Thule ProRide 591 - Jak ukrást kolo ze ZAMČENÝCH nosičů

146 nepřečtených
  • fisafisa

    Ahoj,

    tohle by měli vidět všichni bikeři, zvlášť ti co cestují s kolem na autě.

    Prosím sdílejte jak jen to půjde:

    Jak jsem přišel o kolo ze ZAMČENÉHO nosiče Thule za 8 vteřin

    0 0
    • MirosPikos  

      Jak jednoduchý… jinak jestli to někdo dal do televize, tak kradených kol přibude, o tom žádná. Když to trvá pár sekund, může to vyzkoušet každej, kdo má v prdeli díru.

      0 0
    • Bocka  

      A proto nenechávám kolo nikdy na autě a když jdu třeba v průběhu cesty na oběd, tak na něho musím vždycky vidět např. z terasy.

      0 0
    • Doktorzet  

      To je prostě v prd..... Člověk si na něco šetří, maká aby si udělal radost. A když si jí udělá, tak se musí pořád bát aby mu tu nejakej ******* neukrad…

      0 0
    • wanderer  

      To už je starý

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • fisafisa  

        No tak to není starý – na tom videu z tvého linku není nosič ProRide 591 – možná to ani není Thule a hlavně: Vyrvali ho násilím – poškozením nosiče (591 by ani takhle snadno zničit nešel). Můj zloděj (a pak já) to udělal bez poškození zámku i nosiče. Bohužel.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tak jako tak, dostat kolo z nosiče připadne cely nosič je tak snadný, že moc nechápu, proč muže někdo nechat kolo na autě zaparkovaný jen tak na ulici.

          0 0
        • zdendos-rb  

          Pošli jim to do Thule, ať viděj co vyráběj…

          0 0
          • Mad_Cat1  

            Tam se na to vyserou, já jim nedávno psal ohledně 561, jen dotaz proč dodávají k nosiči adaptér pro 20mm osu a nelze jej třeba vyměnit za adaptér pro 15mm osu (musíš dokoupit za 650Kč) a nenapsali mi ani ať si políbím, odpověď žádná…

            0 0
          • Amoondre  

            vyrabeji drzak na kolo, ne zamek na kolo

            0 0
            • Barak  

              Maji tam zámek, tak by to podle mě mělo vydržet trochu víc.

              Pouhé zabezpečení proti samovolnému povolení držáku při jízdě by udělali určitě levněji a jednodušeji než zrovna zámkem.

              0 0
    • michomin  

      To vypadalo, jako kdyby ten zloděj šel najisto. Mimochodem, já kolo na nosiči ještě jistím přidáním pořádnýho cyklozámku.

      0 0
    • Karma  

      Přesně takto přišel kolega v práci o dvě kola, měli jsme to na kameře. Už jsou to 2 roky.

      0 0
    • rasken  

      me nastesti ukradly jen ten nosic :))

      0 0
    • Kouba_2005  

      Jako držák asi dobrý, zámek je tam ale k ničemu. Třeba to teď Thule trochu vylepší, určitě nejsi jedinej.

      0 0
      • fisafisa  

        JJ, na českém trhu se ale ProRide 598 nedá čekat ani v 03/2016 :-((

        0 0
        • Kouba_2005  

          Já teda nevím, ale heureka se tváří, že je různě i skladem.

          0 0
          • fisafisa  

            Aha, tak to sorry, já měl informace od odborníka z kamenného krámu a nenapadlo mě to ověřovat na webu.

            Napíše sem nějaký nový majitel 598, jak je odolná trubka horní čelisti na krut oproti 591 (viz.https://youtu.be/wicQCZX14KE )?

