• Jirka B1

    Máte někdo zkušenost s převozem vice kol uvnitř auta a případně spaním v těchto modelech KIA Ceed SW kombik, HYUNDAI i30 kombik, CITROEN Berlingo Multispace.

    Anketa: Které z nich byste mi doporučili?

    0 0
    • pekoss  

      sory, jsem se preklik

      0 0
    • WEGO  

      Pod pojmem převozem vice kol uvnitř auta si představím 3 a více kol a proto bych se osobně radši poohlédl po autě, které má možnost namontovat, ten nosič kol jakoby na zadní nárazník něž je tahat uvnitř.

      Přece jen tahat 3 kola a 3 lidi v autě není asi nic komfortního – avšak nepíšeš, že tam chceš převážet i ty další dva lidi krom sebe :-)

      0 0
      • ¨MZ  

        tři kola a tři lidi jde vozit uvnitř úplně v pohodě, ten vzadu tím nijak netrpí. Výše uvedené vozy teda vyzkoušené nemám, ale OII kombi už mnohokrát.

        0 0
    • duk  

      Doporučuju to Berlingo, máme starej model a na cestování s kolama super, ve třech lidech +3 kolech nemusíš ani sundavat přední kola. Důležitý u toho auta je, že je to celkem vysoký a směrem nahoru se nezužuje, takže pro převoz kol ideál. Aktuální model je subjektivně o kousíček nižší, ale ten vnitřní prostor je dost podobnej a výhodný je, že má sklopný jednotlivý sedačky zvlášť. Letos do Livigna jsme jeli ve 3 + 4 kola + hora bagáže a vešlo se to naprosto v pohodě. 2 kola se vejdou do kufru, ikdyž nemáš složený sedačky, ale to musíš samozřejmě sundat kola.

      0 0
      • scret  

        to si to asi predstavujeme oba jinak, letos jsme jeli do livigna taky, 4 lidi, 4 kola, bagaz + zradlo atd. A bylo to v pohode jen tim, ze jsme jeli Traficem:) nejak si nedokazu predstavit to zkouset rvat do normalniho auta…:)

        0 0
        • duk  

          Tak samozřejmě do Tafika, Multivana apod. se toho vejde víc, ale takový auto zřejmě zakladatel nehledá. To Berlingo je pro 3 lidi dostačující, když vyhodíš seadčky a když chceš jet ve 4 není problém dát pár kol na kouli. Taky to není žádnej mastodont, jako třeba Trafic, nebo Expert, nová generace sice dost přibrala, ale 1400kg na diesel ještě není tak hrozný. Je to prostě taková přifouklá nižší střední se vším všudy. Vnitřní prostor se s malým kombíkem jako je ceed nedá srovnávat.

          0 0
    • scret  

      i30ka je v podstate stejny auto jako ceed – proste mensi kombik… Spat jsem v tom nikdy nezkousel, to uz si radsi ustelu vedle auta… a pokud kola, tak bud na stojan nastrechu anebo dozadu na paty vrata…

      0 0
    • Bafoon  

      podle mě auta, která umožňují to co požaduješ začínají někde na úrovni R Traffic/C Jumpy/atp výš – tohle jsou ve směs osobáky, šikovný to jo, ale pořád budeš nařážet na nějaká omezení. V tomhle setupu to vidím na klasického kombíka a držáky na kouli.

      0 0
    • oddie  

      Ani jedno…

      0 0
    • JMT  

      Z tutěch hlas pro Berlingo, korejce neprodáš mimo to že je proklatě malej

      0 0
    • Johny5 OSHA  

      Kolik lidí, kolik kol, kde ta kola (střecha/tažné/uv­nitř)?

      Jak často, kolik cca peněz, nové staré?

      Spaní v autě pro kolik lidí?

      Jinak těžko radit…

      0 0
      • Jirka B1  

        Lidi vetsinou 2 max 3., kola 2 dovnitr max 3, pokud by se jelo nekam dal tak nosic na kouli. Vyjezdy na vikendy + normalni jezdeni behem tydne. Spani v aute 1–2lidi v nouzi. Auto by melo byt nove ±400tis.

