Tubeless verzus duša na cestnom bicykli

3 nepřečtené
  • Peter777

    Ahojte,

    aky mate nazor na tubeless na cestnom bicykli?

    Pochopil som, ze vyhodou tubeless je, ze clovek fuka na nizsi tlak, je to pohodlnejsie a lepsie to drzi v zakrutach.

    Ake su ale nevyhody tubeless oproti dusiam? Teda okrem ceny…

    Na mojom cestnom bikeu nosim pumpu a 2 nahradne duse. Musi clovek pri tubeless nosit viac veci?

    Opotrebuju sa plaste rychlejsie ako ked je dusa? (Kvoli nizsiemu tlaku)?

    Ako často treba dolievať, alebo meniť mlieko? Po koľko km alebo mesiacoch? Ako zistím, že ho už treba vymeniť, alebo doliať?

    Vratili ste sa niekto z tubeless spat na duse?

    Ja zvyknem mavat tak 1 defekt za 2–3 mesiace. Mam 28 palcove plaste Vittoria Corsa Competition G2.0 TLR. Aj kolesa mam tubeless ready. Rocne najazdim na cesťáku tak 2000–2500km.

    Ked clovek dostane defekt na tubeless, ako to vacsinou prebieha? Da sa to potom dofúkať minipumpičkou (max ?7 bar)?… aby som nemusel nosit bombicky…

    Dakujem

    Anketa: Ste za tubeless alebo duše na cestaku?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.