            0 0
            • Smazaný účet  

              nechceš tím naznačit, ze te inovovaný nosič přesvědčí k stejne kravine? Najdi na na YouTube jak je snadný vylomit zámky obyc sroubovakem. Tyhle věci proste nejsou dělaný na bezpečný uloženi kola ;))))

              0 0
              • fisafisa  

                No tak to samozřejmě ne… jen jsem chtěl vědět, o kolik to soudruzi ze Švédska vylepšili. Je jasný že ten zámek moc odolný není, ale přeci jen je k jeho překonání třeba násilí a zničení (nejsem-li zámečník nebo nemám všech 200 klíčů). Ze zamčeného 591 lze kolo vyndat bez násilí a to jsem chtěl ukázat všem co si myslí že si tam kolo „zamknou“. Pokud jsem nucen se někdy od kola na střeše na chvíli vzdálit, tak je samozřejmě těžší překonat řetězový motozámek + funkční zámek na Thule než jen řetězový motozámek.

                0 0
        • snas89  

          Nevím proč vůbec ale od nich ještě něco kupovat a podporovat firmu, která se chová tak macešsky vůči svým klientům.

          0 0
      • d69  

        No v reportáži to říkali jasně. Thule tam dává zámek hlavně proto,aby kolo drželo a neulítlo z auta i za rychlé jízdy,na kterou je nosič stavvěný.A to plní.

        To že se u nás krade mnohem víc než ve Švédsku je náš problém,i když možná teď s přílivem snědých cyklistů do Skandinávie na tom v Thule taky budou muset zapracovat.

        0 0
    • 01carbon  

      Všechny vložky zámky v tomto nebo podobných nosičích jsou v 90% upevněny v plastu. Šroubovákem za 5sec vyřešeno.

      0 0
    • Mutant Marana  

      Von vubec z principu je vybornej napad nechavat nekdy nekde kola bez dozoru. Spousta lidi stale zapomina, v jakym stato zije. Ale co, kazdej trpi, jak je blbej. Funguje stale…

      0 0
    • oddie  

      To jako tomu pofidérnímu zámečku a principu úchytu někdo věří, že by to mohlo něco reálně zamknout??? Když už bych náhodou dával kola na střechu nebo na nosič na kouli, tak to především zamknu zámkem, který používám k zamykání kola normálně, a ani tak bych si netroufl nechat to bez dozoru – a to mám kola celkem levné plečky.

      0 0
      • Džey Ár  

        A ty zase věříš normálnímu zámku na kolo? To je úplně stejný nesmysl. Navíc z vlastní zkušenosti. Tetka si přimkla kolo u nás na náměstí a ztratila pro jistotu klíče. Tak jsem sebral pilku, za čtvrt hodiny i s pauzama jsem měl hotovo. Kolem chodily spousty lidí a ani jeden neprojevil jakoukoli známku pochybnosti. Nic. Kdybych byl zloděj klidně jsem to mohl pižlat půl hodiny a měl bych zarobeno :-).

        0 0
        • oddie  

          U mého zámku vím poměrně přesně, jak dlouho dokáže odolávat a jako výbavu na něj zloděj musí mít, aby jej překonal. Což je zcela diametrální rozdíl od toho směšného zámečku u toho nosiče, kdy na to není potřeba výbava vůbec žádná, ani pitomej šroubovák, a i tak se čas překonání pohybuje v sekundách.

          0 0
    • sharkeeCZ  

      Pokud dám na střechu více kol, pak to bude výrazně větším problémem. Takže pokud jedu sám, kolo dovnitř, pokud více kol, tak na střechu, protože nepůjde toto vypáčení.

      Samozřejmě, kdo chce, kola ukradne. Pojistku dát v podobě dalšího lankového zámku a co nejméně kolo opouštět, samozřejmě.

      0 0
      • Smazaný účet  

        před nějakou dobou zase kolovalo video, jak 2 poláci ukradli kola vč. příčníků. Sundali to najednou. To si moc nevybereš.

        0 0
      • d69  

        Si tě dovolím upozornit,že se mýlíš. Měli jsme před pár lety na střeše v ProRide 951 2 kola- obě zamčená , 1 navíc přivázané bezpečnostním zámkem,druhé jsme ten den vyjímečně nepřipoutali,pro­tože jsme ztratili klíč od zámku a nechtělo se nám ho po návratu pilovat.Stavili jsme se na 30 min na kafe u známých v satelitu u Tábora,„kde se všichni sousedi znaj a ani si nezamykaj auta“ Nepřipoutané zmizelo během chvilky…Takže ta úvaha je dost mimo a poku´d vím,všechno už si tam zamykaj.

