• deh

    Zdravim, vybiram allmountain/trail fulla se zdvihy 140 +/- , i na celodenni vyjizdky, tak me zajima i vaha a aby dobre stoupalo, ne jen sjizdelo. Zatim jsem skoncil u techto 4 favoritu:

    • Kellys slanger 50 – karbon

    http://www.kellys-bike.cz/…18-d1656.htm

    • Canyon spectral al. 5.0 ex

    https://www.canyon.com/…-5-0-ex.html

    • Specialized stumpjumper fsr elite 2016

    https://www.cyklo69.cz/…n-blackwhite?…

    • Specialized stumpjumper fsr comp carbon 2016

    https://www.cyklo69.cz/…orangeorange?…

    Ktere by jste vybrali a proc? Popr. Nejaky jiny typ do 60k. Cenu u uvadenych nereste, jen porovnejte jakoby staly stejne…

    Diky za pomoc s vyberem ;)

    0 0
    • MrtweyUbrus  

      Píšeš do 60kk a přitom tam máš kolo za 93kk? Máš tam 29 i 650b, jaký rozměr kol tedy vlastně chceš?

      0 0
    • jsflyin  

      Koukni na Giant Trance :) Mám a jsem naprosto spokojen. Zvládám na tom dlouhé vyjížďky a i trailové ježdění si užiju ;)

      https://www.giant-bicycles.com/…rance-2-2018

      0 0
    • Picino  

      Jak chceš poradit, když nejprve píšeš budget do 60k a vzápětí vybereš kola za 50k, 70k,80k a 95k a prý ceny neřešit. To jako máš možnost mít všechny ty kola za 60k?

      add: omylem jsem kliknul na toho Kellyse v domnění že klikám na odkaz na stránky. Takže to neber v potaz.

      0 0
    • novas752  

      YT Jeffsy AL Two 27.

      0 0
      • Atilla  

        +100 za ty prachy úplně bez konkurence a klidně bych bral 29"

        0 0
        • deh  

          Na toho jsem se take dival, jen jsem slysel ze blbe reklamace a take je o kilo tezsi jak ostatni mnou uvadene. Rek bych ze je to super kolo na traily a sjezdy, ale na celodenni vyjizdky zas uz moc ne.

          0 0
          • Atilla  

            No to kilo mi přijde hodně přehnané když přihlédnu k tomu, že to má nejlepší výbavu za všech co tu máš a revelation je asi o 50g lehčí než pike. Navíc to můžeš jednoduše překopat na 1×11, takže váha půjde ještě níže.

            0 0
          • nomecz  

            pokud chces primarne jezdit celodeni vyjizdky tak si kup 29" , tohle je to nejlepsi ze vseho co tu mas uvedeno a reklamace jsou naprosto bez problemu.

            0 0
          • novas752  

            100km za odpoledne s 2000m+ nastoupanim zadny problem i s mym bidnym najedem 4k za rok. A to tam mam ty puvodni plaste, dat tam neco ve stylu ardent/nobby nic, jelo by to jeste lip.

            A ta 29 asi jede jeste o chlup lip nez 27, ta je zase vetsi kladivo na sjezdy.

            0 0
            • wilda81  

              Ardent/NN úplně zabijí potenciál kola.

              0 0
              • madcat  

                A jaký je potenciál toho kola?

                0 0
                • nomecz  

                  https://www.youtube.com/watch?…

                  větší než většiny lidí co na tom jezdí :-)

                  0 0
                  • Atilla  

                    Tak na druhou stranu by to tam šlo jet i na dirtu s trochou sebezapření

                    0 0
                    • wilda81  

                      Asi by se mi moc nechtělo brousit černou v Koutech celý den na dirtu. To už trochu zavání masochismem :)

                      0 0
                    • nomecz  

                      tak ja tam jezdil i na 29" nervu … ale jak píšeš akorát toho sebezapření by bylo potřeba asi trošku víc :-)

                      0 0
                  • scret  

                    slusnej oddil:) Otazka je, kolik toho vydrzi pravidelne v tehle podminkach…

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tohle je spise na rogalo…

                    0 0
                  • madcat  

                    No já tím dotazem mířil trochu někam jinam: tazatel poptává trail/all mountain kolo, na kterým se bude dát v pohodě celej den jezdit po horách. Někdo mu podaří YT Jeffsy – budiž, já to kolo neznám, nejel jsem na něm, ale když teda je zde vyslovena myšlenka, aby v zájmu zvýšení „jezdivosti“ se nasadily jezdivější gumy, tak hned to někdo vidí jako průšvih a odrazuje od toho? Zřejmě dle zadání to vypadá skoro i tak, že tazatel nechce potenciál takovýho kola, jako je YT Jeffsy, využít. Anebo jinýma slovama – YT Jeffsy je super kauf svým poměrem cena / výkon, ale už ne tolik svým zaměřením, geometrií apod. Každej nechce „kladivo na sjezdy“.

