Zdravím,
podělte se o své časy na vyhlášeném Řevničáku. Co jsem četl, Lance Armstrong ho zdolal za 11:15 ±, což vychází na průměr přes 29 km/hod.
Zdravím,
podělte se o své časy na vyhlášeném Řevničáku. Co jsem četl, Lance Armstrong ho zdolal za 11:15 ±, což vychází na průměr přes 29 km/hod.
Ale je to doper, takze muzu dat treba muj cas v aute? :-)
U tvého kola mě ten nápad zrovna napadl
tak od toho jsou snad Strava segmenty, ne?
Přesně..
A ten Lance..jako v rámci rozjetí, jak tu tehdy byl na tom exhibičním kriťasu na Václaváku nebo co?
Tady je k tomu nějaký povídání.
Dík, tenhle příběh jsem neznal..
Jenže to je pověst a ne reál…ach jo…
Je to už pár let… snad 2004?
A bike-forum je tam take!
To je asi reálné, na Stravě je kom 11:29.
Já mám 22:47. :) Ale na silničce jsem ho jel jen 3× a pokaždý bylo celkem chladno. Pod 20 bych to možná koncem léta dal, VAM 850 je celkem reálný. Dneska jsem měl na menších kopcích přes 900.
Celkem plisen, uz chapu ze delas radsi teoretickeho kecalka na b-f :-)))
No neni to vonco no. :)
Kopce mi moc nejdou, jsem spis vytrvalostni typ. Po rovine mi to docela i jede, ale jakmile se to nakloni vic nahoru, tak se uplne zastavim. Navic muj smesnej najezd okolo 3–4000 za rok. Vetsinou teda mtb ale i tak.
Ale na mou obranu, vylozene na cas co mi sily staci jsem to jeste nejel. Nevim, mozna bych koncem leta byl schopny udelat vam i pres 1000
Musi jit kila dolu a nastudovat tempo. To je zaklad uspechu, jak hned vylepsit casy.
To je jasne, ale nijak extra spekaty si myslim nejsem. Na 178cm mam v sezone okolo 68kg. A mit postavu jako treba Froome uplne netouzim. :)
Tak vaha dobra. Ted jeste wattaz.
No pjávě! :D
Pro vytrvalostní typy doporučuju Le Tour du Mont Blanc. Určitě si to jako vytrvalostní typ velmi užiješ.
Přesně, sotva se pořádně rozjedeš, už jsi v cíli.
:)) a to si radši neporovnávej ty jeho rady na techniku na MTB a jeho časy na bajku
Ale kluk se snaží, časem se do toho třeba dostane. Do tý doby by to chtělo jen míň teorií…
Co máš proti mým časům na mtb???
Na sjezdech v Prokopáku, kde jezdim nejčastěji = mám to celkem najetý, jsem na Stravě zpravidla v nejlepších 5–15%, někde i v top 5%. Na to že na pořádnym mtb mám najeto asi 1000km mi to tak špatné nepřijde. I na Točný se často pohybuju i v top 20, někdy i top 10%…
Teď v sobotu jsem jel Satanskýho drtikola v Žihli a dokud jsme si ve skupince omylem nezkrátili trasu jsem se pohyboval okolo 40 místa (ze asi 130). Do kopce předjížděli mě, na rovinkách a občas z kopce já je.
Až si pořídim chrániče na kolena, předpokládám že se moje výkony směrem dolu ještě o něco zlepší.
Proti tvým časům nic… Jen mi moc nesedí ty časy s tím, jakýho experta na mtb ježdění ze sebe děláš na internetu. Nedávno na mě vyskočilo nějaký video na youtube a koho jsem tam neviděl v komentářích chytračit :)).
S technikou jízdy jsem pokud vim téměř nikdy neradil, s pokročilejšíma věcma ala bunnyhop, skákání, dropy jsem neradil pravděpodobně nikdy, protože to sám pořádně neumim, expert na mtb ježdění rozhodně nejsem a nikde se tak neprezentuju.
A řekl bych že dost bylo off-topicu, jestli chceš, pokračujme prosím v soukromých zprávách.