        0 0
      • fisafisa  

        Bohužel i já musím upozornit, že se pleteš – já tam měl právě dvě kola a ukradl jen to krajní. Zkoušel jsem to pro zjednodušení jen s jedním (a hlavně tedy proto že nám doma dospělácké kolo zbylo jen jedno), ale myslím, že když to natrénuješ, dá se využít to druhé kolo ještě jako opěrka pro páčení. A nebo pak profi zloděj může mít nějaký přípravek, kterým tu horní čelist vykroutí a kolo vyndá bez vytáčení…

        Nezbývá než v zamykat lankovým/řetězovým zámkem všechna kola na střeše – nejlépe k hagusům :-o

        0 0
        • Nikovlas  

          Protože lankový/řetězový zámek se „nějakým přípravkem“ překonat nedá.

          0 0
        • Gabbo  

          A co takhle nenechavat kola na aute kdyz u nej nejsem?

          0 0
    • tromboonen  

      Hmm, otevrel jsem tohle tema a na bocnim banneru z mistniho bazaru jsou 2× Thule 591… :)

      0 0
    • snas89  

      Ahoj, vím, že teď budu hrozně chytrej…:)

      Ale já nikdy nevezl kolo mimo auto, vždy bylo uvnitř a zamčený.

      Teda jen jedna vyjímka a hned po dojetí šly kola ze střechy dolů.

      Teď řeším nový auto a dokonce zvažuju, že nekoupím kombíka, ale nějaký mpv, do kterýho se kolo vejde na stojáka.

      0 0
      • Nikovlas  

        To je chytrý – ještě jsem totiž nikdy neviděl, že by někomu ukradli kolo z auta. :-D

        0 0
        • snas89  

          to sice jo, ale je to o dost těžší a minimálně máš jiný pojistný podmínky (zamčené auto vs. volně přístupný prostor)

          0 0
      • popokatepetl  

        tady pomůže tak dodávka. Nás je 5ks takže by se muselo vlézt 5 kol do kufru :o), nesklopené sedačky

        0 0
    • black.horse  

      Tomuhle po přečtení tohoto vlákna si říkám super kauf :-D

      0 0
    • black.horse  

      Tomuhle po přečtení tohoto vlákna si říkám super kauf :-D

      0 0
      • Nikovlas  

        Schválně – klidně doporuč nějaký lepší kauf – zajímá mě, jaké jsou další dobré nosiče.

        0 0
        • popokatepetl  

          Thule Freeride 532 :-), nejsou tak drahé proto se asi tolik nekradou, kolo v něm podle mě drží lépe. Pokud se v držáku vozí stejné kolo tak je upnutí rychlé. Když se kola mění tak je otrava to přešroubovat.

          0 0
        • black.horse  

          Tenhle je podobně bezpečný a stojí jen 499,–

          Ale jinak vážně, za mě pokud to alespoň trošku jde tak žádnej, zásadně kola dávám dovnitř auta a nenechávat bez dozoru… na nosičích jakéhokoliv typu jedině jen když není jiná volba a nevzdálit se od auta, lidi dneska bohužel ukradnou co můžou:-(

          0 0
          • Nikovlas  

            Někdo ty nosiče používá například pro převoz kol, takže je pro něj důležité, jestli dokáže v kombíku se čtyřma lidma převézt 4 kola a neriskovat, že mu na dálnici ulítnou. To myslím všechny Thule celkem slušně splňujou…

            0 0
            • Breakpain  

              Pravdu máš.

              Koupil jsem to k převozu, stejně bych se bál nechat kolo v autě ;) …

              Převoz OK, upnutí v jednom taky OK … Drží to i v 200 km/h na dálnici (testoval kolega) …

              Jednorázová investice … co mi vadí jsou garáže :)

              0 0
    • Hynas  

      Pro bojavé…existuje u nejmenované pojišťovny tzv. pojištění sportovní výbavy, na které se vztahuje odcizení a poškození jak nosičů, tak i kol na nich umístěných.

      Pro jistotu za pár stovek.

