 2500km co mi vydržel bylo jen proto že jsem v tý době byl taková socka že jsem neměl na lepší, respektive na jakýkoli jiný… mimochodem dostal jsem ho od bikera kterej je zkusil a radši koupil jiný a tenhle mi dal zadarmo!

        defekty hrůza – je moc nízký asfalt – plave díky příčným štuplům terén – jediný co podrží jsou boční špunty, ale ty maj všechny maxxise, takže…

        to já jen tak aby byla protiváha kladnému hodnocený po kterým by mohl někdo propadnout dojmu že je to super plášť. Není…

        0 0
    • Marcinka  

      Ale jo. Brácha má Meridu Trans Mission Comp…jsou tam Dynomite a Ignitor, ale 2,35…teď se na ně těším já.

      0 0
    • bikaf  

      Maxxis Ranchero → the best! … Na blátě to není nijak tragický (dokonce se i překvapivě dobře sám čistí), ale mokrý kořeny jsou horší. Je to daný tvrdší směsí pláště. Za to je sakra rychlej a neubejvá! :o)

      0 0
      • zbartos  

        Majitele paralelogramových vidlic AMP Research (možná i nějakých jiných) bych chtěl upozornit, že dle dovozce http://www.bikecentrum.cz/maxxis.php?… je výška plášťů Ranchero, Dy-no-mite a Ardent o cca 4 mm (moje měření) vyšší než u ostaních plášťů, takže může při agresivní jízdě přes nerovnosti dojít k dotyku pláště s neoprénovým obalem paralelogramu (house mill) a k prodření neoprenu za nepřijemných zvuků škrtání gumy o neopren. Osobně vyzkoušeno na Muldě 08. 

        0 0
    • TC  

      Wormdrive drát mi takhle šikmo na zadním kole praská po celým obvodu. Je starej 2–3 roky, ale nepoužíval jsem ho. Tohle se objevuje teď tak po 500km, vzorek je v podstatě nedotčenej.
      Nasadil jsem ho místo Tomahawka se kterým jsem najel asi tak 1500km a podobně jako na tom Wormu se mi po vláknech prodřel a vyhřezla ven duše…ten ale neměl ty praskliny po celým obvodu, bylo to jenom na jednom místě, zato skrz. To vyfocený nemám, prostě šikmá díra. Vážím 92–95 kilo a foukám spíš víc než míň – nevim přesně, mám zdechlej budík. Jsou boky Maxxisů k tomuhle náchylný, je to jejich stářím a nebo kombinací moje váha/tlak? Ještě jeden poznatek…Tomahawk v zatáčkách dost plaval, Worm ne.

      0 0
      • jIrI___  

        Něco podobného jako na fotce (i když ne tak moc, prostě se jen objevily „zčernalé“ tlusté pruhy) mi udělal Wormdrive po celém obvodu, když jsem na něm těžce podhuštěném (pomalý defekt) dojížděl zhruba takových 5 km domů.

        0 0
      • drsnej márvin  

        taky bych to tipoval na jízdu na podhuštěném plášti. Já je jezdil natlačené na 3,5–4 .

        0 0
    • nobody  

      jezdí někdo pláště Maxxis Monorail? Zajímalo by mě jak jede a drží, hlavně pro použití na zadním kole.

      0 0
      • Last Guardian  

        Mám je teď a nemůžu si stěžovat. největší předností je asi jejich valivej odpor-jedou fakt jako drak a nejen subjektivně, ale i podle naměřenejch hodnot je na tom tenhle plášť hodně slušně. Taky se skvěle samočistí od bahna, ale je pravda že právě v tom bahně je to s nima kapku nejistý, záběr mají solidní, ale ujížděj celkem dost do stran, to platí i o mokrejch kořenech. Asi největší nevýhodou je ale to, že dělaj jenom jeden rozměr, kdyby byla i o trošku širší verze, byla by to fajnovka. ale i tak je rozhodně doporučuju, hlavně pokud nejezdíš pořád ve srajdách:)

        0 0
    • Hanysky  

      Zdarec bikeři. nemáte tady někdo zkušenosti s pláštěma Maxxis Crossmark? Třeba jak držej na blátě, na šutrech, kořenech, atd.?

      0 0
      • Blade  

        O Crossmarku je toho tady plno, stačí vyhledat „crossmark“ ;-)

        0 0
      • nobody  

        dneska jsem jel Lysou (po červené a žluté) a držel parádně, kořeny šutry.

        0 0
        • marapara  

          Hůř drží v náklonu, jinak je celkem rychlý, málo hlučný a poměrně málo vydrží. Mám na něm cca 1100 km a zadnímu zbývá max. těch 400–500 km a bude z něj galuska.

          0 0
          • nobody  

            s tou výdrží máš pravdu

            0 0
          • ememem  

            cca 1500 km na raceovey plast je docela normalne, ani RR,NN  alebo python vzadu nevydrzia viac (ak vobec).

            0 0
            • MlokCZ  

              To taky záleží jak komu. Mně UST RR 2,25 vzadu vydrží cca 2,5–3tis. km a to ještě s tím, že měním v polovině vzorku.

              0 0
      • tmax  

        Rýchly plášť za všetkých okolností. Rýchlo ťa povedie po asfalte a tktiež rýchlo do krovia (v blate, snehu,…). :o)

        Jazdím ich už rok a som spokojný. Po cca 3–4 tis. zmizol ten kríž v strede vzorku, kedy začal strácať záber. No zadnému som dal cca 8 tis., kým som dal nový. Pôvodný je stále jazditeľný, ako záložák. Vpredu sa nezjazďuje samozrejme takmer vôbec.

        0 0
        • tmax  

          Jo, ešte som chcel poznamenať, že je to vcelku slušný balón, žiadna užovka. Niekto tvrdí, že je preto dosť pohodlný, no neviem…

          0 0
        • Blade  

          Jakou variantu plášťů máš? Drát, kevlar, nebo exception? Já mám drátěný, vzadu zmizel kříž do 1500km. Přední vypadá jako nový, může mít nějakých 5tis. Váha jezdce 80kg, terén silnice cca půl na půl. Jsem s nima spokojenej a právě uvažuju, že investuju do exception série, měly by prý vydržet déle než drát.

          0 0
    • Dalas  

      .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.