        0 0
        • Johny5 OSHA  

          Varianty jsou 2:

          1. větší kombík -cokoliv co jsi zmiňoval a mnohá další
          2. malá dodávka – citroen jumpy (peugeot expert, fiat

          scudo),fiat doblo, citron berlingo, nissan NV200, renault traffic, dacia logan, vw caddy

          Jsem zastánce dodávky, s místem roste chuť a potenciál auta. Ale, pokud by auto sloužilo primárně jako dopravní prostředek hlavně pro osoby a kola by se vozila jen vyjímečně a stejně tak i dovolené, tak jsem za kombík a kola na tažné.

          Já bych volil krabicovou karoserii s vysokou variabilitou interieru… sklápění a odstraňování sedadel popř. posunování. Ve firmě, kde jsem kdysi dělal, bylo několik C Berling a nemělo to chybu, jen se do toho lila nafta.

          Podle nájezdu bych asi volil taky motorizaci… více=diesel / méně=benzín.

          I auto je životní postoj… dobrodruh si jistě vybere něco typu dodávka a netrápí se vzhledem.

          Sám teď kupuji nové auto, s ohledem na cestování, rodinu, kola. Bude to C Jumpy. VW bych nechtěl pro cenu, drahý servis a děsně se krade. Renault je na štíru s kvalitou. Peugeot dělá to stejné co citroen akorát se to jmenuje P Expert, stejně tak fiat Scudo, ale ti už mají jiné motory.

          takže dle priorit:

          osobák=vyjímečně s kolem

          berlingo=kompromis (větší osobák) 2–3 lidi na cesty s

          kolama

          a jumpy trafic atd= nekompromisní cesťáky.

          V jedné z recenzí docela exceloval nissan nv200.

          0 0
          • Luk02  

            Už si nepamatuju přesně kolik se platilo u VW za servis, ale myslím že francouzský auta na tom nejsou s cenou servisu moc dobře stejně jako korejci ty jsou snad nejdražší…

            0 0
        • Luk02  

          2 věci..

          Za podobnou cenu co je Berlingo, můžeš mít C4 Picasso, do 400tis určitě i ve verzi Grand, a dokonce jestli se nepletu tak v lepší výbavě. C4 je laděná komfortněji, nicméně nevím jak je u nového Picassa řešenej podvozek, ale Berlingo má velmi podobný systém co má starší Picasso. Co ale má Picasso vyřešený líp je vyndavání a skládání sedaček. Takže s tím spaním je na tom Picasso o něco líp, je i delší…

          Druhá věc je že Berlingo je strašně vysoký, a blbě se tam dává cokoliv, od kola ž po kajaky.

          Pokud budeš chtít dát kouli, dej si jí tam dát od výrobce. Je to levnější než to dodatečně nechávat dodělat, musíš mít jinou řídící jednotku světel.

          Další věc je že pokud je limit ±400tis, tak můžeš mít i jiná auta.

          0 0
    • honhav  

      Taky jsme na jare vybirali. Z techto aut ma nejlepsi pomer cena-uzitnost berlingo, ktere jsme nakonec zvolili.

      Je docela velky (650l kufr, pripadne 1280 po strechu kdyz tam das sitku), ale ja nakonec vozim kola stejne na strese…

      Zvolili jsme 1.6 benzin, jediny co me vadi je, ze se musi dost tocit a realna prumerna spotreba je lehce pres 8 litru – dnes bych volil hdi. Zatim ovsem mame od kvetna jen 8 tis. km. Na prevoz vice kol atd. bych volil treba prave delsi verzi Jumpy, nebo z techto malych aut zkusit jestli nedelaji prodlouzenou verzi vw caddy nebo fiat doblo – to by byla nejlepsi volba, co se tyka kol…(samotny si vycitam, ze jsem neproveril tuhle moznost lip a dozvedel jsem se o prodlouzenych verzich az pozdeji…)

      Kdyby jsi chtel neco vic ohledne citroenu, klidne se ptej (zatim se nam teda nic nepokazilo :) ).

      0 0
      • honhav  

        jeste co se tyka kol – pokud pojedete ve 3 tak v pohode – vytahnes dvojsedacku a je vyreseno – plocha ma pak cca 2m na delku…, pokud ve 4 tak muzes oddelat jednu sedacku (teda na verzi co mame my, vyssi verze ma samostatne oddelavaci kazdou zvlast). Reseni to ma vzdy…

        0 0
    • mr.antik  

      z těchto určitě něco v kategorii toho citroena, pokud ti jde čistě o praktičnost, větší MPV už cenově dost naskakují a dodávky to je kategorie sama pro sebe…

      0 0
    • tm  

      Ceka mne reseni neceho podobneho, jen moje 3-ti kolo je detske, takze hur skladne, protoze nema vepredu upinak.

