Výběr horského kola do 5 000 Kč

23 nepřečtených
  • suprtomo

    Ahoj,

    uvažuji o koupi horského kola na rekreační ježdění po cyklostezkách nebo lesních cestách. Nic náročného,

    projížďka 2× týdně na hodinku.

    Dá se vybrat něco nového do 5000 Kč? Pokud ano, máte nějaký tip?

    Nebráním se ani použitému z bazaru, ale více peněz na to uvolnit nemohu.

    Je lepší odpružená vidlice, rám, nebo celodpružené?

    Neznáte tuto značku, nebo je to nějaké neznačkové? Vypadá skvěle.

    https://www.sbazar.cz/…zite-3-barvy

    Díky moc za rady, jsem úplný začátečník :)

    Tom

    0 0
    • -b-n-x-  

      Za 5000 jedine snad nejaky bazar. O novem za tyhle penize vubec neuvazuj.

      0 0
    • novas752  

      5000Kč je fakt hodně hodně hodně hodně málo.

      Abys mohl uvažovat o novém, potřeboval bys 3, spíš 4× tolik. (Nová „kola“ za tu cenu jsou, ale je nebezpečný na tom jezdit, má to spoustu plastových dílů a nejde to seřídit = za 500km zralý do šrotu).

      Možná seženeš nějaký bazar, co se hned nerozpadne. Hledej něco na 26" kolech a s V-brzdama. Obojí je morálně zastaralé = bude to mít lepší cenu, ale i tak to buď bude střep, nebo dost olítané.

      Ten inzerát je hodně směšnej. Vůbec to nevypadá jako horské kolo, nejsou tam rozepsaný komponenty a když se dívám, co ten prodejce dále inzeruje… :)

      0 0
    • plysovykozisek  

      Za 10 000 Kč by se už dalo něco vybral i nové.

      0 0
    • suprtomo  

      Reklamu si tu opravdu nedělám, viděl jsem to kolo Taurus i použité jinde za 4tis, jen k němu nemůžu dohledat žádné informace. Zaujal mě jen vzhled a kotoučové brzdy, jinak o něm nic nevím.

      novas752: díky za tipy, ale s nájezdem 20km měsíčně investovat víc nechci a ani nemůžu :) budu navíc jezdit s přítelkyní, která má pár let starý kolo s pořizovačkou 5tis, takže nic luxusního nepotřebuju :)

      Mám 182cm, doporučuješ 26"?