• tele

    Ahojte,

    zaujimalo by ma ako funguje tento wattmeter http://www.ciclosport.de/…ntframe.php4?…

    0 0
    • nooski  

      Tohle není wattmeter. Je to tachometr s měřením výšky, kadence, a srdečního tepu.

      0 0
      • tele  

        V casopise kaktusbiku (bratislavsky cykloobchod) je napisane, ze meria Watt aktualny, priemerny a maximalny.

        Teraz som si precital funcie z ich stranky a nie je tam nic Wattmetri.

        Hladam nejaky podla moznosti co najlacnejsi merac Wattov, aspon cena cca. by mi pomohla, ze kolko asi.

        0 0
        • pustipav  

          podle mě se to měří senzorem v klikách… a zas tak levný to není, desetitisíce..

          0 0
        • zichis  

          tak to se v tom časáku docela hrubě sekli. Když si rozklikneš záložku „Funktionen“ tak tam jsou vypsaný featury. Mezinima je akorát uvedeno Momentangeschwin­digkeit což ovšem neznamená kroutící Moment, jak se asi mylně domnívali, nýbrž aktuální rychlost :-D

          0 0
        • canda22  

          V soucasne dobe je nejlevnejsi 4iiii Precision , v Britanii se bude dat koupit za 349GBP. Meri napeti v materialu stejne jako drazsi STAGES. Powertap g3 pak pouziva dynamometr, ktery se take pouziva pro mereni vykonu aut.

          0 0
          • hfx9  

            Osobní zkušenost s dílenským zpracováním 4iiii vs Stages mám takové, že Stages je o několik mílových kroků vepředu. Proto jsem taky při výběru z těchto dvou zvolil Stages ikdyž je dražší.

            0 0
            • Brus  

              Co si predstavujete pod pojmem dilenske zpracovani u plastoveho odlitku? :)

              A taky je na stages mnohem vic stiznosti na netesnost

              0 0
              • hfx9  

                No když jsem viděl 4iiii jak je zasazeno do kliky a všude zbytky lepidla a ušmudlané jak prase, tak to ve mě moc důvěry nevzbuzovalo.

                S těsností stages to bylo u první verze, druhá je ok, aspoň já jezdím druhou verzi na MTB rok a s netěsností žádný problém. Nikdy jsem při výměně baterie neviděl nějakou vodu uvnitř.

                0 0
                • jarouš2  

                  Měl jsem 4iiii a teď mám Stages a musím říct, že 4iiii je lepší, líp zpracované. No popravdě mám teď stages na reklamaci, tak uvidíme jak to přijde zpět..

                  0 0
                • Smazaný účet  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • JakeF  

      Mám ho, žádnej wattmeter v něm není. Ale tak si říkám, co člověk k hrubýmu určení wattů potřebuje? Celkovou hmotnost soustavy, zrychlení a stoupání. Pak asi ještě nějaký pasivní odpory, ale to už by se dalo asi nějak koeficientem cca určit a nějak zhruba by to spočítat mohlo jít, ne?

      0 0
      • Smazaný účet  

        CM 434 pocita waty orientacne z rychlosti, stoupani a udane hmotnosti(nevim zda soustavy, nebo jezdce)

        0 0
      • Vilém  

        Nevim jak v tomto typu, ale ostatni Ciclosporty to maji tak, ze zadas svoji komplet hmotnost a ono to pak dopocitava nejake hodnoty vykonu. Presny to asi moc nebude, ale nekteri lidi chteji proste co nejvic funkci, tak proc jim je nedat:)

        0 0
        • JakeF  

          Co já vim, tak tam je akorát nějaká hrubá spotřeba kalorií. Docela pochybuju, že bych přehlíd takovejhle zajímavej údaj, kdyby ho to umělo počítat…

          0 0
          • Vilém  

            Jo u tohoto typu to tak asi je, zas tolik jsem to nestudoval.

            Osobne mam 2 starsi modely od Ciclosportu a ty ten vykon ukazuji, ale bude to dost nepresne zobrazeni, asi neco jaky ty kalorie v pripade probiraneho modelu.

            Navic me vubec nenapada, nac je cloveku tento udaj dobry.

            0 0
            • Shadow.1  

              Je dobrý k tomu, že kdyby tam nebyl, tak tam bude chybět ;-)

              0 0
            • JakeF  

              Průměrnej výkon by moh bejt dobrej na porovnávání výkonnosti v různejch částech sezóny, pokud člověk netrénuje na stejný trase. Ale že by mi to nějak chybělo, to se říct nedá.

              0 0
              • Vilém  

                Nj, ale pochybuju, ze v tomto provedeni, tak jak to pocita, by to k tomu porovnani vykonnosti stacilo. Proste si myslim, ze chyba mereni by byla moc velka na to, aby to clovek mohl objektivne posoudit, zda se zlepsil, nebo zhorsil.

                0 0
                • Shadow.1  

                  pokud bude chyby vždy stejná, porovnání udělat lze :-)

                  0 0
                  • pepek  

                    Nebude stejná, bo nebudou stejný gumy, stejný tlak, stejný vítr, stejný povrch. . . .bláto, sníh, štěrk, led.

                    0 0
              • prvniodkonce  

                Jedna trasa je jedna věc, ale mnohem důležitější je porovnání TF/výkon. Bez tepáku nemá wattmetr smysl a bez wattmetru nemá tepák tolik využití, co s ním.

                0 0
          • Smazaný účet  

            taky mám počítadlo kalorií (cateye) a vyloženě mě ta funkce sere, protože to měří i když jedu z kopce a nešlapu (ono jak by to taky měřilo, když je to computer za 500,– a žádný další čidla to nemá) ale prostě je to další kliknutí na víc když si prohlížím údaje.

            0 0
            • MlokCZ  

              I když měření spotřeby kalorií je dost vymyšlené číslo a reálu odpovídat nikdy nebude, tak i přesto při sjezdu když nešlapeš, tak kalorie spaluješ.

              0 0
              • Mikikuba  

                Přesně tak:)a i kdyby ležel v posteli tak existuje tzv. bazální metabolismus…

                0 0
              • Smazaný účet  

                tak když zajdeme do detailu tak je jasné, že kalorie spaluji i když spím… ale o to mi nejde a ty to moc dobře víš.

                0 0
                • Mikikuba  

                  já jen hecuju:)je jasné že pro aspoň přibližně správná čísla musiš zadat daleko víc vstupních hodnot. Na polaru to jde a docela to sedí kupodivu.