Žádný SZ!:))
Hm, BF neumí gify… https://media.giphy.com/…2w/giphy.gif
:D
Tak to si tě asi s někým pletu :)) ale spíš ne…
Tipuju strakace, to je nejvetsi odbornik na technickou jizdu na B-F.
To je druhej, ale ten mi přijde, že na tý technice celkem slušně maká.
Tak strakac by mel umet skakat:-)
Hele klid, lepší smysluplné rady co někomu pomůžou než rejpání ......
ano, slovo „smysluplne“ bych vyzdvihnul :o) zrovna vcera jsem se tady dozvedel, ze hlavni pruser u kola za 5K je malo tuhy ram a spatna aerodynamika, podotykam u holciny, ktera najede sotva 500km/rok. A pak tady ctes ze radce vyleti revnicak na silnicce za 22min, kdy pri tomhle tempu nejedes ani 15km/h prumer. Tak mi to prislo nejak cele usmevne…
Doporučuju teď tak 2 dny radši neotvírat SZ :))
Na jeho obranu ale každý nemůže ideálně skloubit teorii s praxí… To by někteří sportovní trenéři ani nemohli trénovat…
Ze je to hlavni pruser jsem nepsal, vytrhl si to z kontextu celeho prispevku a vlakna. Ale rozhodne to sezere mnohem mnohem vic vynakladaneho usili nez 2kg hmotnosti navic.
Myslis ze pouhe odlehceni o kilo nebo dve nejak pomuze? Na to fakt nepotrebuju jezdit Revnicak za 13:10, to je matika a fyzika stredni skoly. Krome kopcu bude jezdit porad stejne „rychle“/namahave a v kopci ji na stejnou rychlost bude stacit vykon o par wattu mensi. Taky bude mit o malicko lepsi zrychleni vcetne negativniho tot vse. V male rychlosti stejne nejvic sezerou mizerne plaste a pripadny spatny stav kola.
A propo muzes se pochlubit svym vysledkem.
By mě zajímalo, která holka s nájezdem 500 km ročně má dostatečný watty, aby ocenila tuhej rám.
A kolik km/h do 5,5 km dlouhého stoupání s průměrem 5% je dost dobré, aby člověk mohl chodit na B-F?
Tipnul bych, že Rubi by tam 23 km/h dát mohl…
Na to sem se neptal. Ne každý je výkonnostní pumpička s kdovíjakou suplementací.
To je fakt… Tak ten limit dáme na 20 km/h.
V tom případě se ptám, co tady děláš?
Diskutuju.
tak si me donutil na to kouknout a lehce pod… jsem se pridal do B-F clubu na strave :D
Mam na stoupani o delce 1 km se stoupanim 5% prumer 22.9. Na 5.5 km, tak treba 21? Nevim, jesttli to je dobry nebo spis ne… Nemam srovnani.
Já taky nevím, mě to přijde slušný, ale radši se zeptej Rubiho.
Měli bychom uspořádat bike-forum závody. Tam by se ukázalo, kdo má právo kybicovat.
Stačilo by si dát závody třeba i Břežanským údolím. Co myslíte? Je trochu delší a méně strmé
Vy silničáři máte fakt nějakej fetiš na tyhle silnice bez krajnic ne? Jelikož jezdím i na motorce, takže se nedivím, že řidiči aut a motorek mají cyklisty obecně za kretény.
Co je sakra hezkýho na tom čuchat spaliny nafťáků a být míjen náklaďáky… 10m vedle můžu jet lesem.
Břežanský údolí dolů cajk :) nahoru to tak příjemný není no..
Břežanský je takovej táhlej hnus, jedeš pomalu a přitom skoro nestoupáš. 4km a 130m nahoru. Navíc tam jezdí o dost víc aut než na Řevničáku. Když už tak od mostu na Točnou, to je 3 a kousek a 150m nahoru. A ta druhá část je defacto bez aut a novej asfalt.
Mě na týhle straně vždycky nejvíc bavilo Vraný – Zvole. Relativně přehledný, široký a aut málo.