      0 0
      • tromboonen  

        Spíš pro důvěřivé.. Nebo si myslíš, že pojišťovna za pár stovek plně nahradí nějaké to pěkné kolečko za 50–100k co se to tady jimi tak hemží, nechané někde na parkovišti v nějakém pofiderním plastovo hliníkovém držáku se zámečkem jak z dětské kasičky? Neřku-li 3–4 takový kola na střeše..

        Tu o Karkulce bys nám nenapsal?

        0 0
        • Hynas  

          Pohledej na google „pojištění sportovní výbavy“…srovnej pojistné proti celkové pojistné částce, zamysli se a pak vyzvídej další pohádku.

          0 0
      • Dejv94  

        A co podmínky na zabezpečení nosiče? Jak velké je krytí kol? Pochybuju že za pár stovek pojištovna proplatí krádež kol za čtvrt mega z nosiče z lídlu.

        0 0
        • Hynas  

          Za čtvrt mega zrovna nee, ale 80000 mého kola to pokrýt dokáže. 4 obdobná kola by byl problém, nicméně jako základ je to OK.

          0 0
          • Dejv94  

            Jak na to koukam, moc vyhodny to teda neni. Cena ke 3 tisicum, max vyse 80tis (to mi pokryje stezi jedno kolo + skoda na nosici + skoda na aute), spoluucast min 10%, …

            To neni moc jistota za par stovek jak pises.

            0 0
          • lazza  

            Znas podrobne interni tabulky dany pojistovny, podle nichz se pocita amortizace? Znas casovy lhuty, pri nichz se amortizace prepocitava a vyplacena castka snizuje? Pokud ne – jakoze Ti je zadna pojistovna nesdeli – je naivni verit tomu, co se slibuje v propagacnich materialech.

            0 0
            • Nikovlas  

              Interní tabulky nejsou pro spotřebitele nijak závazné.

              0 0
              • lazza  

                Ale pro likvidátora, který Ti vypočítává vyplácenou částkou, ano.

                0 0
                • Nikovlas  

                  Od toho jsou právníci.

                  0 0
                  • Auditor  

                    Jj, a ve výsledku vysoudíš tolik, kolik zaplatiš za právníka.

                    Myslím, že tohle téma (pojištení kola) se tu řeší každej rok … a vždycky se tu do sebe pustěj zastánci a odpůrci … a hádej: bez výsledku.

                    0 0
                    • Nikovlas  

                      Ten, kdo prohraje, platí právníka protistrany.

                      0 0
                      • lazza  

                        Většinou se při počítání amortizace kombinuje několik tabulek a sleduje x-různých údajů. Proto Ti žádná pojišťovna dopředu nesdělí, kolik Ti ve výsledku vlastně vyplatí.

                        Každá pojišťovna ale amortizační tabulky má a každá smlouva, kterou podepisuješ, tuto amortizaci zmiňuje. To, že výši amortizace neznáš, neznamená, že je to něco protiprávního.

                        A ta Tvoje zmínka o právnících mi v tomhle světle připadá jak replika z Kravaťáků.

                        0 0
      • Mutant Marana  

        https://youtu.be/Sa9AGQHRj0s

        Prej pro jistotu za par stovek. nice try…

        0 0
    • Delkim  

      i kdybych na tom měl namontovaný automatický kulomet tak mi prostě nenapadne to kolo v tom nosiči nechat chvíli bez dozoru, to jako ten pán z té reportáže nečte noviny a nesleduje TV??? krade se všechno a všude a smažkám je absolutně jedno, jestli je na ně zrovna vidět, jestli je tam kamera, jestli je tam nějaké zabezpečení a pod.

      prostě pokud o to kolo nechci přijít tak ho:

      1. nenechávám bez dozoru na střeše auta
      2. neuskladním v kočárkárně či sklepě
      3. nenechávám na balkoně
      4. nenechávám u hospody ve stojanu mimo dosah do 3 vteřin (plus řetěz dole a pod.)

      atd.

