• Konzervák

    Zdar, chci se zeptat zda-li je možné sehnat v karbonové verzi Epica a to do 35 000Kč. Představoval bych si nejlépe rok 2015. Jen se chci zde zeptat jestli to má vůbec cenu se po něčem takovém koukat a nebo radši hledat něco jiného. Jsem student, který si pilně vydělává každou kačku na brigádě, aby si splnil takový jeho velký sen :D Za každou radu budu moc rád. :)

    0 0
    • Alojs01  

      Prohledavej inzeraty, kdyz najdes, tak se sehnat da, kdyz ne, tak neda… to ti nikdo nerekne.

      Leda ze bys toto myslel jako inzerat…:-)))

      Pak je taky otazka dalsiho servisu, kdyz koupis levne… aby to nebyla „vyhodna“ koupe.

      Model 2015 mel rafky co praskaly a na prd loziska v zadni nabe…

      0 0
    • rdx  

      Ja mam Elite 2015 (viz profil). Nevim jestli se lisil nejak zasadne, ale rekl bych, ze jen komponentama. Ty stejne uz za tech 5 let budou komplet vymeny, pokud to nebyla jen lestenka na cyklostezku :)

      Ja mam puvodni uz jen brzdy, ale vsechno to byl upgrade.

      Kolo ma nalitano celkem dost, vcetne zavodu. Puvodni kola jeste stale pouzivam na zimu misto karbonů. Zadny jiny problem s kolem nebyl (bez reklamace). Jednou rocne repase tlumicu / brainu.

      35K za funkcni kus mi prijde dobra cena. Samozrejme zalezi na stavu, historii apod … Dobrou sluzbu jeste urcite udela :)

      0 0
      • Konzervák  

        Na váš profil jsem koukal, prostě pěkné kolo. Doufám, že se mi to povede ho někde najít za dobrou cenu. :)

        0 0
    • ToMášMarný  

      To máš jako s ojetým autem. Pokud koupíš levnou ojetinu, rovnou počítej s drahým prvním servisem. Epic je provozně docela náročný kolo na péči i na kačky. “Výhodná” koupě ti snadno může nechat akorát tak oči pro pláč.

      0 0
      • Konzervák