Souhlas, Vraný od kolejí do Zvole je pěkný. To by taky šlo
+1, to je uplne nejlepsi
No, pomalu. Záleží, jak moc si chces dát do těla. P
Na dávání do těla mám tu Branišovskou. Břežanskym jezdim hlavně kvuli těm autum jenom dolu – a i při tom se tam docela dá vyřádit.
Tak zrovna Břežanský je o dost kratší a mírnější, ale pokud řešíme pořadí v BF skupině na Stravě, tak si na něm nemůžu stěžovat :-) Zvole je určitě zajímavější kopec i vzhledem k tomu provozu.
Na tebe ztrácím 25 sekund
Tak rovnou přiznám, že já bych ti mohl leda tak odmávnout praporkem start. Ale stejně si sem rád zajdu pokecat. :)
Většina závodících lidí na BF se už mnohokrát na závodech potkala, zas tolik se jich v ČR nejezdí…
zabil
Ha, už „jenom“ 20:13. :)
A ještě tam rezerva je, jel jsem tak 80–90% max tf.
Jó v Řevnicích, to byly časy.
v rámci UACu léta páně 2010 za 14:35:30
lepší by to teď určitě nebylo :-)
Vejtaho :-D noooo, čas teda mooooc pěknej, klobouček..kolik to zhruba u Tebe dělalo w/kg, máš představu?
Ani nevím, tou dobou jsem jsem tyhlety věci nesledoval :-)
ale víc jak 4.5 to určitě nebylo
Naposledy 18:45@302W. Predtim s par kg navic 19:19@314W. Musim si tam zase zkusit dat brzo PBcko. Pod 18min by bylo fajn.
nějak 14:10 když se to jezdilo v UACu. Ale tohle je ještě kopec „do rychla“, konstantních 5–6%, typicky „na velkou“ :-) to není úplně o W/kg. Nicméně Košík a spol to jezdívali za 12 :-)
Mam vyzkousene, ze dobry hak tam dela minutu, kdyz jedes neco pres 300W.
Jestli ti to stačí na prvních 500 metrů, tak to bych ti rozjet mohl. Ale pak se pobliju a domů pojedu autem :)))
hmm, mám tam PR singl, bez háku. Když to sedne tak to udělá víc než dobrej hák
A kdyby Ti to sedlo a měl jsi dobrej hák, bylo by to ještě úplně jinde :)
Takze to pak vlastne neni tvuj cas.
Ale čas toho, kdo za tebe prorážel vzduch :)
..a kdyby Ti fouklo do zad, tak taky ne? :) a třeba rekordní časy Pantaniho na Oropě nebo Alpe taky nejsou jeho, protože část jel v balíku / za domestiky? :) takhle, mně je to v podstatě buřt, já jsem od podobných KOMů vzdálen několik světelných let :)
Tak asi všem je jasný, že když odjedeš čas sólo a když ti to někdo odtahá, tak to není úplně srovnatelný.
Proto resim jen kdyz jedu s nekym, jestli mi ujede nebo ne. I tady je nekolik lidi, co vybiraji trasu podle vetru a kdyz hodne fouka snazi se o KOM.
Vždycky vybírám trasu podle větru. Tam proti, zpátky po…
Spíš si myslím narážel na to, že jsou lidi co KOMům podřizujou všechno. Znám případy, kdy si kvůli KOMům rozjíždějí vláčky v kopci atp.
Duševní porucha…
Tak tak. Ale když vím, že tam je a jsou vhodné podmínky, tak si třeba taky přišlápnu… Ne že ne ;-)
Ha ha, dost často to končí proti větru tam, domů taky proti větru
Ještě horší to je, když se trápíš tam proti větru, otočíš se a zjistíš, aha, tak ono to je teprve teď proti větru :-D
Proto je základ startovat vždy po větru, jen se to nesmí přehnat s tím, že jak to jede pěkně se dojede moc daleko…
Zaplatíš penzion a počkáš až se to otočí :)))
Zas řevničák je tak dementní, že si to tam napálíš sám hezky vyjedeš nahoru a na tý rovince před koncem ti foukne proti a máš celej segment v ******.
:)))))
Tak tohle se resi tim, ze pred koncem sundas Garmina z drzaku a posledni desitky metru ho proste jenom hodis do cile, ne?
Jakoze takovy dvojboj?