      0 0
      • jannk  

        no s #2 bych mel pri poctu svych kol docela problem, to uz domu nedam :)

        0 0
      • Pavel  

        0. nemít žádné kolo… :)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Mám hezkou příhodu na téma Thule. Potřeboval jsme udvést kolo z chaty, ale zapoměl jsme klíče. Nocič, freeride, pochopitelně zamčený, abych neztratil zámky:) Tak jsem chvíli špekuloval a nakonec stačil šroubováček a měrka hloubky na šupleře (potřeboval jsme neco pevného a tenkého) a asi za 10s „kvedlani“ jsem zamek otevřel bez poškození.

      0 0
      • Smazaný účet  

        chudák suplera ;)))

        0 0
        • Smazaný účet  

          Co bylo po ruce…suplera byla jenom na zastrkovani stavitek…zase nejde uplne hovado, abych ji mornoval:) Ja chtel jenom napsat, ze i samotne odemceni tech zamecku je otazka par vterin…jenom o neco malo pomalejsi, nez protoceni zamku v plastu.

          0 0
          • Breakpain  

            No on už to tu někdo psal – ty zámky jsou tam proti samovolnému uvolnění, abys kolo neztratil …

            Chovám se dle toho a je to ok. Většinou jedeme ve dvou a vždy jeden zůstane u auta. Je to kruté, ale jinak se to asi nevyřeší…

            0 0
      • JMT  

        Thule otevřeš tak, že k díře přiložíš plochý šroubovák, kladivem ho tam trochu klepneš nebo prostě trochu silou narveš a pak otočíš. Ideální na to je takový to T s výměnejma bitama. (Práce v autopujčovně kde je hromada příčníkú a boxú, ale žádný klíče protože se vždy hned ztratěj) jinak nosič na kouli ani na střechu jsem snad ani nikdy nezamknul. Nevidim dúvod proč. Když to někdo chce sundat, tak je jedno jesli je to zamklý nebo ne.

        0 0
    • zderes  

      Po dlouhé době mi bylo někoho fakt líto. Borec tak 40 dojel na Cyklomaraton v Hradci, zaparkoval vedle mě, byl jsem tam první a šel se zaregistrovat. Vrátil se a zamčené kolo ze závěsného zář. bylo fuč. A to z několika metrů na to hleděli borci z karavanu co venku pili kafe! Borec slzy v očích, že to kolo bylo jediný co měl, zrovna to doplatil. My jsme se jeli taky zaregistrovat dřív než se převlečem, ale na kolách. A to jen proto aby jsme nemuseli pěšky. Jinak by jsme asi o naše klenoty přišli.

      0 0
    • Sul  

      Prosim Vas pekne. Takhle nahodou kam patri ten plast na prilozenem fotu? Thule proride 951. Nejak nenachazim kam s nim.

      0 0
      • Johny.Merida  

        Já bych řekl že to je zespodu,, vlnky" nosiče, snažil jsem se ti to vyfotit, třeba to pomůže. Jak je ta kostička zespodu.

        0 0
    • maajkee  

      Já vůbec nechápu jak někdo můžeš řešit takovou pitomost jako nějaký zámečky na držáku na kola a ještě větší blbost vůbec se od toho auta s kolama někam vzdalovat :)

      0 0
      • Jakobo  

        Nekdo zase nemusi pochopit, jak nekdo nemuze odmontovat predstavec z kola

        Jaky je smysl tveho prispevku? Ukazat jak ses chytry? Proste zkusenosti a uceni z chyb.

        0 0
        • maajkee  

          Přesně tak. Smysl mého příspěvku je ten ukázat jak jsem chytrý a ostatní jak jsou blbí.

          A představec byl prostě zarostlej jak jsem tipoval tak bylo zapotřebí hrubé síly, takže jsem se jen chtěl ujistit, od toho tu fórum je.

          Ale normální chytrý člověk přeci nemůže věřit tomu, že tak malinký a debilní zámeček na držáku thule je nějaké zabezpečení :) To mě fakt nikdy nenapadlo na tohle se spoléhat.

          0 0
          • gerrard  

            Mne zas vzdycky znova prekvapi, jak jsme rezignovali na to, ze normalni je nekrast a to ze to tu hemzi hromadou prilezitostnych zlodejicku.

