• dzudan

    Ahoj, stojím před rozhodnutím levnější fuel ex 7 nebo dražší 8 :

    https://www.trekbikes.com/…-29/p/21522/?…

    a dražší: https://www.trekbikes.com/…-29/p/21543/?…

    fakt je, že ta osmička se dá sehnat za 70 po prvním dotazu na prodejce, ta sedmička a pětka už si drží cenu lépe. Rozdíl mezi 8 a 7 tedy není tak velký, asi 10 tis.

    Rozdíl vidím jen v pohonu, 11 sram a 12 sram eagle a v odpružení. Bohužel jsem nikde nenašel rozdíl mezi jednotlivými typy. Třeba k fox rhythm nejsou žádné informace. Prý je přímo pro tovární montáž. O odpružení RS se toho dá sehnat víc. Eagle bude nákladný na výměnu třeba zadní placky. Fakt nevím a děkuju za všechny připomínky. Mí někdo zkušenosti s 12 eagle ? Je tam nějaký zásadní rozdíl oproti 11 sram?

    váha přes 100, terén kopce, lesy, kořeny, louky, ne sjezdy, chci určitě jednoplacku vepředu

    Díky moc

    • novas752  

      gears.mtbcros­scountry.com

      Tam si spočítáš jestli ti 1×11 bude stačit, ale podle mě neni o čem – 1×12.

      Výměna tý „zadní placky“ alias kazety je stejně náročná jako u 1×11, jen je o něco dražší (GX Eagle stojí okolo 4k, GX 11 mám pocit asi 2300). A podle všeho 12spd řetězy vydrží mnohem víc než 11spd. Ostatně informací o Eaglu tu najdeš na několik hodin čtení, stačí použít hledání…

      Jinak co se týče dalšího osazení neni o čem – pro metrákovýho chlapa hrajou pro osmičku o dost silnější brzdy a hlavně 34 vs 32mm vidlice (průměr vnitřních nohou). Jestli ho můžeš mít za 70 tak je to slušná koupě, dost slušná.

    • palo7  

      Ex 8

    • milan.v  

      Tady toho je o Eaglu málo… A o srovnání 1×11 a 1×12 jakbysmet… Kolikrát měníš kazetu?

    • jonti  

      Kdyz vazis pres 100 a chces jednoplacku, tak urcite eagle, ten lehky prevod navic vyuzijes.

      Ohledne odpruzeni bych to neresil, v teto cenove kategorii to uz je dobre.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.