No ja prece jenom dokazu hodit Garmina rychleji nez jet na kole, tak v ramci usetreni sekund ho staci takovych 30–50(?)m pred cilem hodit pred sebe … a razem je par sekund dole. Teda pokud to prezije, ale co by clovek pro KOM nerisknul :)
…a pak Tě někde zaflaguje a Strava to vyhodnotí jako chybné měření a započítají upraví čas, jako bys to jel klasicky, akorát budeš mít dodrbanej Garmin :)
Pochybuju že ho hodíš tak daleko:-) spíš tak 15 metrů až 20m pokud jedeš ve šrotu:-)
Čau, hodíte sem přímo odkaz o jakém segmentu je řeč? koukal jsem na to už dávno a těch segmentů je tam nasekanejch víc… pro mimopražáky:-) chtěl bych si to porovnat s kopcema tu u nás
Edit…sorry trolim je to nahoře
Pěknej kopec, to tu nemamo… a toliko zvučných jmen v top ten :-) řekl bych že dost slušnej sólo výkon je pod 15 minut s větrem v zádech
Legendární kopec :-D se divím že tam ve spolupráci s Honzišem nedáte nějakej zajímavější čas :-D
Aha tvl, ja teda nikdy moc neresil kde zacina a myslel sem, ze za znackou…tak proto mi kazdej nalozi na zacatku. Tak to letosni cil pod 14 by mohl klapnout
Tam je citet nervozita uz od predchozi vesnice :-D
Na řevničáku ani tak ne, všichni vědi jak je to dlouhý, spíš zvole je nervózní jak jaroslav soukup při moderování duelu.
useklý to není, prostě je tam(teda vždycky byla) startovní čára na silnici a i tam býval napsaný čas rekordu
No jo ale kopec je ochuzeny o nejakych 8m k te krizovatce dolu.
Šílený… Dokážeš si představit tu výhodu, když si někdo doveze kolo autem až k tý čáře a těch 8 metrů si ušetří?
No ono to je pres 150m, 8m je vyskovy rozdil. A to i pro ty nejlepsi znamena nejakych 15–20s utrpeni navic. :)
Proc by „Revnicak“ mel zacinat az 150m za posledni krizovatkou, kde se zaroven zacina stoupani zvedat?
protože se tam startuje(startoval) závod UACu
a na startu potřebuješ mít koridor na řazení závodníků, nemůžeš se přece motat v křižovatce
bavíme se o tradici delší než je život nějaké Stravy a jejích KOMů ;-)
Vidis, to jsem nevedel. Diky.
Navic v krizovatce to ani ma stava komu nemuzes palit a sejmula by te gps blbe
Tim jsem samozrejme nemyslel rovnou uprostred krizovatky ale nejakych par metru za ni, treba 5 nebo 10.
Já to mám za 13:48 ale byl jsem teda v háku :))
s nejlepsimi casy se nemuzu rovnat, tak bych zalozil sekci „nejpomalejsi casy“ – ja to jednou jel 30:15 (na MTB jako prodlouzeni delsi jizdy v Brdech)
To máš ale i se svačinou v půlce kopce, ne? :)))
No kdyz mas v nohach 120km v Brdech a dojde ti hned v tom prvnim vracaku, tak prehodis na poradneho kasparka (coz na MTB neni problem) a jen trpelive tocis nohama dokud nejsi nahore … a pulhodina utece jako voda :)
Tak mě diskuze zaujala tak, že jsem si to tam byl dneska zkusit. 35 minut :D s HR 160. Powermeter nemám, ale při hmotnosti jízdní soupravy 130 kg (113 já + kolo, nosič, batoh) mi to vychází na 176 W čistého výkonu.
Aspon mas prostor pro zlepseni. :-)
A jak chceš bez powermetru spočítat výkon? Při té rychlosti už sice můžeš zanedbat odpor vzduchu (tedy pokud nefoukalo), ale určitě ne valivý odpor.
172W vychází pouze na překonávání gravitace. A na překonávání valivého odporu bude potřeba rozhodně daleko více než 4W. Můj odhad je, že jsi musel jet kolem 200W, ale je to hodně orientační odhad, protože netuším co jezdíš za pláště a jak jedou.
