Poraďte se stavbou silničky....

24 nepřečtených
  • witmar

    Potřeboval bych poradit:

    jezdím na biku a chci zkusit i silničku. Vzhledem k tomu,že nevím zda mě to bude bavit napadlo mě tohle: koupit někde starého favorita a hodit na něj nejaké nové komponenty..Je to vůbec rozumné???

    Dají se na něj dát i dualy? případně jaké by byly vhodné kola,kliky,řa­zení…???

    Jakou odhadujete investici? Chtěl bych vložené finance minimalizovat a pokud mě to chytne tak časem kopit něco lepšího…Ale Bike bude vždy č.1 silnice jako doplněk třeba i přes zimu.

    Měřím 183 a váha 70kg jestli to k tomu je třeba vědět.

    Dík moc za rady nemam s tím žádnou zkušenost.

    0 0
    • Pedro  

      Řeknu ti to takto, ohazovat starý Favorit novými komponenty je jako lakovat popelnici metalizou = efekt nuluvý a sekneš s tím. Kup starší kolo (včetně dualů atd.) a když, tak jej použiješ jako zimáka. PS: O jednom podobném kole bych v Ov možná věděl, když tak mi pošli odkaz na můj email. V jednom kšeftě měli na komis tři silnice v pondělí.

      0 0
      • witmar  

        Dík mail jsem Ti poslal…

        Myslel jsem si že je to asi kravina s tím favoritem ale radeji jsem se zeptal…díky

        0 0
        • jerryx  

          Neni to kravina… Zrovna favorita bych takhle nezveleboval, ale daj se sehnat velmi levne dobry jety ocelovy ramy (kovarik, fort apod.), na ktery si muzes v pohode dat novou (Soru treba – ne Ultegru) a novy kola a za par supu (cca. 6–7 tis.) mas pekny kolo. Podle mne to je lepsi, nez si kupovat nejakou zadrenou starou mrchu, u ktery pak budes muset stejne vsechno vymenit.

          0 0
          • Pedro  

            No já reagoval konkrétně na Favorit, ten nemá aspoň s výkonnostním ježděním nic společného. Forta a nebo Kovaříka bude hledat trochu hůř. Sorry ale Soru ne, ta je jen k vzteku, ale u nejlevnějších bych volil Campu Xenon, kola zapletené Remerxy. Pokud to ale počítám jen tak v hlavě, tak to nebude nejlevnější. Ani s novou Sorou se asi na 6 – 7 nedostaneš.

            0 0
            • jerryx  

              Ja taky Soru nemusim, ale kdyz bych chtel hodne usetrit, tak bych radsi bral novou Soru s hollowtech II stredem, nez 10 let starou ultegru na 7kolecku.

              Jinak kdyby ten ram sehnal hodne levne (lidi to davaj skoro zadarmo, ale musi mit stesti), tak by se na tech 7k dostal.

              0 0
              • Pedro  

                Zadarmo… Kdyby jsi náhodou věděl o nějakém ocelovém Colnagu (originál, ne Favorit s polepy) tak dej okamžitě vědět!!! ;-) Rám je základ a v tom kšeftě na který jsem witmara odkazoval jsem viděl nezničitelné RB (to, že RB byla a částečně jsou doteď na silnici předimenzované je fakt) na zapletených kolech, jen cenu si už nepamatuji… 100% do desíti ale byla.

                0 0
                • jerryx  

                  Smarja, kdo tady mluvil o Colnagu?? Muj znamej chtel peknyho ocelaka, tak si na aukru poridil starou silnici na ramu fort (snad za 500,– Kc!), na coz pak hodil Tiagru a Rapidy od Remerxu a je to super masina. Vyslo to draz, ale on tolik setrit nechtel. Se sorou a nejlevnejsima remerxma by to slo hodne pod 10k.

                  0 0
              • Snowball  

                udajne je medzi chodom radenia medzi sorou a tiagrou dost podstatny rozdiel a oplati sa priplatit za tiagru.

                0 0
                • witmar  

                  Moc díky za názory mám nad čím přemýšlet…:-)

                  0 0
                • Daf  

                  Rozdíl je hlavně ve způsobu odřazování na těžší, Sora má podobně jako Campa odřazovací páčku na těle páky, ale řadí to dobře.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    na nezávodní ježdění taky myslím že to je ok. mě osobně to nevadí.

                    0 0
    • Daf  

      Silnička na trénink a jako zimák se dá koupit opravdu levně. Já sehnal za 1000Kč tu co mám v profilu. Od té doby jsem ji trochu vylepšil. Hlavní je, že jezdí parádně. Znát je jen vyšší hmotnost, ale na trénink to úplně stačí. Podle mě za 5K seženeš solidní a za 10K úplně luxusní tréninkovou silničku.

      0 0
    • McBlacky  

      kdybys uvažoval o levným rámu tak Štěrba má často něco ve výprodejích

      0 0
      • witmar  

        Chlapci chlapci tak to ve mě pěkně hlodá a hlodá a tak budu koukat na netu a něco pořídím a pak dám vědět jak to dopadlo:-) Bude to opravdu jen doplněk takže to nemusí být žádný extra kousek:-)

        0 0
        • jerryx  

          Takovejch bylo, co to chteli „jenom zkusit“ a uz je v lese nikdo nevidel. :))) Kupovat nejakou starou rozvrzanou hajtru je blbost, to se ti to akorat znechuti. Bud si kup neco novyho (za 15k sezenes slusny masiny na Tiagre) nebo si to hezky postav.

          0 0
          • Lister  

            Takovejch bylo, co to chteli „jenom zkusit“

            Souhlas, je to dost nebezpečné :-) S tou druhou části už ale nesouhlas, na ošahání opravdu bazarovka stačí, když bude ve slušné formě. Když si je člověk jistý, tak si může koupit rovnou něco nového, ale zase je tam riziko, že když ho to opravdu chytne, tak ani ta nová silnička za 15 nebo i 25tis nebude brzo stačit – vlastní zkušenost a hodně drahá.

            0 0
            • Rychlej turista  

              Šikovná bazarovka za pár peněz na solidním rámu a Ultegře pojede vždy líp, než za stejné prachy sice nová, ale třeba o dvě kila těžší mrcha.

              0 0
              • Lister  

                No a asi tak o něčem takovém ten můj příspěvek měl být :-)

                Taky jsem loni koupil hlínu kolem 9,5kg, abych letos upgradoval na kolo s váhou kolem 8kg a ten rozdíl je opravdu znatelný. Takže pokud něco podobného sežene za slušnou cenu z bazaru, tak klidně do toho, silnička vydrží dost a asi bude ještě dlouho dobře sloužit.

                Osobně mám rád nové věci a proto se mi to vždy všechno prodraží :-)

                0 0
            • witmar  

              Hej tak to teď nevím jestli to mám vůbec zkusit Bike a les nechci hodit za hlavu :-):-):-)

              0 0
              • Iwo  

                A proc bys nemohl jezdit oboji? Podle me je to i treninkove efektivnejsi,

                jeden den si hezky zaslapes na silnici a druhy den das tereny. Jiny styl jizdy,

                jine namahani svalu, akorat zadek boli furt stejne. :-)

                S tim favoritem nevim, ale rekl bych, ze stareho favorita ani novyma komponentama a kolama neosadis.

                0 0
                • witmar  

                  Tak já problém s bolením zadku nemám bolí mě maximálně po zimě tak měsíc a pak vůbec :-)no taky mám jen 69 kg :-)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.