                  0 0
                  • Shadow.1  

                    pokud tam nezadáváš každých 5s sílu větru, odkud fouká, povahu terénu a množství vypocené/přijaté tekutiny, tak bych tomu tedy nevěřil, natož se tím řídit ;-)

                    0 0
                    • Mikikuba  

                      neřídím se tím.samozřejmě tam chyba je ale únosná.lze zkusit i v laboratořích což se mi poštěstilo také jednou.rozohdně čím víc zadáš údajů tím přesnější výsledek s čím doufám souhlasíš…jinak terén nejezdím a na sklon silnice, spotřebu kyslíku a podobné veličiny to do úvahy bere:)

                      0 0
                      • Shadow.1  

                        :-) tak zcela výjimečně mohu souhlasit… ale sklon silnice? to má pohybové čidlo? Nevím, jen se ptám… :-)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Polar má akorát barometrický výškoměr, z kterého to může ± autobus určit.

                          0 0
                          • Shadow.1  

                            no to že má BV vím… a asi máš recht… nicméně to musí být taková haluz… 15ms vítr do zad nebo čelně a watty jsou v háji :-)

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Tak vítr není až tak problém. Spotřebovanou energii to určuje na základě tepů a pár dalších zadaných údajů. A když naroste vítr a budeš držet rychlost, tak tepy půjdou nahoru a nějak se to promítne. To samé ten kopec.

                              Přesto si o tom čísle myslím svoje :-)

                              0 0
                  • MlokCZ  

                    Nevěřím tomu, že by to bez watmetru mohlo být nějak moc reálné číslo (ani na Polaru).

                    0 0
                    • Mikikuba  

                      Věř

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Tak už jenom to, že základním údajem pro výpočet je tep. A když na stejném tepu různé dny budu podávat výrazně odlišný výkon…

                        0 0
                        • Mikikuba  

                          Řešíte to jako by šlo o jednotlivé KJ.O těch se nebavím, ale jinak to orientačně sedí velice dobře. Míň teoretizování a víc tréninku na Vás:)

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Tak sedí to orientačně nebo velice dobře? :-)

                            0 0
                          • Mikikuba  

                            Jinak veškerá čísla z čehokoli co vozíme na řídítkách či někde jinde a jejich následný statistiky jsou pouze přesnej součet nepřesnejch čísel…A jde jen o to jaká přesnost je dostatečná pro naši činnost takže klíííííd:)

                            0 0
                        • ememem  

                          s tym tepom myslis ako pre vypocet wattov? neviem jak u polaru ale u CM (som sa schvlane teraz pozrel do computra na prenesene data, mam 8.3A) to rata volake watty aj ked som nemal tepak takze jednoznacne len z rychlosti, sklonu a zadanej hmotnosti.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Ne myslím vydanou energii, o které je od začátku řeč. A konkrétně tím myslím to, že v různé dny dle únavy je organismus v jiném stavu a kondici a jsou pak posunuté prahy a stejný výkon budeš předvádět při jiném tepu.

                            Computer dostane info pouze o tom, že trasa byla stejná, čas také, ale tep byl rozdílný.

                            A z toho určí, že spálené kalorie byly odlišné.

                            Kdyby byl navíc údaj z watmetru, tak by computer věděl, že výkon na pedálu byl v obou případech totožný.

                            Ale ani s tímto údajem navíc by nešlo určit přesný výdej energie, protože jak je organismus v rozdílném stavu, tak bude fungovat s jinou účinností. A tedy pro stejný podaný watový výkon na pedálu nespotřebuje stejně energie. Ale už by to číslo mohlo být poměrně ok, když by se rozumně vyhodnotil jak ten rozdílný tep, tak současně stejný výkon na pedálech.

                            Přímo výpočet výkonu (pouze dle údajů tepáku bez watmetru + zadaných údajů o jezdci) bude mimo ještě více.

                            0 0
                            • Rychlej turista  

                              K měření výkonu potřebuješ zjistit sílu, kterou působíš a to jinak, než na klice nezjistíš. Pak už není třeba se zabývat různými koeficienty, které působení dalších vlivů zohledňují (jak je to zřejmě u měřáku, co má ememem).

                              0 0
                              • canda22  

                                Jiz delsi domu se tu prodava PowerPod, takova hracka co si hraje na wattmetr.

                                0 0
                                • ˘Ö˘ Krab  

                                  Je asi tak „přesný“, jako odhady výkonu na strava.com, používá tuším i podobný algoritmus FirstBeat. Podle DC nefunguje dobře na zhruba 20% populace, tomu zbytku výborně poslouží jako generátor pseudonáhodných čísel, která, zprůměrovaná v dostatečném časovém úseku, dají zcela přesnou hodnotu, která je ovšem navázaná na zadané (přesné) FTP.

                                  0 0
                      • tele  

                        Aky typ Polaru mas na mysli?

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      A i ten Watmetr by zajistil poměrně přesná část pouze pro část vydané energie tělem a to pro tu část šlapání.

                      0 0
                    • ememem  

                      imho mas pravdu a to cislo je naozaj velka bulharska konstanta od ktorej mozes maximalne odvodzovat nejake relativne porovnania ako napr. ze mam danu trat a podmienky a porovnam voci sebe nejake treningove jednotky a pod.

                      0 0
                • MlokCZ  

                  Údaj o spálených kaloriích by měl být ale včetně těch spálených kalorií ve sjezdu bez šlapání. Tohle je podle mě zcela v pořádku, že tam započítá.

                  Jiná věc, že to číslo stejně bude zcela nepoužitelné a od skutečně spálených kalorií bude hodně vzdálené.

                  Pro relativní srování u jednoho jezdce ale zase tak úplně k ničemu není.

                  0 0
      • canda22  

        Strava provadi priblizny odhad vykonu.

        0 0
        • McBlacky  

          na hladkým asfaltu do kopce je to orientační, jinak spíš o ničem.

          0 0
    • tele  

      Cely moj problem je, ze nechapem technologicky princip ako ten Wattmeter funguje? Ceny v rozpati od 100 euro do 4000 euro? A vsetko to akoze je to iste?

      Preco sa da kupit uz za 100 euro a SRM stoji 4000 euro aj s nejakou specialnou kazetou, ktora to asi nejako snima a ktora sa sklada z PowerMetru a PowerControlera? Nechapem.

      Potom este nejaky Polar od 300 do 500 euro.

      Moja otazka: Take odlisne ceny? Preco? Funguju tieto „tri cenove urovne“ Wattmetrov na inych technologickych principoch?