A neni to jedno, stejne kazdyho zajima jen vysledny cas, za kolik to dal :)…
Někoho nezajímá ani čas, ale to, zda to vůbec dal :D
A jak chceš bez powermetru spočítat výkon?
P = m * g * h/t = (130 * 9.81 * 290)/(35 * 60) = 176 W
ale určitě ne valivý odpor
To ne. Proto píšu „čistý“.
Vykon, prikon…
Hm, a k ce mu je to dobre?
K ničemu.
K čemu je dobré poměřovat si tady kdo za jak dlouho vyjede nějaký kopec?
Tak zase lepší než politika, ne? :)
Tak zase co by se uz melo resit na BF. Se tu nekvic resej komponenty a pak ta politika.
Já to sice nejel, ale podle výsledku z jednoho 4 km 5 % kopce tady poblíž bych svůj výsledek viděl někde mezi 30 a 35 minut, takže to vůbec není špatný čas :-) Celkovou hmotnost jízdní soupravy mám cca o 10 kg nižší.
Koukám k sobě na Stravu a 35 min s waťákem tam nemám, ale moje souprava je cca 110kg na 35 min mi to vychází na nějakých 230W. Ale to jsou jen teoretické výpočty Stravy.
Na cca 25 min je to s waťákem kolem 250W a na 20 min potřebuji 320W+ . Rychleji to nejezdím, to bych si ten kopec neužil :-D
Ty vypocty jsou opravdu jen teoreticke, hodne teoreticke.
Tak na teoretické výpočty zejména kolem výkonu tady jednoho experta, co si vybavuji, máme :)))
Snad sem to nebyl ja :-D
Tak od napsání tohoto příspěvku jsem zhubl 20 kilo a dneska jsem to dal za 30 minut!
jen jsem to prehlid, nebo sem fakt jeste neprispel svym ultimativnim vykonem onen namistrovany geront, slunce nase jasne, syn svetove uznavane kapacity dermatolozky?
15:42 sam. Ale jeste se tam letos podivam :-)
Co letos ? Už máte nějaké časy ? :))
Jeste ne, ale plan je jasny – letos pod 15!
Oprava, pod 14. Pod 15 uz jsem to vlastne dal :D
To je krasnej cas, ja se nemuzu dostat pod 20 :D letos mam zatim 20:15, ale vloni sem to mel o 10 sec lepsi,tak treba se to povede v lete
Ja tam letos jeste ani nebyl. Jeste cas na nejlepsi vykony, zatim je treba potrenovat.
Letos jen jednou treninkove za 15:41
Stale v Top10 2019 dle Stravy, ale urcite ne na dlouho.
Profilem i asfaltem je Revnicak prijemnej kopec.
Pekny cas! Revnicak je trochu malo prudky a nahore nahodne fouka. Ale tak je to nejlepsi, co tu v okoli mame :-)
Dneska jsem jel poprve Roztoky – Karlova ves a musim ric, ze je to s Revnicakem porovnatelne. Okoli i lepsi.
Jen ten posledni kilometr je fakt neprijemnej.
Díky za tip, je to sice docela daleko od Prahy, ale hezký kopec.
Je to asi mene prudke, misty to bylo trochu rozbite. Prejezd pres vesnici je po rovine. Ale je to v pekny kopec v lese bez provozu. Jel jsem myslim jen dvakrat. Z Prahy uz daleko, aby sis to dal nekolikrat.
Edit: Cas tam mas pekny!
To Zbecno ani Racice jsem jeste nejel, jaky je tam asfalt?
Ze Zbecna na Leontynsky zamek je asfalt ok co si pamatuju, hodne promenlivy sklon, mistama docela prudke, skoro bez provozu.
Tomu stoupani se rika Posledni soud ne? Ty prudky pasaze dokazou zaskocit
Znam to jako petischody, clovek si mysli, ze je konec a za horizontem je dalsi stojka.
Asfalt i provoz v pohode.