                    Mě samotnýho by celkem zajímalo, jestli je Jeffsy vhodný kolo na celodenní courání se po horách, anebo je to spíš enduro s trochu menším zdvihem…

                    0 0
                    • Acanthophis  

                      Rozhodně to není endurko (ačkoliv ho hodně lidí tak „využívá“ a taky to není ani „kladivo na sjezdy“) – pořád je trail bike a i recenze tomu napovídají (hravý/progresivní projev, ale měkčí/vratší v hodně rozbitých pasážích) – navíc i proto, že se carbonová verze dá dostat až 11kg (na vitalu jsem tuším viděl 11,2 a ještě bylo kde brát) si myslím, že nějaké courání po horách vůbec není problém…:)) – i taková capra jede do kopce lépe než většina dnešních „enduro kol“ :))

                      0 0
                    • novas752  

                      On si taky pod pojmem courani po horach kazdy predstavi neco jinyho. Nekomu by na to stacila cyklokroska, jinymu nestaci ani Jeffsy.

                      Je to trailbike na narocnejsi trailovy jezdeni. Model AL Two 27 co mam ja ma 2×11 prevody coz staci jak na 50+ nekde z kopce tak na 5km/h do hodne prudkych vyjezdu. Tlumic i vidle nemaj zamykani, ale ja ho ani nepotrebuju. Pri jizde v sede se vidle nehoupe vubec a tlumic asi v rozmezi 2mm (zdvih tlumice je 60mm), na zadnim koe to dela okolo 0,5–1cm. V prudkych vyjezdech se tlumic nijak zvlast nepropada a kolo se nestavi na zadni. S tema plastema vyjedes i sjedes skoro cokoliv, brzdy hezky davkovatelny, sila mi na 75kg i s vybavou staci i v hodne prudkych sjezdech. Akorat vlivem tech plastu to neni zrovna uzasny na asfaltovych rovinkach, kde to moc nejede. To se ale da vyresit jezdivejsim plastem minimalne dozadu. Hmotnost kola me i pri moji musi vaze nijak netrapi.

                      0 0
                      • Acanthophis  

                        Já si myslím, že se pláště zbytečně hrotí. Pokud člověk opravdu není zvyklý z XC na 400g šlupky a jízdu kolem 35km/h na rovinkách, tak mu to ani pomalé nepřijde. Jezdím už 3 sezónu na kombu DHF/DHF (3C/2C) a nepřijde mi, že by mě to nějak extra omezovalo. Pokud má člověk něco našlapáno a vozí rozumné tlaky, tak není problém i na podobném kombu těch 20–25km/h na rovině udržet…

                        A imho i pro ten komfort/jistotu v terénu bych asi horko těžko vymýšlel něco jiného…:))

                        0 0
                        • Breakpain  

                          jestli udržíš na DHF 25km/h … jdu se zahrabat :D

                          0 0
                          • becis  

                            Ja ti teda nechci kazit radost ale na na trase Zbraslav ↔ Podoli mam prumery se stejnym kombem kolem 27 km/h :D

                            0 0
                          • Acanthophis  

                            Tak samo záleží, jak dlouhý je to úsek, ale +/- kolem těch 20km/h na cca 70% výkonu těch 45min-1h udržím (za čerstva – ale záleží, jezdím spíš hodně kopcovité trasy, takže se naštěstí na rovinky tak často nedostanu…:)) )

                            0 0
              • novas752  

                Prave proto o tom jen premyslim. Prilnavost HRII je navykova.

                0 0
            • Lišák  

              Hoď ho, prosím, do „Našich bajků“, ať se můžeme mrknout.

              0 0
    • raskin  

      Máš evidentně guláš ve výběru, každopádně Specialized Stumpjumper 29, pokud máš přes 180 jinak 650b

      0 0
    • scret  

      Spectraly praskaj, Kellyse bych nebral… a Spesly osobne nesnasim:)

      0 0
      • Paua  

        Co ti Spešl udělal? Mimochodem měl jsem Al Epica ten prasknul s odezněním nasranosti jsem si pořídil rám Stumjumpera v karbonu 11 s brainem a dodal komponenty podle svých představ, a 3 roky jsem zatím spokojen.

        0 0
        • scret  

          par lidi kolem me nas…anost ze Speslu, dalsi vec je ta, ze maj/meli mekky zadni stavby, dalsi, ze meli debilni a nekompatibilni komponenty (dnes snad uz nepalti)… a v neposledni rade se mi nelibi Spesl ze sve podstaty americkyho authoru… ze kteryho u nas lidi tecou…

          0 0
          • Sunshine 29  

            To proč nemáš rád Spešl v neposlední řadě, je pro mě důvod č. 1 :)

            0 0
            • scret  

              tak visjak, nechtel jsem vypadat jako nejakej speslovej hejtr, ale i pro mne je to duvod, proc si to nekoupit… Ta „aura“ znacky je pro mne neprekousnutelna…

              0 0
              • Sunshine 29  

                Mám to stejně, aura značky i spousta majitelů (bez urážky) je pro mě absolutně neuchopitelná…