      0 0
      • JakeF  

        Osobně si to představuju tak, že tyhle různý Polary apod. ten výkon odhadují ze vstupních dat, což je značně nepřesný, nicméně pro hobby závodníka je to stejně spíš údaj pro zajímavost, na kterým nestaví.

        Na druhou stranu systémy jako SRM si myslím, že opravdu měří výkon přenášený na kliky (byť technologicky nechápu jak, ale za tu cenu věřím, že tam bude víc, než středoškolská fyzika a ani jsem to nezjišťoval :)) a jako takovej údaj se hodí tak akorát pro profíky s plánovanym tréninkem, který potřebujou dostat výkonnostní špičku na důležitý závody.

        0 0
        • MlokCZ  

          To si představuješ špatně. Polar má normálně čidlo, které ten výkon snímá.

          http://www.bike24.com/1.php…

          Tohle řešení je jednoduší a proto je výrazně levnější a není tak přesné. Ale rozhodně je to už použitelné číslo a ne spočítaný nesmysl z jiných údajů.

          Polar čidlo to měří z řetězu a to na základě jeho tenze a rychlosti. Tady je to vidět jak a kam se montuje to čidlo

          http://reviews.roadbikereview.com/…-with-power/

          Přesnější dražší systémy jako SRM to mají měřené přímo na klikách případně v náboji.

          0 0
          • R-A-D-I-U-S  

            Pěknej nápad, něco podobnýho mě napadlo taky jen jsem nedořešil to snímání tenze přímo z řetězu :-))

            Pokud by to bylo okalibrovaný na konkrétní řetěz tak to může být i dost přesný.

            0 0
          • tele  

            Dakujem, to znamena, ze si musim kupit pristroj, ktory to vyhodnocuje, teda Polar CS600 za cca. 500 euro.

            A este pristroj, ktory to snima vykon (WIND) za cca. 300euro.

            Teda za cca. 800 euro a to je cela investicia.

            Spravne tomu rozumiem?

            0 0
            • MlokCZ  

              To ne, je to levnější. CS600 když je za 500–600 euro, tak je to už komplet s tím čidlem pro měření výkonu.

              Třeba tady

              http://www.bike24.com/1.php…

              A nejdražší je na tom právě to čidlo výkonu.

              Bez čidla výkonu stojí CS600× jen 239 euro

              http://www.bike24.com/1.php…

              Já mám třeba ještě předchozí model CS600 (bez x), který neumí ještě připojit gps senzor. Power senzor umí už i ta starší CS600. A CS600 bez power senzoru byla několik měsící k mání na bike24 dokonce za 179 euro.

              Chvíli jsem uvažoval, že bych power senzor dokoupil, jenže já bych to chtěl hlavně k věcem jako měření ztrát na fullu a tam nejde tenhle typ měření použít. Tam bych musel měřit už výkon na klikách. Navíc na fullu by tenhle senzor zřejmě nefungoval při pružení vůbec.

              0 0
            • ememem  

              no neviem jak tomu rozumies ale pokial ja viem (netvrdim ze to tak musi byt len som to volakde cital) tak polar henten zazrak prestal vyrabat z dovodu znacnej nepresnosti ziskanych udajov (tlacova sprava hovorila tusimze o problemoch s odcitavanim) inak povedane odcitavalo to bludy. v reale ak chces nejake naozaj hodnoverne udaje v absolutnych cislach a nie len nejake relativne porovnania obmedzenej presnosti tak ti dnes nic ine jak srm(kluky) alebo cicleops powertap (naboj) nezostava. na cenu 100E ale mozes zabudnut.

              0 0
              • MlokCZ  

                Vyrábí to pořád a problémy byly prý (nijak moc jsem to nestudoval) s prvními modely těch čidel, teď by to mělo chodit bez problémů. Jak moc je to přesné nemám tušení.

                0 0
    • jannk  

      recyklace tematu po mnoha letech: dosel jsem k tomu, ze potrebuji/chci wattmetr. Vim, ze neni zadarmo a proto kdyz uz si ho chci koupit, tak bych ho rad pouzival na vsech 3 kolech. Muze vubec neco takoveho existovat s minimalnimi technickymi zasahy pred kazdou jizdou? Tj nechci pokazde menit kliky (coz by na silnici/MTB/cross stejne ani neslo), mozna bych mohl menit pedaly (i kdyz zase silnice/MTB…) idealne bych rad prendaval nejakou cast pedalu. Asi je to cele utopie, ale radeji se ptam …

      (na cteni hodnot mam Garmina, staci mi ‚jen‘ senzor)

      0 0
    • Breakpain  

      @all

      Jsem neznalý a neorientuji se ve WM. Doporučíte mi prosím nějakou „ekonomicky“ přijatelnou variantu?

      Váhám, zda řešit přenositelnou technologii (jezdím silnici a CX), protože zrovna kupovat to komplet 2× se mi nechce … Silnice má jiný náboj a klasické brzdy.

      Hlavně bych si rád nechal poradit, zda to vůbec řešit (přenositelnost) nebo to nechat jen na silniční kolo. CX mi supluje silnici když je počasí naprd.

      Dodám, že jde pouze o zpestření a zefektivnění tréninků (99% jízd jsou systematické tréninky na míru). Nezávodím, ale jsem soutěživý … proto trénuju poctivě a s nasazením, jako bych se připravoval na nějaký závod… samozřejmé v rámci možností.

      A trénuju rád podle čísel…

      0 0
      • madik  

        Máš podobné kliky na silnici i CX? Kdybys měl Shimana se stejnou délkou klik, tak můžeš prohazovat levou kliku pokud bys koupil stages nebo 4iii. Párkárt za sezonu se to určitě dá. Jeslti jezdíš podzim/zima skoro jen na CX, tak PM můžeš mít tam a v létě primárně na silnici.

        Taky si myslím, že pokud nejezdíš závody, tak PM užiješ spíš na té silnici, než CX.

        0 0
        • Breakpain  

          Mno, já ty kola střídám klidně několikrát za týden… Prší/má pršet – CX (má permanentně dlouhé blatníky), je hezky – silnička. Z hlavy nevím, jestli jsou tam stejný kliky … podívám se :). Ale Shimana určitě nemám, podle mě jsem tam nechal FSA, že to vyměním až oddělám převodníky.

          0 0
      • Melvin  

        Sám teď nad wattmetrem přemýšlím a taky bych občas chtěl přehodit wattmetr ze silnice na bika, proto mě vychází jako jediná možná varianta, měnit pedály. To znamená vybrat mezi Garminem, bePro a PowerTap. Nejlevněji teď vyjde BePro, ale co jsem četl recenzi, tak mu 2–3 vyjíždky po přehození trvá, než si to „sedne“. U PowerTapu tento problém prý není, a u garmina nevím.