            0 0
            • maajkee  

              Mně to už to nepřekvapuje. Sice jsem stále naivní a věřím lidem. Ale na druhou stranu vím že nás systém bohužel produkuje lidi pro které je krádež jediná cesta a někteří ty lidi za to ani nemůžou, je to jen produkt našeho systému.

              0 0
              • Roura74  

                No tvl. To je názor. Takže za všechno může systém? Feťáky, gamblery, notorický netáhla? Sorry, to je blbost jako prase.

                0 0
                • Barak  

                  Asi měl na mysli zdejší exekutorskou elitu, která místo, aby z cloveka s primerenymi naklady vymohl dluh, udělá z něj nezřídka sociální případ.

                  0 0
                  • blue.sun  

                    A to člověka donutí krást? Já bych ale neřekl, že většina zlodějů jsou poexekuční případy. Dost často to jsou fetky, které nikdy nic neměly. Nebo prostě dementi, kteří by kradli i jako milionáři. Znám plno chudých lidí, ale nikdo z nich by se nesnížil k takové špinavosti.

                    0 0
                  • ceo  

                    Aha, takže někdo dluží, neplatí, takže se o něj musí postarat další lidi (soud a exekutor), což něco stojí. Ale je to chyba systému, ne toho zmrda, co neplatí…Super názor

                    0 0
                    • Barak  

                      A jé, zase totální paušalizování a zjednodušení, jako je na B-F zvykem. Hele, neříkám, že všichni lidi, kteří jsou v exekuci tam spadli omylem a nemůžou za to. To ani náhodou. Každý je zodpovědný sám za sebe a musí nést za své jednání následky.

                      Jenom mi nepřijde normální, abychom měli poměrově snad nejvíc lidí v exekuci v celé Evropě. Aby se z dluhu v řádu jednotek tisíc vlivem často umělého nabalování různých právních úkonů, dluh vyšplhal na desítky tisíc.

                      Samozřejmě, že musí být nějaký nástroj, jak věřitelé z dlužníků dostanou peníze. Na druhou stranu, stát by měl lépe korigovat, v jakých mantinelech se exekutoři pohybují.

                      0 0
              • blue.sun  

                Omlouvat zkurvenou povahu systémem, to chce hodně zkurvenou pivahu.

                0 0
      • Fran7  

        maajkee: stačilo napsat, že už dnes nechápeš jak si někdo může koupit Thule 951, když se z něho lehce kradou kola. Nicméně Sul chtěl radu a tu mu Johny dal, tak proč takový koment.

        0 0
        • maajkee  

          Ty vole se neposerte. Jsem si při pátku proste rejpnul, hotovo, tečka :)

          0 0
          • Pavel  

            Ňjácí citliví, ni? :-)

            0 0
          • RomanH  

            Ja Ti sice uplne rozumim, ale stejne mi prijde smutne, ze si kola vubec musime zamykat a hlidat.

            A zpet k tomu nosici – zamku sice po strance kradeze, ale zamykam to z duvodu zabezpeceni pri prevozu, aby se to treba nejak samovolne neotevrelo.

            0 0
            • maajkee  

              Smutné to je každopádně. Ale bohužel je to realita. Před 10 lety jsem byl taky ještě naivní a ukradli mi kolo, od té doby jsem kolo nenechal nikde samotný ani minutu.

              0 0
    • embi  

      Kolo nepatri na auto ani za auto. Kolo patri do kufru auta.

      0 0
      • losiik  

        jj, ti co mají vysklene okno a ukradnute kola zevnitř by mohli vyprávět

        0 0
        • embi  

          Tak obtiznost ukradnout kolo z vnitrku auta je mnohem vyssi nez z nosice. Nehlede na horsi jizdni vlastnosti, vyssi spotrebu a nemoznost vjet do podzemnich garazi.

          0 0
          • cubas  

            Jasne chytroline. A čtyri kola a veci na dovolenou taky

            0 0
            • oddie  

              4 kola a věci na dovolenou dovnitř v klidu. V pěti už je to horší, to musely jít 4 kola na nosič na kouli a dovnitř jen jedno…

              0 0
          • Smazaný účet  

            Kola na strese nejsou problem ..pokud nejsi ****…

            0 0
            • mr.nikdo  

              Jsem takhle ocesal jablon :D.