To nevim ale s prevodem 34–32 se mi nezdalo nijak zvlast tezke ani uprostred 100km vyjizdky. :)
Ale nejakej borec s necim jako 36 nebo 39 vepredu a cca 25 vzadu se tam trosku trapil no. :)
dokážou zaskočit hobby a ne tebe :-) Jsem to jel onehdá v rámci UAC, samo už odpáranej a prostě si člověk párkrát stoupnul když to mělo 10%, no. Asfalt i provoz v poho.
Myslím, že pár úseků má víc aspoň co si pamatuju ze závodů.
Ja myslel spis obecne. Ono kdyz se tam honime s Vojtou on ma 62kg tak ver nebo ne, ale v maxu nechtes chytat nastup v 10+%, had uz vi jak na me
pod 15 je to pro me unreal, jestli das pod 14, tak mas muj obdiv.
Pokusim se si ho zaslouzit. Uvidime.
V grupě, stabilní tempo a půjde to :)
v háku to dáš :) jsme na tom výkonově podobně a taky jsem to po 15 minut zmáčkl…
Dame svih, povesis se a budes mit pod 14 jak nic :-D
Mám tam teď loňský čas 15:27 na 324 W, to jsem vážil okolo 72kg. o moc líp to nepůjde bez velmi dobrého háku, větru nebo super formy. Taky jsem teď snížil trochu posed, to trochu pomůže s aerodynamikou.
Za Tebou je tezke uviset, kdyz nestaci ve vraceckach ani 500 wattu :D Osobak jsem jel s Tebou, ale jen prvni pulku, bo to se nedalo ;-)
To bylo, kdyz sem to jel na biku?
Jo :D
Tady je tak vidět z mých časů co tam dělá hák… nutno dodat že šrot byl snad jen ten první čas a to v háku, ostatní časy jsou většinou z intervalů v háku, je to vidět i podle opakujících se časů. Žlutě je vyznačené sólo tak na 95%, taky mám 72kg.
Dyk mas 14:59 kecko :-D
Jde o to, jestli se myslí segment od křižovatky, nebo od obchodu.
Ja bych bral jako „oficialni“ ten od obchodu Řevničák (II/116). Je tam i vice lidi v zebricku.
Ten segment od křižovatky moc nefunguje, hodně jezdců se na něm nechytne.
Mimochodem jestli se nepletu tak ještě nikdo si na Řevnicaku neudělal Everest, nechystá se někdo?
Ja jsem si tam dal Sněžku – vyjel jsem ho 6× v řadě a měl jsem toho dost :)
Minimálně v jednom případě už proběhnul co já vím ;-) https://www.facebook.com/…28408011950/
Dali to minimálně dva: https://everesting.cc/hall-of-fame/
Já vidím jen jednoho :)
Aha, já se původně díval jen na výsledky pro Czech Republic, ale ono je tam paradoxně ještě i Czechia jako jiná země :)
Každopádně na Řevničáku jsou tam dva a jeli spolu!
Snezku bych ted na jare klidne nekde po okoli zkusil … ale nevim jestli je Revnicak vhodny, je tam dost provoz :-/
Provoz je tam v pohodě, je trochu problém se nahoře otočit, jak tam není úplně dobrý výhled na horizontu, jako větší problém ale vidím velmi nízké stoupání, jen 5% v průměru.
Tak třeba Dlouhé stráně – 7% stoupání, 12,5 km;
Dlouhá louka – 8% stoupání, 5,1 km
Já tedy preferuji mírnější sklon – třeba Alto da Letras – 4% stoupání, 81 km
Tak Kolumbie :)) tam asi normální smrtelník z česka nepojede :DD a ten sklon jen taky nic moc… 4% jsou „skoro“ rovina :DD
No ok.
Jel jsem ho loni jen jednou po par letech a bylo to desny … mozna blba chvilka :-/
Zajimavejsi mi prijde treba Hostomice-Baba, Dobris-Stozec, Halouny-Stozec – je teda fakt, ze Revnice maji asi o fous lepsi parametry.
Tak jakej termin?
Můžeš ho teda dátt v údolí Pěnivého potoka. Nahoře máš točnu, super asfalt, nulovej provoz a průměr bude kolem 10 % :-D. Ale až se tam v noci ve sjezdu zabiješ, nikdo tě už nenajde.