        0 0
        • blaf  

          vsechny ty pedaly jsou silnicni! jako jedinou variantu vidim stages nebo 4iiii

          0 0
        • McBlacky  

          u BePro to nemusí být vždycky, ale je fakt, že z 5ti lidí si to u 2 muselo sednout poměrně výrazně, jeden byl od začátku bez problémů, zbytek zatím nemám plné info. Dávám to dost za vinu kalibraci, já se na to vysral, jen updatoval SW, nastavil délku kliky a vyrazil :) první trénink čísla jak Panzerwagen na časovce, druhá vyjížďka už blíž realitě a cca na 4té už data konzistentní s tacx imagic od té doby to ukazuje stejně. Kalibraci statickou před jízdou ignoruju. Mezi kolama to prohazovat neplánuju.

          0 0
          • Melvin  

            Používáš oboustrannou variantu nebo single? A z kama jsi je bral, jestli to není tajné?

            0 0
            • McBlacky  

              jednostrannou. Objednávali jsme 6 sad (jedno i dvoustranný) přímo od výrobce, zařizovalo se to přes Ski a Bike

              0 0
        • Mr_Mertic  

          Jezdim Garminy Vector a jsem s nimi maximálně spokojený. Pokud máš možnost, tak neváhej.

          0 0
      • jecnak  

        Resim podobny problem jako ty. Jen mam uz kliky Shimano na cx i silnici, takze leva klika je jasna volba. Navic Shimano kliky, respektive prevodniky radi podstatne lip jak FSA. Prohazovat budu hlavne v rezimu zima/leto.

        0 0
        • Delkim  

          jj, to je rozumná volba, nedovedu si představit že by tazatel měnil kliky 2× týdně… to by těm klikám asi taky nedělalo moc dobře, ne?

          0 0
        • jecnak  

          Tak mam smolika. Mezi levou klikou a zadni stavbou mam moc malo mista.

          0 0
          • madik  

            Fakt? Stages druhe generace je celkem malinké. Vysoké je odhadem tak 5mm. Pripadne muzes vyzkoušet mojí levou kliku se Stages, kdyby to potenciálně bylo na knop a nebyl jsis jist.

            0 0
            • jecnak  

              Podle jejich navodu se nevejdu na Madonu ani na Boona. I se senzorem kadence od Garminu jsem mel problem – ma cca 1mm mista a muze byt jen v urcite oblasti kliky.

              Za nabidku dekuju, urcite to nekdy zkusim, je to par minut, aspon bude jasno.

              0 0
              • madik  

                Tak to mají možná ještě pro gen1 na webu. Stages mi subjektivně přišlo štíhlejší, jak senzor kadence od Garminu. Kdyžtak zkusíme někdy a uvidí se :)

                0 0
              • McBlacky  

                tam muzes dát duotrap ne?

                0 0
                • jecnak  

                  Jde mi o wattmetr, duotrap tam jiz nekolik let mam.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    já myslel ten senzor kadence od Garmin o kterém píšeš, překvapovalo me proč tam je

                    0 0
                    • jecnak  

                      Ten je na Boonu – Boony nemaj duotrap. Nakonec jsem ho nahradil ozivenym starsim cidlem na magnet. Problem s prostorem ale vznika az na Dura 9000 a Ultegra 6800 klikach, ktere jsou podstatne masivnejsi nez nizsi ci starsi rady.

                      0 0
              • jecnak  

                Takze vcera vyzkouseno a na Boona i Madonu 5.9 s brzdou pod stredem se Stages na Dura 9000 (posledni verze Stages) klice vejde – zbyva cca 2mm k zadni stavbe, respektive u Madony k zadni brzde.

                0 0
          • blaf  

            4iiii by se taky neveslo? myslim, ze ten pod posouvali bliz k ose, aby to bylo kompatibilni s co nejvice ramy

            0 0
            • jecnak  

              4iiii je mensi ale couha vice dovnitr, takze tudy cesta nevede.

              0 0
              • Orbicek  

                4iii se mi na Madoně vejde, zbývá tak 2–3 mm u vyšších řad, kde jsou brzdy dole prý zaleží, co tam je za tip – s bontrager brzdama by to prý jít mělo, se shimano brzdama už ne (četl jsem v nějaké osobní recenzi, ale teď ji zaboha nemůžu najít)

                Btw.Dobrý test je vzít 8mm imbus a zkusit místo (4iii to po Tobě chtějí, než jim pošlem kliku k instalaci), pokus se vleze volně, tak se vejde i wattmetr.

                P.S. Bavím se o Madoně 2014 a starší

                0 0
      • blaf  

        prenositelnost nema smysl resit, dost pochybuju, ze budes dvakrat tydne menit, ale zase prehodit pred zimou na zimaka se hodi, osobne bych sel do neceho na kliku s moznosti dual side, Stages (nema dual side, ale myslim, ze na tom delaji), 4iiii, Powerbeat (tady bych mel trochu obavy pri pouziti na CX z hlediska odolnosti) nebo neco ve spideru, libi se mi Pioneer, ale ta cena

        0 0
        • canda22  

          Ano, STAGES nema dualside power meter, ale kdyz je to dobre pro tym SKY…

          0 0
          • madik  

            Rozhodne lepsi single side a zdvojnasobeni vykonu, nez zadny merak :)

            0 0
            • blaf  

              to mas sice pravdu, ale v tuhle chvili uz jsou cenove dostupna i dual side reseni, tak si nejsem jisty jestli ma smysl kupovat Stages za podobnou cenu

              EDIT: tak koukam, ze Stages uz se da koupit lehce nad 10tis., to uz je fajn

              0 0
              • jecnak  

                Kde?

                0 0
                • blaf  

                  koukal jsem na wattmetry.cz, ale ted koukam, ze Dury 7900 nejsou v normalnich delkach dostupne, takze jedine Ultergry 6700 nebo 105 5700, nove 11sp rady jsou stale drahe, tam podle me nema o Stages smysl uvazovat

                  0 0
                  • jecnak  

                    Nevim, ale pro me tam smysl je i za ofiko cenu tech Dur 9000, protoze si kliku muzu prohodit mezi zimakem/cx a jednici. Kdybych mel CX na kantikach, tak jdu do neceho v nabe, ale takhle se mi to hodne uzi.