              Celou cestu jsem na nej myslel a u hospody byla chut na pivo vetsi :D

              0 0
              • Smazaný účet  

                :)

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Vic nez kolo mne desila ta jabka delajici Bum. Bum. Buuuuum :D.

                  Ale kolo nebyla zadna z jednic…

                  A bylo to na zacatku srpna :-D.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    No my z prace z garaze odjizdeli…otevru kufr, kolegove si nahazou batihy, sedat, startuju, jedu a slysim rev…posledni nezavrel dekl a jiny v garazi rval at ***** stojim…a taky jsem vyl **** ..

                    Ale jabka misely byt super:D

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Kdo neco takove nezazil, keca :D

                      0 0
                    • Martin  

                      To jsme takhle jednou přijeli z oběda a lezem z auta, vždycky se vystupuje na kraji parkoviště, aby se neotřískala vedle stojící auta a šofér pak zajede… a **** sedící za řidičem nezavřel dveře. No řidič se nepodíval a dveře zavřel o zadek vedlestojícího šéfova auta. Hrdina, který má asi doma Žána, se samozřejmě šéfovi nepřiznal, dokud nebyl uplatněn nátlak.

                      0 0
      • Kanec  

        Ještě tady vysvětli, jak moc se zvedne spotřeba auta, když jsou kola za autem. :-)

        0 0
        • embi  

          Kola na kouli rozhodně nejsou takové zlo jako na střeše. Nicméně riziko krádeže je tam pořád větší a u některé kombinace auto nosič nemusí jít kufr otevřít. Spousta aut má taky svisle zařízení tazneho max 50kg a to tam dáš taky ty tři kola.

          Nicméně mě baví jak tady spousta lidí bere různé názory jako osobní útoky:D

          0 0
          • kesu  

            No jenom si dovolím poznamenat, že nosič na 3 kola obvykle váží kolem 20kg, takže pokud tam 3 kola dáš a nejsou to zrovna silničky, jsi vždycky přes 50kg.

            0 0
          • gerrard  

            To neni nazor to je debilita a vysirani v jednom. Do bezneho auta 4 kola a 4 lidi nenarves a nosic na kouli nebo na strese je dobre reseni, stejne tak jak je v pohode dat kola do auta, kdyz je tam misto.

            0 0
      • kesu  

        Jako jasně, když jedeš sám tak proč ne. Ale nevím jestli bych chtěl mít auto plný kol při nějaký nehodě …

        0 0
    • mr.nikdo  

      Uplne to neni sem, ale je to podobne. Mate nekdo zkusenost, ze na ProRide 591 silene vibrovalo kolo?

      Po ceste na dovolenou na mne i jini cyklisti ukazovali, ze mi spadne kolo. Bylo dotahle na pevno. Silnicka.

      Predni kolo se naporem vzduchu hybalo (jak zataceni prava-leva) az se traslo i sedlo…

      0 0
      • figur  

        Tomu se zabrání dodatečným (druhým) stahovacím páskem u předního kola. U 598 už problém odstranili šikmým vedením upínacího pásku.

        0 0
        • mr.nikdo  

          Jaky pouzivas?

          Divne je, ze to dela jen nekomu – co jsem koukal na silnicich. A to i na jedne strese Subaru jen 1 kolo delalo ze 3.

          0 0
          • figur  

            Už jsem to někde psal – měl jsem 6ks 591 a teď mám 598. Vozím sice jen mtb, ale i to na 591 kmitalo při vyšší rychlosti. Teď je klid i s jedním páskem.

            0 0
            • mr.nikdo  

              Ja myslel ten 2. Pasek, jestli jsi pouzival a jaky ;).

              Chci 2. Nosic a bud 598 anebo ten za Ru/osu.

              U te silnice mi prislo, ze ani poradne nedrzi v drazce kolo.

