• krnka

    Zdravím vás. Mám takový dotaz, jestli někdo, kdo čte tohle forum, je schopen/ochoten postavit cyklokrosové kolo. Pokud mi odpovíte, že mám oslovit některé stavitele, tak musím říct, že jsem postupně mailem oslovila dva, které mi doporučil kamarád, ale ani jeden mi neodpověděl. Takže jsem se odhodlala zaregistrovat na tohle forum s tím, že mi snad někdo pomůže nebo že se nějaký stavitel sám ozve.

    Chtěla bych to kolo nechat poskládat manželovi na narozeniny, pokud možno na rámu Maxbike CX4000 AL 7005 TB7, ve výbavě Sh. 105 na Remerx rapidech.

    Vůbec nejlepší by bylo, kdyby stavitel byl pokud možno z Ostravska, ale to už chci asi moc :-)

    Budu ráda za odpověď, resp. za doporučení někoho spolehlivého. Vím, že asi cyklokrosky nejsou moc v kurzu, ale snad se někdo najde, kdo to dělá…

    Děkuji.

    Lucka

    0 0
    • alinceb  

      Zkus uživatele Evilcleaner – staví kola a je z Ostravy (nebo okolí).

      0 0
    • tromboonen  

      Jen pro poradek, Cube CX ram je dost povedeny, jednu dobu se dal na bikediscount.de tusim koupit za 100 ecek (pravda bez vidlice).. a rozpocet nezapomen porovnat se seriovkama..

      0 0
    • Smazaný účet  

      http://www.cyklonemcik.cz/…-cyklonemcik

      Dají se s ním domluvit změny.

      Předpokládám, že víš přesně co manžel chce, aby pak nebyl překvapen spíš nepříjemně :)

      0 0
      • krnka  

        Tak u nás to funguje spíš opačně než obvykle- on by chtěl maximálně tiagru, já bych mu pořídila klidně ultegru, takže 105 je kompromis, já bych byla pro karbonovou vidlici, o čemž nechce ani slyšet, s tím že obyčejná stačí. … Taky mají vaše ženy s vámi takové problémy? ☺

        0 0
        • tromboonen  

          Tak takovouhle ženu bych si nechal líbit.. jinak ten Němčík na Ultegře za 25k kdyby dostal 105tku a za ušetřený prachy karbon sedlovku a vidlici, tak by to bylo myslim vše co si lze přát.. mezi Ultegrou 6800 a 105tkou 5800 je rozdíl jen ve váze, a to ještě minimální a na CX zanedbatelný… dokonce i nová Tiagra 4700 má stejné páky jako řada x800, stejný lepší přesmyk atd… je to nové a recenze velmi dobré, toho bych se rozhodně nebál…

          0 0
          • krnka  

            No tak my se na to kolo budeme skládat jako rodina, ale právě jsem si říkala, že se poptám tady na fóru a konečně se s někým domluvím na stavbě.

            0 0
            • tromboonen  

              Jasne ze to plati rodina, ale i tak, zena co premlouva muze aby si dal na kolo drazsi komponenty se hned tak nevidi:)

              Nevim za jake ceny nakupujou stavitele, ale tech 25k za tu Ultegra verzi je hodne slusnych, za me urcite staci ta 105 5800, nebo = zvlaste pokud mate doma jine zaplety s 10sp tak aby to bylo kompatibilni = ta nova Tiagra 4700, ergonomicky a funkcne je to stejny, par gramu navic nikoho nezabije.. oproti tomu karbon vidle, karbon seldovka (a modernejsi kompaktni riditka) by tomu Nemcikovi prospely..

              Kdyby to dokazal za tech 25k preskladat takhle (s Tiagrou 4700 i za mene, rozdil mezi 5800 a 4700 by mel byt asi 5k Kc na cele sade), tak myslim, ze stavitel s tou cenou nic moc lepsiho neudela (ale to uvidis), na druhou stranu je otazka, jestli bude Nemcik ochotny to prekopat takhle od zakladu..

              A mrknete i na ty Cube ramy, ty jsou dobre a i dobre vypadaj..

              http://road.cc/…700-groupset

              http://road.cc/…-ride-review

              0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Z Ostravy bych jel přesvědčovat jednoho pána do Jezdkovic.

              0 0
        • mr.nikdo  

          U me ma spis problem, ze ji ram zavazi na sedacce :-D

          0 0
      • krnka  

        Díky za tipy a rady, nakonec zvolen cykloněmčík, protože je ochotný k úpravě kola dle přání. Cyklokroska s rámem Maxbike 2016 je na 105, pouze se silničními klikami 50–39 (105 prý nedělá cyklokrosové) dalo se s ním domluvit i na dalších drobných změnách. Muž dostal kolo ještě před narozeninami, aby si ho na konec sezony ještě užil a po pár jízdách vypadá, že je spokojený. Prý se do něho zamiloval.

        Takže ještě jednou, hoši, díky za spolupráci :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Co foto? :) Spíš se Němčík chtěl zbavit klasických klik na které jde dát nejmenší převodník 38z, kompakty s 34z by byly do kopců a do terénu lepší…

          0 0
    • mr.nikdo  

      Proc zrovna Maxbike a kola Remerx Rapid?