                    0 0
              • Breakpain  

                To chci, to chci …

                0 0
      • JFtryall  

        Ja bych to tak nehrotil do spatnyho pocasi a na zimu. Nejdriv bych to poradne zajel na silnici a dostal do noh a pak to muzes resit dal. Kdyz s wattama stravis par desitek hodin a naucis se to dobre srovnat s tepama a pocitem, tak pak i na dalsim kole odtrenujes podobne kvalitne, urcite mnohem lepe nez do ted. Na tezke intervaly to uz asi chce, ale nevim jake mas ambice dal. Ja vozim Stages i na biku, ale mam krytku omotanou paskou, kvuli vode a bahnu a zatim do drzi bez problemu.

        0 0
        • Breakpain  

          Mno … ambice jen tréninkové – baví mě jezdit dle čísel. Klesl jsem tak hluboko, že už si nechávám psát i tréninky, takže wattmetr je další věc na řadě … :). Takový přirozený vývoj …

          Když tak zkoumám různé možnosti – možná to na CX dávat nebudu, každopádně mě vylekal kolega Ječňák s tím, že na Madonu, kterou mám, se některé typy nevejdou. To mě ani nenapadlo :) …

          Začnu výměnou klik zdá se … a pak uvidíme, zda to něco „vyškrtne“ ze seznamu.

          0 0
          • JFtryall  

            Vzdycky nejaka ambice je. :-) muzes posunovat FTP v ruznych profilech treba. V zime a vode to je myslim celkem kontraproduktivni. Kdyz chces nabirat formu i pres zimu, tak bez tepla nebo ergace to uplne nepujde. Na jihu jsou samozrejme cisla nejlepsi kamos. V ceskych sra*kach to je spis o preziti matrose.

            0 0
            • Breakpain  

              V zimě válcuju a trenažeruju desítky hodin … není to ideál, ale dá se :-) …

              0 0
          • Reggie  

            Já myslím, že u Madony respektive některých rámů od Treku, nejsou problém kliky ale střed BB90. Rám je u středu široký až ke klikám a to je ten problém.

            0 0
      • hfx9  

        Kde si necháváš dělat tréninky na míru?

        0 0
    • RUSH  

      Máte někdo zkušenost s wattmetry Rotor REX INpower?

      Mám kliky X0 / PF30.

      0 0
    • Pepino71  

      Plánují koupi stages a jelikož nevlastním žádnou zobrazovací jednotku, kde bych data z wattmetru mohl sledovat, poradite po jake značce se podivat? Garmin, nebo neco jiného? Spíše menší velikost, nepotřebuji big display.

      Díky.

      0 0
      • JFtryall  

        Asi Garmin 520 a kdyz neco mensiho, tak 25 nebo hodinky napric znackama. :-) je to skoro jedno. Da se koupit pouze zobrazovac bez GPS, ale to je skoda.

        0 0
      • bradek  

        Větší display se ti hodí, těch údajů ke sledování je dost a pokud nechceš pořád přepínat mezi obrazovakama, tak je fajn, když se to vejde na jednu. Já mam 520 a ten display je akorát.

        0 0
        • Delkim  

          jj, taky mám 520 a super

          0 0
        • cubas  

          Rád bych vyměnil stávající Polar 725. A protože bych na novém strojku chtěl měřit wattů přemýšlím co dál. Zatím u mě vede polar V800/Stages . Máte tuhle kombinaci někdo? Případně jaké jiné kombinace navrhujete?

          0 0
          • blaf  

            Co na tom Stages vsechny tak laka? :)

            Polar neumi ANT+, pozor na to. Nevim jak je na tom trh s BLE cidly. Osobne porad nejak nemam duveru k zarizenim nepodporujicim ANT+ (nejspis bezduvodne).

            0 0
            • cubas  

              No proletel jsem cenove dostupne merice a stages mi jediny vychazel, ze by zvladnul komunikovat s tim Polarem. Bohuzel neumi obe nohy, co by se mi libilo. Jinak potrebuju hodinky multisport na tri kola/beh/plavani a obcas bezky. A protoze bych rad pokracoval v zaznamech do Polar Pro trainer, tak jsem logicky sel po Polaru (i kdyz posledni dobou kulha na obe nohy). Takze idealne wattmeter s Bluetooth a na obe nohy a cenove prijatelny.

              0 0
              • Cryzyy  

                A Polar u nových modelů ještě používá Polar Pro Trainer ?

                0 0
                • cubas  

                  Ne, používá se už jenom Flow, ale Pro Trainer umí naimportovat předchozích 9 let na web. Jenom při tom zkomolí češtinu v poznámkách. Teda upřímně, ten Flow je tragická věc ohledně deailnějších informací ze záznamu. Tak jsem zkoušel ještě následný export do Stravy a do Training Peaks.

                  0 0
                  • blaf  

                    Tak už zbývá jen z trainingpeaks do wko a máš výbornou náhradu za pro trainer a můžeš jít do něčeho jiného než polaru. :)

                    0 0
                    • biker jura  

                      jenže WKO je docela pálka za rok ne?

                      0 0
                      • blaf  

                        neplatis za rok, ale za celozivotni licenci, ale palka to je :) u TP se plati predplatne, rocni cca $100

                        0 0
                        • biker jura  

                          a tu celoživotní licenci platíš teda jednou nárazově?

                          0 0
                          • blaf  

                            nikdy jsem to nestudoval, ale nabyl jsem dojmu, ze je to jednorazovy licencni poplatek, i tahle stranka na me tak pusobi

                            0 0
              • McBlacky  

                Polar je dneska mimo, zaspal dobu. Pokud budeš používat watty stejně tě nemine specializovaný sof­t.

                Bohužel Garmin a jejich connect je naprosto nepoužitelná věc (laps wtf?), což je škoda, protože Fenix jsou aktuálně podle mě nejlepší hodinky :/

                Každý rozhodnutí má něco a je blbý, že dát pětimístnou cifru a stejně to bude někde kompromis.

                0 0
                • cubas  

                  A jaký specializovaný soft by si doporučil? Flow umí následně cpát data z Polaru do Training Peaks a pak do Stravy. Takže během zimy rozhodnout jaký hodinky (v úvahu připadá jenom Polar V800 a Fenix) a druhý krok jaký wattmeter. No, je to teda ranec za pár čísel navíc :)

                  0 0
                  • Volovec  

                    Taky ted premyslim nad treninkem s watty. Zatim mne jako nejrozumnejsi (financne) varianta vychazi bePro + garmin. Doted Polar RS800 + PolarProTrainer. Polaru fakt ujel vlak. Bohuzel.

