Spokojenost s maloobchodem v ČR

10 nepřečtených
  • Kohout

    Tato diskuze mě přiměla trochu se zamyslet nad situací v maloobchodě v ČR. Trochu mě to připomělo situaci před dávnými časy, kdy byly na spotřební zboží všelijaké pořadníky a bylo nutné dávat vedoucímu prodejny různé všimné atd.

    Zajímalo by mě, jak jste spokojeni s možností nákupu, sortimentem, cenami, dodacími lhůtami atd. Zda preferujete nákup v ČR nebo venku. Pokud si něco chcete koupit, co všechno jste ochotni od prodeje „skousnout“?

    Anketa: Jak jste spokojeni s nákupy v ČR?

    0 0
    • blesk888  

      Když něco v jednom obchodě nemají, jdu do druhého a tak dále, až věc najdu a koupím. Netrápí mě, když to nemají v prvním kšeftě, každý má něco jiného.

      0 0
      • Mirek1  

        Mě tohle obcházení právě nebaví. Na nákupu přes net mi vyhovuje hlavně to, že sepíšu co všechno potřebuju a když to maj, tak si pro to zajedu. Preferuju to před zasíláním poštou, že se na všechno podívám, jestli jsme si správně rozumněli. Kameňák s bikovejma komponentama bez dobrýho servisu nemá pro mě význam. Servis je jediný místo kde komponenty kupuju bez e-shopu.

        A u hadrů na kolo to dělám obdobně. To si teda přes e-shop neobjednám, ale na webu si najdu co bych asi chtěl a pak napíšu nebo zavolám do pár obchodů v jakejch to maj velikostech a pak se stavim si to prohlidnout, vyzkoušet, koupit.

        0 0
      • TinkTink  

        Tak todle jsem si mohl dovolit delat jako student. Minuly tyden jsem byl v kamenaku po x mesicich a z lanka na brzdu silnicni meli jenom potazeny teflonem, obyc nerez nemeli. Takze do kamenaku jenom obcas a jenom na neco malo, 99.9% financi utratim na netu.

        0 0
        • blesk888  

          Já to mám podobné, většinu věcí kupuji přes internet, ale ne vždy mají všechno a zase pro věc za 100 Kč se to nevyplatí, pokud není možnost osobního odběru a měl bych platit poštovné. A některé věci prostě člověk musí vidět.

          0 0
    • Sobi  

      Spíš vše nakupuji na internetu a to kvůli cenám, v shopech většinou toho mají málo a bez nějakého výběru. Je mi líto těch kluků, ale bohužel pokud cenový rozdíl mezi shopem a internetem je cca 25–50–100% tak bohužel… Pokud by rozdíl v ceně třeba plášťů byl 100kč tak je klidně koupim v shopu ale když je na krámě mají za 1250 a já je koupim na internetu za 750 i s poštovným, tak smůla pro shopy… kdyby stály na ktámě třeba 800 tak jim to klidně dám, ale ty cenový rozdíly a výběr jsou markantní.

      Je mi jasný proč to tak je, ale bohužel nejsem natolik majetný abych mohl dělat sponzora.

      Obdobné to je i se servisem, radši si servisuji bika sám, většinou cena nářadí = 1 – 2 zákroky v servisu. Vyjma třeba narážeče ježka, ale kolikrát to potřebuješ!?

      Je to tak, bohužel.

      0 0
    • mr.antik  

      Je velkej rozdíl, pokud jseš z Prahy nebo ne. U nás na vesnicích toho seženeš málo… Na druhou stranu, když už něco vybíráš, tak si hodně zvážíš, zda to koupit na netu, jet do prahy nebo klidně za hranice.

      0 0
    • Smazaný účet  

      s malobchody je to blbý, kámoš kupje kytaru, zkoušel 4 eshopy, v jednom čekal na dodání 6 týdnů a stejně ji nesehnali, tak jsem mrknul na ebay a obědnám mu ji z usa sám, cena ± stejná, ale do týdne ji bude mít doma.

      0 0
    • JakeF  

      Co se týče sportovní výbavy na zimu, máme tu jeden super obchod, na netu bych nesehnal líp. Co se týče drobností na kolo, tak si to radši taky koupim tam, ale jinak komponenty přes internet, to už internetový ceny vyhrávaj na plný čáře.

      0 0
    • MaPa  

      Máš právo a možnost volby. To je to hlavní. Ostatní je o přístupu majitelů/proda­vačů/asistentů a mnohdy i zpětně pochopení zákazníků.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.