      Zadni nosic (at uz na kouli ci na dvere) jsem zavrhl, protoze kdyz zaprsi, mas vsechen bordel ze silnice vsude na kolech.

      Mam ozkouseno ze 3 kola a 3 lidi jsou pohodlne prevozitelne v kombi pocinaje rozmery Focuse.

      Dalsi, do hry vstupujici aspekt je ten, jak casto budes kola vozit, protoze kdyz koupis vysoke auto, budes asi casto prepravovat jen vzduch, nehlede na to ze z tveho vyberu nebude Berlingo nikdy tak komfortni jako kombik, navic je pomerne kratke na spani.

      Ja se spis klonim ke kombiku se slusnou spotrebou a rozumnym resenim zadnich sedadel (kvuli transportu kol, lyzi a spani) + eventualne doplnenym thule nosici na strechu.

      0 0
      • honhav  

        berlingo v nafte jezdi kolem 5,5 pri slusne jizde, delka bez zadni sedacky je 2m a vyskove tam dam s rezervou trailovy kolo s XL ramem… to ti kombik nenabidne… Nicmene ve finale nase biky i detske kolo vozim v thule proride na strese nebo v kufru, podle toho co vezem dal (ale mam 2 deti takze kramu porad plno)…

        0 0
    • Jones  

      Byt tebou, podivam se na Focuse v kombi. Za ty penize budes mit nove. Bude to spolehlivejsi, nez korejci. Jezdil jsem s predchozi generaci a ve 3 lidech / 3 kola v pohode.

      0 0
      • kubad  

        s tou spolehlivostí si děláš prdel?

        kdyby se korejci srali tak na ně těžko dají plnou 5 nebo 7 let zaruku.

        0 0
        • Mr.Dawe  

          Focus na tom se spolehlivostí neni špatně a navíc ti nabídne ještě skvělý podvozek a motor. Zvolil jsem ho pro 2 lidi + 2 kola. Uvidíme jak se osvědčí. A řečem, Fordem tam a vlakem zpátky dávno nevěř, ano platilo to, ale v roce 80–95. Největší problém byl tehdy motor 1,8 TD dávaný do Sierry, Escorta a prvního Mondea. Dnes je už vše jinak, když pohlédnu k Renaultu nebo Fiatu, tak proti tomu je Ford někde daleko jinde.

          0 0
          • kubad  

            ja to myslel tak že korejci na tom dnes nejsou nijak hůř,

            0 0
            • Lister  

              Já tak nějak nevím, proč by měli být.

              Když si vezmu evropské vývojové pracoviště, výrobu v Čechách a na Slovensku a dodavatele dílů z EU, tak bych tomu věřil rozhodně víc, že VW montovanému někde v Mexiku nebo Indii.

              0 0
              • scret  

                ja bych to shrnul asi tak, ze v dnesni dobe je vsechno shit a spotrebak, bohuzel takova je doba a casy kvalitnich neznicitelnych aut uz jsou davno pryc…

                A je jedno, jestli je to fauvéčko nebo hjundaé:) dulezity alespon pro mne je fakt, co mi kde nabidnou oproti konkurenci lepsiho…

                0 0
      • scret  

        „Bude to spolehlivejsi, nez korejci“

        Tak to je dobrej vtip!

        0 0
      • jIrI___  

        Jak se to říká? Fordem tam, vlakem zpátky? :)

        0 0
        • Kubiczech  

          Něco podobného vykládá Karliner o Janouchovi. Svět je malý. (:

          0 0
        • Jones  

          To se rikalo tenkrat o autech v USA. Forda bych si koupil kvuli podvozku, relativne levnym nahradnim dilum a pokud bych chtel auto pomeru cena/vykon.

          0 0
          • McBlacky  

            v USA se říkalo Fix Or Repair Daily

            ford dneska ok, ale s benzínovým motorem.

            0 0
            • Jones  

              mimochodem nevis nahodou, jak je zprevodovana ta 1.8? 1.6 dost toci pri 130 :(.

              0 0
          • Lister  

            a pokud bych chtel auto pomeru cena/vykon.

            Já ti v tomto tématu prostě vůbec nerozumím – by mne zajímalo na jaký ceník Forda se díváš, ale asi bych jeho modely nepovažoval ze přeborníky v kategorii za málo peněz hodně muziky.

