Vedení bovdenů vnitřkem rámu

8 nepřečtených
  • Hostmir

    Zdravím,

    chtěl bych se zeptat na, možná pro někoho hloupý, dotaz. Dá se nějakým způsobem předělat vedení bovdenů z vnějšího na vedení vnitřní? Předpokládám, že asi nejde jen tak navrtat rám a bovdeny protáhnout jak se mi zlíbí..nebo to jde? Existuje nějaké „bezpečné“ místo, kde by to nebyl problém protáhnout?

    A důvod? Rád bych doladil svou Meridu Speedera i8 k ještě trošku „čistějšímu“ vzhledu. A jak mě to napadlo? Našel jsem na internetu nějaký servis a v nabídce služeb měl předělání na „vedení bovdenu zadní brzdy vnitřkem rámu“ za cca 250kaček.. jen tento servis byl trošku z ruky, takže to nepřipadá v úvahu.

    Hledal sem všude ale nikde jsem nenašel žádné info..Takže se ptám Vás tady, jestli s tím někdo nemá zkušenosti. Případně jestli někde v Olomouci není možnost si toto udělat

    Díky

    0 0
    • Evilcleaner  

      tak jde všechno žejo, ale pokud to má mít nějaký smysl tak by ses musel zbavit ještě původních návařek což v důsledku znamená nový lak.

      0 0
    • frdrx  

      Na to bych se vykašlal. Tohle tomu kolu akorát ubere spíš než přidá. Lanka vedená venku vypadají dobře, minimálně líp než výsledky nějakýho dodatečnýho zásahu.

      0 0
    • Marcele  

      DC to resilo u starsich modelu vstupem primo do hlavove trubky, novejsi modely to maji zavedeno do ramove trubky a pak v teflonovem bowu az k smyku a saltre. Okolo stredu maji ,,trubku v trubce" a vedeni ve vznikle dutine, coz u klasickych ramu neni, takze by to tam asi muselo jit ven. ze zadni skladby potom lanko vychazi v ose trubky na jejim konci, takze nijak nenarusuje pevnost ramu oslebenim materialu aj. Obrovskou vyhodou tohoto systemu je, ze jsem za 2 roky intenzivniho jezdeni Cannera CC1 -zima i leto- nemusel na razeni sahnout a porad to funguje na 100%. Vedeni vnitrkem/utesnena soustava ma neco do sebe. Funguje

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.