                    0 0
                • biker jura  

                  jen pro zajímavost zrovna to laps, na tom je co špatně? normálně si odmačkáváš intervaly a pak si rp jednotlzvý laps/useky zjistíš co potřebuješ. OD základní verze TP tak je třeba NP jednotlivých kol apod, což se mi libí. V grafu to samozřejmě moc nejde to fakt…

                  0 0
          • JFtryall  

            Garmin 520 nebo Fenix 3. :-)

            0 0
            • štája  

              přesně tak, mám tuhle kombinaci a pokryje to skoro všechny sporty :)

              0 0
      • madik  

        Bud 520, nebo pokud chceš využívat i navigační funkce, tak můžeš vzít 820.

        0 0
      • McBlacky  

        jestli nepotřebuješ big display a děláš i jiné sporty tak je možná lepší vzít hodinky Fenix nebo Ambit. Watty to umí taky od 2 generace výše.

        0 0
        • hfx9  

          S hodinkama a wattmetrem bych byl na kole opatrnej, protože mě třeba na hodinkách vypadává signál z wattmetru, když je mám na zápěstí. Hodinky Garmin fenix 3 a wattmetr Stages. Je toho na netu dost, i tady na fóru jsem to psal

          0 0
          • Pebe  

            tak jestli to teda nechtělo spíš ten 4iiii ;-)

            0 0
            • hfx9  

              Nechtělo, protože na garminu edge 520 na předsazeném držáku na řidítkách je signál OK a výpadky se nekonají.

              Tohle je problém Fenixů.

              0 0
    • blaf  

      vectory za 20 to není zla cena, jen dnes

      0 0
    • jarouš2  

      Mohl bych poprosit majitele stages a 4iiii aby zmerili velikost měřiče na délku a kolik cm jsou od pedalu? Vytiskl jsem si ten papir od 4iiii a blize k pedalu ok. Ale ke stredove ose se baterka nevleze. Diky

      0 0
    • štája  

      není tohle náhodou z Alieexpressu? :) Kupkolo Ali

      0 0
      • Delkim  

        Opačně. Ali to má z kupkola.

        0 0
      • plzakj  

        230e uz je zajimava cena. Otazka je,jak je presny a jak funguje kalibrace. Nejlepsi srovnani ma dcrainmaker a ten je zatim netestoval. Podle Tohodle fora nic moc. Sdilim nazor, ze lepsi zadny data, nez spatny data. To uz mi prijde lepsi jednostranny powerbeat.

        0 0
    • 1james1  

      Nemá někdo zkušenosti s wattmetr pedály Favero Asssioma? https://cycling.favero.com/…-assioma-uno

      0 0
      • Volovec  

        Zrovna minuly tyden jsem si kvuli nim psal s wattmetry.cz. Meli by byt OK, OK je udajne i prenos signalu do Polaru V800. Nema je ale skladem, pouze na objednani, platba predem a dodani zhruba za 1 mesic. Zatim jsem se na to vykaslal. Loni jsem mel na testobvani pujcene Favero Bepro (predchozi model) a tam byl krapet opruz s instalaci. Sice se dalo, ale prehazovaniz jednoho kola na druhe je u soucasne verze mnohem jednodussi. Pak jsem testoval i Powertap P1, sice super, ale ta vaha. Navic vyssi cena.

        0 0
      • McBlacky  

        pár lidí co znám vozí ty původní BePro single i dual, zařídil jsem do ČR dovoz 5 balení za dealer price. Instalace voser, když to uděláš blbě tak se to povolí a když to neuděláš uplne přesne ukazuje to víc než by mělo.

        Pokud odladily tu instalaci tak to je za tu cenu slušný, výdrž 30 hodin poměrně sedí

        0 0
      • JFtryall  

        Pockej na Vectory.

        0 0
        • biker jura  

          nevíš jestli se dají někde pujčit na test? Třeba přes Tebe? :D

          0 0
          • JFtryall  

            Asi by sly. :-)) ale porad cekam az dorazi. Bral jsem radsi jeste Stages a porovnaval jsem vystupy s dvojkama a neni to spatny. Blby je, kdyz ses prositej a mas jet tempa nebo nejake vyssi zateze. Tam jsem mel vyvazeni treba 45–55% a vysledky ze Stages to muze ovlivnit. Pri dobrym vyvazeni to je ok.

            0 0
            • biker jura  

              no právě… já bych rád taky něco co umí porovnat i pravá/levá, nejlíp i krouťák apod. kde se dá pak pracovat s ruznými kadencemi a watty ve výstupu. navíc vím, že mám disbalanci pravé/levé nohy a cítím, že právě v unavě jde ta efektivita dost do pr… rád bych si to hlídal nějakým chytřejším přístrojem na silnici… na biku tam mi stages bohatě stačí, ikdyž v sezoně na silnici sedím minimálně…jde spíš o trenink přes zimu no. Mám starý SRMko, ale to taky neporovnává… rád bych testnul něco jako vectory, právě za necelý měsíc na Kanárech, tak zjišťuju kde to vypujčit.

              0 0
              • McBlacky  

                je to zajímavý, že nejen v unavě ale i při urovni zátěže. Já měl hodně zmasakrovanou pravou nohu (4× zlomenina) a tak jsem původní one side meření vymenil za dual side. Pokud jedu úplnou pižlu (do 2,5w/kg), tak to mám klidně 60/40, srovná se to na rozumné hodnoty nekde u 3,7w/kg a od FTP (jak kdy ale po vetsinu sezony alespon 4,5w/kg) a dál už mám 50/50 nebo 49/51. Rozhodí se to zase až na maxech 800w+, ale to už beru jako chybu měření víc než cokoli jinýho.

                Takže na normální závody do rozumné délky pracuju efektivně, na rege a lehčím zdv to víc bere levá noha.

                Moc nevím co s tím, mám obavu, že když to začnu cíleně srovnávat v té nižší zátěži, můžu si to rozhodit v té vyšší, kde to funguje bezmyšlenkovi­tě dobře.

                0 0
                • JFtryall  

                  To je zajimave. Ja to mam spis naopak. 60/40 mi prijde hrozne moc. A kdyz jsem v diskomfortu a jedu nejake solidni tempo kolem 280–300W rovinu nebo mirne stoupani, tak mam odchylku kolem 5 procent a citim, ze je vsechno spatne. :-)

                  0 0
                • 01carbon  

                  obvod přes stehna máš stejný?

