SR Suntour EPICON RLD 2011 a SR Suntour EPICON RLD 2008

39 nepřečtených
  • Luky11

    Liší se od sebe něčim snad jenom krome toho ze jeden je o 3 roky starší a krome váhy?

    Díky

    0 0
    • Ossis  

      U staršího se ošoupává černá barva z vnitřních noh, ale nemělo by to vadit.

      0 0
    • vendetta  

      Alespon co mi bylo porazeno a doporuceno zde, 2008 nebrat. 2009–2011, jsou fcne udajne stejne, lisi se jen v nejakych drobnostech a serizovani. Ja jsem vzal 2010 – je levnejsi.

      0 0
      • Luky11  

        takze 2009–2011 se nejak extra neliší jo?

        0 0
        • Luky11  

          něčím podstatným

          0 0
          • Smazaný účet  

            Ne, snad jen barvou ovládacích prvků a lakem.. Jinak doporučuju připlatit a vzít vidlu od Tuning-testu

            0 0
            • Luky11  

              Jeste se chci zeptat jestli pruží až na doraz, nebo nevim jestli je to u vzduchovych vidlic standartem, ja mam ted pružinovku a to se skoro ani nehne

              0 0
              • Smazaný účet  

                Epicon je dost lineární, takže využívá opravdu celý zdvih :0) U pružinovky jsem využíval taky málo zdvihu – špatná pružina.

                0 0
                • Kosta  

                  vzduchová vidle a dost lineární průběh? :-D rozveď to trochu prosím…

                  0 0
                  • kubad  

                    co chceš rozvádět?

                    prostě má lineární pruběh bez výrazné progrese ke konci zdvihu

                    0 0
                    • Kosta  

                      Docela rád bych se poučil, jaký je konstrukční rozdíl mezi třeba Epiconem a Reconem, když je epikon lineárnější, resp na čem ta „lineárnost“ závisí. Aneb fyziku neochčiješ. ;-)

                      0 0
                • kubad  

                  jj a ta linearita se případné dá poladit olejem ve vzduchové komoře.

                  jinak máš mejl :D

                  0 0
    • blisterexist  

      je tady o tom asi 10 vláken, teda už 11:-(

      nechápu, první otevřu oči a pak „hubu“

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ty bys měl tu „hubu“ naopak zavřít ;0)

        0 0
      • Luky11  

        Já věděl že se najde nějakej komediant

        0 0
        • M13  

          Jakej komediant?!

          Má naprostou pravdu, Epicony 2008×2009 a novější se tu srovnávají snad každý týden.

          Ono to asi bolí, něco si vyhledat.

          0 0
        • blisterexist  

          opravdu jak píše kolega nademnou, tou dobou tu bylo každých pár dní nové vlákno o tom, normálně toto nepíšu, ale když vídím po refreshi 10 stejných vláken, tak začínám pochybovat že někteří lídé mají mozek

          0 0
      • z0diaC  

        to píše ten „pravý“ …

        0 0
    • Luky11  

      Tak jsem měl domluvený jetý epicon, ale prodejce ho prodal dříve osobně než ho stačil poslat poštou, tak kdyby se někdo našel na jetý epicon ročník 2010 – 2011 se zamikánim z řídítek za rozumnou cenu tak se ozvěte

      0 0
      • jachymk  

        Jako jesti chceš Epicon asi nemá cenu rozmlouvat… Tak ho ber od Milana z tuning-testu. Sériovka stojí za prd. Měl jsem jí a po tři čtvrtě roku šly nové stíráky a dovnitř ojel. Citlivost byla trochu na lepší úrovni, ale s mími 90-ti to bylo peklo. Využíval poctivě celý zdvih a to tím způsobem, že když jsem si ho nafouk tak aby byl citlivý při „skoku“ z obrubníku šel na doraz. To se mi nelíbilo tak jsem ho přifouknul a tím jsem přišel o většinu citlivosti… Teď mám progresivní rebu a jsem více spokojený. Nelítá mi po dorazech a je víc citlivá. Ovšem to, že je to ideál pro mě neznamená, že je to ideál pro tebe.

        Podle mě se moc nevyplatí kupovat jetýho sériovýho Epicona. Pár tisíc za to dáš tak i tak a věř mi nebudeš na 100% spokojený!

        0 0
        • Luky11  

          Tak já například vážim 60 kg, takže když ty si skočil z obrubníku a máš 90 kg a šlo ti to na doraz tak s tim bych byl hodně spokojený, na tomhle foru už jsem četl pár komentů a lidi jsou spokojený i s seriovkou

          0 0
          • jachymk  

            Tak ty Epicona taky můžeš dát na doraz když ho nafoukáš na malý tlaky…to je výhoda vzduchovky. Já osobně mám zkušenost jenom se sériovkou a ta vidlice mi přišla že se dost kroutí. 60-ti kilovej jezdec to nemá šanci poznat :-).