            0 0
        • miki  

          až budeš mít Fordy tak dlouho jako já 5 kus dohromady 18 let a nikdy mě nikde nenechal.Tak potom si Tyhle bludy klidně povídej.Zato 4 x Brno s 2× fábia 2× octávia a vždy odtah do autorizáku,nová auta najeto do 10–15 tis km

          0 0
          • McBlacky  

            loni jsem podnikl 700km v pěti lidech v OII a to jen proto, že jsme si museli rozdělit posádku Focusu – TDCI motor 100kw, najeto 120 nestočených.

            řešit v CH rozbitý auto v neděli je docela pakárna.

            0 0
      • Lister  

        Jako myslíš Focus poslední generace v kombi???

        Vždyť to je kombík asi s nejmenším kufrem v C segmentu, nic horšího a ošklivějšího si asi ani koupit nemůžeš – a top píšu jako majitel Focusu druhé generace – jinak máme hatchback a bez potíží tam nacpu dvě kola a přitom zachovám 4 místa k sezení – reálně tedy spíše tři, protože na prostředním sedadle nikdy nikoho nevozím.

        0 0
    • saintjv  

      test Kia kombajn

      asi se tam i vyspis:)

      http://auto.idnes.cz/…o_testy.aspx?…

      0 0
      • Lister  

        Kufr je obrovský, 528 litrů základního objemu, tedy pod roletkou, musí stačit všem.

        Ten člověk asi nikdy neviděl opravdu velký kufr. Kufr nového Ceedu je velmi dobře využitelný, má pravidelné tvary, ale velikostí spadá do průměru třídy. Objem je uváděný včetně schránek pod podlahou, reálně je to teda míň.

        0 0
        • Johny5 OSHA  

          Přesně.

          Máme v rodině několik aut. Ford mondeo-velký kufr, ale nízký a kolo na výšku tam nedáš, 2× Citroen C5 break-velkej vysokej kufr, kola na výšku v pohodě, toyota previa I. a II.gen. vysoký velký kufr po sklopení zadních (3.) sedadel, odvoz pro 5 kol a 5 bikerů. Citroen xsara hatchback kolo tam dáš těžko. Toy Hilux pickup :D 5kol na korbu + 5 lidí http://www.bike-forum.cz/…u-vol-v.html#….

          Jakmile chybí výška, je ti objem k ničemu. U většiny aut sundáváš přední kolo na biku, takže bych se poohlídl i po hloubce kufru (délce).

          0 0
          • McBlacky  

            souhlas s výškou. Focus je extra nízký :(

            0 0
            • JMT  

              Všechno hadr proti Laguně III

              0 0
              • Johny5 OSHA  

                Cenou jsou tato auta, jako C5, Laguna, Mondeo už docela vysoko cenou…takže tam by musel sáhnout asi po bazaru nebo po testovacím autě od dealera.

                0 0
    • palo7  

      až se Korejci víc rozšíří a začnou stáčet, tak uvidíte tu spolehlivost :-)

      Ford je nejvíc oblíbený u dovozců aut a to jen proto, že se nedají načíst stočený km.

      Minulý týden jsem viděl stočenou dodávku Iveco o 600.000km, na tachecu 300.000km, takže myslím že to bude ***** a kolem 350.000 se bude *****, nj. je to nespolehlivej Ital :-D

      0 0
      • mr.antik  

        ono taky záleží kolik takovej průměrnej uživatel ceeda/i30 najezdí, protože většinou není co stáčet :-)

        0 0
      • Johny5 OSHA  

        Chce nové auto… vesměs je kvalita nových aut v této cenové ± stejná. Každá značka má svoje. Jistě hraje roli to, kolik km a let bude chtít auto vlastnit. Pokud korejec dává záruku 7 let, nebál bych se toho. Na různých fórech se dá dohledat, které ročníky a které motory převodovky atp. mají problémy a jsou poruchové. I VW, které není levné, prodává zmetky, kterým se při určitém nájezdu rozletí motor. Je to daň této doby. Člověk si nemůže být ničím jistý. Je třeba hledat optimum pro každého zvlášť.

        Přestože jsem pro japonská auta, kupuji citroen. Toyota by mi nenabídla auto, které by mi prostorově a finančně vyhovovalo. Netěší mě to, ale je to tak.

        Reálně, kdo, kolik, v jakém čas. horizontu a se svým vlastím autem vlastně celkově najede…?