                  0 0
                  • McBlacky  

                    jo

                    0 0
                    • 01carbon  

                      Mladej na trenalu myslim 42–44/56–58 (jaky ten pomer kdyz to pizla nebo naopak brutus nevi) a nohu s operovanym krizovym vazem o 20–28mm mensi obvod a je zajimave, ze tu slabsi stejne pouziva jako odrazovou a pocitove tvrdi ze si mysli ze ji ma silnejsi (jako sila nikoliv obvod) kdyz chodi behat a skakat schody napr.

                      0 0
                      • jonti  

                        Na pocity nejde vubec spolehat, si pamatuji, kdyz jsem byl po operaci krizaku, me na rehabilitaci postavila na dve vahy, at stojim rovne, a bylo to neco jako 28/42.

                        0 0
                • Greyhound  

                  Potvrzuj – noha po operaci kolena je na pohled slabší a při běžný zátěži to mám tak 42/58, když bušim tak se to srovná.

                  0 0
                • Chaingang  

                  Mám to podobně, v úplně nízké zátěží (tak jak ty zhruba do 2,5w/kg) mám třeba 55/45 a musím si to hlídat. Jak se dostanu o 1w/kg výš, srovná se to na rozpyl 52/48 až 48/52, ale většinou je to 50/50. Za celý trénink mívám průměr většinou 51/49. Úplně nejvíc rozhozený to mívám v momentě, kdy se to zlomí do sjezdu, to se mi tam někdy objeví i 60/40, ale jen na pár vteřin. Žádnej větší úraz jsem neměl.

                  0 0
        • 1james1  

          Tak beru nakonec Garmin Vector 3S. Koncem týdne nebo příští týden by měly dorazit :)

          0 0
          • Mr_Mertic  

            Já jezdím ještě první generaci s měřením pravá/levá a jsem nadmíru spokojený. Myslím, že ty s nejnovější generací budeš dozajisté taktéž.

            0 0
    • capo  

      Zvažuju wattmetr na bika, zřejmě stages nebo wiii. Nebo?

      Pokud bych bral něco jetýho (mám starý XT kliky z 785 řady a chci zůstat u 38–24 převodníků což je u většiny novějších klik problém), čeho se vyvarovat? Kvůli čemu je důležitá záruka, co se může pokazit? Co je třeba servisovat (pokud vůbec) co nejde doma? (nepočítám výměnu baterky s těsněním a jeho lubrikaci)? Data půjdou do Edge 1000 na předsazeném držáku (ve stages vláknu jsem četl něco ohledně horšího signálu poslední generace Stages…)

      Pokud jsou levé kliky záměnné (s XT8000 předpokládám ano, s XTR9000 je třeba nějaká podložka pokud je to stále HT2?) tak se dá zvažovat asi i novější…

      Díky za tipy.

      0 0
      • capo  

        Případně něvýhody nákupu v USA (když mám někoho kdo mi to přiveze, takže cena je $499)?

        0 0
        • jonti  

          Porad je tam velka sance, ze bude nejaky problem a budes to muset reklamovat a posilat to do USA a zpatky, kde uz bude hrozit clo, bych neriskoval.

          Jeste nedavno slo z Nemecka z r2 sehnat Stages na XT za ceny okolo 400E, zkus se spis podivat na evropske eshopy.

          0 0
          • jecnak  

            Bude i rozdilna delka zaruky. Mam pocit, ze kdyz navic koupis lokalne, je lepsi si to nechat poslat z nejakeho jineho statu – neplati se pak vubec dan.

            0 0
            • capo  

              Vůbec nechápu co myslíš :).

              Pokud bych v kupoval v US, tak mi to někdo převeze, je to US občan a bude pak nějakou dobu v ČR, takže pokud by něco posílal na reklamaci zpět do US tak žádný clo ani DPH platit nebude… Nebo jo?

              0 0
              • jonti  

                A jak to po reklamaci dostanes zpatky do CZ? Znovu ti to nekdo priveze?

                0 0
                • capo  

                  pošta. pro celníky máš jednoduchej doklad žes to tam už jednou posílal na reklamaci, takže po cestě zpět oni těžkou můžou toto danit.

                  0 0
              • jecnak  

                On ti to vysvetli.

                0 0
                • capo  

                  On kdo? Dneska jsi nějakej tajemnej :D

                  0 0
                  • jecnak  

                    Ten nekdo, kdo ti wattmetr priveze. Urcite tyhle figle zna.

                    0 0
                    • capo  

                      Nevím jestli za tím je nějaká tvá znalost nebo ironie. Každý občan má přece právo něco koupit u sebe, má právo cestovat, a má právo to poslat na servis ať je kddekoliv na světě s tím, že se mu to pak vrátí zpět a on za to neplatí žádné daně ani clo.

                      Vem si to klidně opačně vztaženýho k tobě, máš waťák koupenej v zemi kde bydlíš, v ČR. Letíš na půl roku na silničky do jižní afriky. Waťák se pokazí, záruka není mezinárodní, uznají ji pouze v ČR. Dejme tomu že máš náhradní nebo možnost si tam půjčit jinej. Takže co uděláš? Pošleš ten svůj zpátky do ČR na reklamaci. Bude firma který ti ho prodala v ČR platit clo nebo DPH? nebude – nejde o novou věc, jen ji někdo kdo ji předtím legálně koupil a zdanil posílá na reklamaci. Firma ti to vyreklamuje (výměnou za nový kus) a pošle zpět do jihoafrický republiky. Budeš platit ty DPH nebo clo? Nebudeš – nemůžeš přece platit za jednu věc daně dvakrát (už předtím jsi jedno DPH platil a clo se neaplikovalo protože jsi to kupoval lokálně. Nebude se aplikovat ani teď, protože nejde o dovoz do země – je to pro tebe v rámci reklamace a ty to zase odvezeš, v zemi to nezůstane) – je to věc koupená v ČR a je pouze vyměněná.

                      Samozřejmě je pravděpodobné že budeš muset celníkům dokládat původní nabývací doklad a reklamační protokoly, ale ve výsledku prostě nebudeš platit žádný clo a DPH podruhý.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Asi si nerozumime. V USA se plati dan zpetne. A jeste je rozdilna podle statu ,kde tu vec koupis. Bezne si lidi nechavaji posilat elektroniku z jineho statu USA, nez ve kterem bydli. Proste se s tim pak nejak caruje. Jestli ti to bude dovazet nekdo, kdo ve Statech bydli, tak to urcite bude znat. Zadny teorie vyssiho principu tady nerozvijim a rozvijet nechci :-)

                        0 0
                        • capo  

                          Souhlasím s tím že jsou státy ve kterých platíš ještě VAT nebo nějakou lokální daň. Těch je ale poměrně málo.