Stačí se podívat na trasu druhého segmentu – jde hodně mimo silnici. Já mám na něm 30% úspěšnost – vzalo mi to jednu jízdu ze tří. Ten „Řevničák (II/116)“ má trasu korektní.
Tak projet znovu a vyznačit jako nový segment ?
Není potřeba projíždět znova, pokud to máš projetý korektně, tak stačí vytvořit jako nový segment. Předpokládám, že by se pak zobrazoval primárně tento segment (měl by více průjezdů), ten s menším počtem by se pak přesunul do skrytých segmentů (předpokládám;-)
Navic ten blbej segmet se da flagnout jako “nepresny gps”
Ono se dá i poslat chybný match s existujícím segmentem a oni to zkontrolují a segment který je nepřesný sami upraví…
Já mám zatím pořád zimní :-)
Zatím ještě ne… už se ale chystám
Dnes 14:14 a 14:32. Vitr slaby, nahore mirne do zad. Nejlepsi vykon (335 W) na dany cas. Pri druhem asi foukalo lepe, pze to bylo na dost nizsich wattech – 319. U toho prvniho moc velka rezerva nebyla. Kdyz prejizdim pres reku v Revnicich, zacina se mi vetsinou delat nevolno a rozboli me nohy :D
S tim Řevnickym mostem to taky tak mám. :)
Pro zajímavost jak máš těžké kolo a jak jsi těžký ty? Hodně aero posed? Na ty watty velmi dobrý čas, mě to vychází minimálně o minutu hůř.
Na Revnicak az moc lehky (64 kg). Je to skoro rovina, takze se hodi vetsi absolutni watty. Kolo je relativne tezke, zvazene ho nemam, ale kolem 8 kilo (a samozrejme dva plne bidony). Uchop za paky, pokrcene ruce. Ale ve vraceckach jsem si stoupal, pred zacatkem rovinky taky a posledni spurt taky ze sedla. Nemel jsem nahore protivitr, ale uz jsem tam mel lepsi podminky.
Revnicak ma ode dneska novy KOM. Ne, ja to nebyl :))
Jak maly Jarda. Taky musi pockat na spravny vitr, aby z toho byl KOM :D
Tu watty co tam ma prvnich par lidi nechapu, 450W jet 12 minut je silene. Potom co Cink predvadel na svetaku a MS me to vubec neprekvapuje.
Tak Ondra se ukazoval jako silničářský vrchařský talent i předloni, když jezdil za Bahrain Merida ve WT. Vůbec to tehdy nebylo marné.
Přesně, škoda…
Tak dneska Cimbal pokoril Revnicak za 11:15 tedy stejny cas, jak pise zakladatel vlakna, jako mel Lance.
Otazka je, jestli ho Lance nekdy fakt jel nebo jestli to je cele fama (jo, tu ‚reportaz‘ na internetu znam. treba ty fotky tam jsou dost podezrele .. kdyz uz nekdo fotil, tak proc tak aby to neslo poznat??)
Snad nechyt nekde astma
Také jsem na to v souvislosti s porovnáním těch obou časů pomyslel… :o)
Masakr.
A uvědomuje si vůbec, kolik hobbíků tím zpřístupněním wattů nasere??? :)))
Jako masakr, pěkný… Tyhle watty jsem včera dával v intervalech jako top šrot na 3 minutách…
A taky vážíš o něco víc než jeho odhadem 67kg :)
Proto taky my chodíme do práce a on je placený za ježdění.
K te jeho vaze jsem skepticky. Plus kazdy wattak meri trochu jinak.
Pro porovnani, Sepp Kuss jel na dvacetiminutovych kopcich v etape, kterou ted na Vuelte vyhral, 6–6.2 W/kg. Sice opakovane, ke konci GT, a tudiz ne zrovna svezi. Ale rozdil mezi CP11 a CP20 neni takovy a mit 6.7 W/kg na CP11 mi prijde fakt hodne. Byl by lepsi nez Sepp, ktery je povazovan za jeden z velkych talentu.
Pridavam odkaz na W/kg tabulku i clanek
Vykon je to neskutecny, ale chtel jsem rict, ze porovnavat W/kg mezi ruznymi wattaky a bez zname vahy, muze byt zavadejici.