        Jednoduše vzít papír a vypsat pro a proti jednotlivých řešení. Auto je významný žrout peněz, ať je to sebelepší značka.

        0 0
    • rasto  

      hlasoval jsem pro ceeda. v 80/90ch letech jsme se smali hondam, a kde jsou ted?

      ps: za meho megana *2009 se vubec nestydim, doporucuju zvazit i ten.

      0 0
      • JMT  

        kde je ted Honda ? Nemyslim ze by byla jinde nez Kia a Hjundaj…

        0 0
    • Lister  

      Výběr Ceed vs i30 bude hodně o designu a o tom, jakou výbavu požaduješ. Zkus prohledat ceníky, možná budeš překvapený, že některé položky si třeba nebudeš moct připlatit nebo je dostaneš jen v rámci nejvyšší výbavy a to už se může trochu prodražit. V tomhle je na tom líp Hyundai, která má ceník flexibilnější, Kia má spíše pevně dané specifikace.

      Auta jsou hodně podobná, pokud odmyslíš design, tak po stránce praktičnosti jsou skoro totožná. Osobně by se mi líbilo auto s vnějším designem a podvozkem Ceedu + interiérem a ceníkem i30.

      0 0
      • scret  

        nova ceedka nebo i i30ka, to uz jsou hodne pekny auta, s dobrou vybavou, porad nejak nechapu, proc kupovat skodovku..:)

        0 0
        • Lister  

          Taky se mi líbí, na fotkách působí Ceed mnohem lepším dojem než i30, ale v reálu se ten rozdíl dost maže a obě auta bych naživo označil za opravdu povedená. Interiér se mi ale u i30 líbí výrazně více a přijde mi i praktičtější.

          Docela dost mne nadchnul připravovaný Carens – to bude hodně zajímavé auto. Pokud nepřestřelí cenu, tak by se měla mimofrancouzká MPV začít hodně bát, protože jim IMHO docela ukousne z jejich podílu.

          0 0
        • JMT  

          Protože si najeď 10kkm v obou a pak říkej :-)

          0 0
          • Lister  

            Ty cosi najezdil 10 tis v nových generacích Ceedu a i30 ?? :-O

            0 0
          • scret  

            to si rad poslechnu, povidej:D

            0 0
          • kubad  

            a co by měl povídat?

            0 0
            • Tomínos  

              No takový ty klasický předsudky co povídal franta v hospodě. Takový ty bláboly co se povídají stejný už asi dvacet let, ale chlapci nějak zaspali, že svět se za tu dobu dost podstatně změnil.

              0 0
        • Smazaný účet  

          U korejců je ještě spousta nedotažených detailů – jeden příklad pro všechny – Kia Ceed nemá lakované „puntíky“ parkovacích senzorů, ale jsou vždy černé. Na světlých barvách to vypadá opravdu „parádně“. Pakety výbav taky nejsou žádné terno – nemůžeš vybrat přesně co chceš a co ne. Uvedu blbý příklad – chceš vyhřívání sedadel, ale nejde to bez vyhřívaného volantu. Ale tohle je vidět spíš u japonců. Kia co koukám to má vyřešené docela slušně.

          0 0
    • Johny5 OSHA  

      Nyní už jen počkat na vyjádření autora dotazu, po výběru karoserie bych řešil další, jako motor atd… většinou je na výběr.

      0 0
    • logoman  

      Zrovna doma resime, taky jsou ve vyberu korejci, zatim to vypada na hnujdaja i30, ale kratka verze, nechapu k cemu vozit vetsinu roku prazdny „batoh“. Zatim jsem jel jen kiu, kia na me pusobila lip, hodne ticha kvalitne smontovana nikde nic nevrzalo(otazka jak to bude za par desitek k KM), velice komfortni. Zkousel jsem jen zakladni 1.4, ktera moc nejede.

      Tady kvalitni recenze hnujdaje http://www.autoforum.cz/…telne-dobre/

      0 0
      • Kubiczech  

        Ty prázdné batohy taky nechápu, vůbec tu oblibu kombíků. My Češi si přece na tu chvilku poradíme igelitkou nebo ledvinkou, prázdný batoh netřeba.