                          Ale nikdy jsem neslyšel o placení daně „zpětně“. Zkusím se na to zeptat. Díky za upozornění.

                          0 0
      • jarouš2  

        Určitě běž do 4iiii. Co se týče kompatibility, našroubuješ nové na nové, akorát musíš počítat s tím že oproti M8000 a M9000 ti tam bude lítat cca 9mm v qfaktoru.

        0 0
        • bagr84  

          což není zrovna málo…

          0 0
        • jonti  

          Proc myslis, ze ma M8000 jiny Q faktor? Podle toho co ctu ma porad 176mm u dvouprevodniku.

          0 0
          • jarouš2  

            M9000mm má 158, M9020 168mm a M8000 176mm.

            Myslel jsem rozdíl mezi jednotlivými řadami

            0 0
            • jonti  

              Psal jsem jen o XT, XTR melo mensi Q faktor uz taky u starsich klik. Domnivam se teda, ze kdyz zustane u XTR/XT a jednoprevodnik/vi­ceprevodnik, je jedno jestli vezme starsi nebo novy model.

              0 0
      • JFtryall  

        XTRko bude mit asi tenci telo. Ja jsem vozil starsi XTR Stages na XT klikach a podlozkama jsem si vymezoval vuli mezi klikou a stredem. Fungovalo to v pohode. XTR bez podlozek se da normalne vozit na silnicnich klikach.

        0 0
    • RUSH  

      Mám technický dotaz. Vlastně dva dotazy:

      Mám wattmetr Stages, poslední verze. Měl jsem s ním nějaké trable, nakonec jsem teď vyreklamoval nový kus, který je na cestě ke mě.

      Používám ho v kombinaci s Edge 500 a hrudním pásem Garmin ANT+. S původním Wattmetrem jsem měl mimo jiné problém, že se wattmetr kousnul, když jsem zapnul Garmin a čekal jsem na připojení wattmetru (už spárovaného), ale bez pásu v dosahu. Pás se pak snadno připojil (když se dostal na dosah), ale wattmetr už ne.Je to normální? Přece by mělo být možné jet i bez pásu, jen s waťákem?

      Druhá otázka se týká profilů kol na Garminu. Mám bajk a silničku, wattmetr mám na silničce, na bajku mám snímač rychlosti a otáček. Mělo by to být tak, že na silničku by měl být spárovaný waťák a pás a na bajk snímač rychlosti a pás a při každém zapnutí Garminu nejprve změnit profil kola podle toho na jakém kole pojedu? Nebo je to jedno a ono se to spojí s tím co je v dosahu bez ohledu na to, jaký profil zvolím? V obou profilech mohou být sice jinak políčka a obrazovky, ale funkce a záznamy budou běžet normálně? Mě by klidně stačil i jeden profil na obě kola, ale jde to vůbec?

      0 0
      • JFtryall  

        Jasne normalne jde jet jen s wattama. Na Edge 520 pouzivam profily aktivit a pro kazdy kolo to je stejny. Vsechny snimace by to melo pripojit automaticky a zobrazit samozrejme jen to, co mas v polich. Zahod starej budik a ber neco lepsiho. :-)

        0 0
      • hfx9  

        Na edge 520 mi jede vše ok.

        Watty bez tepů, tepy bez wattů i tepy a watty zároveň.

        0 0
      • RUSH  

        No možná bude konflikt spíše v tom, že na biku mám snímač rychlosti/kadence a na silničce powermetr. Na webu Stages se o tomto možném konfliktu píše. Jde o to, že může docházet ke konfliktu spárovaných zařízení typu wattmetr (Stages) a snímač kandence/rychlosti (Garmin) a to konkrétně na Edge 500. Jsou spárované na jednom přístroji, ale pod jiným profilem kola. Zkusím snímač rychlosti a kadence z biku sundat a na Garminu ho vypnout.

        0 0
        • JFtryall  

          Tak si ho zakaz at je uzamcenej ne? Ja to takhle delam s tepakama.

          0 0
        • štája  

          už si teda nejsem jistý jak to bylo u edge 500, ale teď jsou vždycky čidla párovány globálně na všechny profily dohromady a ne na každý zvlášť. Jinak známý měl problémy s wattmetrem na Edge 500, sekal se mu přístroj, používal jen waty a tep. Koupil nového Edge a je po problémech.

          0 0
          • RUSH  

            Taky si myslím, že čidla jsou spárována globálně, bez ohledu na profily.

            Jinak mě se přístroj (Garmin) nesekal, jenom mi neukazoly watty.

            0 0
        • jecnak  

          Na Edge 1000 provozuju stejnou kombinaci bez potizi. Navic na silnicce, kde mam Stages a tedy vlastne i kadenci v ni mam kombo senzor kadence/rychlost a pouzivam (mam ho tak sparovan) ho jen jako senzor rychlosti.

          0 0
        • Pebe  

          když jsme byli na testech v Casri, tak díky absenci zadního kola(čidlo kadence/rychlosti) a hrudnímu pásu Polar(nemá ANT-Casri používá Polary) se samotné Stages ke Garminu Edge500 taky nechytly. Prý ke Garminu Edge500 potřebují Stages nejdřív chytit jakékoliv čidlo ANT+. Ať už hrudní pás nebo čidlo kadence/rychlosti.

          0 0
          • RUSH  

            To bych skoro mohl potvrdit. Byly případy, kdy se Stages měl připojit jako první čidlo a taky se nechytil.

            0 0
        • ememem1  

          problem je ten g500, je to zastaraly typ kde je sparovanie s cimkolvek dost problematicke obzvlast ak je toho viac.

          tiez som s tym zapasil. odkedy mam 820 tak je to otazka par sekund a to mam wattmeter + kadenciu (stages, to mimochodom g500 nechcelo akceptovat ani za boha a musel som pouzivat cidlo kadencie z garminu) cidlo rychlosti, tepak a este aj radar + svetlo (light network).

          radim dobre g500 vyhod , budes s tym bojovat stale dokola. (moj sa nastastie pokazil)

          0 0
          • Chaingang  

            Nevím, ale používám Edge 500 v kombinaci s Power2Max wattmetrem a nikdy nebyl problém s párováním, problém bude spíš v kombinaci se Stages.

            0 0
            • bagr84  

              +1

              0 0
            • ememem1  

              neviem, ja som mal s g500 problem s parovanim v kuse. mam 820 a no problem, mal som pozicane 1030 a tiez no problem.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.