Ladění kola pro manželku - po výměně zápletů a pláštů nežehlí

43 nepřečtených
  • RapMan

    původního kola manželky ˇ už s vidlicí Manitou Scareb byl proveden upgrade na verzi se záplety Mavic Crossride + pláště Continental Race King 2,2 . Důvody jsem popsal v profilu kola. Tzn. změnily se záplety a přední plášť (na původní sestavě už byl Raceking vzadu, ve předu Schwalbe Nobby nic).

    Po první jízdě nadšení z převodů, ale zklamání, že to víc drncá, hlavně vepředu. Tak jsem upustil trochu duše, myslel jsem, že byly přehuštěné, ale po druhé jízdě více na polních a lesních cestách přímo rozhořčení, že se to nedá vydržet a že kvůli tomu musí brzdit, aby nebyla tak vyklepaná. Přitom s vidlicí nic provedeno nebylo, pokus ubrání tlaku ve vidlici taky nepomohl – stále to drncá na drobných nerovnostech, to prý dříve nedělalo.

    Co by pomohlo, aby tato sestava byla komfortnější? Já vážím o 10kg víc než ona, s mojí váhou se mi to zdá ok a nemám takové srovnání s předchozím stavem…

    0 0
    • Espen  

      No a na kolik si to tedy nafoukal? Pro ženskou musí vepředu stačit ani ne 2 bary a vzadu tak 2,2 baru.

      0 0
      • RapMan  

        ano, teď má přesně tolik, ale stále to nepomohlo… Má cca 58kg.

        0 0
        • Espen  

          Ostatní ti ráno napíšou, ať to předěláš na bezdušáky.

          No tak dej 1,8 a 2. Ale ženský pocity, to je kapitola sama pro sebe :-D.

          0 0
        • kadlec  

          Me to pride hodne nafoukany. Ja sice nemam duse, ale foukam vzadu na 2.0 a mam 90kg. S 2.2 na 58kg to budde sutr

          0 0
        • Mereck  

          Stejně jako kadlec, i mně to přijde moc nahuštěné. Já mám cca 80 kg s batohem a vozím vzadu 2 bar a vepředu asi 1,8 s duší. A to tomu dávám napít a poslední dobou chodím s tlakem ještě níž.

          2 bary pro 58kg ženu mi přijdou moc.

          0 0
        • novas752  

          Snižuj dál, já s dušema a 72kg vozil 1,6 vepředu a 1,8 vzadu i v celkem ostrém terénu. Klidně bych to viděl na 1,4 a 1,6 baru. Bezduše tlumící funkci plášťů taky pomohou, samozřejmě otázkou je má li to smysl.

          0 0
          • RapMan  

            Teď jsem ještě přeměřil to nahuštění, vepředu 1,3, vzadu 1,5… Drncá.

            0 0
            • petrx  

              Velmi pravděpodobně pomůže pokud se vrátíš k 2,25 plášťům schwalbe.

              0 0
              • MatS  

                Jakou verzi tech Continentalu jsi kupoval? Drat? Nebo vyssi model s kevlarouvou patkou nebo jeste vyssi?

                0 0
                • RapMan  

                  S kevlarovou patkou

                  0 0
                  • RapMan  

                    Konkrétně Continental Race King RaceSport 26×2,20" MTB plášť kevlar

                    0 0
                  • MatS  

                    Ja vozim Conti X-king Race sport 2,2 s ultralight dusema a kdyz dam nizky tlak, tak zehli krasne.

                    Neni zatuhla spis ta vidlice? Nepotrebuje servis? Ono kdyz se to udela, tak ten rozdil je dost znat.

                    0 0
    • Tencovozikmin  

      Vymen babu.

      0 0
    • kamaro  

      Tak hlavně že vaří a uklízí…

      Předchozí záplety ještě máš? Zkus jí je vyměnit na chvíli zpět. Nebo se na to zkus pro porovnání projet sám.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nehází ti náhodou ten nový plášť?

      0 0
    • zdenek  

      Manželka, která nežehlí, to je fakt na výměnu. :-)

      0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Hádal bych, že předešlá kola měla podstatně méně tuhý výplet. Sice to žralo výkon i přesnost, ale přinášelo pohodlí.

      0 0
      • RapMan  

        Ty plochý dráty jsou docela pevný… Je možnost je povolit, ale aby kolo bylo stále vycentrované?

        0 0
        • Cavendish  

          Kardilnální blbost

          0 0
        • MatS  

          Zrovna Crossride buhvijak tuhy nejsou, ono tech 24 dratu uz neni moc.

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Tuhost výpletu, alespoň na silnici, s počtem drátů nemusí vůbec korespondovat. Ploché hliníkové (Mavic Zicral) vs. ploché tenké ocelové (třeba Sapim) – co bude tvrdší?

            0 0
            • MatS  

              Ale Crossride jsou MTB vyplety. Sam jsem je jezdil jsk na 26",tak na 29" MTB HT a fakt tuhost nic moc. A to vazim 76kg.

              Navic ty ocelove ploche draty v tech Crossride vypletech maji tendenci se otacet. No je to low cost.

              0 0
    • petrx  

      Pokud bys pohledal v historii, tak bys zjistil že u plášťů Continental je vše podřízené valivému odporu, tj. charakteristickou vlastností, jsou velmi nepohodlné pláště a tragické vlastnosti na mokru.

      0 0
    • adam1  

      Přestává jí to bavit a neví jak ti to říct:)

      0 0
    • novas752  

      Moc velký tlak, na 58kg bych to viděl na 1,4 a 1,6 baru.

      0 0
      • RapMan  

        Přesně tak to teď má a drncá…

        0 0
        • novas752  

          Tak jedině jiné pláště s tenkou měkkou bočnicí.

          0 0
          • mrazik62  

            Za mě taky určitě jiné objemnější pláště s měkčím bokem a pak ten nízký tlak bude o.k.

            0 0
          • Val  

            RaceKing 2.2" ma tenkou bocnici, je to lehkej balonovej plast, v tom problem nebude, mozna chce fulla, nebo mimino, v zenskych se clovek nevyzna

            0 0
    • scalar  

      A nebude problém v to, že se zrychlila a proto se jí zdá, že to víc drncá?

      0 0
    • Hroch Peťas  

      Dej jí dopředu X-kinga a bude klid, alespoň to bude i držet. Mojí paní jsem to tak nazul a je spokojené /taky 26palců/.

      NA cca 65kg , přední 1,8 , vzadu 2,0 , jezdíme spolu většinou stezky, polnačky a lesní cesty

      0 0
    • Zilbike  

      Chtělo by to pořádnou vidli, která bude fungovat a bude se dát ladit.

      0 0
    • RapMan  

      Díky za rady, Scareb do výměny komponentů fungoval a funguje dál, přecijen asi ale taky dostane nějaký servis. Zkusím vrátit původní plášť Schwalbe Nobby Nic ze starého předního zápletu a uvidíme co se stane…

      0 0
      • Tacmud  

        Zkus tam máznout trochu Placebo! Třeba to pomůže!

        0 0
      • xtonda  

        Přesně tak, zkus nový plášť na starém zápletu a starý plášť na novém zápletu ať víš jestli je to pláštěm nebo zápletem nebo obojím trochu.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.