        0 0
        • Smazaný účet  

          No…tak pak by to ale chtelo dve auta…mensi na bezne pojizdeni a vetsi na dovolenky:)

          0 0
          • hony007  

            No u většiny aut je rozdíl mezi běžnou verzí a kombíkem 30 – 50 tis. Pak jsou tam peníze ušetřený za benzín/naftu, když to auto není tak těžký. Takže větší smysl mi dává koupit příčníky a rakev, plus třeba tažný a držák na kola.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo..to asi jo…no, takze zbyva „kdyz uz to stoji takovy prachy, tak at je z te kary poserou i sousedi..prece se nebudu srat s nejakou rakvi“…no…ale co, *****…

              0 0
            • Lister  

              Kvalitní příčníky a dobrá rakev + tažné a zadní nosič, kterým bych věřil a které nebudou jen k zlosti, to máme dohromady cca 35–40tis. Takže zbývá to palivo – a pokud to auto často využíváš třeba pro ten převoz kol nebo prostě jen často cestuješ a potřebuješ toho více převést, tak se to na té spotřebě projeví docela razantně – dvě kola na střeše mi dělají + 30% na spotřebě.

              0 0
              • McBlacky  

                asi tak. nehledě na to ****** s instalací a celoročně ty příčníky a držáky na kola vozí málokdo.

                naházet 2 kola do kombíku je otázka 5ti minut, když si to hodně rovnám a prokládám

                0 0
                • Smazaný účet  

                  souhlas.. to samé prdění se značkou v případě nosiče na kouli v případě že je značka na šrouby… doufám že ti trotlové uzákoní třetí značku, neví někdo?

                  0 0
                  • enjoy  

                    Jestli se nepletu,tak SPZ by neměla opustit vozidlo,čili přidělat jí na nosič kol na kouli je problém.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Ale zase SPZ musí být vidět, takže když jí necháš na autě a naložíš kola tak není vidět nic a je to problém. Jinak by samozřejmě na nosičích nebyly držáky na SPZ a navíc jakmile na auto přiděláš na kouli nosič a zamnkneš, tak se nosič stává součástí auta a tedy SPZ auto neopustí.

                      Jenže přehazovat to furt sem a tam je opruz a navíc když je SPZ přišroubovaná tak je to opruz ještě větší. Proto by mě zajímalo, jestli se vůbec někdy rozhodne o třetí SPZ.

                      0 0
        • duk  

          Asi hodně záleží, na co to auto používáš. My třeba jezdíme berlingem ve třech s kolama ročně tak na 15–20 víkendů na závody po Česku i různě po Evropě, cca 30–40kkm za rok jenom na závodech a soustředěních a na delších trasách je dost pruda jezdit s kolama na střeše. Třeba to starý berlingo 2.0 HDI je celkem držák, dá se s ním jezdit kolem 6l a půdorys to má stejnej, jako fóbie v kombíku a to že tahám 2 kubíky vzduchu navíc mi fakt nevadí při týhle spotřebě.

          0 0
          • Kubiczech  

            Já jsem téhož názoru, jen mi ty ironické poznámky poslední dobou moc nevychází. Já dokonce vozím batoh a ještě jsem línej do něj rvát ta kola, takže je stejně dávám na nosič na kouli. (:

            0 0
          • Lister  

            Rakev máme, ale je to opruz. Dodneška lituju, že jsem při nákupu auta manželku nepřesvědčil, že hatch je blbost. Stačilo pár let, příchod dalšího člena rodiny a když pak viděla, že kočár zabere úplně celý kufr a už se tam nic nevleze, tak asi taky pochopila. S tou rakví se to už dá, ale kombík by byl praktičtější. Poslední dobou kolo často někam převážím, sice ho tam naležáka nacpu bez sundávání předního kola, ale přední kolo za hlavou a řidítka mezi lopatkama zrovna nejsou ideální řešení :-)

            0 0
            • alinceb  

              Ty máš Focus hatchback?

              0 0
              • Lister  

                Jo Focus druhé generace před faceliftem – už je to stařecké. Hodně jsem se těšil na nový, ale ten ve Fordu podelali naprosto neskutečný způsobem.

                0 0
                • logoman  

                  JJ, interier je silenost. Nekdo mel rad ve fordu hromadu plastu.

                  0 0
                  • Lister  

                    Kdyby jen interiér.

                    Z mého pohledu vše co dělalo Focus Focusem je pryč – vzdušný a přehledný interiér, hezký vzhled, na své rozměry velmi dobře skladný kufr, zadní světla v horní části zadních sloupků.