      0 0
      • krnka  

        To není dogma, ale tak nějak jsme vyčetli, že se z toho nejčastěji staví a že ten rám je ok,nebo ne?

        0 0
        • mr.nikdo  

          Tak ramu na CX je celkem dost. Rafku/kol taky…

          Ted je spis otazka i na telo – jaky manzel je? Vaha, kde a jak jezdi… Nedat tam treba kotoucove brzdy?…

          0 0
          • krnka  

            Kotouče určitě nechce, to vím, má kolem 75kg, jezdíme asfalt,cyklostezky, šotolina, prostě i místa,kde by se silničkou nevjel…

            0 0
            • standoslav  

              Za mne: proč extra stavět ? Maxb., se tady norm. prodává (teda teď zrovna nevím jestli se 105kou a na jemných doplňcích stran kol, sedla atd se snad dá domluvit s prodejcem. Takto jsem to udělal loni, synovec něco chtěl, já ho přemluvil na CX, on byl sice varován kamarády bikery, ale teď je max. spokojen a děkuje mi . Podotýkám , že jsme z Ostravy.

              0 0
            • bernie  

              CX stroje mám dva. Jeden CUBE – spokojenost až na brzdy – mechanické kotouče – hrůůůůza. Jinak je to celkem prima kolo na denní dojíždění /lehce přes 50km/

              Takže teď radši na druhém stroji s kantíkama – dokud počasí nejsou slané sračky.

              0 0
              • Martin  

                co tam máš za mechanické kotoučovky?

                0 0
                  • Vilém  

                    A to ti brzdi hur nez canti? Jestli ano, tak to si nedovedu predstavit:)

                    0 0
                    • Martin  

                      mě to právě taky zarazilo…

                      0 0
                    • bernie  

                      Prakticky nebrzdí, jen usměrňuje rychlost, abych měl chvilku čas rozmyslet, kam to pustím :(

                      Z toho jsem opravdu nešťastnej a hlavou už se mi honí všelijaký varianty

                      • nové a hodně lepší kotouče a desky
                      • nové – jiné samotné brzdy
                      • překopat krosku na rovný rodla a hydrauliky
                      • .....
                      0 0
                      • Martin  

                        a nemáš jenom mastné desky? :)

                        já jsem těžce zvědav na TRP Spyre. pokud se zadaří, o víkendu bych mohl sestavit a poprvé projet svou krosku RB RX. na třmeny Spyre jsem četl dost pochvalné recenze…

                        0 0
                        • TJK  

                          ja nakonec zustal u osvedcenych BB7 Road Platinum a HS1 kotoučů.. tak uvidíme jak to bude brzdit.. kdyby bylo potřeba můžu ještě zkusit kevlarové desky… fakt jsem zvědav… ale nemyslím si že to bude horší než kantíky s korkem na full karbon ráfku co jsem měl předtím.

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Až postneš fotky, tak po nákupní vlně GT Grade bude následovat vlna RB RX :)

                          0 0
                          • Martin  

                            A v Jezdkovicích nebudou stíhat vařit :D

                            0 0
                        • jIrI___  

                          Co na tom RX máš za vidlici? Jako chápu, že RB je snad se všemi technickými trendy o pár let opožděno, ale karbonovou vidlici aspoň jako alternativu k té své hliníkové dát mohli :)

                          0 0
                          • Martin  

                            prozatím karbonovou s Al sloupkem od Force, časem možná pořídím nějaký celokarbon z číny. hliníkovou od RB ani vidět, už z fotky vypadá jako dost tvrdá nekomfortní mrcha. měl jsem to potěšení projet se na silničce RB s jejich Al vidlicí a bylo to utrpení :)

                            od RB jsem bral jenom rám a hlávko, abych to nemusel lisovat doma, zbytek je v mé režii

                            0 0
                            • TJK  

                              ja mam na ceste k Werku cinskej fullkarbon tapered… tak muzu pak rederovat o pohodli… ale na giantu TCX jsem mel karbon s hlinikovym krkem a rozhodne ani to nebylo spatne!

                              0 0
                              • Martin  

                                na silničce Fort jsem měl napřed hliníkovou vidlu, děs běs. pak celokarbon, to už bylo lepší…

                                na RB jsem měl karbon s Al sloupkem a pohoda. hliníkovou už vidlu ani omylem :) jednou stačilo

                                zatím budu mít tuhle http://www.kupkolo.cz/…rbon_z92254/ mrchu a časem se uvidí.

                                akorát mě malinko štve, že jsem ji nebyl schopen sehnat bez čepů na véčka, nicméně to je jenom kosmetická záležitost. naživo je designově hezká.

                                0 0
                              • black.horse  

                                jsem měl kdysi na crossce taky AL+carbon a šlo to, ono je to tím, že ta buclatá guma dost odpustí, kdežto silniční užovka nabušená na max nepromine ani ň :-)

                                0 0
                                • TJK  

                                  jj.. proto sem vozi EX90 SLX a ta byla pohodlná .. stejně jako rodla :-)

                                  0 0
                      • Vilém  

                        Tak to je neco spatne. Nerikam, ze mech Shimana jsou nejaky kotvy, ale rozhodne musi brzdit vic nez canti, ktery az tak nebrzdi:)

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.