• Oscar

    Mate nejake skusenost?. Su pouzitelne na XC? Maju vyssiu hmotnost, teda by ma zaujimal aj odpor… Chcel by som to na XC/aj nejaky ten zjazd,trail (mam HT). Roznyslal som nad kombinaciou dopredu 2.24/ dozadu 2.14. Alebo by sa to dalo aj kombinovat s niecim inym. Dakujem

    0 0
    • Dlhý pes  

      Mám zkušenost s drátovou verzí 2,14 ale pouze vepředu.Subjektivně se mi zdá, že na to co to je za plášť a že nebude  úlně nejlehčí tak jede vcelku dobře ,dozadu bych si ho ale nedal,tam už bych měl strach ,že bude dost pomalý.Jinak vlastnosti v terénu velmi dobré – velká spokojenost.

      0 0
    • Krutor  

      Jezdi jsem ho vzadu i vepředu, to co jsem od něj chtěl mi splnil. Není na ježdění po silnici, ale když už se přesunuješ, není to zas taková hrůza. A v terénu byl dobrej, záběr i stabilita. Dal bych mu za 2-.

      Vyměnil jsem ho až za Hutchinson Bulldog, kterej mi připadá krapet pohodlnější.

      0 0
      • Papuča  

        V prifile som si pozrel, ze si ho jazdil v kombinacii s Weirwolfom vpredu. Ako sa ti s tym jazdilo? Dal by sa dat ten Weirwolf dozadu a Moto dopredu?

        0 0
        • Krutor  

          Jezdil jsem i s weirvolfem vpředu. Weirvolfa bych osobně dozadu nedával, pro mě je to guma která je do terénu a dobře vede. Pro srovnání – předek jsem cítil jistější s Weirvolfem než jaká je moje čerstvá zkušenost s Kendou Kharma.

          Akorát ono je to těžký, moje vrozená lenost se projevuje v tom, že skoro nepřezouvám, takže zase toli, gum za ty roky vyzkoušeno nemám …

          0 0
    • Corbett  

      Mě osobně velmi vyhovoval. Dlouhá životnost, odolný proti defektu, soldidní jízdní vlastnosti, jezdil jsem ho ve předu i v zadu - jenom se špatně shání. Díky tomu jsem přešel na jiné gumy.

      0 0
    • Karaya  

      Vozil jsem je jednu sezonu, dratovou 2.14 vpredu i vzadu. Kevlarova se snad tady vubec neda sehnat. Drzi perfektne, moc se neojizdi, ale ten odpor.. Kdyz jsem pak nazul RR, tak jsem myslel, ze litam… :-)

      0 0
      • madcat  

        Jezdil jsem vzadu verzi 2,4" v drátu, a byla to taková trochu rozporuplná guma – tvrdej materiál, takže to dlouho vydrželo a bylo málo defektů, ale zase to moc nedrželo na kořenech a šutrech, hlavně když bylo trochu vlhko… takže jsem ji sjel o něco víc než na půlku (trvalo to věčnost) a vyměnil za Continental Diesel, kterej je sice o 400 g těžší, ale o dost líp drží.

        0 0
      • Sobi  

        JJ :-) po tom jsem nazul NN a SS a když jsem poprvý šlápl do pedálu tak jsem myslel že mi kolo vystřelí pod nohama! Neuvěřitelná raketa vůči Motoraptorům… :-D

        0 0
    • DaSnail  

      neviem, či ti to pomôže, jazdil som verziu 2.4 drôt

      vozil som ho P/Z a vpredu v kombinácii s Nano

      široký,vysoký plášť, pohodlný, odolný, slušne drží, hmotnosť vysoká- cez 1200g.  dolekopcom dobrý

      verzia 2.14 je imho dosť úzka, 49mm na 20mm ráfku (podľa wtb)

      vyzerá kúl 8o)

      0 0
    • Sobi  

      Zkoušel jsem ho a po 30km jsem po zadarmo podaroval!

      Těžký, špatně odvaluje, hučí, neuvěřitelně to zpomalilo bika a šíleně jsem se dřel… na traktor ano na bika (XC,AM,EN) ne…

      0 0
      • Sobi  

        Je to jeden z nejhorších plášťů co jsem jezdil…

        0 0
        • Krutor  

          No jo, když jezdíš po silnici, tak to hučí skoro každej hrubej vzorek :-))). Pokud slyšels to hučení i v terénu, tak to nebylo od pneu … ;-))))).

          Jinak, někdo dává přednost rychlosti, někdo záběru a jistotě. Proto bude tolik názorů na nejrůznější gumy.

          0 0
      • DaSnail  

        tak preto sa to volá Motoraptor, že keď ho chceš jazdiť tak potrebuješ poriadny motor…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.