            Nikdy jsem na TT nejel takže nemůžu říct jestli je to placebo efekt nebo jestli to za ty prachy stojí ale 10 z 9 ti lidí tady na fóru potvrdilo že je TT se nedá s obyč ani srovnávat. Navíc se při objednávání ptá i na váhu. Což znamená že jí máš vyladěnou opravdu na sebe a nestane se ti to co mě. Že půjde buď na doraz nebo nebude žehlit.

            0 0
        • kubad  

          ja bych ti zakazal cokoli psat tolik bludu se uz fakt dlouho necetl :(

          kamosoveho Epicona TT nedostanu na doraz skokem z obrubniku a to mam o 30kg vic nez on a je samo nastaveny na jeho vahu.

          0 0
          • jachymk  

            Nikdy jsem na TT nejel takže nemůžu říct jestli je to placebo efekt nebo jestli to za ty prachy stojí ale 10 z 9 ti lidí tady na fóru potvrdilo že je TT se nedá s obyč ani srovnávat. Navíc se při objednávání ptá i na váhu. Což znamená že jí máš vyladěnou opravdu na sebe a nestane se ti to co mě. Že půjde buď na doraz nebo nebude žehlit.

            Dvakrát měř jednou řež!

            0 0
            • kubad  

              v progresivite ten rozdíl tak velký mezi obyc. a TT není.

              problém bych hledal v tvém nastavení ;)

              0 0
              • MlokCZ  

                I když v jeho případě je problém celkem jasný. Je vyšší váha, takže pro jeho nafoukání tam bude v originálním stavu nejspíš už příliš slabá pružinová negativka a citlivost půjde do háje. Takže by musel nejprve vyměnit aspoň negativku za vhodnou, aby to bylo ok.

                Třeba s Foxkou (mimo Talas) by měl problém úplně stejný.

                Lehký jezdec ale problém s negativkou mít určitě nebude, takže může dostatečně nafoukat a po dorazech pak chodit nebude.

                Ovšem ty jeho neustále do kola omílané nesmysl s tuhostí…

                0 0
    • cyborg  

      Nazdarek,

      premyejslim ze poslu Talase do sveta a poridim Suntour Epicon TAD QLC 15 LOD od Milana.

      Mam par dotazu na ktere sem dopovedi nenasel..

      1/ jak probiha zmena zdvihu ? Pokud se nepletu ma to jit z riditek. Je to v krocich jak u talase ? Popripade v kolika krocich ?

      2/ Pevna osa. Narazil sem na stiznosti ohledne jeji funkce potazmo problemu pri sundavani kola..

      3/ Narazil sem na zminku o nutne uprave pri kombinaci s Hope naboji.

      predem dik moc za info

      0 0
      • Vilém  

        Ohledne osy a naboje. Hope naba je delana pro 20mm osu, mensi prumer osy se resi vlozkama. Mezi vlozkama pro 15mm pak vznikne schodek 2,5mm ktery znemozni vytazeni osy z naby. Da se to resit bud vyrobou distancni trubicky mezi koncovky, nebo nejaky zpusob upravy upinaku zminoval Kubad. V cem ta uprava spociva, to netusim.

        0 0
        • cyborg  

          mam Hope nabu rovnou na 15mm..

          0 0
          • Vilém  

            Predpokladam, ze Pro II. Pokud ano, tak kdyz zatahnes za koncovky, vyndas je ven a nasunes jine pro 20mm, nebo QR.

            No a mezi temato koncovkama je vetsi prumer.

            0 0
      • kubad  

        co konkrétně od výměny čekáš kromě lepší citlivosti?

        0 0
        • cyborg  

          Plusy

          1/ opevovana citlivost

          2/ remote control – prece jen ne vzdy jsou podminky a cas na loveni ovladace na korunce

          3/ Talaska ma uz 2 roky a neco najeto a tohle bude novy se zarukou a pritom financni narocnost nula. Aneb za co prodam jetyho Talase koupim novyho Epicona.

          Minusy (mozna pramenici z me neznalosti):

          1/ naprosto dokonale mi na Talasce vyhovuji 3 stupne 110–130–150

          2/ Fit patrona – bavi me mit „zamcenou“ vidlici s chodem 2cm.. Je to super na ostrejsi vyslapy na rozbitym povrchu

          3/ barva a brand

          0 0
      • z0diaC  

        změna zdvihu probíhá min – max … nic mezi tím – aspoň u mojí verze 2009 … mám 100–140 tzn. buď máš 100 nebo 140mm a jde to z řidítek – já našel optimální pozici páčky,takže to jde pohodlně i za jízdy – tedy snížení zdvihu – na zvednutí jsem musel najít správný grif,jak nadhodit přední kolo a držet páčku :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.