              0 0
              • figur  

                Pásek to byl origo Thule s ocelovou přezkou. Původně se začal prodávat ke starším kleštinovým typům, kde ty původní pásky nejsou nejdelší a pro silnější gumy prostě nestačily. Občas je použiju i dnes jako dodatečné k 598, kdy jedu po dálnici a vím, že můžu brzdit, jak chci a drží to.

                0 0
            • gerrard  

              Silnicka sebou mydli v obou.

              0 0
              • mr.nikdo  

                Ale u nekterych nemydlila.

                Stejne Thule a i vyssi rychlost… stejna cesta.

                0 0
      • nitraq  

        Taky se mi běžně mydlí silnička zleva doprava. Ve stejným nosiči upnutý bike se v tý době ani nehne.

        0 0
    • ceo  

      Využiju tohoto vlákna k upozornění. Koupil jsem Thule Thruride. Co se nikde neuvádí je, že délka nosiče, znamenající rozteč osy předního kola a středu uchycení Z kola je cca. 110cm. Na dnešní autobusy dost málo. Já mám rozvor kola 1189mm a jsem na max. Uchycení Z kola mám přesně pod osou. U větších velikostí a delších rámů to už vycházet ideálně IMHO nebude. Co se stane, když uchycení Z kola nebude pod osou těžko říct.

      Boost osy budou úplně v pohodě, u non -boost se dotýká třmen brzdy (180mm ) nosiče a není prostor k úpravě polohy.

      Třeba udělají nějakou V2, která bude delší. Je to škoda, protože jinak je to dobré, manipulace proti ProRide nesrovnatelně lepší (jen člověk musí řešit P kolo)

      0 0
      • nksh  

        V cem je manipulace lepsi, kdyz musis jeste sundat predni kolo?

        0 0
        • ceo  

          V upevňování na auto. Asi bude záležet na tvarování rámu, ale u složitějších tvarů je hledání vhodného uchycení a umístění podložek pod kola docela odrb. Někteří musí sundávat košíky. A dále bez předního kola je bajk nižší, takže zvláště u SUV to člověk snáz hodí na střechu.

          0 0
    • Fran7  

      Ani 591 a 598, když už na střechu tak všem doporučuji 599, z toho se jen tak kolo lehce neukradne a ani nebude vibrovat kolo :-)

      0 0
      • MatS  

        Staci vyndat predni osu a pa pa

        0 0
        • Nydlak  

          Takže jedině thule outride

          0 0
          • ceo  

            Outride s konverzí na pevnou osu nezamkneš vůbec. Navíc hodně štěstí s blancováním bajku jednou rukou a trefováním osy druhou.

            Outride je na RU. Na pevné osy Thruride

            0 0
            • Nydlak  
              • 1

              Stále jezdím na RU.

              S mým 10kg kolem navíc bez předního kola kdy má ještě o kilo méně to jde celkem dobře.

              Thruride je samo lepší varianta.

              Každopádně i v držáku pouzivam klasický zamek na kolo které provliknu skrz prevodnik a protahnu pod nosičem.

              Má to i výhodu že se pri jízdě na autě netočí kliky.

              0 0
      • Smazaný účet  

        Je super, jak lidi pořád věří c bezpečnost nosicičů. Ale jo, věř dál, že se z toho jen tak to kolo neukradne :)

        0 0
        • Fran7  

          Tak jo, lepší tedy nekupovat kola, protože ti ho stejně ukradnou, stejně i to auto, peněženku, boty, barák .........

          Věřit v nocič můžeš, ale když i Thule říká, že jeho nosiče nenahrazují zámek, takže mám-li kola na autě nahoře či vzadu, rozhodně zamknout pořádným zámkem, hodlám-li se zdálit mimo dohled. Já to tak dělám léta a o kolo jsem ještě nepřišel, možná proto, že nejsem pražák.

          599ka je rozhodně lepší varianta než 591.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Jak neukradne? Sverny mechanismus zamek nema a na to lanko na pojisteni kola ti staci kleste na lanka nebo vetsi sroubovak, kterym ten pidizamecek protocis.

        Zamky na nosicich je treba brat jako pojistku proti nechtenemu otevreni, ne jako bezpecnostni prvek protinodcizeni…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.