Ja tomu verim..i to rychlostni avg odpovida. World Tour ma nepsane pravidlo 430, 20 min max na 68kg, takze kdyz mas opravdu dobry den, tak 450 na CP11 vytahnes, ale musis byt hodne namotivovany si to tam tu posledni minutu a pul strasne vytrapit. Navic to Cimbal jel proste z fleku, nepochybuju o tom, ze kdyby mel lehci kolo, hadry, tak to tam posle pod 11, treba i na nizsi wattazi.
Na cas na Revnicaku ma dost zasadni vliv vitr. Mne ten vykon sedi, pokud by jel za bezvetri (kalkulator), vcera ale foukal silny zapadni az severozapadni vitr (vetsinu cesty do zad). V poledne zhruba kolem 20 km/h. Vetsina cesty je v lese, muze se to tocit, atp, ale je to do zad, takze mi to uplne nesedi.
Psal, ze se to tocilo a ze i fouklo proti, takze kdo vi, ale vykonove tam urcite Ondra je. A hlavne bikeri tohle umi. Nino jezdi 5–6 minutovky na 440W, ale jede treba 4×, 5× a bude trosku lehci, takze ten by to zajel taky a na jeden kopec s nim Ondra jede s prehledem a spis uz lepe. Tyhle cisla tam proste padaji. Ve World Tour to je takovy standart pro to, abys vubec pomyslel na nejake vetsi svezeni v kopcich. :-)
Ze jezdi s nejlepsimi, nebo jako nejlepsi, to uz jsem na zavodech videl. Takze nohy na to urcite ma. A jasne, bikeri budou bliz klasikarum nez horskym blecham, takze excelentni hlavne pro kratsi casy. Mne slo jen o srovnani W/kg pri nejasnych vstupech.
450 wattu je pro me ale nepredstavitelne. To udrzim zhruba 2 minuty do kopce a spadnu z kola :-)
Ja jsem jel vcera 393W na 9:40. A 450 si neumim predstavit, vazim ted podobne, kolem 68kg. A to je Revnicak jeste v podstate klasikarsky kopec, neni to vrcharina, kde to Ondrovi jde mnohem lepe, prumerny sklon by mel jeste vic sedet tezsim lidem. Ale kdyz je forma, tak to jde vsude to je jasne. Tezko rict, jestli to ma treba Jara zmerene, kdyz byl v topu, protoze to je stoupani presne na nej. Ale tech 450 je fakt silenych a to mu to jeste asi trosku podmeruje. :-D
Tak dneska 15:38
Na to, ze jezdim teprv rok a kolo ma 10 kilo jsem spokojenej…
Je treba ozivit, kdyz uz nam ten Revnicak pootevreli. Vcera 13:45 a 47 pri dlouhych VO2Max intervalech (40/20). Zlepseni oproti osobaku o 2 resp 4 sekundy. Prumerne watty 336 resp 341. Zaroven dle GC i intervals.icu je pry treba prehodnotit FTP. Letos jsem s tim treninkem spokojeny, oproti lonsku se to hybe, loni jsem byl nejaky zasekly.
Na Strave nejaky dobrak udelal segment – „Řevnice parkoviště- sedlo“ ktery je asi o 30s kratsi nez ten puvodni nejvic pouzivany „Řevničák (II/116)“ – ten se mi dokonce presunul do hidden efforts :(
Podle ceho se Strava rozhoduje, ze ho nechci videt?
Aha, mam to stejne. Porovnaval jsem casy ale na tom jednom segmentu. Podle ceho to strava dela netusim. Ve frekventovanych mistech muze byt tech vytvorenych segmentu stovky, a oni vylosuji vyherni.
Na spravnem segmentu byly ty casy 14:11 a 07. Jsem si rikal, ze jsem tak dobry cas asi loni nemel. Diky!
Promin :)))))
Dopíče, mně to předělalo všechny vyjížďky a původní segment tam není.
Musis si ho dat Unhide uplne dole pod segmentama.
Asi nejaka nova ficura pro platici :)
ho flagni jako duplicitni
Přesně.