                    Když jsem si sedl do nového, tak jsem měl až lehce klaustrofobický pocit a navíc nastalo zmatení z toho čudlíkova. Z venku to je hrůza a to jak zepředu, tak zezadu kde světla krátké verze vypadají doslova děsivě – aspoň na kombi se dá zezadu dívat.

                    0 0
                    • pepek  

                      ale podvozek to má furt, nebo taky ne?

                      0 0
                      • Lister  

                        Jo podvozek údajně zůstal stejný, ale přišel o klasický posilovač a už má taky elektrický. Neřídil jsem ho ho, to auto mne po představení tak zklamalo, že jsme ani neuvažoval, že bych ho někdy koupil, jel jsem v něm jen jako spolujezdec.

                        Podvozek starého Focusu je fajn, ale taky je to dvousečná zbraň, protože pro rodinné použití je zbytečně tvrdý a u nás dosátá dost zabrat. Ten náš Focus není ideální, má snad více nedostatků než pozitiv, ale celkově jsme s ním spíše spokojený – rozhodně je to uživatelsky příjemnější auto, než u nás zbožňovaná Okta.

                        0 0
                        • miki  

                          Bohužel jako fanda Fordu (doma 2× focus v benzinu ,předtím 3× ford .Musím přiznat že co vyvádí je hrozný ,malý vnitřní prostor a už to není skoto ani kombi zkosený jak dozadu tak boky ,přístrojovka hnus .To už raději větší mondeo .Jinak nápravy jsou naprosto totožné ,jen se taky hrozím až odejde posilovač nebo dvojhmota.co auto to originál snad není jedno auto ve dvou kusech myšleno výbavou a chaos v elektronice.

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        Podle testu Pavla Jandy na autoforum.cz je focus III naprosto zmršený i jízdně.

                        0 0
        • jIrI___  

          +1

          0 0
        • felix.org  

          Vozím „prázdnej batoh“ v normální oktávce tak 95% roku. Nijak mě to neomezuje ani nepohoršuje. Že to někdo nechápe mi je jedno.

          Ale v těch 5% jsem rád, že ten kufr mám a bez problému dám dovnitř 2 kola a věci na týden, lyže a věci na týden na horách apod., aniž bych musel auto cpát po střechu jako třeba tu i30.

          0 0
    • saintjv  

      Kdyby nekdo chtel opravdu poradny auto, tak prodavam BMW 530XD 2008 v kombiku v plny palbe pano strecha:). Za rozumny penize.

      0 0
      • Smazaný účet  

        S pořádným autem bych byl opatrný :0) Nevím jak po FL (tipuju že 2008 je už FL), ale předFL 525d 2004 s pano střechou byla snad víc v servisu než na silnici – vyrovnávání zadní nápravy, turbo, nenabíjení baterie atd…

        0 0
      • felix.org  

        Myslíš e60(1), které po 100k km praskají kryty xenonů, nebo se po 70k km loupe plast z volantu? :-)

        Jen rýpu, nicméně nemyslím si, že by zrovna toto kombi bylo vhodný na převoz kol vevnitř. Zas tak velký to není.

        0 0
    • sagista  

      t4 jasna volba http://www.youtube.com/watch… :]]

      0 0
      • Lister  

        Tak to jooo, jsme teda netušil, o co všechno bez dodávky přicházím ;-)

        0 0
    • vitan  

      vůbec nevím, co to má všude znamenat..ale neodolám..:)

      100:)

      0 0
    • Smazaný účet  

      OBNOVA TÉMATU

      Nemáte někdo zkušenosti s Opel Corsa 1.0?

      3dveře, ročník 2004, najeto 100t km, po výměně rozvoďáku, zánovní pneu… víc detailů momentálně nevím.

      cena 44000,– ještě jsem ji neviděl – jedinný problém údajně blbne CD přehrávač a přerušené 3 dráty vyhřívání zadního okna

      foto ilustrativní… je to od známého známho takže by snad nemělo být zas tak těžké zjistit pořádné podrobnosti.

      0 0
      • hony007  

        Na tipcarsu je k ní pěkná recenze :-)

        0 0
      • alinceb  

        To chceš domů nebo na ježdění v jÚKej? Na doma bych to na stálo asi nechtěl. Tam na rok-dva by to možná šlo…:)

        0 0
        • Smazaný účet  

          na rok max dva po uk… vetsinou budu jezdit sam tak by mi ani t velikost nevadila… a ojistky i servis jsou tu drahy jak prase takze dvoulitra si dovolit nemuzu

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.