                0 0
              • Tehu  

                ne ze by mi vadili, sam jsem dva mel… ale jeste bych dodal ze takrka pulku vlastni Merida :-D

                0 0
          • jeniiiik  

            Jenže ten americký author má narozdíl od českého zajímavá a funkční kola…

            0 0
        • Acanthophis  

          Já si myslím, že se můžeme shodnout na tom, že ačkoliv má spešl pár opravdu povedených modelů (enduro, tarmac, epic,…) tak je to pořád stejná „tuctovka“, jako ostatní značky. V ničem výrazně nevyčnívá a ani neexceluje. Rozhodně má za sebou dobrý vývoj a neříkám, že kola, jako takové jsou špatné (ba naopak, některé mám pořád ve výběru), ale pořád je to jedno a to samé, jako všechny ostatní značky okolo.

          I proto lidé tolik tíhnou k „direct-sale“ značkám, které možná nemají za sebou tolik vývoje, ale za přibližně stejnou cenu nabídnou o to lepší výbavu. Proč bych nechával u prodejce 200k za s-worksový model, když skoro za polovinu seženu u jiné značky to samé a při prodeji nebude můj „propad“ tak významný?

          Jiné je to s proslulými/ga­rážovými/malo­výrobními značkami typu LTV (které je na fóru velmi populární), Nicolai, SC, Yeti, apod., kde člověk už platí za určitou exkluzivitu rámu…

          Proto je na „spešl“ takový hate a neustálý flame v každém vlákně, jen co se zmíní… :))

          0 0
          • čel.A  

            Ale je pekne vidět, jak Canyon, poté co sponzoruje kde co, začíná výrazně zdražovat.

            Ale výběr je pořad velký…

            0 0
          • scret  

            osobne radim Spesla na uroven Treku apod. proste predrazena „tuctovka“, ze ktery se snazej neustale delat kultovku…:)

            Urcite nemaj spatny kola, ale co si budeme nalhavat, to uz dneska ani min zvuzny znacky, ale o dost levnejsi… A leckdy je to i mensi pruser:)))

            Jinak ve vysledku, ani SC, LV, Nicolai, Yeti, Pivot a dalsi nejsou zadny nadkola… Slapat se musi porad:) A funkcne to levnejsi znacky taky dotahujou.. Rozhodne nemaj 2× horsi funkci…

            0 0
            • Sunshine 29  

              A pak tady jsou značky jako Guerilla Gravity, který bych chtěl i kdyby to stálo úplně za prd :)

              0 0
              • vojtechposmourny  

                To s GG rozveď, zajímalo by mě proč.

                Nějak na tom nic zvláštního nevidím.

                0 0
                • Al Stra  

                  prostě úplně obyčejná čína..

                  0 0
                  • Sunshine 29  

                    Aaaa, koukám pán je znalec :)))

                    A Colorado je v té Číně kde??

                    0 0
                    • Al Stra  

                      přesně tam, kde ti číňan špatně nalisoval ložisko do té tvé čínské jebky-)

                      0 0
                • Sunshine 29  

                  Mám rád netuctový, neokoukaný biky který nepotkám na každém rohu a mají něco do sebe.

                  A GG se mi jednoduše líbí. Nic jinýho za tím není…

                  Prostě nechci jezdit na „stádních“ kolech tyou Reign, Trance, Spectral a podobně (nic proti nim).

                  0 0
      • kejda  

        Hodil jsem si tu 475 do konfigurátoru, v XT 1×11 s Pikem RCT3 a Monarchem na WTB kolech mi to skočilo skoro na 87 tisíc. Což teda není málo a výbava není úplně top. Samozřejmě netuším, jestli konfigurační cena = konečná cena…

        0 0
        • AussigBiker  

          No konečná cena to je, zaplatíš podle toho, co si nakonfiguruješ.

          0 0
          • kejda  

            Nevím no. Dát 90 litrů…Tak to mi pak přijde „téměř“ cenově srovnatelný s některými karbonovými koly. Případně, pominu uhlí – nevidím tam smysl koupit hlínu za relativně vyšší peníz než například Canyon…chápu, že si v RB možná více pohrají s geo, ale dnes už je taková konkurence, že v ceně do 100 tis jsou už i premiové značky

            0 0
            • Acanthophis  

              Je to dost, ale… na druhou stranu zase člověk má tu výhodu, že si cokoliv může „naspekulovat“/vy­myslet tak, jak se mu zlíbí (včetně barev/výbavy) a v případě jakéhokoliv problému máš si myslím docela jistotu, že Tě nevypečou na drobném písmu, kterého sis ve smlouvě nevšiml…:))

              Ale tady už se pak prostě člověk dostává do stejné situace jako s „ostatními“ značkami – diretsale, pokud chci opravdu nejlepší poměr cena/výkon a servis/problémy mi nevadí řešit (příp. i delší dobu) nebo klasika kameňák/skladba, kde mi vyjdou za vyšší cenu s hodně věcmi vstříc…

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.